Vํkingur wint gewoon weer. Dit keer met 2-0quote:
Nee, een mods zijn gearriveerd gifje.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Hier zit wel een leuke op naar het ... topic gif in
[ x ]
lekker voor hem.......quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ondertussen eet Danny bugs in Pattaya.
Samen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had 1-1 voorspeld.
]Hiermee ben ik vast de winnaar in de CocoToto.
lekka lekka sambal bijquote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ondertussen eet Danny bugs in Pattaya.
Is het 1-1 geworden dan?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had 1-1 voorspeld.
]Hiermee ben ik vast de winnaar in de CocoToto.
Ik hou me niet bezig met shownieuwsquote:Op donderdag 7 november 2024 20:43 schreef Caland het volgende:
Zit Danny in Pattaya? Wist niet dat hij gescheiden was
Niet doenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
Echt nog niemand heeft ook maar iets van de cocototo goed deze week tot nu toe![]()
Ik stop er maar mee denk ik.
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
Echt nog niemand heeft ook maar iets van de cocototo goed deze week tot nu toe![]()
Ik had 3-1 gisterenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
Nu nog een lichtinstallatiequote:
Dat kwam door dat walgelijke PSV dinsdag.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat kwam door dat walgelijke PSV dinsdag.
Omdat die teams erg onverwachte rare dingen doen, daar valt geen peill op te trekkenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:44 schreef Coco het volgende:
peillquote:Op donderdag 7 november 2024 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat die teams erg onverwachte rare dingen doen, daar valt geen peill op te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |