https://allecijfers.nl/wijk/delfshaven-rotterdam/quote:Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij woont vast niet in Rotterdam
Delfshaven, Beijerlandselaan, Afrikaanderwijk. Minstens 80%, maar sluit 90% niet uit.
As foretold by the prophecies, het gaat alleen iets sneller.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:45 schreef TweedeKlum het volgende:
Amerikanen worden duidelijk dommer gezien de uitslagen.
Goh, wat vreemd. Een extreemlinks nieuwsmedium die niets heeft met rechtse overwinningenquote:Op woensdag 6 november 2024 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
NOS zet de overwinningsspeech van Trump niet online?
Man man man. Als het Kamala was geweest hadden ze het integraal op de site gezet.
Wat een onzin, je woont zelf zeker ook niet in Rotterdam? Loop even een rondje door Delfshaven en je komt voortdurend Antillianen, Surinamers, Chinezen en vooral een hoop blanke Nederlanders tegen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij woont vast niet in Rotterdam
Delfshaven, Beijerlandselaan, Afrikaanderwijk. Minstens 80%, maar sluit 90% niet uit.
Dat valt wel mee:quote:Op woensdag 6 november 2024 13:00 schreef nostra het volgende:
[..]
De Fed Reserve heeft natuurlijk wel adequatere actie ondernomen dan "wij" en de autarkie helpt geopolitieke ontwikkelingen ook wel iets te dempen. Het gaat alleen op zijn Amerikaanse met veel hogere pieken en diepere dalen.
Het is ook best vermoeiend, zo'n verkiezing.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trump zijn speech is wel vrij saai eigenlijk. Helemaal vemoeid die gast, leest veel autocue voor
Magaïsten vertellen ons juist toch altijd zo trots dat Trump alles uit de blote bol doet en dat het Biden was die constant van de teleprompter leest?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trump zijn speech is wel vrij saai eigenlijk. Helemaal vemoeid die gast, leest veel autocue voor
De aanval is de beste verdediging. Toen Biden vanuit de republikeinen fulltime op zijn leeftijd aangevallen werd, toen was leeftijd ook in MSM een onderwerp. Ook vijf jaar geleden. Sinds Biden weg is, is het geen onderwerp terwijl trump aanstaande 6 januari net zo oud is als Biden vier jaar geleden.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het was bijzonder om te zien dat de media in binnen- en buitenland de gezondheid van Biden toch heel belangrijk vonden, maar dat dat voor een Trump niet lijkt te gelden. Een trump die nog maar amper kan lopen, in zijn broek schijt en nog amper een coherente zin over zijn lippen kan krijgen.
Ik zou Trump eerder een nationalist noemen, maar ik ben bang dat dat in Amerika geen scheldwoord meer is. *Hangt extra vlaggetje op.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik trouwens wel grappig vond aan een talkshow tafel in Nederland dat er twee heftige standpunten uit de campagne gehaald werden en dat was dat:
Harris Trump een fascist noemde en dat Trump Harris een communist noemde. Dus tegenwoordig is voor Nederlanders een hard debat al zeggen dat je een ander bij een ander politiek systeem zou horen dan je hoort.
Sec inflatie klopt dat wel inderdaad, ik zat meer met werkloosheid (of furloughs) in mijn hoofd door corona.quote:
Leest veel autocue voor. Niet alles. Wijkt zoals altijd nog gewoon af.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Magaïsten vertellen ons juist toch altijd zo trots dat Trump alles uit de blote bol doet en dat het Biden was die constant van de teleprompter leest?
Uiteraard, de arbeidsmarkt is daar veel flexibeler. Dat betekent dat bij onzekerheid en een slecht draaiende economie de werkloosheid omhoog schiet en bij een goedlopende economie ook gelijk weer naar beneden schiet.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Sec inflatie klopt dat wel inderdaad, ik zat meer met werkloosheid (of furloughs) in mijn hoofd door corona.
Naja we weten allemaal hoe cardi B het deedquote:Op woensdag 6 november 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Magaïsten vertellen ons juist toch altijd zo trots dat Trump alles uit de blote bol doet en dat het Biden was die constant van de teleprompter leest?
Totaal niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Bernie is ook te oud, was hij al in 2016.
Amerika is ook fucked als TSMC omvalt, dus Taiwan moet ik nog maar zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:09 schreef SEMTEX het volgende:
Al die niet nadenkende Trumpgod-posters houden zich natuurlijk niet bezig met wat dit op internationaal niveau kan betekenen. Oekraine, Taiwan wordt al genoemd als China binnenvalt en de chip industrie daar overneemt, Putin die nu weer een useful idiot in het witte huis heeft zitten...
Oh, was die verkiesbaar of al president?quote:Op woensdag 6 november 2024 13:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naja we weten allemaal hoe cardi B het deed
Ik heb Trump alleen nog nooit kunnen betrappen op het volgen van dit soort redeneringen.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Amerika is ook fucked als TSMC omvalt, dus Taiwan moet ik nog maar zien.
I will not make age an issue of this campaign. I am not going to exploit, for political purposes, my opponent's youth and inexperience.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Totaal niet.
Bekijk deze YouTube-video
Kijk maar een paar minuten van dat interview. Gigantisch verschil met Biden en Trump. Leeftijd moet je niet enkel zien als een nummertje en hoog is slecht. Het gaat om hoe fit en scherp je bent. Pelosi is ook een fossiel maar superscherp.
Op basis van trends in onderzoeken, early voter data en serieuze polls. Er waren wat mensen die ik hoog had zitten die bepaalde trends waarnemen. Die hadden het nogal fout...en gaven dat ook direct toe.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Op basis waarvan had je dan deze verwachting? Het lag namelijk behoorlijk gelijk in de polls. Ik had zelf trouwens ook verwacht dat Harris zou winnen, maar heel nipt.
Nee op Harris stemmen is een slimme keuze wil je zeggenquote:Op woensdag 6 november 2024 12:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat zegt hij toch? Amerikanen worden (of gedragen zich) dus steeds dommer.
In 2016 was Sanders natuurlijk wel het beste geweest. Zeker achteraf gezien.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Totaal niet.
Bekijk deze YouTube-video
Kijk maar een paar minuten van dat interview. Gigantisch verschil met Biden en Trump. Leeftijd moet je niet enkel zien als een nummertje en hoog is slecht. Het gaat om hoe fit en scherp je bent. Pelosi is ook een fossiel maar superscherp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |