abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215496009
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:30 schreef superniger het volgende:
Rutte gequote bij CNN. 🤣
Uhhh, ja dat is vrij normaal. Hij is baas van de NAVO.
pi_215496019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef Droopie het volgende:

[..]
Jij woont vast niet in Rotterdam ;)
Delfshaven, Beijerlandselaan, Afrikaanderwijk. Minstens 80%, maar sluit 90% niet uit.
https://allecijfers.nl/wijk/delfshaven-rotterdam/
Ik zie 22% autochtoon. Hoeveel moslims verwacht je daaronder.
Je schat dus ook dat de 25% overig allemaal moslims zijn?
Met Marokko en Turkije zit je op 34%. Echt gigantisch ver van je 80% en nog verder van je 90%
Er is ook heel veel onderzoek dat mensen gigantisch overschatten hoeveel moslims er zijn.
Dat is ook een groot probleem, feiten doen er zo weinig toe in politiek. Terwijl ze juist heel belangrijk zouden moeten zijn.
Afrikaanderwijk zit wat hoger dan rond de 50% Turks en Marokkaans.
https://allecijfers.nl/buurt/afrikaanderwijk-rotterdam/

Niet zoveel zin om verder jouw claim te debunken want dit lijkt me wel voldoende.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:02:21 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215496020
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Amerikanen worden duidelijk dommer gezien de uitslagen.
As foretold by the prophecies, het gaat alleen iets sneller.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 13:02:35 #154
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_215496022
Trump zijn speech is wel vrij saai eigenlijk. Helemaal vemoeid die gast, leest veel autocue voor
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215496029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOS zet de overwinningsspeech van Trump niet online?

Man man man. Als het Kamala was geweest hadden ze het integraal op de site gezet.
Goh, wat vreemd. Een extreemlinks nieuwsmedium die niets heeft met rechtse overwinningen
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_215496034
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef Droopie het volgende:

[..]
Jij woont vast niet in Rotterdam ;)
Delfshaven, Beijerlandselaan, Afrikaanderwijk. Minstens 80%, maar sluit 90% niet uit.
Wat een onzin, je woont zelf zeker ook niet in Rotterdam? Loop even een rondje door Delfshaven en je komt voortdurend Antillianen, Surinamers, Chinezen en vooral een hoop blanke Nederlanders tegen.
pi_215496036
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:00 schreef nostra het volgende:

[..]
De Fed Reserve heeft natuurlijk wel adequatere actie ondernomen dan "wij" en de autarkie helpt geopolitieke ontwikkelingen ook wel iets te dempen. Het gaat alleen op zijn Amerikaanse met veel hogere pieken en diepere dalen.
Dat valt wel mee:

Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 6 november 2024 @ 13:04:24 #158
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_215496038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trump zijn speech is wel vrij saai eigenlijk. Helemaal vemoeid die gast, leest veel autocue voor
Het is ook best vermoeiend, zo'n verkiezing.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 13:04:36 #159
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215496040
Wat ik trouwens wel grappig vond aan een talkshow tafel in Nederland dat er twee heftige standpunten uit de campagne gehaald werden en dat was dat:

Harris Trump een fascist noemde en dat Trump Harris een communist noemde. Dus tegenwoordig is voor Nederlanders een hard debat al zeggen dat je een ander bij een ander politiek systeem zou horen dan je hoort. :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_215496043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Magaïsten vertellen ons juist toch altijd zo trots dat Trump alles uit de blote bol doet en dat het Biden was die constant van de teleprompter leest?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215496055
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het was bijzonder om te zien dat de media in binnen- en buitenland de gezondheid van Biden toch heel belangrijk vonden, maar dat dat voor een Trump niet lijkt te gelden. Een trump die nog maar amper kan lopen, in zijn broek schijt en nog amper een coherente zin over zijn lippen kan krijgen.
De aanval is de beste verdediging. Toen Biden vanuit de republikeinen fulltime op zijn leeftijd aangevallen werd, toen was leeftijd ook in MSM een onderwerp. Ook vijf jaar geleden. Sinds Biden weg is, is het geen onderwerp terwijl trump aanstaande 6 januari net zo oud is als Biden vier jaar geleden.

Fatsoenlijk met elkaar omgaan levert niks op. Gewoon aanvallen en liegen. Nixon, de slechtste president van de VS, begreep dat als eerste en het leverde hem veel op.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 13:06:49 #162
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215496070
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik trouwens wel grappig vond aan een talkshow tafel in Nederland dat er twee heftige standpunten uit de campagne gehaald werden en dat was dat:

Harris Trump een fascist noemde en dat Trump Harris een communist noemde. Dus tegenwoordig is voor Nederlanders een hard debat al zeggen dat je een ander bij een ander politiek systeem zou horen dan je hoort. :D
Ik zou Trump eerder een nationalist noemen, maar ik ben bang dat dat in Amerika geen scheldwoord meer is. *Hangt extra vlaggetje op.

Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat wereldwijd populistisch nationalisme helemaal terug is.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_215496072
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:04 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat valt wel mee:

[ afbeelding ]
Sec inflatie klopt dat wel inderdaad, ik zat meer met werkloosheid (of furloughs) in mijn hoofd door corona.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 13:07:47 #164
pi_215496081
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Magaïsten vertellen ons juist toch altijd zo trots dat Trump alles uit de blote bol doet en dat het Biden was die constant van de teleprompter leest?
Leest veel autocue voor. Niet alles. Wijkt zoals altijd nog gewoon af.

Maar goed, verkiezingsnacht is altijd een lange nacht.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215496086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef nostra het volgende:

[..]
Sec inflatie klopt dat wel inderdaad, ik zat meer met werkloosheid (of furloughs) in mijn hoofd door corona.
Uiteraard, de arbeidsmarkt is daar veel flexibeler. Dat betekent dat bij onzekerheid en een slecht draaiende economie de werkloosheid omhoog schiet en bij een goedlopende economie ook gelijk weer naar beneden schiet.
Daarbij is natuurlijk ook de aanpak van de recente economische klappen fundamenteel anders geweest. Europa heeft onder aanvoering van Duitsland vooral op het huishoudboekje gezeten, terwijl de VS de portemonnee heeft getrokken.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:09:09 #166
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215496093
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Naja we weten allemaal hoe cardi B het deed :')
graag op anoniem
  woensdag 6 november 2024 @ 13:09:22 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215496095
Al die niet nadenkende Trumpgod-posters houden zich natuurlijk niet bezig met wat dit op internationaal niveau kan betekenen. Oekraine, Taiwan wordt al genoemd als China binnenvalt en de chip industrie daar overneemt, Putin die nu weer een useful idiot in het witte huis heeft zitten...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215496102
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Bernie is ook te oud, was hij al in 2016.
Totaal niet.

Bekijk deze YouTube-video
Kijk maar een paar minuten van dat interview. Gigantisch verschil met Biden en Trump. Leeftijd moet je niet enkel zien als een nummertje en hoog is slecht. Het gaat om hoe fit en scherp je bent. Pelosi is ook een fossiel maar superscherp.
pi_215496103
quote:
13s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
Al die niet nadenkende Trumpgod-posters houden zich natuurlijk niet bezig met wat dit op internationaal niveau kan betekenen. Oekraine, Taiwan wordt al genoemd als China binnenvalt en de chip industrie daar overneemt, Putin die nu weer een useful idiot in het witte huis heeft zitten...
Amerika is ook fucked als TSMC omvalt, dus Taiwan moet ik nog maar zien.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_215496107
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:09 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Naja we weten allemaal hoe cardi B het deed :')
Oh, was die verkiesbaar of al president?
pi_215496124
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:10 schreef nostra het volgende:

[..]
Amerika is ook fucked als TSMC omvalt, dus Taiwan moet ik nog maar zien.
Ik heb Trump alleen nog nooit kunnen betrappen op het volgen van dit soort redeneringen.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:13:27 #172
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215496135
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Totaal niet.

Kijk maar een paar minuten van dat interview. Gigantisch verschil met Biden en Trump. Leeftijd moet je niet enkel zien als een nummertje en hoog is slecht. Het gaat om hoe fit en scherp je bent. Pelosi is ook een fossiel maar superscherp.
I will not make age an issue of this campaign. I am not going to exploit, for political purposes, my opponent's youth and inexperience.

Nooit gedacht ooit Reagan te moeten quoten, maar je hebt gelijk.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:14:17 #173
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215496147
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. Op basis waarvan had je dan deze verwachting? Het lag namelijk behoorlijk gelijk in de polls. Ik had zelf trouwens ook verwacht dat Harris zou winnen, maar heel nipt.
Op basis van trends in onderzoeken, early voter data en serieuze polls. Er waren wat mensen die ik hoog had zitten die bepaalde trends waarnemen. Die hadden het nogal fout...en gaven dat ook direct toe.
Ik had het daardoor ook fout, en geef dat nu ook toe.

Ik moet daardoor ook wat aan mijn informatievergaring doen, want die klopt niet.
Ik blijf het overigens totaal onbegrijpelijk vinden dat mensen op de campagne en de persoon Trump hebben gestemd. Alle redenen die ik heb gehoord, begrijp ik totaal niet.
pi_215496164
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:56 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Dat zegt hij toch? Amerikanen worden (of gedragen zich) dus steeds dommer.
Nee op Harris stemmen is een slimme keuze wil je zeggen _O-
blablablabla
pi_215496168
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Totaal niet.

In 2016 was Sanders natuurlijk wel het beste geweest. Zeker achteraf gezien.
Maarja, hillary moest en zou haar egotrip bevredigen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215496169
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Maar het is niet zo dat de Amerikanen de enigen zijn die wapens kunnen maken.

We kunnen ook investeren in onze eigen defensie-industrie, eventueel kan er nog aangeklopt worden bij Zuid-Korea.
Ja, kan allemaal. In theorie. Maar als we het al op gang kunnen zetten, zijn wij ik weet niet hoeveel jaar verder.
pi_215496171
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Nee op Harris stemmen is een slimme keuze wil je zeggen _O-
Slim niet, wel minder dom ;)
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 13:16:39 #178
pi_215496177
quote:
Trump is iemand die geen oorlogen wil voeren.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215496186
quote:
En zie hier waarom de Dems het nooit leren.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:18:26 #180
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_215496192
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik denk dat het had kunnen werken als Biden een soort prijzenwet had ingediend. Die zou door het huis toch afgeschoten zijn dus hoefde niet eens realistisch te zijn. Dan hadden ze een slachtoffer rol kunnen aannemen.
Dat heeft nog nooit gewerkt.
pi_215496196
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:14 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Op basis van trends in onderzoeken, early voter data en serieuze polls. Er waren wat mensen die ik hoog had zitten die bepaalde trends waarnemen. Die hadden het nogal fout...en gaven dat ook direct toe.
Ik had het daardoor ook fout, en geef dat nu ook toe.

Ik moet daardoor ook wat aan mijn informatievergaring doen, want die klopt niet.
Ik blijf het overigens totaal onbegrijpelijk vinden dat mensen op de campagne en de persoon Trump hebben gestemd. Alle redenen die ik heb gehoord, begrijp ik totaal niet.
Het is echt niet zo moeilijk. De peilingen en modellen zeggen dat het heel close is met een paar swing states die ruimschoots binnen de MoE liggen die met een kleine structurele afwijking de ene of de andere kant op kunnen vallen. Dat is precies wat je hier ook weer ziet. Alles wat je met meer zekerheid op voorhand wil claimen is totale onzin.
Het is vooral je eigen voorkeur gebruiken om elk stukje positief nieuws te cherrypicken.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:18:39 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215496198
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Oh please :') en ook een oh please voor @Scorpie
  woensdag 6 november 2024 @ 13:19:38 #183
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215496209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:25 schreef Coco het volgende:

[..]
Sterkte.
No worries...ik ben van nature een rasoptimist. :Y
Ik leef gepassioneerd mee met dit onderwerp maar als het, voor mij, de verkeerde kant op valt, is het ook wat het is. Dat is democratie.

Ik heb er wel een mening over maar die is nu niet zo relevant ;)
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 13:19:45 #184
pi_215496211
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Oh please :') en ook een oh please voor @:Scorpie
Is dit je antwoord?

Sterk.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_215496212
Raar stukje projectie ook om Nederlanders op een Nederlands forum 'de Democraten' te noemen.
pi_215496214
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik heb het uit de mond van Harris zeker initieel bar weinig gehoord. Biden was veel meer doom and gloom en ook Trump had het continu over fascisten en dergelijke.
Mijn punt was ook niet dat er door Harris en co nooit wat negatiefs gezegd werd, het was dat je met negative partisanship prima verkiezingen wint. Biden, Trump, de karaktermoord op Kerry en ga zo maar door.
Ook een punt. Hoeveel Trump ook schoffeert, de wet overtreed of de democratie ondermijnt, zijn fanbase haalt de schouders op: joh, da's gewoon Trump die Trump doet. Eén opmerking van Biden en 'iedereen', Dem of Rep valt over hem heen alsof het de meest beledigende opmerking ooit is. De 'verkiezingsstrijd' is zo asymetrisch dat een normale partij (met gezonde interne vleugels en meningsverschillen) met één hand op de rug gebonden nooit kan winnen.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:19:56 #187
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_215496215
quote:

[..]
:')
graag op anoniem
pi_215496216
quote:

[..]
Behalve tegen de eigen bevolking tegen wie hij graag het leger wil kunnen inzetten. 8)7
pi_215496234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:16 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Slim niet, wel minder dom ;)
Amerikanen zien dat dus niet zo, is hun land dus hun keuze. En hun probleem als het niet zou werken. Harris heeft miz al eerder aangetoond totaal politiek incompetent te zijn.
Maar dat zal iemand die anti-Trump is ook zeggen o.a. gezien zijn idiote Covid-aanpak.

Globaal gezien hebben we alleen maar ellende gezien met oorlogen en conflicten sinds Biden er zit. Of het dus beter of slechter is voor de wereld zal moeten blijken.

Inflatie was daar een groot probleem, "greenflation" noemde ze het.
blablablabla
pi_215496236
quote:

[..]
Ja, dat mag je vinden, maar juist dat constante "kijk-ons-eens-beter-weten-hou-je-kop-en-stem-voor-deze-minority-vrouw-anders-gaat-de-wereld-eraan" houding is wat uiteindelijk de Dems de das om heeft gedaan. Wat dat betreft laat je precies hetzelfde gedrag zien als toen de 1e keer Trump aan de macht kwam, toen zou de hele wereld ook ophouden met bestaan en was het allemaal verschrikkelijk en kommer en kwel en waren Trump stemmers allemaal domme mensen die eigenlijk stiekem geen stemrecht zouden moeten hebben.

Flash forward naar 2024 en de Dems en hun aanhangers komen nog steeds niet verder dan hetzelfde domme riedeltje afspelen als de trekpoppen die het zijn. Echt 0 zelfreflectie, 0 progressie en 0 change of plans, en dan maar janken dat ze door hun eigen falen weer opnieuw kunnen beginnen.
pi_215496252
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:19 schreef cynicus het volgende:

[..]
Ook een punt. Hoeveel Trump ook schoffeert, de wet overtreed of de democratie ondermijnt, zijn fanbase haalt de schouders op: joh, da's gewoon Trump die Trump doet. Eén opmerking van Biden en 'iedereen', Dem of Rep valt over hem heen alsof het de meest beledigende opmerking ooit is. De 'verkiezingsstrijd' is zo asymetrisch dat een normale partij (met gezonde interne vleugels en meningsverschillen) met één hand op de rug gebonden nooit kan winnen.
Ja vooral dat. De Democraten moeten zowat Jezus Christus himself als kandidaat aandragen met ook nog eens een sterk inhoudelijk uitgewerkt programma. Maar voor de Republikeinen is letterlijk alles 'fair game'. Blijft een heel bijzondere redenering.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:23:09 #192
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215496254
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:18 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het is echt niet zo moeilijk. De peilingen en modellen zeggen dat het heel close is met een paar swing states die ruimschoots binnen de MoE liggen die met een kleine structurele afwijking de ene of de andere kant op kunnen vallen. Dat is precies wat je hier ook weer ziet. Alles wat je met meer zekerheid op voorhand wil claimen is totale onzin.
Het is vooral je eigen voorkeur gebruiken om elk stukje positief nieuws te cherrypicken.
Claimen is wat anders dan verwachten. Ik ben altijd heel duidelijk geweest over het "zeker weten we het op 6 november".
Ook ben ik duidelijk geweest over de bronnen van mijn verwachtingen.
Simpel, mijn bronnen hadden het fout itt de afgelopen 2 verkiezingen. Ik dus ook.

En met dat laatste kan ik wel wat mee :)
pi_215496255
quote:

[..]
Maar vindt het prima als anderen dat wel willen zolang het de VS maar niet direct raakt (bijv. Oekraiene) of een leuke deal kan opleveren (bijv. Taiwan).
pi_215496258
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:19 schreef cynicus het volgende:

[..]
Wat je eigenlijk zegt is dat de Democraten het spel te lief hebben gespeeld? Het heeft niks te maken met de pure paniekvoetbal die gespeeld is nadat Biden afgevoerd werd en in alle haast Harris naar voren werd geschoven terwijl ze by far de minst populaire keuze was vanuit de Dems?

Ik zit hier gewoon naar een knap staaltje geschiedenisherschrijving te kijken.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:24:12 #195
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215496264
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Is dit je antwoord?

Sterk.
Ja een niet sterk antwoord op een niet sterke post. "Trump wil geen oorlog" terwijl hij knuffelig is met dictatoren, hoe erg ben je dan aan het struisvogelen? En 'Dit is waarom dems het nooit leren' is ook geen inhoudelijke reactie. Dus wat verwacht je dan, verder? :')
  woensdag 6 november 2024 @ 13:24:12 #196
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_215496265
quote:

[..]
Trump is iemand die continu in oorlog leeft met alles en iedereen.
pi_215496268
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja, dat mag je vinden, maar juist dat constante "kijk-ons-eens-beter-weten-hou-je-kop-en-stem-voor-deze-minority-vrouw-anders-gaat-de-wereld-eraan" houding is wat uiteindelijk de Dems de das om heeft gedaan. Wat dat betreft laat je precies hetzelfde gedrag zien als toen de 1e keer Trump aan de macht kwam, toen zou de hele wereld ook ophouden met bestaan en was het allemaal verschrikkelijk en kommer en kwel en waren Trump stemmers allemaal domme mensen die eigenlijk stiekem geen stemrecht zouden moeten hebben.

Flash forward naar 2024 en de Dems en hun aanhangers komen nog steeds niet verder dan hetzelfde domme riedeltje afspelen als de trekpoppen die het zijn. Echt 0 zelfreflectie, 0 progressie en 0 change of plans, en dan maar janken dat ze door hun eigen falen weer opnieuw kunnen beginnen.
Dat gezeik over abortus ook constant. Sommige van die feministisch denkende vrouwen zijn er trots op dat ze al X late abortussen hebben gepleegd . Walgelijk en terecht dat daar een halt toe komt.
blablablabla
pi_215496282
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:24 schreef Zelva het volgende:

[..]
Trump is iemand die continu in oorlog leeft met alles en iedereen.
Je strijdbaar tonen zijn is niet hetzelfde als in oorlog zijn met.
blablablabla
pi_215496283
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Is dit je antwoord?

Sterk.
Joh, puur struisvogelgedrag van die user. Laat maar gaan.
  woensdag 6 november 2024 @ 13:26:23 #200
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215496290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 13:24 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat gezeik over abortus ook constant. Sommige van die feministisch denkende vrouwen zijn er trots op dat ze al X late abortussen hebben gepleegd . Walgelijk en terecht dat daar een halt toe komt.
Heb je hier ook voorbeelden en aantallen van?
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')