SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Mijn eigen risico is er in de eerste weken van januari al doorheen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik dus ook nog![]()
Maar hopen dat eind december die hoortoestellen worden goedgekeurd en alles rond is.
Anders volgend jaar even alles laten fiksen wat vergoed wordt want YOLO eigen risico is er in januari al doorheen.
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn eigen risico is er in de eerste weken van januari al doorheen.
Ik dit jaar wel maar meeste jaren normaal gesproken niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn mensen die niet standaard ieder jaar hun eigen risico op maken
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Eigen risico wel, maar dat ik daar bovenop nog iets 1000 kwijt ben is me nog niet gebeurdquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Misschien een keer vast laten groeien?quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:19 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ook steeds minder fysio vergoed dus m'n rug moet zich koest houden.
Dat wilde ik juist voorkomenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien een keer vast laten groeien?
sorryquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Ja hoiquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dit jaar wel maar meeste jaren normaal gesproken niet.
Geniet er vanquote:
Ohja, dat had ik dit jaar ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigen risico wel, maar dat ik daar bovenop nog iets 1000 kwijt ben is me nog niet gebeurd
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Lol mijn eigen risico is in januari al op
Gezelliequote:
M'n nicht had haar kies dus laten trekken en daar zie je nu duidelijk een gat aan de zijkantquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
Had mn kies ook kunnen laten trekken ipv dure wortelkanaalbehandeling, had een paar honderd euro gescheeld. Maarja, wil mn kies houden
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
Lol mijn eigen risico is in januari al op
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Past niet bij het dimmy schoonheidsideaalquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Lol niet al je kiezen laten trekken en op appelmoes leven
appelmoesquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon klappers in doen, mooi makkelijk schoonhouden ookquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past niet bij het dimmy schoonheidsideaal
En anders alles lekker sabbelenquote:Op dinsdag 12 november 2024 19:26 schreef datismijnmening het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |