Kinderen voor kinderen 24 leert Google mij.quote:
toch ben ik meer fan van K3quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen 24 leert Google mij.
Hoeveel grietjes hebben die inmiddels versleten?quote:
hmm, vooral blond blijkt onbetrouwbaar, want ze zijn aan 2x rood, 2x zwart en 4x blond als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel grietjes hebben die inmiddels versleten?
Gert?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel grietjes hebben die inmiddels versleten?
Metalsausje er overheen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Heerlijke muziek. Hm. Geloof niet dat dát m'n omschrijving zou zijn.
Het is dan ook mijn omschrijvingquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
zo af en toe een liedje van K3 tussendoor vind ik best leukquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou hij willenquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gert verzamelt de K3tjes in z'n bed
Pas maar op straks wil die ook meedoen. HAHAquote:
Is hem toch ook gelukt schijnt? Althans met de originals.quote:
Samson is tegenwoordig van Marie, beetje bij de tijd blijven he.quote:
Ahja Samson doet het met Mariequote:Op dinsdag 12 november 2024 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Samson is tegenwoordig van Marie, beetje bij de tijd blijven he.
Voor een hond is hij wel al behoorlijk op leeftijd
(Samson he, niet Gert)
Misschien heeft Gert ook wel P Diddy achtige feestjes thuisquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is hem toch ook gelukt schijnt? Althans met de originals.
Allemaal gekleed als furry voor Samsonquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien heeft Gert ook wel P Diddy achtige feestjes thuis
Samson in de babyolie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kom niet als je muziek gaat draaien.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn omschrijving
Bijvoorbeeld. Al luister ik meer dan alleen dat.quote:
Lekker slierterig.quote:
Ik zag op Insta een soort externe zachte mega ENTER waar je op kan rammenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel enorme fwp. Nieuw toetsenbord en m'n linkershift is nét wat kleiner dan ik gewend was.
Die is mooi ja.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag op Insta een soort externe zachte mega ENTER waar je op kan rammen
Leek mij wel leuk op kantoor
Naast TYP TYP TYP ook BAM BAM BAM
Die hebben de uitzendingen in ieder geval nog niet gehaald.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen thuisblijven. Dat klinkt meer als Sunneklaas.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef Koen66 het volgende:
@:datismijnmening @:karzai rellen incoming?
https://www.nu.nl/binnenl(...)huis-te-blijven.html
Zijn daar vaste tijden aan verbonden?quote:
Hoi ja.quote:
Hm.. KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP wraps.quote:
Dit wist jij niet?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn daar vaste tijden aan verbonden?
Neequote:
Kiep moet je goed plannen ivm het puntmutsenuurtjequote:Op dinsdag 12 november 2024 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn daar vaste tijden aan verbonden?
Ben ik nu in overtreding?quote:
Oke, dus eigenlijk moeten nu even een puntmutsenuurtje inrichten?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kiep moet je goed plannen ivm het puntmutsenuurtje
Mag dat van de dagplanning?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dus eigenlijk moeten nu even een puntmutsenuurtje inrichten?
Wellicht dat dat de balans verbetertquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dus eigenlijk moeten nu even een puntmutsenuurtje inrichten?
Ben benieuwd naar de winter-editiequote:
Shariaquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef Koen66 het volgende:
De reclame vind ik best leukquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de winter-editie
Mits er aansluitend een puntmutsenuurtje wordt gehouden, lees ik netquote:
Balans is hier sowieso al ver te zoekenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wellicht dat dat de balans verbetert
Ja, ik ookquote:
en dan vooral dat anderen er een flarde van horen en afvragen wat er in hemelsnaam tussen jullie voorgevallen isquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat wel fantastisch is, als je ontdekt dat je ongeveer hetzelfde sarcasme-level hebt als iemand anders en je dat nog niet van elkaar wist![]()
Als ik mijn mening geef krijg ik een lange vakantie cadeau.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef Koen66 het volgende:
Altijd discreet blijvenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan vooral dat anderen er een flarde van horen en afvragen wat er in hemelsnaam tussen jullie voorgevallen is
Hehehequote:Op dinsdag 12 november 2024 15:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik mijn mening geef krijg ik een lange vakantie cadeau.
Tsja. Als je iedereen vraagt om thuis te blijven vraag je er ook wel om!quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef Koen66 het volgende:
helemaal als je iets van CdL laat bezorgenquote:
Oke.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
helemaal als je iets van CdL laat bezorgen
altijd goed om te wetenquote:
Lees het nog eens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. Als je iedereen vraagt om thuis te blijven vraag je er ook wel om!
Die stuff doet me echt denken aan zondagmiddagen met de cassettespeler in de woonkamerquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
HOU MAAR OP IK BLIJF BIJ
DAT ZIJ
MET MIJ
GAAN ZINGEN IN EEN MEIDENGROEP
![]()
Zowel op Fok als thuis als op m'n werk moet ik laatste tijd teveel op m'n handen zittenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik mijn mening geef krijg ik een lange vakantie cadeau.
Hmpf thuis ook?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowel op Fok als thuis als op m'n werk moet ik laatste tijd teveel op m'n handen zitten
Waarom zitten die überhaupt daar?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanavond vrouw en kids thuis houden in Amsterdam.
Oh. Het gaat erom dat juist de relschoppers vrouwen en kinderen vragen om thuis te blijven.quote:
Zelfs op het schoolplein ging het eroverquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowel op Fok als thuis als op m'n werk moet ik laatste tijd teveel op m'n handen zitten
Oei hoezo datquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral afgelopen zaterdag bij familieverjaardag
nergens meer veiligquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs op het schoolplein ging het erover
Oh dan ga ik er juist met gestrekt been inquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral afgelopen zaterdag bij familieverjaardag
Provocerende tramsquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heeft de gemeenteraad in Amsterdam het probleem geīdentificeerd.
Schoonzus had een ietwat afwijkende mening over de rellen in Amsterdamquote:
Geen erfenis meer voor jou.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dan ga ik er juist met gestrekt been in![]()
Ik bedoel wat wil je doen? Me ontfamilien?
Onderweg naar liefde is ook iets nieuws op npo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de winter-editie
Oeh, thanks voor de tipquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Onderweg naar liefde is ook iets nieuws op npo.
Ik weet nog niet wat ik er van vind
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:32 schreef gianni61 het volgende:
Kleine existentiële crisis weer gehad dankzij excel
welke data heb jij verzameld in excel?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:32 schreef gianni61 het volgende:
Kleine existentiële crisis weer gehad dankzij excel
Ik ook niet, vooral niet als het allemaal van de zweef gedoe isquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, thanks voor de tip
Ik ben 's werelds slechtste seriekijker, dus ik weet niet of ik hem ga volgen
tarieven, werkuren, werkorders, takenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke data heb jij verzameld in excel?
Te laag, te hoog, te veel, te moeilijk. Terechte klachtquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tarieven, werkuren, werkorders, taken
ah ja dat geeft een flinke beroerte als dat niet lekker werktquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tarieven, werkuren, werkorders, taken
Ik dacht weer eens even lekker een uurtje first dates te kijken gister. Komt ineens dat andere programmaquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Onderweg naar liefde is ook iets nieuws op npo.
Ik weet nog niet wat ik er van vind
Dat was die vorige B&B wel.. dat was echt teveel zweef-gehaltequote:Op dinsdag 12 november 2024 15:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral niet als het allemaal van de zweef gedoe is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |