Ander spel zijn die gewent.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een aandoenlijk elftal van Qarabag.
Het ging me meer om hun hilarische verbazing bij elke getrokken kaart. Plus dat ze bij ieder naderend fysiek duel al op de grond liggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ander spel zijn die gewent.
tempo ligt in die landen een heel stuk lager ivm de hete temperaturen.
Nu is het daar geloof ik iets van 30+
De commentator doet normaal rugby inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef AmaninFull het volgende:
Wat was die Qarabag-verdediger denkende toen hij die beuk uitdeelde aan Rasmussen. Dan heb je echt geen idee hoe een reglementaire schouderduw eruit ziet. Wat een amateuristisch niveau zeg. En iedereen die hierin geen penalty zag heeft zelf nooit gevoetbald en moet nodig eens naar beelden van bijvoorbeeld een Rudiger kijken. Het is niet de bedoeling dat je je hele arm erin gooit.
Ik heb verder bijna niets gezien van de wedstrijd maar ik geloof graag dat Ajax armetierig speelt.
Daar heten ze gewoon Klara 1 en Klara 2quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof meiden uit Emmercompascuum Anne Fleur heten
Duidelijke bodycheck inderdaad, mede door de armquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:31 schreef AmaninFull het volgende:
Wat was die Qarabag-verdediger denkende toen hij die beuk uitdeelde aan Rasmussen. Dan heb je echt geen idee hoe een reglementaire schouderduw eruit ziet. Wat een amateuristisch niveau zeg. En iedereen die hierin geen penalty zag heeft zelf nooit gevoetbald en moet nodig eens naar beelden van bijvoorbeeld een Rudiger kijken. Het is niet de bedoeling dat je je hele arm erin gooit.
Ik heb verder bijna niets gezien van de wedstrijd maar ik geloof graag dat Ajax armetierig speelt.
Bijna vergeten dat die ook nog voor Ajax 'speelt'quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax mist Steven BerghuisEr is geen 10 om goeie balletjes te geven
Niet gespeeld in elk geval. Op 2 spelers na heetten ze allemaal xxxsonquote:
Lothbroksonquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Niet gespeeld in elk geval. Op 2 spelers na heetten ze allemaal xxxson
Ik zou eerder neigen naar een ander type zes eentje die wel kan voetballen. Wellicht dat die Mannsverk in zo'n rol uit de voeten kan.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax mist Steven BerghuisEr is geen 10 om goeie balletjes te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |