Je weet toch dat Trump alles beter gaat maken voor de onderklasse.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:46 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Gelukkig dat je mij gelijk geeft. Losers die in achterbuurten wonen en niet in staat zijn om voor zichzelf te zorgen. Inderdaad kun je je afvragen waarom er daar nu zoveel van zijn. Bij Trump uitkomen om je eigen positie te verbeteren is dan gewoon echt lachwekkend.
Zeker. Gouden pisbakken voor de gehele blanke onderklasse, zilveren voor gekleurd.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je weet toch dat Trump alles beter gaat maken voor de onderklasse.
Net als WildersGOD die het eigen risico gaat afdchaffenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen weer rijk en tevreden.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net als WildersGOD die het eigen risico gaat afdchaffen
Tot Trump's grote teleurstelling bleken zijn benoemingen niet slaafs beslissingen in zijn voordeel te nemen zoals toen zijn belastingaangifte naar de commissie van het congres moest bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:45 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je wordt niet tot een supreme court benoemd als je jezelf te goed voelt voor politieke spelletjes. Zeker bij een Trump benoeming is het gewoon een vereiste dat je zijn ring kust. We hebben toch ook al gezien dat een Thomas extreem opzichtig politieke spelletjes speelt met het recht.
Hij verloor niet keihard. Zeker de eerste keer niet. Daarbij werd hij door de hele partijtop tegengewerkt. De partijtop die vervolgens met hun eigen keuze Clinton keihard verloor.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, een beetje zoals Bernie? Die twee keer keihard verloren heeft in de primaries? Ga toch fietsen man
Ook moeten we niet vergeten dat Hij varkensvlees weer op het menu gaat zetten bij NY pizzaquote:
En dat op een gelijk aantal inwoners...quote:Op woensdag 6 november 2024 19:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Dat is toch één tweet meer dan die 5 reacties van "racistische Nederlanders" over de donkere spelers bij het Nederlands elftal waar het 8 uur journaal enkele jaren geleden mee opende.
Hij verkocht een beter economisch verhaal zeggen de experts hier.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker. Gouden pisbakken voor de gehele blanke onderklasse, zilveren voor gekleurd.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geroosterd op echte kolen uit Kentucky.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook moeten we niet vergeten dat Hij varkensvlees weer op het menu gaat zetten bij NY pizza
Nee hoor, we hebben het over hetzelfde. De verwarring zit bij jou. Stephen Breyer maakte dezelfde overweging en besloot op te stappen.quote:Op woensdag 6 november 2024 19:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je verwart het benoemingsproces met de wijze waarop ze vrij zijn om hun ambt naar eigen goeddunken uit te voeren. Ik heb het over het tweede, niet over het eerste.
Op welke manier is Thomas beschermd tegen een president die seal team 6 kan inzetten tegen zijn tegenstanders?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
En Thomas is een mooi voorbeeld. Die houdt er een nogal dubieuze handel en wandel op na, maar er is geen president die daar wat aan kan doen.
Wat een gebazel zeg. Leef lekker verder in die fantasiewereld waar Sanders een kans hadquote:Op woensdag 6 november 2024 19:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hij verloor niet keihard. Zeker de eerste keer niet. Daarbij werd hij door de hele partijtop tegengewerkt. De partijtop die vervolgens met hun eigen keuze Clinton keihard verloor.
Dezelfde partijtop die met hun keuze Biden in 2020 met de hakken over de sloot kon winnen geholpen door een globale pandemie en de uitzonderlijk slechte response daarop door Trump. Toen hadden ze al moeten doorselecteren, vrijwel alle mogelijkheden waren beter dan Biden en Kamala. Zoals we nu ook zien Biden en Kamala weinig populair en succesvol.
De corporate dems zijn weinig populair. Zelfs als ze een klein beetje populairder zijn. Omdat ze geen enkele oplossing brengen op het gebied van economie is het altijd een pleistertje op een gapende wond plakken. Drain the swamp is ook een boodschap die aan slaat omdat de democraten ook in bed liggen met Wall Street. Voor de democraten om eenzelfde boodschap te kunnen voeren zullen ze niet met zeg Buttigieg aan moeten komen.
In dat geval wil ik niet weten wat ze zouden doen wanneer ze een negatieve vibe willen creërenquote:Op woensdag 6 november 2024 19:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wat men probeerde, een "positieve vibe". Maar dan moet je wel van het kaliber Obama zijn.
De fantasiewereld waar Clinton verloor en Trump won. Ik weet het dat is gestoord van mequote:Op woensdag 6 november 2024 20:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat een gebazel zeg. Leef lekker verder in die fantasiewereld waar Sanders een kans had
Wat won Trump precies? Begrijp me niet verkeerd ik ben geen pro trump/harris.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
De fantasiewereld waar Clinton verloor en Trump won. Ik weet het dat is gestoord van me
Goede weerlegging wel.
Presidentsschap twee keer. Ik ben ook geen pro Trump en ook geen pro Harris. Ik vond Harris best een goede kandidaat, beter dan Trump dat zeker. Maar mijn kandidaat zou ze nooit zijn als ik mocht kiezen. Hetzelfde met Clinton trouwens, ja ze was beter dan Trump maar bij haar zag ik nog minder wat er nou zo geweldig aan moest zijn. En het blijkt ook dat dat type kandidaat geen winnaars zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat won Trump precies? Begrijp me niet verkeerd ik ben geen pro trump/harris.
het is niet het hoogste punt dit jaarquote:Op woensdag 6 november 2024 15:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ik naar m'n aandelenportfolio kijk dan gaat het prima met de economie, hoogste punt ooit dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |