abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215501146
quote:
84s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Nogmaals het verzoek om rustig aan te doen met linkdumps.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Overall beste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 20:22:23 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215501154
twitter

En bedankt Merrick.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215501195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
In dat geval wil ik niet weten wat ze zouden doen wanneer ze een negatieve vibe willen creëren :D
Je hebt de campagne van 2020 niet gevolgd?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215501258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 19:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Op welke manier is Thomas beschermd tegen een president die seal team 6 kan inzetten tegen zijn tegenstanders?
Het wordt nou wel weer heel surrealistisch. Ik dacht dat we het hadden over het feit dat Thomas er een nogal dubieuze financiële handel en wandel op na houdt die nogal de schijn van nepotisme heeft.
pi_215501286
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:20 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik stel voor dat we in de openingspost alle beloften van Trump verzamelen:

1. End the war in Ukraine before Inauguration Day
2. Carry out the largest mass deportation in U.S. history
3. Cut federal funding to schools that teach "critical race theory" and "transgender" matters
4. Roll back Biden's electric vehicle incentives
5. “We will pass massive tax cuts for workers” that include no tax on tips.
6. No taxes on Social Security income
7. "Replace" Obamacare
8. Expand the child tax credit
9. I will make the Trump tax cuts the largest tax cut in history.”
10. “I will pass the Trump Reciprocal Trade Act, that means that if China or any other country makes us pay a 100 or 200 percent tariff or tax, we will make them pay a reciprocal tariff or tax of 100 or 200 percent immediately, right back.”
11. I will appoint a real special prosecutor to go after the most corrupt president in the history of the United States of America, Joe Biden, and the entire Biden crime family.”
12. NATO was busted until I came along. I said, ‘Everybody’s gonna pay.’ They said, ‘Well, if we don’t pay, are you still going to protect us?’ I said, ‘Absolutely not.’”
13. “My very first day back in the White House, I will terminate every single open border policy of the Biden-Harris administration, and we will seal the border.”
14. “We will drill, baby, drill.”
15. “We will end inflation and make America affordable again.”
16. “I will revoke China’s most favored nation status.”
17. Shortly after regaining the Oval Office, “I will have the horrible war between Russia and Ukraine settled … quickly.”
18. “I will prevent World War III.”
19. “I will restore peace through strength.”
20. “In my next term, we will build a great Iron Dome missile defense shield over our country, a dome the likes of which no one has ever seen before, and it will be entirely made in the USA.”
21. “I will not cut one penny from Social Security or Medicare, and I will not raise the retirement age.”
22. “I am going to keep you out of wars.”
23. “We have people at the top [of the military] that are woke, and they’re all gone. We are going to get rid of them so fast.”
24. “We are going to rebuild our cities into beacons of hope, safety and beauty better than they’ve ever been before.”
25. “We will take over the horribly run capital of our nation … and clean it up, renovate it, rebuild it.”
26. I will defund any school that has a vaccine or mask mandate.
27. “I will keep men out of women’s sports.”

Vast wel een paar dubbels, maar dit zijn volgens mij wel de belangrijkste.
Nummer 4 is best raar met Elon Musk als grootste supporter, of niet?
PWBF
pi_215501308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dat wordt natuurlijk ook nog een interessante. Tesla verdient een aardige duit met de handel in emissierechten.
pi_215501329
'I havent seen a man beat a woman so bad since the olympics'
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_215501358
Loser kamala zometeen aan het woord
pi_215501359
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:25 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je hebt de campagne van 2020 niet gevolgd?
Dat was een vrij positieve campagne, terug naar normaal.
pi_215501362
Dit is zo ontzettend dom dat het hilarisch is.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-tot-2015~a94402a0b/
Het is koud, het is guur....
pi_215501373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is zo ontzettend dom dat het hilarisch is.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-tot-2015~a94402a0b/
Ik zie je zometeen in het CL topic
  woensdag 6 november 2024 @ 20:42:42 #37
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215501451
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Hey ik verzin het niet he? Ik verzamel slechts beloften van de grote oranje profeet.

Wie weet kunnen we dan vanaf januari een keer echt op inhoud met onze Trumpanzees discussiëren.

Alleen nummer 1 is nu natuurlijk al interessant. Voor 20 januari is de oorlog voorbij, is het vrede in een verenigd Oekraine, inclusief De Krim. Of niet natuurlijk.
pi_215501516
DOJ is aan het onderzoeken hoe ze de lopende zaken tegen Trump af gaan ronden voordat hij geïnstalleerd wordt. Hij kan immers niet meer vervolgd worden als hij president is.

https://x.com/CollinRugg/(...)8h_H0OVkjVBIqlg&s=19
There is a name for it:
We call them Poor"
  Overall beste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 20:50:08 #39
3928 Ulx
pi_215501563
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:46 schreef capricia het volgende:
DOJ is aan het onderzoeken hoe ze de lopende zaken tegen Trump af gaan ronden voordat hij geïnstalleerd wordt. Hij kan immers niet meer vervolgd worden als hij president is.

https://x.com/TheInsiderP(...)sclj6atDpPnUV-w&s=19
.
[ x ].
..
Ik ben benieuwd wat de rechter in NY gaat doen. Die heeft hem als enige schuldig bevonden aan zijn misdrijven,
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215501587
Bekijk deze YouTube-video

Ligt het nou aan mij, of staan daar maar een handjevol mensen?
Op woensdag 15 januari 2025 18:58 schreef Wantie het volgende:
Het is een en al boosheid dat je post hier. Je hebt dat kennelijk niet eens meer door.
pi_215501611
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:29 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het wordt nou wel weer heel surrealistisch. Ik dacht dat we het hadden over het feit dat Thomas er een nogal dubieuze financiële handel en wandel op na houdt die nogal de schijn van nepotisme heeft.
Maar ook als we het bij zijn dubieuze financiele handel en wandel houden geeft dat toch juist aan dat hij beïnvloedbaar is door een president. Dat dubieuze wijst er toch eerder op dat hij omkoopbaar is dan dat er geen beïnvloeding door een president mogelijk zou zijn.
  woensdag 6 november 2024 @ 20:53:39 #42
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215501618
quote:

Heeft Bouterse hem al gefeliciteerd?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_215501643
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:50 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd wat de rechter in NY gaat doen. Die heeft hem als enige schuldig bevonden aan zijn misdrijven,
Gewoon de speciale aanklager ontslaan. Is er ook geen zaak meer.
Maar een rechter ontslaan, lijkt me wat lastiger.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215501680
quote:

Lock him up lock him up!
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 20:57:57 #45
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215501693
twitter

Was deze al gedeeld? Grote verschuivingen qua inkomensgroepen.
pi_215501724
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Maar ook als we het bij zijn dubieuze financiele handel en wandel houden geeft dat toch juist aan dat hij beïnvloedbaar is door een president. Dat dubieuze wijst er toch eerder op dat hij omkoopbaar is dan dat er geen beïnvloeding door een president mogelijk zou zijn.
Volgens mij praten we over twee verschillende zaken. Kijk er is natuurlijk impeachment mogelijk door huis en vervolgens senaat, maar directe beïnvloeding vanuit een president zoals ontslag is er niet.
Dat laatste is waar ik het over heb. Natuurlijk heb je als je mensen voor het leven benoemd geen garantie dat ze niet corrupt worden, maar dat is waar dan de balans der machten een rol zou moeten spelen. Of dat fungeert is een tweede, maar veel meer kun je in een democratisch systeem niet doen.
Goed, ik ben eerder voorstander van de rechterlijke macht als onafhankelijke macht waarbij benoemingen niet vanuit de politiek komen, maar wat bovenal cruciaal is, is het idee dat onwelgevallige rechters niet de laan uit kunnen worden gewerkt door een president.
  Overall beste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 21:00:40 #47
3928 Ulx
pi_215501745
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Gewoon de speciale aanklager ontslaan. Is er ook geen zaak meer.
Maar een rechter ontslaan, lijkt me wat lastiger.
Smith is exit. Dat heeft Merrick Garland verneukt. Hij heeft met zijn 'er mag geen schijn van partijdigheid zijn dus doen we alles extreem langzaam' er alleen voor gezorgd dat Trump het kon uitzitten en vanaf volgend jaar de de DoJ weer kan gaan gebruiken als zijn persoonlijke advocatenbureau. Want Trump die doet dat gewoon, daar kun je vergif op innemen.

Justice delayed is justice denied.
pi_215501781
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:00 schreef Ulx het volgende:

[..]
Smith is exit. Dat heeft Merrick Garland verneukt. Hij heeft met zijn 'er mag geen schijn van partijdigheid zijn dus doen we alles extreem langzaam' er alleen voor gezorgd dat Trump het kon uitzitten en vanaf volgend jaar de de DoJ weer kan gaan gebruiken als zijn persoonlijke advocatenbureau. Want Trump die doet dat gewoon, daar kun je vergif op innemen.

Justice delayed is justice denied.
Daar kijkt het wel op, ja.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 6 november 2024 @ 21:04:56 #49
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_215501816
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 20:57 schreef Momo het volgende:
[ x ]

Was deze al gedeeld? Grote verschuivingen qua inkomensgroepen.
Wel apart dat Trump die er (volgens bepaalde opvattingen) "alleen voor de rijke mensen is", juist onder de hoogste inkomens de meeste kiezers verliest.
  Overall beste user 2022 woensdag 6 november 2024 @ 21:05:26 #50
3928 Ulx
pi_215501822
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 21:02 schreef capricia het volgende:

[..]
Daar kijkt het wel op, ja.
Vergelijk het met Brazilië. Jair Bolsanaro probeerde hetzelfde te doen als Trump op 6/1 en werd wel aangepakt. Niet meer verkiesbaar tot 2030. Er lopen strafzaken. Noem maar op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')