Als je FOKt ben je niet aan het werk lijkt me. Net als de demonstranten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor dit leuke feitje al snap ik niet wat het met mijn posts te maken heeft.
En nu?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je FOKt ben je niet aan het werk lijkt me. Net als de demonstranten.
Verschilt. Geen pijl op te trekken.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:50 schreef Caland het volgende:
Hoe is de sfeer hier jongens
Ik hou even een pijling
quote:
Minder goed dan de sfeer in Reykjavik dan.quote:
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie.quote:
Hoeveel punten heb jij in je koekblik?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie.
Jammer dat je niet kan uitleggen wat je wil zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koffie, echte koffie. Douwe Egberts koffie.
Die speelt over 5 jaar bij AZ.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:57 schreef LordVoldermort het volgende:
De Ligt gepasseerd voor Johny Evans @:Powerloungen .
Weten ze denk ik zelf ook nietquote:Op donderdag 7 november 2024 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoort groen of zwart boven bij die Palestijnse vlag?
Groen boven is UAE.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoort groen of zwart boven bij die Palestijnse vlag?
quote:Op donderdag 7 november 2024 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Minder goed dan de sfeer in Reykjavik dan.
Zit die Ben Side niet aan de kant waar de camera staat?quote:Op donderdag 7 november 2024 20:58 schreef PSVCL het volgende:
Meer Turken dan AZ supporters in het stadion. Small club AZ
Blokker ruilt ze niet meer om.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb jij in je koekblik?
Hoe een loopbaan kan instorten.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die speelt over 5 jaar bij AZ.
Bij mods denk ik meer aan zo’n handhaving scanauto dan de echte mannen in het blauw.quote:
Ach hij heeft er financieel heel veel van gekregen dus prima verder.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:59 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe een loopbaan kan instorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |