Ik had wel verwacht dat het uit de hand zou lopen weer maar dit dan weer niet.quote:
Grappig dat je gewoon weet welke agent daar staat.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:02 schreef Ama het volgende:
https://www.l1nieuws.nl/1(...)woonster-lichtgewond dit is het denk ik.
Lol. Gezellig in de volksbuurtquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:02 schreef Ama het volgende:
https://www.l1nieuws.nl/1(...)woonster-lichtgewond dit is het denk ik.
Tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:01 schreef Karzai het volgende:
verschrompelt door het christendom waar elk leven is uitgezogen
Ik denk het haast wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Grappig dat je gewoon weet welke agent daar staat.
Van wie zou dit het huis zijn, die donkere mevrouw?
Vol met spekkies en worst?quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het smaakte wel erg lekker. Paar bakjes ingevroren ook.
Ja, toen ze zeiden dat richting statensingel en Catharina straat ging wist ik het wel ongeveer. En in het artikel staat mariaberg. Is vlak bij het het centrum eigenlijkquote:
trustequote:Op dinsdag 12 november 2024 22:17 schreef Nizno het volgende:
sjow ik ben weer even bij met de series.... nu naar boven
Gute Nacht Freunde
De Maastrichtse Schilderswijk oid?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, toen ze zeiden dat richting statensingel en Catharina straat ging wist ik het wel ongeveer. En in het artikel staat mariaberg. Is vlak bij het het centrum eigenlijk
En krabbetjesquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind spek niet in erwtensoep horen. Wel speklap of schouderkarbonade. En worst
Je hebt het vast niet over de gemeentegrot in Valkenburg.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:25 schreef Karzai het volgende:
geef mij een grot en ik kom er nooit meer eruit
Ik zou best wel weer naar de grotten van Postojna willen of een ander grotten stelsel in Sloveniëquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt het vast niet over de gemeentegrot in Valkenburg.
Als je ooit in Bad Reichenhall belandt is de zoutmijn echt een bezoekje waard. Dat is inclusief een vaartocht over een ondergronds meerquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zou best wel weer naar de grotten van Postojna willen of een ander grotten stelsel in Slovenië
Svetlana from Odessaquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je ooit in Bad Reichenhall belandt is de zoutmijn echt een bezoekje waard. Dat is inclusief een vaartocht over een ondergronds meer
Laatst een rondleiding gedaan in een van die grotten die de NAVO gebruikt heeft. Daar kun je wel wat leuks van maken.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat moet het kosten wil best een katolieke commonie beginnen tot het einde der aardequote:Op dinsdag 12 november 2024 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat lijkt me ook wel interessantquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst een rondleiding gedaan in een van die grotten die de NAVO gebruikt heeft. Daar kun je wel wat leuks van maken.
Gelukkigste gemeente een paar jaar geleden. Ik snap het ook niet hoor, het is een uitstralingsloos dorp, maar al die Amsterdammers komen niet hierheen omdat het zo kut is.quote:
In Brabant liggen er nog wel.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:39 schreef Karzai het volgende:
Hebben we hier nog kernwapens liggen eigenlijk?
Die zijn al blij met een hema en de action en de paarse heidequote:Op dinsdag 12 november 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkigste gemeente een paar jaar geleden. Ik snap het ook niet hoor, het is een uitstralingsloos dorp, maar al die Amsterdammers komen niet hierheen omdat het zo kut is.
22 verouderde B61 vrijval bommenquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:39 schreef Karzai het volgende:
quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkigste gemeente een paar jaar geleden. Ik snap het ook niet hoor, het is een uitstralingsloos dorp, maar al die Amsterdammers komen niet hierheen omdat het zo kut is.
Geen slecht woord over de heidequote:Op dinsdag 12 november 2024 22:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die zijn al blij met een hema en de action en de paarse heide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |