fixedquote:
dat blijkt. botten sterker dan je autoquote:
Nee, ik ben blij met het overzicht van mijn zorgverzekering. Kan ik zien waar het naar toe gaatquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook al. Eigenlijk geen idee zo uit mijn hoofd.
Over 1.5 week naar de oogarts. Haar toch even vragen naar dat fibroombje net bij mijn oog. Echt hinder ondervind ik er niet van, maar soms zit het wel in mijn zicht veld..
Begrijpelijk wel, zijn altijd zulke onrealistische bedragen dat het wel oplichting moet zijnquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Rekening van de tandarts belandde in de spam
Komt door al dat kwark eten.quote:
Voor wie is TikTok wel goed??quote:
230 euroquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, zijn altijd zulke onrealistische bedragen dat het wel oplichting moet zijn
Dat at ik toen nog nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door al dat kwark eten.
Die zijn nooit moe, alleen maar extreem luiquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus. Ik ben zo moe als een pandabeer.
even op mn handen zitten en geen bijdehandte opmerking maken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt door al dat kwark eten.
Niemandquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor wie is TikTok wel goed??
Los van degene die er geld mee verdienen...
Ben je ook met de caafs geweest?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
230 euro![]()
Ik ga gewoon voor de lol deze rekening indienen bij mn zorgverzekering
Nu kwark en melk ?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat at ik toen nog nietDronk wel veel melk
vingers gebroken denk ik niet. zwaar gekneusd wel vaak zat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel gebroken, alleen mijn wijsvinger en elleboog bij mijn ongeluk maar voor de rest nooit
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je ook met de caafs geweest?
Pas maar op, straks breek je je vingers nogquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
even op mn handen zitten en geen bijdehandte opmerking maken.
Ben benieuwd wat die van mij gaat zijnquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
230 euro![]()
Ik ga gewoon voor de lol deze rekening indienen bij mn zorgverzekering
Vast niet lollig.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die van mij gaat zijn
Ja, alleen wel wat minder melkquote:
ik zal voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pas maar op, straks breek je je vingers nog
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:53 schreef CherryLips het volgende:
M'n pink stond ooit eens in een hoek van 90 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |