quote:
Heb hem digitaal aan Wattenschijfje gegevenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel gecheckt of die niet vergiftigd was?
De goede.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 12 november 2024 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De goede.
Laat ik gewoon even zien zodat je rustig kan slapen.
Regelmatig op mijn bek gegaan met fietsenspringen over zelfgebouwde schansjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat mij een aantal dagen geleden wat te bedenken, maar er zijn wel aardig wat ongelukjes gebeurd tijdens mijn basisschool.
- Iemand brak haar arm tijdens de gymles
- Iemand kwam op haar tanden terecht met balklopen (???)
- Iemand kreeg een blikloper tegen zn hoofd aan, dus bloeden als een rund
Ik zelf heb alleen een voetbal in mn gezicht gekregen, zag even sterretjes, maar verder niets ernstigs.
En bij jullie?
Ik val niet om van verbazingquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Regelmatig op mijn bek gegaan met fietsenspringen over zelfgebouwde schansjes
Waar val je wel van om dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val niet om van verbazing
Zeg ik niet.quote:
Ik heb nog nooit iets gebroken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zat mij een aantal dagen geleden wat te bedenken, maar er zijn wel aardig wat ongelukjes gebeurd tijdens mijn basisschool.
- Iemand brak haar arm tijdens de gymles
- Iemand kwam op haar tanden terecht met balklopen (???)
- Iemand kreeg een blikloper tegen zn hoofd aan, dus bloeden als een rund
Ik zelf heb alleen een voetbal in mn gezicht gekregen, zag even sterretjes, maar verder niets ernstigs.
En bij jullie?
Same.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken.
wel hier en daar wat bloed verloren.
Waarschijnlijk ook omdat het buitensportveldje geasfalteerd was
ook ooit op mn bek gegaan waarbij mn hele handpalm wel open lag, maar er geen bloed uit kwam. er zat nog een heel dun (en heel gevoelig) laagje huid om alles bij elkaar te houdenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same.
Lekker wat opperhuid gedoneerd aan het asfalt
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook ooit op mn bek gegaan waarbij mn hele handpalm wel open lag, maar er geen bloed uit kwam. er zat nog een heel dun (en heel gevoelig) laagje huid om alles bij elkaar te houden
Ik heb ook niet zoveel gebroken, alleen mijn wijsvinger en elleboog bij mijn ongeluk maar voor de rest nooitquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken.
wel hier en daar wat bloed verloren.
Waarschijnlijk ook omdat het buitensportveldje geasfalteerd was
Hoe heb je je wijsvinger gebroken?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel gebroken, alleen mijn wijsvinger en elleboog bij mijn ongeluk maar voor de rest nooit
Denk dat die achter de versnellingspook is blijven hangen toenquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe heb je je wijsvinger gebroken?
Ohquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die achter de versnellingspook is blijven hangen toen
ik vind alleen je wijsvinger en elleboog gebroken hebben weinig als ik die foto's terug haal in mn grijze massaquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die achter de versnellingspook is blijven hangen toen
Ik waarschijnlijk ook al. Eigenlijk geen idee zo uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top.. ook mijn eigen risico verbruikt in 2024.
Wat fantastisch.
Ja sterke botten schijnbaarquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind alleen je wijsvinger en elleboog gebroken hebben weinig als ik die foto's terug haal in mn grijze massa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |