Nee maar letterlijk.quote:
Ja maar ik ben geïntegreerdquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent ook een immigrant.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar letterlijk.
Vind dat ding echt gewoon te gek eigenlijk.
Maar goed ik wil ook een normale zwarte van Boss. Moet er eigenlijk 2 hebben. Eentje funky en eentje voor begrafenissen.
Is je haar nu volledig en goed geborsteld?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geïntegreerd
Ik tank, betaal en rijd jankend weg.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gisteren weer getankt (rip portemonnee) en zojuist mijn verbruik weer uitgerekend. Ik zal dat de benzine best wel weer veel te gestegen in oktober. Op 3 oktober getankt voor 1,809. Vervolgens op 24 oktober weer moeten tanken, toen was ie al gestegen naar 1,919. En gisteren nog steeds 1,919.
Nog leuke dames gebeft maat? (lol)quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog leuke dames gebeft maat? (lol)
quote:
Ik vind het wel leuk om bij te houden wat mijn verbruik per keer is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik tank, betaal en rijd jankend weg.
Verder ga ik maar niet berekenen hoeveel ik meer kwijt ben
Degene die ik op het oog had is naar Thailand vertrokken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog leuke dames gebeft maat? (lol)
Ja echt superleuk is dat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om bij te houden wat mijn verbruik per keer is.
Ik ga daar waarschijnlijk ook van huilenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om bij te houden wat mijn verbruik per keer is.
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga daar waarschijnlijk ook van huilen
Gewoon tot die klik zegt toch?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al zit er wel een foutmarge in de berekening, omdat je je benzinetank niet iedere keer even vol giet.
en daarna nog wat erbij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon tot die klik zegt toch?
En die doet zich daar nu voor als man?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Degene die ik op het oog had is naar Thailand vertrokken.
Euhm..quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd dat bij in Excel
Ja als je dat doet zit die foutmarge er inderdaad wel in.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en daarna nog wat erbij.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou Luctor, je past wel in deze KSC, met je benzine-Excel
Is supernuttig ook, aantal keren dat je aan je rechteroor krabt of hoe vaak je een rietje gebruikt per maand.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd dat bij in Excel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |