Als er weer de hele tijd schijtlollig wordt gedaan en er geen normaal gesprek mogelijk is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
Waar is hier en waarom was het onveilig?
tot nu toe ben ik vrij serieus vandaagquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er weer de hele tijd schijtlollig wordt gedaan en er geen normaal gesprek mogelijk is.
Geen aluhoedje dragenquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:42 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/r(...)atellieten~a0332626/
Schijtlollig?quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er weer de hele tijd schijtlollig wordt gedaan en er geen normaal gesprek mogelijk is.
lolquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:42 schreef Koen66 het volgende:
https://www.ad.nl/bizar/r(...)atellieten~a0332626/
Nou ja, als je niet vergeet de brug op te halen, en dat wil nog wel eens mis gaan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:39 schreef Koen66 het volgende:
Foqueville is het toonbeeld van veiligheid, het is geen Amsterdam West
Dat had ik al door, want bepaalde Kickstarters projecten komen later aan Europa door dit soort conflicten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
Er dendert een wereldramp op Nederland af zo te zien, een groot deel van de scheepvaart vanuit Azië moet vanwege de gezellige Palestijnenvriendjes omvaren via Kaap de Goede Hoop, met de feestdagen in aantocht
Ja gaat weer een hele hoop geklaag opleveren van naar binnen gerichte mensen die cadeautjes te laat binnenkrijgen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat had ik al door, want de bepaalde Kickstarters projecten komen later aan Europa door dit soort conflicten.
Toen ik begin dit jaar een vaatwasser bestelde, zei de winkel ook dat het langer ging duren want niet op voorraad en moest uit China komen ofzo. Er was weer 1 of andere conflict bezig bij die vaarroute.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gaat weer een hele hoop geklaag opleveren van naar binnen gerichte mensen die cadeautjes te laat binnenkrijgen.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:07 schreef Karzai het volgende:
Ik ben gisteren ook maar even langs de deuren gegaan
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus spitting image!
Otters en gnoes lijken ook altijd zoveel op hun ouders.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus spitting image!
Hoe eet ze haar soep?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reese Witherspoone en dochter Ava Phillipe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe eet ze haar soep?WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Knappe vrouw welquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Reese Witherspoone en dochter Ava Phillipe
Die hebben ze toch al niet meer?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Roetveegpiet is nog steeds racisme light, ook de oorbel en de rode lippenstift en de krulletjes moeten verdwijnen volgens Jerry Kno’ledge Cesare Afriyie
[..]
Hoe eet ze haar soep?Vroeger was er een smiley dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
combi, die was hier perfect geweest.
@Flory--XOXO-
[..]
Hoe eet ze haar soep?@Haags kwartiertje is begonnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oeh, lekker.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nou vooruit
Bij deze verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Was die airfryer niet gestopt?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:33 schreef UitStraling het volgende:
Roetveegpiet is nog steeds racisme light, ook de oorbel en de rode lippenstift en de krulletjes moeten verdwijnen volgens Jerry Kno’ledge Cesare Afriyie
Jynxquote:Op dinsdag 12 november 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Omg al twee nachten geslapen zonder tussendoor te hoesten.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:45 schreef Ama het volgende:
Omg al twee nachten geslapen zonder tussendoor te hoesten.
Hoe bedoel je vroeger?quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het juist vroeger begonnen.
Het hoesten. In plaats van pas in de middag. Vandaag al 's ochtends.quote:
Oh RIP. Als het snachts maar wegblijft.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het hoesten. In plaats van pas in de middag. Vandaag al 's ochtends.
Gisteren begon het pas toen ik in de auto op weg naar huis zat.
Vooralsnog wel. Hopelijk blijft dat ook zo.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh RIP. Als het snachts maar wegblijft.
Ben ik recent op getest en heb ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen die blijft hoesten moet zich even verplicht melden bij de huisarts om te testen op kinkhoest, voor volwassenen is de honderd-dagen-hoest slechts wat hinderlijk maar baby's sterven er een pijnlijke dood aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |