RIP grmbl's bankrekeningquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die van mij gaat zijn
Even afkloppen ergensquote:
Ook nog nooit een hart?quote:
Zelfs geen harten?quote:
Er kwam een balletje van de hond een beetje verkeerd op.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Was je iets aan het doen? Of gewoon aan het bestaan?
Leeft hier gelukkig totaal niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gister was het Sint Maarten hè. Dus kwamen al die kinderen aan de deur, je kent het wel.
En ik dacht op zich met weemoed terug. Vond het eigenlijk nog jammer ook dat ik geen kind meer ben![]()
Weet je hoe magisch dat was. Een hele berg met snoep aan het einde van de avond. Damn. Eigenlijk echt gewoon moker sick. En dat ga ik dus nooit meer meemaken. Althans, niet aan de kant van het kind.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er kwam een balletje van de hond een beetje verkeerd op.
Ja dat kan die van mij ook, maar gok dat die bij jou de andere kant op was danquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n pink stond ooit eens in een hoek van 90 graden.
Vantevoren een hele route en strategie bepalenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gister was het Sint Maarten hè. Dus kwamen al die kinderen aan de deur, je kent het wel.
En ik dacht op zich met weemoed terug. Vond het eigenlijk nog jammer ook dat ik geen kind meer ben![]()
Weet je hoe magisch dat was. Een hele berg met snoep aan het einde van de avond. Damn. Eigenlijk echt gewoon moker sick. En dat ga ik dus nooit meer meemaken. Althans, niet aan de kant van het kind.
Droog brood met kerstquote:
Zijwaartsquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat kan die van mij ook, maar gok dat die bij jou de andere kant op was dan
quote:
quote:
Dat hoort nietquote:
Dan maar naar Zeelandquote:
Bij mij thuis welquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leeft hier gelukkig totaal niet.
hier 1,20 en 0,65quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ook van die rare vergoedingen
1,71 euro voor huisartsenhulpoke, veel plezier met je 1,71
Jammer!quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leeft hier gelukkig totaal niet.
Zo geavanceerd was ik ook weer niet 😄 Nee gewoon langs deuren en dan lukte het vanzelf. En langs de Super de Boer ook nogquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vantevoren een hele route en strategie bepalen
Ik ken iemand uit jouw regio en die liet idd een hele berg snoep zienquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel
Maar ik was niet thuis
Bijzondere bedragen toch ?quote:
Moet ik daar nu heen?quote:
Ziet dat litteken nu pink?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook een pink ongeluk gehad als kind, zat tussen het raam terwijl mijn broer het raam dicht deed, vlees lag tot op het bot open. Je kunt nog steeds het litteken er van zien ondanks dat het al zo'n 30 jaar geleden is
Heerlie de peerliequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook een pink ongeluk gehad als kind, zat tussen het raam terwijl mijn broer het raam dicht deed, vlees lag tot op het bot open. Je kunt nog steeds het litteken er van zien ondanks dat het al zo'n 30 jaar geleden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |