quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ja is het kwartaal bedrag... daarnaast staat er ook 30,14 tot 31.99 per kwartaal bij...quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijzondere bedragen toch ?
Ik denk dat het leuk is als je ermee bent opgeroeid ?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer!
Is wel iets heel gaafs op zich. Vind ik dan.
Nee is meer in de vorm van een vinkjequote:
Dat doet maar.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja is het kwartaal bedrag... daarnaast staat er ook 30,14 tot 31.99 per kwartaal bij...
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je dan weer naar ZeelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ja, vorig jaar was ik bij mijn ouders thuis en toen waren er meer dan 50 kindjes aan de deur geweest?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand uit jouw regio en die liet idd een hele berg snoep zien
gelukkig wordt het vergoedquote:
Een pink vinkje?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is meer in de vorm van een vinkje
Het laatste wat ik heb gekocht omdat ik het op tiktok zag was een roze droogrek.quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
Tiktok is niet goed voor mijn portemonnee
Zhe horreurquote:Op dinsdag 12 november 2024 18:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar was ik bij mijn ouders thuis en toen waren er meer dan 50 kindjes aan de deur geweest?
Idd..quote:
quote:
heb nog 0 euro aan eigen kosten. (meteen afgeklopt op onbehandeld hout)quote:
Was wel gezelligquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook een pink ongeluk gehad als kind, zat tussen het raam terwijl mijn broer het raam dicht deed, vlees lag tot op het bot open. Je kunt nog steeds het litteken er van zien ondanks dat het al zo'n 30 jaar geleden is
Oh ja, eerste hulp is ook altijd wel lachen qua kostenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb nog 0 euro aan eigen kosten. (meteen afgeklopt op onbehandeld hout)
en alleen de huisarts staat als declaraties
Denk dat wij een andere definitie hebben van gezelligquote:
quote:
Ja als ik het vinkpink noem dan gaan ze hier weer allemaal schunnig doenquote:
Nee dan was het gezelli mozzarelliquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat wij een andere definitie hebben van gezellig
Ik snap hem nietquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als ik het vinkpink noem dan gaan ze hier weer allemaal schunnig doen
Gezellie frikandelliequote:Op dinsdag 12 november 2024 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dan was het gezelli mozzarelli
heb ik er niet meer tussen staan.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, eerste hulp is ook altijd wel lachen qua kosten
Vinkpink klinkt gewoon een beetje viezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |