Lekker slierterig.quote:
Ik zag op Insta een soort externe zachte mega ENTER waar je op kan rammenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel enorme fwp. Nieuw toetsenbord en m'n linkershift is nét wat kleiner dan ik gewend was.
Die is mooi ja.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag op Insta een soort externe zachte mega ENTER waar je op kan rammen
Leek mij wel leuk op kantoor
Naast TYP TYP TYP ook BAM BAM BAM
Die hebben de uitzendingen in ieder geval nog niet gehaald.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien heeft Gert ook wel P Diddy achtige feestjes thuis
Vrouwen en kinderen thuisblijven. Dat klinkt meer als Sunneklaas.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef Koen66 het volgende:
@:datismijnmening @:karzai rellen incoming?
https://www.nu.nl/binnenl(...)huis-te-blijven.html
Zijn daar vaste tijden aan verbonden?quote:
Hoi ja.quote:
Hm.. KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP wraps.quote:
Dit wist jij niet?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn daar vaste tijden aan verbonden?
Neequote:
Kiep moet je goed plannen ivm het puntmutsenuurtjequote:Op dinsdag 12 november 2024 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn daar vaste tijden aan verbonden?
Ben ik nu in overtreding?quote:
Oke, dus eigenlijk moeten nu even een puntmutsenuurtje inrichten?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kiep moet je goed plannen ivm het puntmutsenuurtje
Mag dat van de dagplanning?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dus eigenlijk moeten nu even een puntmutsenuurtje inrichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |