Waarom zitten die überhaupt daar?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanavond vrouw en kids thuis houden in Amsterdam.
Oh. Het gaat erom dat juist de relschoppers vrouwen en kinderen vragen om thuis te blijven.quote:
Zelfs op het schoolplein ging het eroverquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowel op Fok als thuis als op m'n werk moet ik laatste tijd teveel op m'n handen zitten
Oei hoezo datquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral afgelopen zaterdag bij familieverjaardag
nergens meer veiligquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs op het schoolplein ging het erover
Oh dan ga ik er juist met gestrekt been inquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral afgelopen zaterdag bij familieverjaardag
Provocerende tramsquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heeft de gemeenteraad in Amsterdam het probleem geïdentificeerd.
Schoonzus had een ietwat afwijkende mening over de rellen in Amsterdamquote:
Geen erfenis meer voor jou.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dan ga ik er juist met gestrekt been in![]()
Ik bedoel wat wil je doen? Me ontfamilien?
Onderweg naar liefde is ook iets nieuws op npo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de winter-editie
Oeh, thanks voor de tipquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Onderweg naar liefde is ook iets nieuws op npo.
Ik weet nog niet wat ik er van vind
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:32 schreef gianni61 het volgende:
Kleine existentiële crisis weer gehad dankzij excel
welke data heb jij verzameld in excel?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:32 schreef gianni61 het volgende:
Kleine existentiële crisis weer gehad dankzij excel
Ik ook niet, vooral niet als het allemaal van de zweef gedoe isquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, thanks voor de tip
Ik ben 's werelds slechtste seriekijker, dus ik weet niet of ik hem ga volgen
tarieven, werkuren, werkorders, takenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke data heb jij verzameld in excel?
Te laag, te hoog, te veel, te moeilijk. Terechte klachtquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tarieven, werkuren, werkorders, taken
ah ja dat geeft een flinke beroerte als dat niet lekker werktquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tarieven, werkuren, werkorders, taken
Ik dacht weer eens even lekker een uurtje first dates te kijken gister. Komt ineens dat andere programmaquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Onderweg naar liefde is ook iets nieuws op npo.
Ik weet nog niet wat ik er van vind
Dat was die vorige B&B wel.. dat was echt teveel zweef-gehaltequote:Op dinsdag 12 november 2024 15:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral niet als het allemaal van de zweef gedoe is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |