SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ja, opeens werd het beeld gewoon wit en deed niks het meerquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah ja dat geeft een flinke beroerte als dat niet lekker werkt
RTL8 of een eigen keuze?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond misschien maar een kerstfilm kijken.
Ik werd vorige week helemaal gelukkig in de Duitse supermarkt want lag al helemaal weer vol met kerstmeuk.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is dus punt twee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh goeie even onthouden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is dus punt twee.
Ik vind het zo nu en dan ook heerlijk om ipv first dates even House op rtl8 te kijken.
Nee bombarderen ze heel november en december tot kerstfilm maand op dat tijdstip.
Echt ga fietsen.
Waarschijnlijk zet ik dan rtl 8 op inderdaad. Anders zou ik op hbomax moeten kijken en geen idee wat voor leuks daar op staat.quote:
Dat overdreven romantische gedoe dat het in 99% van de kerstfilms sneeuwt.quote:
zag gisteren een stukje van de film... zo heerlijk om gewoon meteen te weten hoe het einde gaat zijnquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zet ik dan rtl 8 op inderdaad. Anders zou ik op hbomax moeten kijken en geen idee wat voor leuks daar op staat.
Ik ga daar wel goed op.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat overdreven romantische gedoe dat het in 99% van de kerstfilms sneeuwt.
Er ligt werkelijk nergens op de wereld niet tot nauwelijks sneeuw met kerst. Maar in films is dat het perfecte beeld van kerst of zo
Home Alone 2quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan weet je dus dat je daar niet moet zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
gerucht gaat dat komende fullmoon party (15 nov.) er een aanslag zal plaats vinden
[ afbeelding ]
Hoop dat het fake news is maar er komt nu wel een check point
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |