abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215495470
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Verder prima. Vanochtend was het wel ff bedompt in huize Briggs omdat de verwachting nogal anders lag, maar inmiddels is het gewoon wat het is.

Een beetje zoals bij de Brexit, zeg maar...zo ervaar ik het.

Wat mijzelf betreft...ik zal dit nooit begrijpen en er komt onherroepelijk veel (!) ellende van. Maar ik had een stevige verwachting neergelegd. Die moet ik nu ook met me meedragen. Die zelfreflectie gaat nog wel wat tijd in beslag nemen ;)
Geheel offtopic, maar Garland Briggs is mijn favoriete Twin Peaks-personage. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 12:27:11 #52
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215495472
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Geen idee. Mijn punt is alleen maar dat het afhangt van de tegenstander of een vrouw president zou kunnen worden.
Tja als beide kandidaten een vrouw zijn lukt het sowieso. :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 12:27:36 #53
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215495476
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Geheel offtopic, maar Garland Briggs is mijn favoriete Twin Peaks-personage. O+
Het is dan ook jouw kloon toch? (had ik altijd aangenomen)
pi_215495477
In elk geval een antwoord op de vraag wat een volledig negatieve campagne zal opleveren.

Intussen zie ik al mensen de schuld neerleggen bij Biden (weet je nog dat hij NIET de kandidaat was de afgelopen weken?).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215495479
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:26 schreef theunderdog het volgende:
Even de feiten op een rij, voor de mensen die de problematiek ontkennen van een VS die Europa vaarweg zegt op militair gebied: Europa koopt ongeveer 60% van alle wapens in de VS. Europa vertegenwoordigt slechts 23% van de defensie-uitgave richting Oekraïne. Er zitten zo ongeveer 100.000 Amerikaanse soldaten in Europa. Een Franse generaal zei enkele weken geleden dat 7 op de 10 Europese soldaten, Amerikanen zijn.

hahhaa lekker man. Maar komt goed, hoor.
Dat zal de komende 4 jaar wel 80% moeten worden van Trump.
Hell To The Liars
pi_215495480
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Verder prima. Vanochtend was het wel ff bedompt in huize Briggs omdat de verwachting nogal anders lag, maar inmiddels is het gewoon wat het is.

Een beetje zoals bij de Brexit, zeg maar...zo ervaar ik het.

Wat mijzelf betreft...ik zal dit nooit begrijpen en er komt onherroepelijk veel (!) ellende van. Maar ik had een stevige verwachting neergelegd. Die moet ik nu ook met me meedragen. Die zelfreflectie gaat nog wel wat tijd in beslag nemen ;)
Hmm. Op basis waarvan had je dan deze verwachting? Het lag namelijk behoorlijk gelijk in de polls. Ik had zelf trouwens ook verwacht dat Harris zou winnen, maar heel nipt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215495483
Ik vind het wel een interessante vraag waar het misgegaan is voor de democraten.

- Harris is geen aansprekende presidentskandidaat
- Economie en grensbeleid wordt door Amerikanen als kut gezien, Harris heeft geen afstand kunnen nemen van de regering Biden
- Abortus is als belangrijk thema gebombardeerd, maar boeit de meerderheid van de Amerikanen onvoldoende
pi_215495492
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Tja als beide kandidaten een vrouw zijn lukt het sowieso. :Y
Als de oud president het stokje wil overdragen.

Tegenwoordig een 'big if' :Y
pi_215495493
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
In elk geval een antwoord op de vraag wat een volledig negatieve campagne zal opleveren.
Een overwinning, aan Biden en Trump te zien.
Harris probeerde het wel degelijk met een positieve campagne hoor, veel meer dan Biden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215495496
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:27 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Het is dan ook jouw kloon toch? (had ik altijd aangenomen)
Nou nee, want de sfeer was hier in huis vanochtend opperbest.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 12:29:15 #61
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215495498
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:28 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind het wel een interessante vraag waar het misgegaan is voor de democraten.

- Economie en grensbeleid wordt door Amerikanen als kut gezien, Harris heeft geen afstand kunnen nemen van de regering Biden
- Abortus is als belangrijk thema gebombardeerd, maar boeit de meerderheid van de Amerikanen onvoldoende
Biden heeft het slecht/onaansprekend gedaan, en mensen stemmen graag tegen de zittende macht. Over 4 jaar weer dems?
pi_215495501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:26 schreef theunderdog het volgende:
Even de feiten op een rij, voor de mensen die de problematiek ontkennen van een VS die Europa vaarweg zegt op militair gebied: Europa koopt ongeveer 60% van alle wapens in de VS.
Maar als meesterdealmaker een deal maakt met Poetin.

Denken we in Europa toch ook: Amerika stik er maar in.

Dan gaan we toch eerder minder dan meer wapens kopen van de Amerikanen?
pi_215495502
quote:
88s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
:D ja tegen trump verliezen is ook een prestatie op zich. Die man heeft wel laten zien dat het ook echt niet uit maakt wat je doet of wat je zegt :P Als het maar niet zachtaardig is. Zachtaardigheid is blijkbaar uit tegenwoordig.
Precies ja. Mensen die beweren dat Trump zon goede kandidaat is hebben hem zeker nog nooit horen spreken. Wat wel bijzonder is want hij was ook al 4 jaar president.

Wat ik wél knap aan hem vindt is hoe hij altijd over de meest onzinnige dingen complimenten aan zichzelf kan geven. Hij kan echt nog opscheppen over dat hij zijn veters het beste kan strikken van wie dan ook. Dat andere mensen ook tegen hem zeggen, wat kan jij goed veters strikken! Volgens mij denkt hij dan ook oprecht dat dat hem geweldig laat overkomen op zijn stemmers.
pi_215495514
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm. Op basis waarvan had je dan deze verwachting? Het lag namelijk behoorlijk gelijk in de polls. Ik had zelf trouwens ook verwacht dat Harris zou winnen, maar heel nipt.
Dit was mijn voorspelling:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:47 schreef Hanca het volgende:
Ik verwacht helaas Trump, zou nog best een grote zege kunnen worden want ik vrees dat hij structureel wordt onderschat (en dat dus alles waar Trump binnen 1,5% staat, Trump gaat winnen).
Wel flink balen dat het uit komt en ik had graag ongelijk gehad, maar niet onverwachts dus. Dat helpt wel om er mee te dealen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215495518
Rutte gequote bij CNN. 🤣
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215495521
quote:

Correct, en dan vooral het tweede punt. Maar veel adepten van de Democraten willen het belang van het economische aspect niet erkennen en denken juist dat het heel goed gaat onder de Democraten. Dit terwijl als heel erg veel Amerikanen dit anders ervaren, men het eigen standpunt toch misschien zou moeten heroverwegen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215495531
quote:

- Veelste lang blijven ontkennen dat Biden het niet meer aan kon.
- Hierdoor geen primary en hun eigen impopulaire kandidaat naar voren geschoven.
pi_215495536
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:28 schreef Monolith het volgende:

[..]
Een overwinning, aan Biden en Trump te zien.
Harris probeerde het wel degelijk met een positieve campagne hoor, veel meer dan Biden.
Mooi dat je de humor ervan weet in te zien ^O^
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215495545
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Mooi dat je de humor ervan weet in te zien ^O^
Oh ik dacht dat je een inhoudelijke post maakte.
pi_215495547
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
De Dems beginnen langzaam door te krijgen dat het niet gelukt is door eigen toedoen.
Wat is volgens jou de reden?
Incelfrikandel
pi_215495551
quote:

(...)
Een jarenlange anti campagne en het verguizen van reps als dom.
Niet eens willen luisteren maar de binnenlandse perikelen
Zich te veel inlaten met woke
Te weinig oog voor de staat waarin de vs zelf nu in verkeert.
Door de anti campagne geen duidelijkheid over de eigen standpunten, strategie en te varen koers.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215495552
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:30 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dit was mijn voorspelling:
[..]
Wel flink balen dat het uit komt en ik had graag ongelijk gehad, maar niet onverwachts dus. Dat helpt wel om er mee te dealen.
Dat heb je dan heel goed weten aan te voelen. Ik had zelf het idee dat men toch niet weer die fout zou maken en dit keer dus de steun voor Trump wellicht zelfs had overschat.
  woensdag 6 november 2024 @ 12:33:19 #73
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215495554
Over 4 jaar is Trump ouder dan Biden nu is, 80+ is ook gewoon echt te oud voor deze baan.
pi_215495569
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Een jarenlange anti campagne en het verguizen van reps als dom.
Het legt de Republikeinen al 3 decennia geen windeieren.

quote:
Te weinig oog voor de staat waarin de vs zelf nu in verkeert.
Een economie die draait als een tierelier en inflatie die weer onder controle is?
pi_215495573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 12:33 schreef Momo het volgende:
Over 4 jaar is Trump ouder dan Biden nu is, 80+ is ook gewoon echt te oud voor deze baan.
100%.

Dan kan hij ook geen president meer zijn. Volgens een item op bnr met dat nsc lid. Zo ver gingen ze al.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')