quote:Op donderdag 7 november 2024 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Winst met 1 doelpunt verschil had ik (0-1), dus ik krijg geheid punten van @:Coco

@Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:33 schreef GGMM het volgende:
Twente moet zich he-le-maal kapot schamen.
Ik wil ook voorlopig even geen Twentefans zien op het forum

Alweer zo'n fraud.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Oosting is leuk voor slechts de provincie maar meer ook niet.

Is een bug, ik krijg die van mij ook niet weg.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beantwoord die mails even wil je.

Dan ben je echt heel slecht in deze conference leaguequote:Op donderdag 7 november 2024 20:38 schreef GGMM het volgende:
Met deze tussenstand bereikt Twente niet eens de tussenronde

Van onze donaties zeker.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ondertussen eet Danny bugs in Pattaya.

Víkingur wint gewoon weer. Dit keer met 2-0quote:

Nee, een mods zijn gearriveerd gifje.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Hier zit wel een leuke op naar het ... topic gif in
[ x ]

lekker voor hem.......quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]

Samen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had 1-1 voorspeld.
]Hiermee ben ik vast de winnaar in de CocoToto.

lekka lekka sambal bijquote:Op donderdag 7 november 2024 20:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |