SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat het niet overal in NL zo is, dat is er mis meequote:Op dinsdag 12 november 2024 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blauwe lucht, zon. Wat is daar mis mee?
Dacht ik al, jammerquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet te zuipen. Hoef je niet te proberen
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Dinsdag is over het algemeen wel een erg matige dag he, staat echt nergens om bekend,
Maandag = weer aan het werk
Dinsdag = helemaal niets
Woensdag = werkweek doormidden
Donderdag - bijna weekend
Vrijdag = nog een klein dagje volhouden
Zaterdag = eindelijk weekend
Zondag = ewl bijna weer werken
Ja, vloog net uit het raamquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft iemand mijn zin gezien?
Ah, jammer is dat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vloog net uit het raam
Ja, hier staat een van je zinnen:quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HAHAHA 🤣quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, hier staat een van je zinnen:
[..]
HAHAHA 🤣
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
HAHAHA 🤣
quote:
quote:
lolquote:
Doe eens normiequote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Och jongens. Hoe kan ik zo ongelofelijk wild raken van een Gucci riem.
Laat toch weer zien dat de mens houdt van mooie spulletjes. En heel erg terecht
Gucci is toch voor mensen die wonen in huisjes op wielen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
En 3x per dag stofzuigen en dweilen, want ze hebben toch niets beters te doenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gucci is toch voor mensen die wonen in huisjes op wielen?
Nou ja.. Kan! Weet ik niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gucci is toch voor mensen die wonen in huisjes op wielen?
Deporteer jezelf pls terug naar KLBquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
HAHAHA 🤣
Stop deze act.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach hou op die was goed.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deporteer jezelf pls terug naar KLB
Jij hebt zeker je lolbroek aan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
lol
Dat was een van mijn betere
Je bent ook een immigrant.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deporteer jezelf pls terug naar KLB
Nee maar letterlijk.quote:
Ja maar ik ben geïntegreerdquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent ook een immigrant.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar letterlijk.
Vind dat ding echt gewoon te gek eigenlijk.
Maar goed ik wil ook een normale zwarte van Boss. Moet er eigenlijk 2 hebben. Eentje funky en eentje voor begrafenissen.
Is je haar nu volledig en goed geborsteld?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geïntegreerd
Ik tank, betaal en rijd jankend weg.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gisteren weer getankt (rip portemonnee) en zojuist mijn verbruik weer uitgerekend. Ik zal dat de benzine best wel weer veel te gestegen in oktober. Op 3 oktober getankt voor 1,809. Vervolgens op 24 oktober weer moeten tanken, toen was ie al gestegen naar 1,919. En gisteren nog steeds 1,919.
Nog leuke dames gebeft maat? (lol)quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog leuke dames gebeft maat? (lol)
quote:
Ik vind het wel leuk om bij te houden wat mijn verbruik per keer is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik tank, betaal en rijd jankend weg.
Verder ga ik maar niet berekenen hoeveel ik meer kwijt ben
Degene die ik op het oog had is naar Thailand vertrokken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog leuke dames gebeft maat? (lol)
Ja echt superleuk is dat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om bij te houden wat mijn verbruik per keer is.
Ik ga daar waarschijnlijk ook van huilenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga daar waarschijnlijk ook van huilen
Gewoon tot die klik zegt toch?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al zit er wel een foutmarge in de berekening, omdat je je benzinetank niet iedere keer even vol giet.
en daarna nog wat erbij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon tot die klik zegt toch?
En die doet zich daar nu voor als man?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Degene die ik op het oog had is naar Thailand vertrokken.
Euhm..quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd dat bij in Excel
Ja als je dat doet zit die foutmarge er inderdaad wel in.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en daarna nog wat erbij.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou Luctor, je past wel in deze KSC, met je benzine-Excel
Is supernuttig ook, aantal keren dat je aan je rechteroor krabt of hoe vaak je een rietje gebruikt per maand.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd dat bij in Excel
Er past altijd nog makkelijk een liter bij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja als je dat doet zit die foutmarge er inderdaad wel in.
Ja, dat tweede houd ik ook bij. Tot nu toe zit ik deze maand op nul keer.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is supernuttig ook, aantal keren dat je aan je rechteroor krabt of hoe vaak je een rietje gebruikt per maand.
Huh echt? nou ja die kan je meenemen in je berekening trouwensquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er past altijd nog makkelijk een liter bij.
Je kunt het ook naar een hoger niveau tillenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is supernuttig ook, aantal keren dat je aan je rechteroor krabt of hoe vaak je een rietje gebruikt per maand.
Dit is slecht voor je autoquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er past altijd nog makkelijk een liter bij.
Aantal keer bidden per week?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt het ook naar een hoger niveau tillen
Neuspeuterenquote:
Invlecht van gister zit er nog inquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je haar nu volledig en goed geborsteld?
Moet gelijk aan zo'n ingevlochten Fries denkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Invlecht van gister zit er nog in
Er zit een metertje in mn auto en die geeft aan wat ik gem. rijdt. Dat vind ik wel voldoende.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*briest*quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zo'n ingevlochten Fries denken
Maar de liters die je tankt hou je toch bij?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al zit er wel een foutmarge in de berekening, omdat je je benzinetank niet iedere keer even vol giet.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Maar de liters die je tankt hou je toch bij?
Wat een kinky opmerking CE en dat voor tienen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slaan ze je in ieder geval nog eens met een zweep op je kont.
Oehquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slaan ze je in ieder geval nog eens met een zweep op je kont.
zijn niet liefquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:38 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Lief beertje![]()
@:bitterbal @:ltvdk
Wel de zure pismerrie met voernijd variant mag ik hopenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zo'n ingevlochten Fries denken
nou nou nouquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel de zure pismerrie met voernijd variant mag ik hopen
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel de zure pismerrie met voernijd variant mag ik hopen
Er hangt in de winkel nu ook een buitenlands eetluchtje de baas werd een beetje misselijkquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Riblap in de slowcooker, het hele huis ruikt goddelijk
Hier ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oh ja, binnenkort weer eens vlees gaan halen bij de boerquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je al een oliebol gehad?quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, binnenkort weer eens vlees gaan halen bij de boer
Vandaag weer een kansquote:
Sinds ik mijn inlaat heb laten reinigen is mijn verbruik wel een stuk beter geworden, haal nu met gemak 1:16 terwijl het daarvoor met moeite 1:14,5 wasquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Opnieuw proberen danquote:
dag mevrouw draakquote:
Ik doe de helftquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ik mijn inlaat heb laten reinigen is mijn verbruik wel een stuk beter geworden, haal nu met gemak 1:16 terwijl het daarvoor met moeite 1:14,5 was
Als er weer de hele tijd schijtlollig wordt gedaan en er geen normaal gesprek mogelijk is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Waar is hier en waarom was het onveilig?
tot nu toe ben ik vrij serieus vandaagquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er weer de hele tijd schijtlollig wordt gedaan en er geen normaal gesprek mogelijk is.
Geen aluhoedje dragenquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:42 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/r(...)atellieten~a0332626/
Schijtlollig?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er weer de hele tijd schijtlollig wordt gedaan en er geen normaal gesprek mogelijk is.
lolquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:42 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/r(...)atellieten~a0332626/
ik heb er een alupetje van gemaaktquote:
Nou ja, als je niet vergeet de brug op te halen, en dat wil nog wel eens mis gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:39 schreef Koen66 het volgende:
Foqueville is het toonbeeld van veiligheid, het is geen Amsterdam West
Dat had ik al door, want bepaalde Kickstarters projecten komen later aan Europa door dit soort conflicten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Er dendert een wereldramp op Nederland af zo te zien, een groot deel van de scheepvaart vanuit Azië moet vanwege de gezellige Palestijnenvriendjes omvaren via Kaap de Goede Hoop, met de feestdagen in aantocht
Ja gaat weer een hele hoop geklaag opleveren van naar binnen gerichte mensen die cadeautjes te laat binnenkrijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik al door, want de bepaalde Kickstarters projecten komen later aan Europa door dit soort conflicten.
Toen ik begin dit jaar een vaatwasser bestelde, zei de winkel ook dat het langer ging duren want niet op voorraad en moest uit China komen ofzo. Er was weer 1 of andere conflict bezig bij die vaarroute.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gaat weer een hele hoop geklaag opleveren van naar binnen gerichte mensen die cadeautjes te laat binnenkrijgen.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:07 schreef Karzai het volgende:
Ik ben gisteren ook maar even langs de deuren gegaan
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus spitting image!
Otters en gnoes lijken ook altijd zoveel op hun ouders.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus spitting image!
Hoe eet ze haar soep?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reese Witherspoone en dochter Ava Phillipe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe eet ze haar soep?WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Knappe vrouw welquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reese Witherspoone en dochter Ava Phillipe
Die hebben ze toch al niet meer?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Roetveegpiet is nog steeds racisme light, ook de oorbel en de rode lippenstift en de krulletjes moeten verdwijnen volgens Jerry Kno’ledge Cesare Afriyie
[..]
Hoe eet ze haar soep?Vroeger was er een smiley dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
combi, die was hier perfect geweest.
@Flory--XOXO-
[..]
Hoe eet ze haar soep?@Haags kwartiertje is begonnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh, lekker.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou vooruit
Bij deze verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Was die airfryer niet gestopt?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Roetveegpiet is nog steeds racisme light, ook de oorbel en de rode lippenstift en de krulletjes moeten verdwijnen volgens Jerry Kno’ledge Cesare Afriyie
Jynxquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Omg al twee nachten geslapen zonder tussendoor te hoesten.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Omg al twee nachten geslapen zonder tussendoor te hoesten.
Hoe bedoel je vroeger?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het juist vroeger begonnen.
Het hoesten. In plaats van pas in de middag. Vandaag al 's ochtends.quote:
Oh RIP. Als het snachts maar wegblijft.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het hoesten. In plaats van pas in de middag. Vandaag al 's ochtends.
Gisteren begon het pas toen ik in de auto op weg naar huis zat.
Vooralsnog wel. Hopelijk blijft dat ook zo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh RIP. Als het snachts maar wegblijft.
Ben ik recent op getest en heb ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen die blijft hoesten moet zich even verplicht melden bij de huisarts om te testen op kinkhoest, voor volwassenen is de honderd-dagen-hoest slechts wat hinderlijk maar baby's sterven er een pijnlijke dood aan
Ik ben geen baby, dus ik zie geen problemen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen die blijft hoesten moet zich even verplicht melden bij de huisarts om te testen op kinkhoest, voor volwassenen is de honderd-dagen-hoest slechts wat hinderlijk maar baby's sterven er een pijnlijke dood aan
Ja als je een hekel hebt aan andermans baby's gewoon lekker iedereen in het gezicht hoesten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen baby, dus ik zie geen problemen.
Lost het probleem vanzelf op. Alleen maar win-win.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je een hekel hebt aan andermans baby's gewoon lekker iedereen in het gezicht hoesten.
Met dank aan Willem Engel en zijn anti-vaccinatie zwakbegaafden.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lost het probleem vanzelf op. Alleen maar win-win.
Aw zielig.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lost het probleem vanzelf op. Alleen maar win-win.
US las broeken en is het hiermee eens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het een beetje beu dat er zoveel boeken zijn.
Hoeveel zijn er dan?quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon een aantal verbieden. Dan worden het er wel minder.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:21 schreef CherryLips het volgende:
delletjequote:Op dinsdag 12 november 2024 12:52 schreef datismijnmening het volgende:
Broodje frikaspec of gebakken ei?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Dus dat was Hitlers bedoeling.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een aantal verbieden. Dan worden het er wel minder.
quote:In de gemeente Midden-Groningen heeft na Muntendam ook Hoogezand-Sappemeer de sinterklaasintocht afgeblazen als gevolg van bedreigingen.
Geef ze een vinger en ze nemen een hand. Dit zijn cultuurmarxisten die koste wat kost Nederlandse en Westerse cultuur en tradities willen afbreken.quote:
Mijn zus was vroeger doodsbang voor zwarte piet. Was handig, kon je als ouders mooi het hele jaar mee dreigenquote:
quote:De gemeente Emmen blijft op de laatste plek bungelen als het gaat om aantrekkelijkste gemeente om in te wonen. Dat blijkt uit de Atlas voor gemeenten 2024, die de vijftig grootste gemeenten onder de loep neemt. Emmen is de enige Drentse gemeente die meegenomen wordt in de lijst.
Ik had volgens mij al vrij vroeg door dat de sint niet bestondquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn zus was vroeger doodsbang voor zwarte piet. Was handig, kon je als ouders mooi het hele jaar mee dreigen
quote:In de volledige lijst van alle 342 Nederlandse gemeenten staat Emmen op plek 339. Stadskanaal, Westerwolde en Kerkrade sluiten de lijst.
Ik ook, maar was bang dat ik geen cadeautjes en snoep meer kreeg als ik het zei dus hield m'n mond mooi dicht.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik had volgens mij al vrij vroeg door dat de sint niet bestond
Bij ons ging de buurman altijd op de deur bonzenquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:26 schreef Ama het volgende:
Wij deden thuis al vrij snel niet meer aan Sinterklaas maar vond ik niet erg want we deden altijd met kerst wel kadootjes.
Hoe zouden joden daarover denken (lol) (sad).quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
Nog een keer gelachen: Amsterdam is opnieuw de aantrekkelijkste gemeente om in te leven.
Gemeente, niet per se de stad.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
Nog een keer gelachen: Amsterdam is opnieuw de aantrekkelijkste gemeente om in te leven.
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gemeente, niet per se de stad.
Wat maakt het verschil?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gemeente, niet per se de stad.
Onze banen afpakken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar dreigen ze eigenlijk mee?
Er is niet eens iemand dood. De jodenjagers hebben zich nog netjes gedragen!quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:46 schreef UitStraling het volgende:
Rondrennende Marokkanen die urenlang kanker Joden roepen op jacht naar mensen met een grote neus om gehandicapt of dood te trappen
Nou nou nou voetbalfans zijn ook geen lieverdjes heur
Denk dat de 2 uitersten vooral knettergek zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Dit landje is knettergek geworden door de linkse deugneuzen, alsof je een stel veganistische hamsters de opdracht geeft een roedel hongerige leeuwen pogen te temmen met thee, koekjes en gras
Ja dat zeker, maar dat is van alle tijden welquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat de 2 uitersten vooral knettergek zijn.
Zullen we gaan pitchen dat er een nichtje van Anne Frank woont op de Nieuwezijds Voorburgwal nummer 11?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is niet eens iemand dood. De jodenjagers hebben zich nog netjes gedragen!
Wilders luistert aandachtig meequote:Op dinsdag 12 november 2024 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon een aantal verbieden. Dan worden het er wel minder.
quote:
k3 ?quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
JE MOET BLIND ZIEN ALS JE DAT NOG NIET ZIET. ZE HEEFT LILA LILA LIEFDESVERDRIET![]()
Kinderen voor kinderen 24 leert Google mij.quote:
toch ben ik meer fan van K3quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen 24 leert Google mij.
Hoeveel grietjes hebben die inmiddels versleten?quote:
hmm, vooral blond blijkt onbetrouwbaar, want ze zijn aan 2x rood, 2x zwart en 4x blond als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel grietjes hebben die inmiddels versleten?
Gert?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoeveel grietjes hebben die inmiddels versleten?
Metalsausje er overheen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Heerlijke muziek. Hm. Geloof niet dat dát m'n omschrijving zou zijn.
Het is dan ook mijn omschrijvingquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
zo af en toe een liedje van K3 tussendoor vind ik best leukquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou hij willenquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gert verzamelt de K3tjes in z'n bed
Pas maar op straks wil die ook meedoen. HAHAquote:
Is hem toch ook gelukt schijnt? Althans met de originals.quote:
Samson is tegenwoordig van Marie, beetje bij de tijd blijven he.quote:
Ahja Samson doet het met Mariequote:Op dinsdag 12 november 2024 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Samson is tegenwoordig van Marie, beetje bij de tijd blijven he.
Voor een hond is hij wel al behoorlijk op leeftijd
(Samson he, niet Gert)
Misschien heeft Gert ook wel P Diddy achtige feestjes thuisquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is hem toch ook gelukt schijnt? Althans met de originals.
Allemaal gekleed als furry voor Samsonquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien heeft Gert ook wel P Diddy achtige feestjes thuis
Samson in de babyolie.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kom niet als je muziek gaat draaien.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn omschrijving
Bijvoorbeeld. Al luister ik meer dan alleen dat.quote:
Lekker slierterig.quote:
Ik zag op Insta een soort externe zachte mega ENTER waar je op kan rammenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel enorme fwp. Nieuw toetsenbord en m'n linkershift is nét wat kleiner dan ik gewend was.
Die is mooi ja.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag op Insta een soort externe zachte mega ENTER waar je op kan rammen
Leek mij wel leuk op kantoor
Naast TYP TYP TYP ook BAM BAM BAM
Die hebben de uitzendingen in ieder geval nog niet gehaald.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vrouwen en kinderen thuisblijven. Dat klinkt meer als Sunneklaas.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef Koen66 het volgende:
@:datismijnmening @:karzai rellen incoming?
https://www.nu.nl/binnenl(...)huis-te-blijven.html
Zijn daar vaste tijden aan verbonden?quote:
Hoi ja.quote:
geen kiepwraps?quote:
Hm.. KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP wraps.quote:
Dit wist jij niet?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn daar vaste tijden aan verbonden?
Neequote:
Kiep moet je goed plannen ivm het puntmutsenuurtjequote:Op dinsdag 12 november 2024 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn daar vaste tijden aan verbonden?
Ben ik nu in overtreding?quote:
Oke, dus eigenlijk moeten nu even een puntmutsenuurtje inrichten?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kiep moet je goed plannen ivm het puntmutsenuurtje
Mag dat van de dagplanning?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dus eigenlijk moeten nu even een puntmutsenuurtje inrichten?
Wellicht dat dat de balans verbetertquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dus eigenlijk moeten nu even een puntmutsenuurtje inrichten?
Ben benieuwd naar de winter-editiequote:
Shariaquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef Koen66 het volgende:
De reclame vind ik best leukquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de winter-editie
Mits er aansluitend een puntmutsenuurtje wordt gehouden, lees ik netquote:
Balans is hier sowieso al ver te zoekenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wellicht dat dat de balans verbetert
Ja, ik ookquote:
en dan vooral dat anderen er een flarde van horen en afvragen wat er in hemelsnaam tussen jullie voorgevallen isquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat wel fantastisch is, als je ontdekt dat je ongeveer hetzelfde sarcasme-level hebt als iemand anders en je dat nog niet van elkaar wist![]()
Als ik mijn mening geef krijg ik een lange vakantie cadeau.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef Koen66 het volgende:
Altijd discreet blijvenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan vooral dat anderen er een flarde van horen en afvragen wat er in hemelsnaam tussen jullie voorgevallen is
Hehehequote:Op dinsdag 12 november 2024 15:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik mijn mening geef krijg ik een lange vakantie cadeau.
Tsja. Als je iedereen vraagt om thuis te blijven vraag je er ook wel om!quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:01 schreef Koen66 het volgende:
helemaal als je iets van CdL laat bezorgenquote:
Oke.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
helemaal als je iets van CdL laat bezorgen
altijd goed om te wetenquote:
Lees het nog eens.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. Als je iedereen vraagt om thuis te blijven vraag je er ook wel om!
Die stuff doet me echt denken aan zondagmiddagen met de cassettespeler in de woonkamerquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef datismijnmening het volgende:
HOU MAAR OP IK BLIJF BIJ
DAT ZIJ
MET MIJ
GAAN ZINGEN IN EEN MEIDENGROEP
![]()
Zowel op Fok als thuis als op m'n werk moet ik laatste tijd teveel op m'n handen zittenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik mijn mening geef krijg ik een lange vakantie cadeau.
Hmpf thuis ook?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowel op Fok als thuis als op m'n werk moet ik laatste tijd teveel op m'n handen zitten
Waarom zitten die überhaupt daar?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanavond vrouw en kids thuis houden in Amsterdam.
Oh. Het gaat erom dat juist de relschoppers vrouwen en kinderen vragen om thuis te blijven.quote:
Zelfs op het schoolplein ging het eroverquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowel op Fok als thuis als op m'n werk moet ik laatste tijd teveel op m'n handen zitten
Oei hoezo datquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral afgelopen zaterdag bij familieverjaardag
nergens meer veiligquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs op het schoolplein ging het erover
Oh dan ga ik er juist met gestrekt been inquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vooral afgelopen zaterdag bij familieverjaardag
Provocerende tramsquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:23 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heeft de gemeenteraad in Amsterdam het probleem geïdentificeerd.
Schoonzus had een ietwat afwijkende mening over de rellen in Amsterdamquote:
Geen erfenis meer voor jou.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh dan ga ik er juist met gestrekt been in![]()
Ik bedoel wat wil je doen? Me ontfamilien?
Onderweg naar liefde is ook iets nieuws op npo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de winter-editie
Oeh, thanks voor de tipquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Onderweg naar liefde is ook iets nieuws op npo.
Ik weet nog niet wat ik er van vind
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:32 schreef gianni61 het volgende:
Kleine existentiële crisis weer gehad dankzij excel
welke data heb jij verzameld in excel?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:32 schreef gianni61 het volgende:
Kleine existentiële crisis weer gehad dankzij excel
Ik ook niet, vooral niet als het allemaal van de zweef gedoe isquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, thanks voor de tip
Ik ben 's werelds slechtste seriekijker, dus ik weet niet of ik hem ga volgen
tarieven, werkuren, werkorders, takenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
welke data heb jij verzameld in excel?
Te laag, te hoog, te veel, te moeilijk. Terechte klachtquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tarieven, werkuren, werkorders, taken
ah ja dat geeft een flinke beroerte als dat niet lekker werktquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tarieven, werkuren, werkorders, taken
Ik dacht weer eens even lekker een uurtje first dates te kijken gister. Komt ineens dat andere programmaquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:29 schreef Flory- het volgende:
[..]
Onderweg naar liefde is ook iets nieuws op npo.
Ik weet nog niet wat ik er van vind
Dat was die vorige B&B wel.. dat was echt teveel zweef-gehaltequote:Op dinsdag 12 november 2024 15:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral niet als het allemaal van de zweef gedoe is
En jij je maar verstandig stil houden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Schoonzus had een ietwat afwijkende mening over de rellen in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |