SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat het niet overal in NL zo is, dat is er mis meequote:Op dinsdag 12 november 2024 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blauwe lucht, zon. Wat is daar mis mee?
Dacht ik al, jammerquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet te zuipen. Hoef je niet te proberen
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Dinsdag is over het algemeen wel een erg matige dag he, staat echt nergens om bekend,
Maandag = weer aan het werk
Dinsdag = helemaal niets
Woensdag = werkweek doormidden
Donderdag - bijna weekend
Vrijdag = nog een klein dagje volhouden
Zaterdag = eindelijk weekend
Zondag = ewl bijna weer werken
Ja, vloog net uit het raamquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft iemand mijn zin gezien?
Ah, jammer is dat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vloog net uit het raam
Ja, hier staat een van je zinnen:quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HAHAHA 🤣quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, hier staat een van je zinnen:
[..]
HAHAHA 🤣
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
HAHAHA 🤣
quote:
quote:
lolquote:
Doe eens normiequote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Och jongens. Hoe kan ik zo ongelofelijk wild raken van een Gucci riem.
Laat toch weer zien dat de mens houdt van mooie spulletjes. En heel erg terecht
Gucci is toch voor mensen die wonen in huisjes op wielen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
En 3x per dag stofzuigen en dweilen, want ze hebben toch niets beters te doenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gucci is toch voor mensen die wonen in huisjes op wielen?
Nou ja.. Kan! Weet ik niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gucci is toch voor mensen die wonen in huisjes op wielen?
Deporteer jezelf pls terug naar KLBquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
HAHAHA 🤣
Stop deze act.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach hou op die was goed.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deporteer jezelf pls terug naar KLB
Jij hebt zeker je lolbroek aan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
lol
Dat was een van mijn betere
Je bent ook een immigrant.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deporteer jezelf pls terug naar KLB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |