SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat het niet overal in NL zo is, dat is er mis meequote:Op dinsdag 12 november 2024 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blauwe lucht, zon. Wat is daar mis mee?
Dacht ik al, jammerquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet te zuipen. Hoef je niet te proberen
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef UitStraling het volgende:
Dinsdag is over het algemeen wel een erg matige dag he, staat echt nergens om bekend,
Maandag = weer aan het werk
Dinsdag = helemaal niets
Woensdag = werkweek doormidden
Donderdag - bijna weekend
Vrijdag = nog een klein dagje volhouden
Zaterdag = eindelijk weekend
Zondag = ewl bijna weer werken
Ja, vloog net uit het raamquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft iemand mijn zin gezien?
Ah, jammer is dat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vloog net uit het raam
Ja, hier staat een van je zinnen:quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
HAHAHA 🤣quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, hier staat een van je zinnen:
[..]
HAHAHA 🤣
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
HAHAHA 🤣
quote:
quote:
lolquote:
Doe eens normiequote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Och jongens. Hoe kan ik zo ongelofelijk wild raken van een Gucci riem.
Laat toch weer zien dat de mens houdt van mooie spulletjes. En heel erg terecht
Gucci is toch voor mensen die wonen in huisjes op wielen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
En 3x per dag stofzuigen en dweilen, want ze hebben toch niets beters te doenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gucci is toch voor mensen die wonen in huisjes op wielen?
Nou ja.. Kan! Weet ik niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gucci is toch voor mensen die wonen in huisjes op wielen?
Deporteer jezelf pls terug naar KLBquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
HAHAHA 🤣
Stop deze act.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach hou op die was goed.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deporteer jezelf pls terug naar KLB
Jij hebt zeker je lolbroek aan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
lol
Dat was een van mijn betere
Je bent ook een immigrant.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deporteer jezelf pls terug naar KLB
Nee maar letterlijk.quote:
Ja maar ik ben geïntegreerdquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent ook een immigrant.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee maar letterlijk.
Vind dat ding echt gewoon te gek eigenlijk.
Maar goed ik wil ook een normale zwarte van Boss. Moet er eigenlijk 2 hebben. Eentje funky en eentje voor begrafenissen.
Is je haar nu volledig en goed geborsteld?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geïntegreerd
Ik tank, betaal en rijd jankend weg.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had gisteren weer getankt (rip portemonnee) en zojuist mijn verbruik weer uitgerekend. Ik zal dat de benzine best wel weer veel te gestegen in oktober. Op 3 oktober getankt voor 1,809. Vervolgens op 24 oktober weer moeten tanken, toen was ie al gestegen naar 1,919. En gisteren nog steeds 1,919.
Nog leuke dames gebeft maat? (lol)quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog leuke dames gebeft maat? (lol)
quote:
Ik vind het wel leuk om bij te houden wat mijn verbruik per keer is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik tank, betaal en rijd jankend weg.
Verder ga ik maar niet berekenen hoeveel ik meer kwijt ben
Degene die ik op het oog had is naar Thailand vertrokken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog leuke dames gebeft maat? (lol)
Ja echt superleuk is dat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om bij te houden wat mijn verbruik per keer is.
Ik ga daar waarschijnlijk ook van huilenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga daar waarschijnlijk ook van huilen
Gewoon tot die klik zegt toch?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al zit er wel een foutmarge in de berekening, omdat je je benzinetank niet iedere keer even vol giet.
en daarna nog wat erbij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon tot die klik zegt toch?
En die doet zich daar nu voor als man?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Degene die ik op het oog had is naar Thailand vertrokken.
Euhm..quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd dat bij in Excel
Ja als je dat doet zit die foutmarge er inderdaad wel in.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en daarna nog wat erbij.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou Luctor, je past wel in deze KSC, met je benzine-Excel
Is supernuttig ook, aantal keren dat je aan je rechteroor krabt of hoe vaak je een rietje gebruikt per maand.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik houd dat bij in Excel
Er past altijd nog makkelijk een liter bij.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja als je dat doet zit die foutmarge er inderdaad wel in.
Ja, dat tweede houd ik ook bij. Tot nu toe zit ik deze maand op nul keer.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is supernuttig ook, aantal keren dat je aan je rechteroor krabt of hoe vaak je een rietje gebruikt per maand.
Huh echt? nou ja die kan je meenemen in je berekening trouwensquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er past altijd nog makkelijk een liter bij.
Je kunt het ook naar een hoger niveau tillenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is supernuttig ook, aantal keren dat je aan je rechteroor krabt of hoe vaak je een rietje gebruikt per maand.
Dit is slecht voor je autoquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er past altijd nog makkelijk een liter bij.
Aantal keer bidden per week?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt het ook naar een hoger niveau tillen
Neuspeuterenquote:
Invlecht van gister zit er nog inquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is je haar nu volledig en goed geborsteld?
Moet gelijk aan zo'n ingevlochten Fries denkenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Invlecht van gister zit er nog in
Er zit een metertje in mn auto en die geeft aan wat ik gem. rijdt. Dat vind ik wel voldoende.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*briest*quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zo'n ingevlochten Fries denken
Maar de liters die je tankt hou je toch bij?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al zit er wel een foutmarge in de berekening, omdat je je benzinetank niet iedere keer even vol giet.
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
Maar de liters die je tankt hou je toch bij?
Wat een kinky opmerking CE en dat voor tienen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slaan ze je in ieder geval nog eens met een zweep op je kont.
Oehquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slaan ze je in ieder geval nog eens met een zweep op je kont.
zijn niet liefquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:38 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Lief beertje![]()
@:bitterbal @:ltvdk
Wel de zure pismerrie met voernijd variant mag ik hopenquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet gelijk aan zo'n ingevlochten Fries denken
nou nou nouquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel de zure pismerrie met voernijd variant mag ik hopen
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel de zure pismerrie met voernijd variant mag ik hopen
Er hangt in de winkel nu ook een buitenlands eetluchtje de baas werd een beetje misselijkquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Riblap in de slowcooker, het hele huis ruikt goddelijk
Hier ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
oh ja, binnenkort weer eens vlees gaan halen bij de boerquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je al een oliebol gehad?quote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, binnenkort weer eens vlees gaan halen bij de boer
Vandaag weer een kansquote:
Sinds ik mijn inlaat heb laten reinigen is mijn verbruik wel een stuk beter geworden, haal nu met gemak 1:16 terwijl het daarvoor met moeite 1:14,5 wasquote:Op dinsdag 12 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Opnieuw proberen danquote:
dag mevrouw draakquote:
Ik doe de helftquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sinds ik mijn inlaat heb laten reinigen is mijn verbruik wel een stuk beter geworden, haal nu met gemak 1:16 terwijl het daarvoor met moeite 1:14,5 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |