0-2quote:Op donderdag 7 november 2024 20:04 schreef GGMM het volgende:
Wat een niveauloze pot
Nog erger dan gisteren
Dit kan nog wel eens een Hollandsche avond worden!quote:Op donderdag 7 november 2024 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Twente redt de meubelen voor het Nederlandse voetbal.
Er zijn clubs die daar wat van kunnen leren.
Slappeling eerste klasquote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
Lammers gaat de top bereiken. Heerlijke voetballer en een goede kop zoals ze dat zeggen.
Dit is een beetje zijn niveau.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
Lammers gaat de top bereiken. Heerlijke voetballer en een goede kop zoals ze dat zeggen.
Is al 27. Of ben je aan het dollen?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ie hoger kan. Niet veel, Feijenoord of zo.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik had hem graag erbij gehad als reservespits ja.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hoger kan. Niet veel, Feijenoord of zo.
Ja wat is het nou? Hoger of Feyenoord?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hoger kan. Niet veel, Feijenoord of zo.
Ik ben 62 en weet nog steeds niet wat ik later wil worden. Verder was Hasselbaink ook al 27 toen ie bij Leeds furore ging maken.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is al 27. Of ben je aan het dollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |