Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het artikel niks over HSV waar hij 7 jaar speelde
Voor zo'n extreemlinkse softie als jij vind ik dit een beetje hypocriet.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:15 schreef tong80 het volgende:
Dit had rood moeten/kunnen zijn. Verslaggever: "Hij speelde met vuur." Dat is tegen een club uit Enschede inderdaad niet verstandig.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
POL is een deurtje verder.
HUP FC TWENTE!!
quote:Op donderdag 7 november 2024 19:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Voor zo'n extreemlinkse softie als jij vind ik dit een beetje hypocriet.
Dat is een vrouw.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User Pisces29 is een betere keuze.
Doet me aan Gordon denken. Die Twiete na de aanslag met een vrachtwagen in Nice, dat hij daar bijna naar toe was gegaan met zijn vakantie.quote:
Ajax speelt later vanavond.quote:
Porgy en Bes.quote:
Hoorde ik het toch goed.quote:
Deed ze dat maar vaker.quote:
Wat was nu het goede nieuws?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:49 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws, ik kijk nu ook mee én ik eet een sinaasappel.
Laten we het gezellig houden.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat was nu het goede nieuws?
Dat er nu iemand in dit topic is die jou wel aardig vindtquote:Op donderdag 7 november 2024 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat was nu het goede nieuws?
Dan had ik het toch goed door!quote:Op donderdag 7 november 2024 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat er nu iemand in dit topic is die jou wel aardig vindt
Hoe was jouw beleving gisteren trouwens?quote:Op donderdag 7 november 2024 19:56 schreef Caland het volgende:
Ik zie die Regeer nog wel teruggaan naar Ajax, fijne speler is dat
Vergeet de lichtshow niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe was jouw beleving gisteren trouwens?
https://gloweindhoven.nlquote:Op donderdag 7 november 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet de lichtshow niet.
Best een prima avond gehad, vooral erg gezellig vooraf. Wedstrijd enorm saai.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe was jouw beleving gisteren trouwens?
Er zit ontzettend veel pulp in de Europa League dit seizoen heb ik het idee.quote:Op donderdag 7 november 2024 19:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja
Nice is mokerslecht.
Dat is fictie.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zit ontzettend veel pulp in de Europa League dit seizoen heb ik het idee.
0-2quote:Op donderdag 7 november 2024 20:04 schreef GGMM het volgende:
Wat een niveauloze pot
Nog erger dan gisteren
Dit kan nog wel eens een Hollandsche avond worden!quote:Op donderdag 7 november 2024 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Twente redt de meubelen voor het Nederlandse voetbal.
Er zijn clubs die daar wat van kunnen leren.
Slappeling eerste klasquote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
Lammers gaat de top bereiken. Heerlijke voetballer en een goede kop zoals ze dat zeggen.
Dit is een beetje zijn niveau.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
Lammers gaat de top bereiken. Heerlijke voetballer en een goede kop zoals ze dat zeggen.
Is al 27. Of ben je aan het dollen?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ie hoger kan. Niet veel, Feijenoord of zo.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik had hem graag erbij gehad als reservespits ja.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hoger kan. Niet veel, Feijenoord of zo.
Ja wat is het nou? Hoger of Feyenoord?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hoger kan. Niet veel, Feijenoord of zo.
Ik ben 62 en weet nog steeds niet wat ik later wil worden. Verder was Hasselbaink ook al 27 toen ie bij Leeds furore ging maken.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is al 27. Of ben je aan het dollen?
Het is net Brubbiequote:Op donderdag 7 november 2024 20:08 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkkig is er nog 1 zekerheidje en dat is dat van Bergen niet scoort
:t Moet dat nou ? { Wel een briljante voice over bij Massa is kassa.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hem graag erbij gehad als reservespits ja.
Grolsch, want Twente.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:09 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze voetbalavond?
Iemand zou hem eens uit moeten leggen hoe een stift werkt.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:08 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkkig is er nog 1 zekerheidje en dat is dat van Bergen niet scoort
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben vergeten wat ik bij dit duel had voorspeld @:Coco
Kopje muntthee zo dadelijk. Ga Ajax ook niet afkijkenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gaat toch zo echt geen Amstel drinken?
Correctquote:Op donderdag 7 november 2024 20:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wordt misschien nog knotsgek.
Dat was gisteren wel anders.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:16 schreef Caland het volgende:
Vond het geen rood trouwens. Wat ongelukkig
Ik luister niet naar pedofielen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie ook een Marco Borsato nummer in je hoofd?
Keeper mee, dan staat het weer gelijk qua veldbezetting.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu zal de 2-2 wel snel vallen.
Ja S5, ben er op afgekeurd.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie ook een Marco Borsato nummer in je hoofd?
Typisch Nederlandsquote:Op donderdag 7 november 2024 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente zal dit wel weggeven.
Typisch Nederlands.
Oké. En nu?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er was een tijd dat er in de tweede kamer gewoon openlijk voor pedofilie werd gepleit.
Waanzinnige kutmuziek ook nog eens.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon lekker naar Marco B luisteren.
Daar zit zeker een viswijfquote:Op donderdag 7 november 2024 20:31 schreef hole1988 het volgende:
Er staan dus mensen een net omhoog te houden bij de hoekvlag als er een corner wordt genomen in een half leeg stadion.
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Winst met 1 doelpunt verschil had ik (0-1), dus ik krijg geheid punten van @:Coco
@Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:33 schreef GGMM het volgende:
Twente moet zich he-le-maal kapot schamen.
Ik wil ook voorlopig even geen Twentefans zien op het forum
Alweer zo'n fraud.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Oosting is leuk voor slechts de provincie maar meer ook niet.
Is een bug, ik krijg die van mij ook niet weg.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beantwoord die mails even wil je.
Dan ben je echt heel slecht in deze conference leaguequote:Op donderdag 7 november 2024 20:38 schreef GGMM het volgende:
Met deze tussenstand bereikt Twente niet eens de tussenronde
Van onze donaties zeker.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ondertussen eet Danny bugs in Pattaya.
Víkingur wint gewoon weer. Dit keer met 2-0quote:
Nee, een mods zijn gearriveerd gifje.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Hier zit wel een leuke op naar het ... topic gif in
[ x ]
lekker voor hem.......quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Samen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had 1-1 voorspeld.
]Hiermee ben ik vast de winnaar in de CocoToto.
lekka lekka sambal bijquote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is het 1-1 geworden dan?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had 1-1 voorspeld.
]Hiermee ben ik vast de winnaar in de CocoToto.
Ik hou me niet bezig met shownieuwsquote:Op donderdag 7 november 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
Zit Danny in Pattaya? Wist niet dat hij gescheiden was
Niet doenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
Echt nog niemand heeft ook maar iets van de cocototo goed deze week tot nu toe![]()
Ik stop er maar mee denk ik.
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
Echt nog niemand heeft ook maar iets van de cocototo goed deze week tot nu toe![]()
Ik had 3-1 gisterenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
Nu nog een lichtinstallatiequote:
Dat kwam door dat walgelijke PSV dinsdag.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat kwam door dat walgelijke PSV dinsdag.
Omdat die teams erg onverwachte rare dingen doen, daar valt geen peill op te trekkenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
peillquote:Op donderdag 7 november 2024 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat die teams erg onverwachte rare dingen doen, daar valt geen peill op te trekken
Het is tijdens "werktijden" het drukst op FOK!quote:Op donderdag 7 november 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, bij Ajax is ophef over een oorlog
Kunnen we al die werkloze debielen die daarom gaan protesteren niet gewoon die kant opsturen.
Opflikkeren gewoon
Bedankt voor dit leuke feitje al snap ik niet wat het met mijn posts te maken heeft.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is tijdens "werktijden" het drukst op FOK!
Wordt dit toch nog een interessante avondquote:Op donderdag 7 november 2024 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die tweede l mag je in je reet stoppen
Wat onaardigquote:Op donderdag 7 november 2024 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die tweede l mag je in je reet stoppen
Alle pro-pali's bont en blauw door de MEquote:Op donderdag 7 november 2024 20:50 schreef KingRoland het volgende:
ik ben er !!
LETS GO AJAX !!! JAAAAAAAAAAAA
Of joden in de grachtquote:Op donderdag 7 november 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alle pro-pali's bont en blauw door de ME
Al besprokenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beter dan in Amsterdam:
[ x ] .
Al besproken.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beter dan in Amsterdam:
[ x ] .
Dit is al besproken hoorquote:Op donderdag 7 november 2024 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beter dan in Amsterdam:
[ x ] .
Als je FOKt ben je niet aan het werk lijkt me. Net als de demonstranten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor dit leuke feitje al snap ik niet wat het met mijn posts te maken heeft.
En nu?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je FOKt ben je niet aan het werk lijkt me. Net als de demonstranten.
Verschilt. Geen pijl op te trekken.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:50 schreef Caland het volgende:
Hoe is de sfeer hier jongens
Ik hou even een pijling
quote:
Minder goed dan de sfeer in Reykjavik dan.quote:
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie.quote:
Hoeveel punten heb jij in je koekblik?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie.
Jammer dat je niet kan uitleggen wat je wil zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie.
Die speelt over 5 jaar bij AZ.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
De Ligt gepasseerd voor Johny Evans @:Powerloungen .
Weten ze denk ik zelf ook nietquote:Op donderdag 7 november 2024 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoort groen of zwart boven bij die Palestijnse vlag?
Groen boven is UAE.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoort groen of zwart boven bij die Palestijnse vlag?
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Minder goed dan de sfeer in Reykjavik dan.
Zit die Ben Side niet aan de kant waar de camera staat?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:58 schreef PSVCL het volgende:
Meer Turken dan AZ supporters in het stadion. Small club AZ
Blokker ruilt ze niet meer om.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb jij in je koekblik?
Hoe een loopbaan kan instorten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die speelt over 5 jaar bij AZ.
Bij mods denk ik meer aan zo’n handhaving scanauto dan de echte mannen in het blauw.quote:
Ach hij heeft er financieel heel veel van gekregen dus prima verder.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe een loopbaan kan instorten.
Fener speelt richting de Ben Sidequote:Op donderdag 7 november 2024 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit die Ben Side niet aan de kant waar de camera staat?
Nee, ik was de door jou ingetrapte open deur aan het repareren. Nu een minuut stilte voor de de storm.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan uitleggen wat je wil zeggen.
Zal wel komen omdat je een heel slecht punt maakte
Ik heb het dan ook niet over een type @onlogischquote:Op donderdag 7 november 2024 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mods denk ik meer aan zo’n handhaving scanauto dan de echte mannen in het blauw.
Ijf of Jan ?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt wel een nieuwe partner zei men
Kan altijd erger. Bijlow is niet binnen en afgekeurd.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach hij heeft er financieel heel veel van gekregen dus prima verder.
Wat onvriendelijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een type @:onlogisch
Weet je wat pas onvriendelijk is?quote:
En potentie voor een gedwongen opname.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kan altijd erger. Bijlow is niet binnen en afgekeurd.
Dan ben je dus gewoon een ongelofelijke klootzak en een smerig lui en dik varken die geen daglicht meer verdient.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat pas onvriendelijk is?
Nooit meer komen opdagen.
Hij zal wel weer zo'n bui hebbenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat pas onvriendelijk is?
Nooit meer komen opdagen.
Laten we het gezellig houdenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een ongelofelijke klootzak en een smerig lui en dik varken die geen daglicht meer verdient.
Zo ken ik je niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een ongelofelijke klootzak en een smerig lui en dik varken die geen daglicht meer verdient.
Zo was er ook een fokker die kwam niet opdagen bij een bioscoop afspraak...quote:Op donderdag 7 november 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wacht op Szymański.quote:
Vertel ons alles.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo was er ook een fokker die kwam niet opdagen bij een bioscoop afspraak...
Tijd voor warme chocomelk. Bad is koud.quote:
IJskoud buiten ook. En nog uitgevallen in mijn hardlooptraining ook. Niet genoeg hersteld van mijn afgelopen trainingen, PRISKE’D.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijd voor warme chocomelk. Bad is koud.
Ik reageerde juist offensief. Leer mij een Ajacied kennen.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tong reageerde zeer defensief omdat ik iets over werklozen zei
Nee niks dus
quote:Op donderdag 7 november 2024 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
IJskoud buiten ook. En nog uitgevallen in mijn hardlooptraining ook. Niet genoeg hersteld van mijn afgelopen trainingen, PRISKE’D.
Heeft ie al ervaring mee.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
Brobbey heeft hun eerste keeper uitgeschakeld, is ook een bijdrage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |