Het is tijdens "werktijden" het drukst op FOK!quote:Op donderdag 7 november 2024 20:45 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, bij Ajax is ophef over een oorlog
Kunnen we al die werkloze debielen die daarom gaan protesteren niet gewoon die kant opsturen.
Opflikkeren gewoon

Bedankt voor dit leuke feitje al snap ik niet wat het met mijn posts te maken heeft.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is tijdens "werktijden" het drukst op FOK!

Wordt dit toch nog een interessante avondquote:Op donderdag 7 november 2024 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die tweede l mag je in je reet stoppen

Wat onaardigquote:Op donderdag 7 november 2024 20:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die tweede l mag je in je reet stoppen

Alle pro-pali's bont en blauw door de MEquote:Op donderdag 7 november 2024 20:50 schreef KingRoland het volgende:
ik ben er !!
LETS GO AJAX !!! JAAAAAAAAAAAA

Of joden in de grachtquote:Op donderdag 7 november 2024 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alle pro-pali's bont en blauw door de ME

Al besprokenquote:Op donderdag 7 november 2024 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beter dan in Amsterdam:
[ x ] .

Al besproken.quote:Op donderdag 7 november 2024 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beter dan in Amsterdam:
[ x ] .

Dit is al besproken hoorquote:Op donderdag 7 november 2024 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beter dan in Amsterdam:
[ x ] .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |