Fener speelt richting de Ben Sidequote:Op donderdag 7 november 2024 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit die Ben Side niet aan de kant waar de camera staat?
Nee, ik was de door jou ingetrapte open deur aan het repareren. Nu een minuut stilte voor de de storm.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan uitleggen wat je wil zeggen.
Zal wel komen omdat je een heel slecht punt maakte
Ik heb het dan ook niet over een type @onlogischquote:Op donderdag 7 november 2024 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij mods denk ik meer aan zo’n handhaving scanauto dan de echte mannen in het blauw.
Ijf of Jan ?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Komt wel een nieuwe partner zei men
Kan altijd erger. Bijlow is niet binnen en afgekeurd.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach hij heeft er financieel heel veel van gekregen dus prima verder.
Wat onvriendelijk.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over een type @:onlogisch
Weet je wat pas onvriendelijk is?quote:
En potentie voor een gedwongen opname.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kan altijd erger. Bijlow is niet binnen en afgekeurd.
Dan ben je dus gewoon een ongelofelijke klootzak en een smerig lui en dik varken die geen daglicht meer verdient.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat pas onvriendelijk is?
Nooit meer komen opdagen.
Hij zal wel weer zo'n bui hebbenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:02 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je wat pas onvriendelijk is?
Nooit meer komen opdagen.
Laten we het gezellig houdenquote:Op donderdag 7 november 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een ongelofelijke klootzak en een smerig lui en dik varken die geen daglicht meer verdient.
Zo ken ik je niet.quote:Op donderdag 7 november 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een ongelofelijke klootzak en een smerig lui en dik varken die geen daglicht meer verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |