Je weet toch dat Trump alles beter gaat maken voor de onderklasse.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Gelukkig dat je mij gelijk geeft. Losers die in achterbuurten wonen en niet in staat zijn om voor zichzelf te zorgen. Inderdaad kun je je afvragen waarom er daar nu zoveel van zijn. Bij Trump uitkomen om je eigen positie te verbeteren is dan gewoon echt lachwekkend.
Zeker. Gouden pisbakken voor de gehele blanke onderklasse, zilveren voor gekleurd.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je weet toch dat Trump alles beter gaat maken voor de onderklasse.
Net als WildersGOD die het eigen risico gaat afdchaffenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen weer rijk en tevreden.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net als WildersGOD die het eigen risico gaat afdchaffen
Tot Trump's grote teleurstelling bleken zijn benoemingen niet slaafs beslissingen in zijn voordeel te nemen zoals toen zijn belastingaangifte naar de commissie van het congres moest bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je wordt niet tot een supreme court benoemd als je jezelf te goed voelt voor politieke spelletjes. Zeker bij een Trump benoeming is het gewoon een vereiste dat je zijn ring kust. We hebben toch ook al gezien dat een Thomas extreem opzichtig politieke spelletjes speelt met het recht.
Hij verloor niet keihard. Zeker de eerste keer niet. Daarbij werd hij door de hele partijtop tegengewerkt. De partijtop die vervolgens met hun eigen keuze Clinton keihard verloor.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, een beetje zoals Bernie? Die twee keer keihard verloren heeft in de primaries? Ga toch fietsen man
Ook moeten we niet vergeten dat Hij varkensvlees weer op het menu gaat zetten bij NY pizzaquote:
En dat op een gelijk aantal inwoners...quote:Op woensdag 6 november 2024 19:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat is toch één tweet meer dan die 5 reacties van "racistische Nederlanders" over de donkere spelers bij het Nederlands elftal waar het 8 uur journaal enkele jaren geleden mee opende.
Hij verkocht een beter economisch verhaal zeggen de experts hier.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker. Gouden pisbakken voor de gehele blanke onderklasse, zilveren voor gekleurd.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geroosterd op echte kolen uit Kentucky.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook moeten we niet vergeten dat Hij varkensvlees weer op het menu gaat zetten bij NY pizza
Nee hoor, we hebben het over hetzelfde. De verwarring zit bij jou. Stephen Breyer maakte dezelfde overweging en besloot op te stappen.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je verwart het benoemingsproces met de wijze waarop ze vrij zijn om hun ambt naar eigen goeddunken uit te voeren. Ik heb het over het tweede, niet over het eerste.
Op welke manier is Thomas beschermd tegen een president die seal team 6 kan inzetten tegen zijn tegenstanders?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
En Thomas is een mooi voorbeeld. Die houdt er een nogal dubieuze handel en wandel op na, maar er is geen president die daar wat aan kan doen.
Wat een gebazel zeg. Leef lekker verder in die fantasiewereld waar Sanders een kans hadquote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij verloor niet keihard. Zeker de eerste keer niet. Daarbij werd hij door de hele partijtop tegengewerkt. De partijtop die vervolgens met hun eigen keuze Clinton keihard verloor.
Dezelfde partijtop die met hun keuze Biden in 2020 met de hakken over de sloot kon winnen geholpen door een globale pandemie en de uitzonderlijk slechte response daarop door Trump. Toen hadden ze al moeten doorselecteren, vrijwel alle mogelijkheden waren beter dan Biden en Kamala. Zoals we nu ook zien Biden en Kamala weinig populair en succesvol.
De corporate dems zijn weinig populair. Zelfs als ze een klein beetje populairder zijn. Omdat ze geen enkele oplossing brengen op het gebied van economie is het altijd een pleistertje op een gapende wond plakken. Drain the swamp is ook een boodschap die aan slaat omdat de democraten ook in bed liggen met Wall Street. Voor de democraten om eenzelfde boodschap te kunnen voeren zullen ze niet met zeg Buttigieg aan moeten komen.
In dat geval wil ik niet weten wat ze zouden doen wanneer ze een negatieve vibe willen creërenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat men probeerde, een "positieve vibe". Maar dan moet je wel van het kaliber Obama zijn.
De fantasiewereld waar Clinton verloor en Trump won. Ik weet het dat is gestoord van mequote:Op woensdag 6 november 2024 20:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een gebazel zeg. Leef lekker verder in die fantasiewereld waar Sanders een kans had
Wat won Trump precies? Begrijp me niet verkeerd ik ben geen pro trump/harris.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
De fantasiewereld waar Clinton verloor en Trump won. Ik weet het dat is gestoord van me
Goede weerlegging wel.
Presidentsschap twee keer. Ik ben ook geen pro Trump en ook geen pro Harris. Ik vond Harris best een goede kandidaat, beter dan Trump dat zeker. Maar mijn kandidaat zou ze nooit zijn als ik mocht kiezen. Hetzelfde met Clinton trouwens, ja ze was beter dan Trump maar bij haar zag ik nog minder wat er nou zo geweldig aan moest zijn. En het blijkt ook dat dat type kandidaat geen winnaars zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat won Trump precies? Begrijp me niet verkeerd ik ben geen pro trump/harris.
het is niet het hoogste punt dit jaarquote:Op woensdag 6 november 2024 15:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ik naar m'n aandelenportfolio kijk dan gaat het prima met de economie, hoogste punt ooit dit jaar
Je hebt de campagne van 2020 niet gevolgd?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In dat geval wil ik niet weten wat ze zouden doen wanneer ze een negatieve vibe willen creëren
Het wordt nou wel weer heel surrealistisch. Ik dacht dat we het hadden over het feit dat Thomas er een nogal dubieuze financiële handel en wandel op na houdt die nogal de schijn van nepotisme heeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Op welke manier is Thomas beschermd tegen een president die seal team 6 kan inzetten tegen zijn tegenstanders?
Nummer 4 is best raar met Elon Musk als grootste supporter, of niet?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik stel voor dat we in de openingspost alle beloften van Trump verzamelen:
1. End the war in Ukraine before Inauguration Day
2. Carry out the largest mass deportation in U.S. history
3. Cut federal funding to schools that teach "critical race theory" and "transgender" matters
4. Roll back Biden's electric vehicle incentives
5. “We will pass massive tax cuts for workers” that include no tax on tips.
6. No taxes on Social Security income
7. "Replace" Obamacare
8. Expand the child tax credit
9. I will make the Trump tax cuts the largest tax cut in history.”
10. “I will pass the Trump Reciprocal Trade Act, that means that if China or any other country makes us pay a 100 or 200 percent tariff or tax, we will make them pay a reciprocal tariff or tax of 100 or 200 percent immediately, right back.”
11. I will appoint a real special prosecutor to go after the most corrupt president in the history of the United States of America, Joe Biden, and the entire Biden crime family.”
12. NATO was busted until I came along. I said, ‘Everybody’s gonna pay.’ They said, ‘Well, if we don’t pay, are you still going to protect us?’ I said, ‘Absolutely not.’”
13. “My very first day back in the White House, I will terminate every single open border policy of the Biden-Harris administration, and we will seal the border.”
14. “We will drill, baby, drill.”
15. “We will end inflation and make America affordable again.”
16. “I will revoke China’s most favored nation status.”
17. Shortly after regaining the Oval Office, “I will have the horrible war between Russia and Ukraine settled … quickly.”
18. “I will prevent World War III.”
19. “I will restore peace through strength.”
20. “In my next term, we will build a great Iron Dome missile defense shield over our country, a dome the likes of which no one has ever seen before, and it will be entirely made in the USA.”
21. “I will not cut one penny from Social Security or Medicare, and I will not raise the retirement age.”
22. “I am going to keep you out of wars.”
23. “We have people at the top [of the military] that are woke, and they’re all gone. We are going to get rid of them so fast.”
24. “We are going to rebuild our cities into beacons of hope, safety and beauty better than they’ve ever been before.”
25. “We will take over the horribly run capital of our nation … and clean it up, renovate it, rebuild it.”
26. I will defund any school that has a vaccine or mask mandate.
27. “I will keep men out of women’s sports.”
Vast wel een paar dubbels, maar dit zijn volgens mij wel de belangrijkste.
Dat wordt natuurlijk ook nog een interessante. Tesla verdient een aardige duit met de handel in emissierechten.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nummer 4 is best raar met Elon Musk als grootste supporter, of niet?
Dat was een vrij positieve campagne, terug naar normaal.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt de campagne van 2020 niet gevolgd?
Ik zie je zometeen in het CL topicquote:Op woensdag 6 november 2024 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is zo ontzettend dom dat het hilarisch is.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-tot-2015~a94402a0b/
Hey ik verzin het niet he? Ik verzamel slechts beloften van de grote oranje profeet.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nummer 4 is best raar met Elon Musk als grootste supporter, of niet?
Ik ben benieuwd wat de rechter in NY gaat doen. Die heeft hem als enige schuldig bevonden aan zijn misdrijven,quote:Op woensdag 6 november 2024 20:46 schreef capricia het volgende:
DOJ is aan het onderzoeken hoe ze de lopende zaken tegen Trump af gaan ronden voordat hij geïnstalleerd wordt. Hij kan immers niet meer vervolgd worden als hij president is.
https://x.com/TheInsiderP(...)sclj6atDpPnUV-w&s=19
.
[ x ].
..
Maar ook als we het bij zijn dubieuze financiele handel en wandel houden geeft dat toch juist aan dat hij beïnvloedbaar is door een president. Dat dubieuze wijst er toch eerder op dat hij omkoopbaar is dan dat er geen beïnvloeding door een president mogelijk zou zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het wordt nou wel weer heel surrealistisch. Ik dacht dat we het hadden over het feit dat Thomas er een nogal dubieuze financiële handel en wandel op na houdt die nogal de schijn van nepotisme heeft.
Heeft Bouterse hem al gefeliciteerd?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:46 schreef capricia het volgende:
DOJ is aan het onderzoeken hoe ze de lopende zaken tegen Trump af gaan ronden voordat hij geïnstalleerd wordt. Hij kan immers niet meer vervolgd worden als hij president is.
https://x.com/CollinRugg/(...)8h_H0OVkjVBIqlg&s=19
Gewoon de speciale aanklager ontslaan. Is er ook geen zaak meer.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de rechter in NY gaat doen. Die heeft hem als enige schuldig bevonden aan zijn misdrijven,
Lock him up lock him up!quote:Op woensdag 6 november 2024 20:46 schreef capricia het volgende:
https://x.com/CollinRugg/(...)8h_H0OVkjVBIqlg&s=19
Volgens mij praten we over twee verschillende zaken. Kijk er is natuurlijk impeachment mogelijk door huis en vervolgens senaat, maar directe beïnvloeding vanuit een president zoals ontslag is er niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar ook als we het bij zijn dubieuze financiele handel en wandel houden geeft dat toch juist aan dat hij beïnvloedbaar is door een president. Dat dubieuze wijst er toch eerder op dat hij omkoopbaar is dan dat er geen beïnvloeding door een president mogelijk zou zijn.
Smith is exit. Dat heeft Merrick Garland verneukt. Hij heeft met zijn 'er mag geen schijn van partijdigheid zijn dus doen we alles extreem langzaam' er alleen voor gezorgd dat Trump het kon uitzitten en vanaf volgend jaar de de DoJ weer kan gaan gebruiken als zijn persoonlijke advocatenbureau. Want Trump die doet dat gewoon, daar kun je vergif op innemen.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Gewoon de speciale aanklager ontslaan. Is er ook geen zaak meer.
Maar een rechter ontslaan, lijkt me wat lastiger.
Daar kijkt het wel op, ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Smith is exit. Dat heeft Merrick Garland verneukt. Hij heeft met zijn 'er mag geen schijn van partijdigheid zijn dus doen we alles extreem langzaam' er alleen voor gezorgd dat Trump het kon uitzitten en vanaf volgend jaar de de DoJ weer kan gaan gebruiken als zijn persoonlijke advocatenbureau. Want Trump die doet dat gewoon, daar kun je vergif op innemen.
Justice delayed is justice denied.
Wel apart dat Trump die er (volgens bepaalde opvattingen) "alleen voor de rijke mensen is", juist onder de hoogste inkomens de meeste kiezers verliest.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:57 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Was deze al gedeeld? Grote verschuivingen qua inkomensgroepen.
Vergelijk het met Brazilië. Jair Bolsanaro probeerde hetzelfde te doen als Trump op 6/1 en werd wel aangepakt. Niet meer verkiesbaar tot 2030. Er lopen strafzaken. Noem maar op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |