0-2quote:Op donderdag 7 november 2024 20:04 schreef GGMM het volgende:
Wat een niveauloze pot
Nog erger dan gisteren
Dit kan nog wel eens een Hollandsche avond worden!quote:Op donderdag 7 november 2024 20:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Twente redt de meubelen voor het Nederlandse voetbal.
Er zijn clubs die daar wat van kunnen leren.
Slappeling eerste klasquote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
Lammers gaat de top bereiken. Heerlijke voetballer en een goede kop zoals ze dat zeggen.
Dit is een beetje zijn niveau.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
Lammers gaat de top bereiken. Heerlijke voetballer en een goede kop zoals ze dat zeggen.
Is al 27. Of ben je aan het dollen?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ie hoger kan. Niet veel, Feijenoord of zo.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef tong80 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik had hem graag erbij gehad als reservespits ja.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hoger kan. Niet veel, Feijenoord of zo.
Ja wat is het nou? Hoger of Feyenoord?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie hoger kan. Niet veel, Feijenoord of zo.
Ik ben 62 en weet nog steeds niet wat ik later wil worden. Verder was Hasselbaink ook al 27 toen ie bij Leeds furore ging maken.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is al 27. Of ben je aan het dollen?
Het is net Brubbiequote:Op donderdag 7 november 2024 20:08 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkkig is er nog 1 zekerheidje en dat is dat van Bergen niet scoort
:t Moet dat nou ? { Wel een briljante voice over bij Massa is kassa.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had hem graag erbij gehad als reservespits ja.
Grolsch, want Twente.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:09 schreef Coco het volgende:
Wat drinken jullie bij deze voetbalavond?
Iemand zou hem eens uit moeten leggen hoe een stift werkt.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:08 schreef Marcoss het volgende:
Gelukkkig is er nog 1 zekerheidje en dat is dat van Bergen niet scoort
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ben vergeten wat ik bij dit duel had voorspeld @:Coco
Kopje muntthee zo dadelijk. Ga Ajax ook niet afkijkenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Je gaat toch zo echt geen Amstel drinken?
Correctquote:Op donderdag 7 november 2024 20:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wordt misschien nog knotsgek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |