Er past altijd nog makkelijk een liter bij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja als je dat doet zit die foutmarge er inderdaad wel in.
Ja, dat tweede houd ik ook bij. Tot nu toe zit ik deze maand op nul keer.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is supernuttig ook, aantal keren dat je aan je rechteroor krabt of hoe vaak je een rietje gebruikt per maand.
Huh echt? nou ja die kan je meenemen in je berekening trouwensquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er past altijd nog makkelijk een liter bij.
Je kunt het ook naar een hoger niveau tillenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is supernuttig ook, aantal keren dat je aan je rechteroor krabt of hoe vaak je een rietje gebruikt per maand.
Dit is slecht voor je autoquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er past altijd nog makkelijk een liter bij.
Aantal keer bidden per week?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt het ook naar een hoger niveau tillen
Neuspeuterenquote:
Invlecht van gister zit er nog inquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je haar nu volledig en goed geborsteld?
Moet gelijk aan zo'n ingevlochten Fries denkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Invlecht van gister zit er nog in
Er zit een metertje in mn auto en die geeft aan wat ik gem. rijdt. Dat vind ik wel voldoende.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om bij te houden wat mijn verbruik per keer is.
*briest*quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zo'n ingevlochten Fries denken
Maar de liters die je tankt hou je toch bij?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al zit er wel een foutmarge in de berekening, omdat je je benzinetank niet iedere keer even vol giet.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Maar de liters die je tankt hou je toch bij?
Wat een kinky opmerking CE en dat voor tienen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slaan ze je in ieder geval nog eens met een zweep op je kont.
Oehquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slaan ze je in ieder geval nog eens met een zweep op je kont.
zijn niet liefquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:38 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Lief beertje![]()
@:bitterbal @:ltvdk
Wel de zure pismerrie met voernijd variant mag ik hopenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zo'n ingevlochten Fries denken
nou nou nouquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel de zure pismerrie met voernijd variant mag ik hopen
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel de zure pismerrie met voernijd variant mag ik hopen
Er hangt in de winkel nu ook een buitenlands eetluchtje de baas werd een beetje misselijkquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Riblap in de slowcooker, het hele huis ruikt goddelijk
Hier ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oh ja, binnenkort weer eens vlees gaan halen bij de boerquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je al een oliebol gehad?quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, binnenkort weer eens vlees gaan halen bij de boer
Vandaag weer een kansquote:
Sinds ik mijn inlaat heb laten reinigen is mijn verbruik wel een stuk beter geworden, haal nu met gemak 1:16 terwijl het daarvoor met moeite 1:14,5 wasquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om bij te houden wat mijn verbruik per keer is.
Opnieuw proberen danquote:
Ik doe de helftquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ik mijn inlaat heb laten reinigen is mijn verbruik wel een stuk beter geworden, haal nu met gemak 1:16 terwijl het daarvoor met moeite 1:14,5 was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |