Onder de streep is het inderdaad een klap tegen vergroening en klimaatbeleid.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Vergroening wel, andere landen financieel helpen te vergroenen?
Elizabeth Warren wint van Trump met twee vingers in de neusquote:Op woensdag 6 november 2024 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk een vrouw kan op zich president worden van de VS
Alleen voor een vrouw is het waarschijnlijk onmogelijk om Trump te verslaan. Trump is gewoon zo ongelofelijk goed dat je bizar veel in huis moet hebben.
Nou, daar is zelfreflectie voor nodig en dat ontbreekt per definitie in zulke kringen. Wat ik al eerder aangaf, waarschijnlijk gaat men gewoon weer naar externe factoren wijzen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Dems beginnen langzaam door te krijgen dat het niet gelukt is door eigen toedoen.
Oekraïne doet aan landje pikquote:Op woensdag 6 november 2024 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt moralistisch doen maar daar los je het conflict niet mee op.
Verbaas me altijd dat Nederland ontzettend pro-Israël is maar vervolgens ook pro-Ukraine, terwijl dat in beide gevallen alleen maar uitgelegd kan worden als landjepik.
Mwah, dat is erg onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:22 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Elizabeth Warren wint van Trump met twee vingers in de neus
Alleen de DNC en lobby's willen dat niet
quote:Op woensdag 6 november 2024 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De Dems beginnen langzaam door te krijgen dat het niet gelukt is door eigen toedoen.
Verdonk had 2010 makkelijk gewonnen als de VVD top niet liever een man wouquote:Op woensdag 6 november 2024 12:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
In Nederland heeft geen van de potentiële winnende partijen ooit een vrouw als lijsttrekker gehad. Schippers was de grootste kans. Maar we hebben dus nog nooit kunnen stemmen om een vrouw MP te laten worden. En nee, Kaag was kansloos, D66 heeft niet de potentie om de grootste te worden, nooit gehad.
https://www.usnews.com/ne(...)swing-states-say-yesquote:
Senaat en Huis zijn ook Republikeins en durven niet tegen Trump in te gaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Onder de streep is het inderdaad een klap tegen vergroening en klimaatbeleid.
Maar gelukkig is de macht van de Amerikaanse president ook beperkt, er is een senaat, en een congres, en de ambtenaren en lobbyisten hebben natuurlijk ook nog in de melk te brokkelen.
53.3 en 45.3 voor Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:11 schreef Houtenbeen het volgende:
Poh Illinois is ook maar 51% voor Harris
Bron, cq. voorbeeld?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moderator
Kijk een vrouw kan op zich president worden van de VS
Nee hoor, Israël pikt niets, Israël heeft vorig jaar oktober met de zoveelste grootschalige terreuraanslag te maken gehad vanuit Palestijnse hoek, gericht op Israëlische burgers. Zowel Israël als Oekraïne zijn dus aangevallen en verdedigen zich.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt moralistisch doen maar daar los je het conflict niet mee op.
Verbaas me altijd dat Nederland ontzettend pro-Israël is maar vervolgens ook pro-Ukraine, terwijl dat in beide gevallen alleen maar uitgelegd kan worden als landjepik.
Lol Amerika is geen UK.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Margaret Thatcher was te woke voor je?
Verder prima. Vanochtend was het wel ff bedompt in huize Briggs omdat de verwachting nogal anders lag, maar inmiddels is het gewoon wat het is.quote:
3% ziet het niet zitten met een vrouw. Dat percentage ligt bij Trump hoger als crimineelquote:Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.usnews.com/ne(...)swing-states-say-yes
Lees dit. Een meerderheid is weliswaar voor (in de democrate swingstaten) maar het geeft ook aan dat veel mensen er wel degelijk een issue mee hebben om op een vrouw te stemmen.
Sterkte.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Verder prima. Vanochtend was het wel ff bedompt in huize Briggs omdat de verwachting nogal anders lag, maar inmiddels is het gewoon wat het is.
Een beetje zoals bij de Brexit, zeg maar...zo ervaar ik het.
Wat mijzelf betreft...ik zal dit nooit begrijpen en er komt onherroepelijk veel (!) ellende van. Maar ik had een stevige verwachting neergelegd. Die moet ik nu ook met me meedragen. Die zelfreflectie gaat nog wel wat tijd in beslag nemen
Geen idee. Mijn punt is alleen maar dat het afhangt van de tegenstander of een vrouw president zou kunnen worden.quote:
Beter dan vannacht. Toen er mensen wel 20 posts zonder iets aan inhoud plaatsen behalve wat cijfers van wedkantoortjes. Of constant gedoe over komende meltdowns ofzo.quote:
Geheel offtopic, maar Garland Briggs is mijn favoriete Twin Peaks-personage.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Verder prima. Vanochtend was het wel ff bedompt in huize Briggs omdat de verwachting nogal anders lag, maar inmiddels is het gewoon wat het is.
Wat mijzelf betreft...ik zal dit nooit begrijpen en er komt onherroepelijk veel (!) ellende van. Maar ik had een stevige verwachting neergelegd. Die moet ik nu ook met me meedragen. Die zelfreflectie gaat nog wel wat tijd in beslag nemen
Tja als beide kandidaten een vrouw zijn lukt het sowieso.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn punt is alleen maar dat het afhangt van de tegenstander of een vrouw president zou kunnen worden.
Het is dan ook jouw kloon toch? (had ik altijd aangenomen)quote:Op woensdag 6 november 2024 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Geheel offtopic, maar Garland Briggs is mijn favoriete Twin Peaks-personage.
Dat zal de komende 4 jaar wel 80% moeten worden van Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:26 schreef theunderdog het volgende:
Even de feiten op een rij, voor de mensen die de problematiek ontkennen van een VS die Europa vaarweg zegt op militair gebied: Europa koopt ongeveer 60% van alle wapens in de VS. Europa vertegenwoordigt slechts 23% van de defensie-uitgave richting Oekraïne. Er zitten zo ongeveer 100.000 Amerikaanse soldaten in Europa. Een Franse generaal zei enkele weken geleden dat 7 op de 10 Europese soldaten, Amerikanen zijn.
hahhaa lekker man. Maar komt goed, hoor.
Hmm. Op basis waarvan had je dan deze verwachting? Het lag namelijk behoorlijk gelijk in de polls. Ik had zelf trouwens ook verwacht dat Harris zou winnen, maar heel nipt.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Als de oud president het stokje wil overdragen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja als beide kandidaten een vrouw zijn lukt het sowieso.
Een overwinning, aan Biden en Trump te zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
In elk geval een antwoord op de vraag wat een volledig negatieve campagne zal opleveren.
Nou nee, want de sfeer was hier in huis vanochtend opperbest.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het is dan ook jouw kloon toch? (had ik altijd aangenomen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |