Ik zie Bruno Sarsquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Uch deze blijft in mijn hoofd hangen.
Dat je brein geüpload is a la Black Mirror San Junipero en dat jij en Bitterbal elkaar stukjes makreel voeren op een warm strandquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een bionisch lichaam, of misschien vind ik wel de steen van de eeuwige jeugd
Elon Musk even bellen; die heeft al wat chips klaarliggen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een bionisch lichaam, of misschien vind ik wel de steen van de eeuwige jeugd
Dat dan weer niet. Maar aantal jaar geleden was het wel de meest memorabele kerst die ik gevierd heb.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koken in Ter Apel voor de gevluchte medemens
De enige positieve aflevering van Black Mirrorquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je brein geüpload is a la Black Mirror San Junipero en dat jij en Bitterbal elkaar stukjes makreel voeren op een warm strand
sjaal om en handschoenen er bijquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh kom op het goede moment binnenvallen, zette net m'n muts op
Leg ze op de verwarmingquote:
Hangen er webcams?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:08 schreef UitStraling het volgende:
Hoe laat begint de pogrom vanavond in Osdorp?
quote:
quote:
Je wat doet wat?quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:22 schreef CherryLips het volgende:
M'n draadze tetsenbd lopt weer te kutten
iets met kuttenquote:
Maar ik heb al een Trump tattooquote:Op dinsdag 12 november 2024 17:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo gevonden voor jou:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |