Maak er maar 50 vanquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 150-200 jaar weet niemand meer dat je bestaan hebt.
In bikini?quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan lezen ze al mijn wijze woorden hier terug en richten een 250 meter hoog gouden standbeeld van me op
quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik gewoon een halve kip met patat en appelmoes ga halen met de kerst
Of ook echt na een dag al, dat mensen gecondoleerd tegen je moeder zeggen en dat die zegt ", huh, met wie dan?"quote:
Vast wel, meestal staan erop het Rembrandt en leidesplein wat kraampjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er een kerstmarkt in Amsterdam?
dan weten de kinderen van mn zus nog wel dat ik bestondquote:
Als je verder geen naaste familie hebt, dan is 50 nog niet zo verkeerd ingeschat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan weten de kinderen van mn zus nog wel dat ik bestond
Slechts heel vaag nogquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan weten de kinderen van mn zus nog wel dat ik bestond
Dan hoop ik hier nog gewoon rond te lopen hoorquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over 150-200 jaar weet niemand meer dat je bestaan hebt.
11e van de 11e was gisterenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:42 schreef Ama het volgende:
Vanavond weer kijken naar gekkies in Maastricht.
in ieder geval meeposten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hoop ik hier nog gewoon rond te lopen hoor
‘T is kerstquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik gewoon een halve kip met patat en appelmoes ga halen met de kerst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Sleept je kont eenzaam en ruw over de grond, kun je alleen nog maar pap eten en iedere keer dat je hoest moet je een andere broek aantrekkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hoop ik hier nog gewoon rond te lopen hoor
Koken in Ter Apel voor de gevluchte medemensquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien dit jaar met kerst weer eens alle eenzame vrienden uitnodigen.
Gewoon een bionisch lichaam, of misschien vind ik wel de steen van de eeuwige jeugdquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sleept je kont eenzaam en ruw over de grond, kun je alleen nog maar pap eten en iedere keer dat je hoest moet je een andere broek aantrekken
Ik zie Bruno Sarsquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Uch deze blijft in mijn hoofd hangen.
Dat je brein geüpload is a la Black Mirror San Junipero en dat jij en Bitterbal elkaar stukjes makreel voeren op een warm strandquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een bionisch lichaam, of misschien vind ik wel de steen van de eeuwige jeugd
Elon Musk even bellen; die heeft al wat chips klaarliggen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een bionisch lichaam, of misschien vind ik wel de steen van de eeuwige jeugd
Dat dan weer niet. Maar aantal jaar geleden was het wel de meest memorabele kerst die ik gevierd heb.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken in Ter Apel voor de gevluchte medemens
De enige positieve aflevering van Black Mirrorquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je brein geüpload is a la Black Mirror San Junipero en dat jij en Bitterbal elkaar stukjes makreel voeren op een warm strand
sjaal om en handschoenen er bijquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh kom op het goede moment binnenvallen, zette net m'n muts op
Leg ze op de verwarmingquote:
Hangen er webcams?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:08 schreef UitStraling het volgende:
Hoe laat begint de pogrom vanavond in Osdorp?
quote:
quote:
Je wat doet wat?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n draadze tetsenbd lopt weer te kutten
iets met kuttenquote:
Maar ik heb al een Trump tattooquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo gevonden voor jou:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |