abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215477522
Een gelekt medisch rapport bevestigt wat iedereen met ogen in zijn hoofd natuurlijk al wist: Imane Khelif is een man.

Compleet met testikels, micropenis, XY chromosomen en male testosteron levels.

Deze gefrustreerde man mocht live op tv vrouwen in elkaar meppen en hun medailles stelen.

quote:
Algerian Boxer Imane Khelif Has XY Chromosomes And “Testicles” : French-Algerian Medical Report Admits A shocking new development has emerged in the case of Algerian boxer Imane Khelif after a French journalist reportedly gained access to a damning medical report revealing Khelif has “testicles.” The news comes months after Khelif seized a gold medal in women’s boxing at the Paris Olympics.

The report was drafted in June of 2023 via a collaboration between the Kremlin-Bicêtre hospital in Paris, France, and the Mohamed Lamine Debaghine hospital in Algiers, Algeria. Drafted by expert endocrinologists Soumaya Fedala and Jacques Young, the report reveals that Khelif is impacted by 5-alpha reductase deficiency, a disorder of sexual development that is only found in biological males.
https://reduxx.info/alger(...)dical-report-admits/
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 4 november 2024 @ 20:45:04 #2
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215477577
Het nieuws waarvan je wist dat het ooit zou komen...
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 4 november 2024 @ 20:51:55 #3
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215477649
Aldus het extreemrechtse "reduxx.info", dat achter iedere boom een transgender ontwaart.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215477666
Niet geklikt, ik ga even gokken dat dit niet de meest betrouwbare bron is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215477672
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:51 schreef -XOR- het volgende:
Aldus het extreemrechtse "reduxx.info", dat achter iedere boom een transgender ontwaart.
Het extreemlinkse nu.nl en joop.nl hebben het inderdaad nog niet bevestigd. Ook is NOS en RTL nog niet in staat geweest om het in hun narratief te passen.
pi_215477673
quote:
Interseks heeft totaal niets te maken met transgender.

Het een is een fysieke aandoening, het ander een mentale aandoening.

De tering zeg!

Verder is hij natuurlijk niet voor niets op een zijspoor gezet buiten de OS om. Dus een beetje dommig om het te gooien op ‘zal wel compleet verzonnen zijn’.
  maandag 4 november 2024 @ 20:55:30 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215477680
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
Interseks heeft totaal niets te maken met transgender.
Dat beweer ik dan ook nergens.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 4 november 2024 @ 20:56:21 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215477689
quote:
en de boom zelf?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 november 2024 @ 20:56:57 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215477694
quote:
16s.gif Op maandag 4 november 2024 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
en de boom zelf?
Ook, tenzij er een gat in zit.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215477700
In ander nieuws, rechtse man op pik getrapt om enkel detail.
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 21:02:41 #11
236264 crew  capricia
pi_215477766
Reduxx :')
quote:
Questionable Reasoning: Promotion of Propaganda, Hate, Failed Fact Checks
Bias Rating: FAR RIGHT
Factual Reporting: MIXED

Next.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215477806
Je zult je er maar druk om maken.
  maandag 4 november 2024 @ 21:09:44 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215477855
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:02 schreef capricia het volgende:
Factual Reporting: MIXED
:o

good enough
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 november 2024 @ 21:13:14 #14
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215477899
Zelf links (liberalen) die kritisch durven te denken zeggen dat het een man is.
pi_215477936
quote:
[..]
[ afbeelding ]

Next.
Er zijn meerdere artikelen online en die bron op redux (ken de beste site niet) refereert naar het rapport waarin alles staat.

Dus op zich lijkt mij dit allemaal op feiten berust.

Maar aan de andere kant zal mij dit hele geneuzel echt aan mijn reet roesten en heb ik ook geen idee waarom ik hier mijn tijd aan heb besteed.
  maandag 4 november 2024 @ 21:18:48 #16
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215477953
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef Tocadisco het volgende:
Dit.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215477994
quote:
Nee, laten we inderdaad net blijven doen of het normaal is dat omgebouwde mensen vrouwen de tyfus in slaan. Het is gewoon wachten op de 1ste dode in dergelijke partijen.
  maandag 4 november 2024 @ 21:23:38 #18
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_215477999
Het extreem Woke Algerije, waar LGBT letterlijk tegen de wet is, stuurt een transgender voor het Olympische boxen?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_215478023
quote:
[..]
[ afbeelding ]

Next.
GeenStijl heeft het allemaal even uitgezocht en op een rijtje gezet.

quote:
Hee er is weer nieuws (nou ja, 'nieuws', de screenshots werden al in september onthuld, maar wij zien ze nu pas) over Imane Khelif, u weet wel, die bokser die dit jaar goud won in Parijs en volgens iedereen die jarenlang keihard riep dat we 'de wetenschap' moeten geloven een vrouw is omdat ze dat nou eenmaal zelf zegt. Er zijn screenshots geopenbaard door een Frans-Algerijnse journalist waarin nogmaals bevestigd lijkt worden wat al die tijd al zeer waarschijnlijk was: dat Imane Khelif geen cis-vrouw is, maar een intersekse aandoening heeft.

Eerst even over de bron van deze screenshots: dat is de site lecorrespondant.net, een soort De Correspondent maar dan een stuk slechter vormgegeven, een stuk minder succesvol in het vermarkten van onderbuikgevoelens van onzekere hoger opgeleiden en vermoedelijk onderhouden door slechts één enkele medewerker, namelijk Djaffer Ait Aoudia, een in Marseille gevestigde onderzoeksjournalist van Algerijnse komaf (lijkt echt te bestaan, zie hierr en hierr).

Le Correspondant plaatste op 9 augustus van dit jaar nog deze felicitatie met "MADAME" in hoofdletters aan Imane, wat niet lijkt te duiden op een vooringenomenheid tegen Khelif. Opvallend genoeg publiceert de site al op op 12 september de screenshots, in een inmiddels verwijderd artikel, en heeft Aoudia de boel op 25 oktober herschreven (op een vrij bijtende toon tegen Khelif en tegen Algerijnse sportbobo's). Dat artikel werd vandaag opgepikt door Reduxxx, en gaat nu rond onder de tegenstanders van Khelif.

De harde beschuldigingen die Aoudia bron deelt, zijn screenshots uit een rapport dat volgens hem is opgesteld door Jacques Young van de Parijse Universitair Medisch Centrum in Kremlin-Bicêtre en Soumayah Fedala van het Mohamed Lamine Debaghine ziekenhuis in Algiers. Dit zou dus het onderzoek kunnen zijn dat in dit interview met een begeleider van Khelif wordt genoemd. In de screenshots valt te lezen dat Khelif zou leiden aan 5-Alfa-reductase-2 deficiëntie, oftewel een vorm een een 46, XY DSD-aandoening. In het onderzoek wordt aangeraden Khelif met een operatie en hormoontherapie te behandelen zodat ze door het leven kan als vrouw, omdat ze zichzelf altijd zo heeft geïdentificeerd.

Dat lijkt ons prima, maar ze is dus nadrukkelijk geen vrouw zoals alle andere vrouwen en er zijn nadrukkelijk wél aanwijzingen dat ze intersekse is. En die aanwijzingen waren er altijd al, en nu zijn ze alleen nog maar duidelijker geworden. Ondertussen is Imane zelf lekker druk met boksen poseren voor de Vogue Algeria. Goud.

https://www.geenstijl.nl/(...)inderdaad-intersekse
pi_215478025
Laat iedereen toch lekker zelf bepalen in welke categorie ze meedoen. Is die onzin daarna snel afgelopen
pi_215478064
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
Laat iedereen toch lekker zelf bepalen in welke categorie ze meedoen. Is die onzin daarna snel afgelopen
Tenzij de vrouwelijke tegenstanders de mannelijke hormoon testosteron in eenzelfde hoeveelheid ingespoten krijgen als de transgenders in hun lijf hebben pompen is het natuurlijk een kansloos verhaal en kunnen ze de transgender meteen beter de medaille overhandigen. Een andere optie is een derde categorie voor deze tussencategorie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Peppert op 04-11-2024 21:38:55 ]
pi_215478097
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:28 schreef Peppert het volgende:

[..]
Tenzij de vrouwelijke tegenstanders de mannelijke hormoon testosteron op gelijke graad ingespoten krijgen als de transgenders is het natuurlijk een kansloos verhaal en kunnen ze de transgender meteen beter de medaille overhandigen. Een andere optie is een derde categorie voor deze tussencategorie.
Het geldt voor heel veel dingen tegenwoordig: de ontwikkeling gaat sneller dan de wetregelgeving. Zie ook bijv. de drones. Eerst waren het er een paar en plotseling vlogen ze overal. Dan moet je vrij acuut perk en paal gaan stellen.

Hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde, het enige moeilijke hierbij is dat de wokegemeenschap deze hele discussie alweer gekaapt heeft waardoor alles DiScRiMinaTie is.

Volgens mij is het heel simpel. Over niet al te lange tijd slaat zo'n manwijf een vrouw dood en dan worden er vragen gesteld. Iets met mosterd en maaltijd, maar dan gebeurt het in ieder geval alsnog :)
pi_215478137
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het geldt voor heel veel dingen tegenwoordig: de ontwikkeling gaat sneller dan de wetregelgeving. Zie ook bijv. de drones. Eerst waren het er een paar en plotseling vlogen ze overal. Dan moet je vrij acuut perk en paal gaan stellen.

Hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde, het enige moeilijke hierbij is dat de wokegemeenschap deze hele discussie alweer gekaapt heeft waardoor alles DiScRiMinaTie is.

Volgens mij is het heel simpel. Over niet al te lange tijd slaat zo'n manwijf een vrouw dood en dan worden er vragen gesteld. Iets met mosterd en maaltijd, maar dan gebeurt het in ieder geval alsnog :)
Het is natuurlijk ideologie dat een grote rol speelt en sportbestuurders branden hun handen daar liever niet aan.
  maandag 4 november 2024 @ 22:04:06 #24
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215478428
quote:
Ik lig er ook niet wakker van, maar kloppen doet het natuurlijk niet. Zo'n vent die daar op de OS vrouwen een angststoornis in staat te rossen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215478541
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat beweer ik dan ook nergens.
O, het ging om de boom?
pi_215478616
Medaille afpakken en als die man wil blijven boxen dan gewoon bij de mannen.
  maandag 4 november 2024 @ 22:23:05 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215478634
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, het ging om de boom?
huh? Ik schreef alleen dat Reduxx.info achter iedere boom een transgender ziet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215478650
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
huh? Ik schreef alleen dat Reduxx.info achter iedere boom een transgender ziet.
En waarom schrijf je dat in een onderwerp wat niets met transgenders te maken heeft dan?
pi_215478690
Dan ben je toch ook het laagste van het laagst :') Doen alsof je een vrouw bent zodat je vrouwen in elkaar kan rossen en de gouden medaille kan winnen omdat je niet tegen de mannen kan presteren. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215478761
Ja hehe heb je weleens foto’s gezien?
Vakman pur sang
pi_215478765
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 22:28 schreef HSG het volgende:
Dan ben je toch ook het laagste van het laagst :') Doen alsof je een vrouw bent zodat je vrouwen in elkaar kan rossen en de gouden medaille kan winnen omdat je niet tegen de mannen kan presteren. :')
Geld. En geloven in het eigen sprookje.
Vakman pur sang
pi_215478813
Wat een loser :')

Geen pener van minstens dertig centimeter hebben :')
pi_215479089
quote:
Een gelekt medisch rapport
Gestopt met lezen. Dit gaat ons niks aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 4 november 2024 @ 23:23:59 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215479138
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En waarom schrijf je dat in een onderwerp wat niets met transgenders te maken heeft dan?
Omdat het een krijserig anti-transgenderblog is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215479183
Sneu voor de meiden die hij in elkaar heeft geslagen en van prijzen heeft beroofd
pi_215479212
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Gestopt met lezen. Dit gaat ons niks aan.
Weldegelijk. Dit betreft namelijk fraude, valsspelen en misschien zelfs mishandeling.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215479238
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Omdat het een krijserig anti-transgenderblog is.
De coach van Khelif heeft eerder anders al het bestaan van een rapport bevestigd en ook dat er een 'probleem' met 'haar' chromosomen was.

quote:
The coach of controversial Olympic Gold medalist Imane Khelif has let slip that a 'problem with chromosomes' prompted boxing chiefs to ban her from women's competition last year.
https://www.google.com/am(...)ics-chromosomes.html

Er is inmiddels toch wel erg veel rook om nog geloofwaardig te ontkennen dat er vuur is.
  maandag 4 november 2024 @ 23:40:35 #38
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215479249
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De coach van Khelif heeft eerder anders al het bestaan van een rapport bevestigd en ook dat er een 'probleem' met 'haar' chromosomen was.
[..]
https://www.google.com/am(...)ics-chromosomes.html

Er is inmiddels toch wel erg veel rook om nog geloofwaardig te ontkennen dat er vuur is.
Ik sluit zeker niet uit dat het waar is, de bron vind ik alleen nogal troebel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215479599
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat een loser :')

Geen pener van minstens dertig centimeter hebben :')
De echte mannen lopen rond met een pener van 45 centimeter. 30 centimeter. :') Ben je een vrouw ofzo en wil je aansluiten bij vrouwencompetities? :')
pi_215479836
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Duidelijk. Je sluit het niet uit maar je eerste ingeving is:
quote:
Dat komt op mij niet over als "iets niet uitsluiten maar de bron nogal troebel vinden". Maar eerder als het graag wel willen uitsluiten en ondanks de vele aanwijzingen die in de richting wijzen dat het gewoon waar is.
  dinsdag 5 november 2024 @ 06:43:32 #41
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215480001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 05:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Duidelijk. Je sluit het niet uit maar je eerste ingeving is:
[..]
Dat komt op mij niet over als "iets niet uitsluiten maar de bron nogal troebel vinden". Maar eerder als het graag wel willen uitsluiten en ondanks de vele aanwijzingen die in de richting wijzen dat het gewoon waar is.
Nee, dat is de bron hekelen en een slag om de arm houden.

Het blijft toch apart uit welke extreemrechtse kanalen sommige fokkertjes (zoals ts) hun nieuws vissen.

[ Bericht 2% gewijzigd door -XOR- op 05-11-2024 07:22:26 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 5 november 2024 @ 07:21:28 #42
3542 Gia
User under construction
pi_215480170
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:28 schreef Peppert het volgende:

[..]
Tenzij de vrouwelijke tegenstanders de mannelijke hormoon testosteron in eenzelfde hoeveelheid ingespoten krijgen als de transgenders in hun lijf hebben pompen is het natuurlijk een kansloos verhaal en kunnen ze de transgender meteen beter de medaille overhandigen. Een andere optie is een derde categorie voor deze tussencategorie.
Goed plan, maar dat moeten dan twee tussencategorieën worden: Voor vrouwen die zich een man voelen en voor mannen die zich een vrouw voelen. Dan klopt het in elk geval wat kracht betreft.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 07:26:43 #43
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215480193
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:23 schreef monkyyy het volgende:
Het extreem Woke Algerije, waar LGBT letterlijk tegen de wet is, stuurt een transgender voor het Olympische boxen?
Dat denken mensen schijnbaar hier, allemaal zo woke die islamitische landen.
Imane is gewoon opgegroeid als vrouw en heeft waarschijnlijk een interseks aandoening waarom er bij geboorte ervoor is gekozen om haar als vrouw te laten opgroeien.

Mensen op fok: opgebouwde vrouw, transgender etc. :')
pi_215480353
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 21:23 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee, laten we inderdaad net blijven doen of het normaal is dat omgebouwde mensen vrouwen de tyfus in slaan. Het is gewoon wachten op de 1ste dode in dergelijke partijen.
De doden vallen ook bij mannen onderling. Dan zou je moeten argumenteren dat fysieke sporten waarbij men elkaar bewust de kop in slaat niet meer normaal zijn in de huidige tijd. ;)
pi_215480396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 06:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nee, dat is de bron hekelen en een slag om de arm houden.

Het blijft toch apart uit welke extreemrechtse kanalen sommige fokkertjes (zoals ts) hun nieuws vissen.
Tegenwoordig is alles wat niet het gewenste geluid laat horen extreemrechts.

Er is niks extreemrechts aan reduxx.
pi_215480398
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 07:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Goed plan, maar dat moeten dan twee tussencategorieën worden: Voor vrouwen die zich een man voelen en voor mannen die zich een vrouw voelen. Dan klopt het in elk geval wat kracht betreft.
Mannen die zich vrouw voelen zijn gewoon man en kunnen dus gewoon bij de mannen mee doen.
  dinsdag 5 november 2024 @ 08:23:57 #47
3542 Gia
User under construction
pi_215480418
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Mannen die zich vrouw voelen zijn gewoon man en kunnen dus gewoon bij de mannen mee doen.
Het punt is dat ze dat niet willen, omdat ze zich vrouw voelen. Dus, dan maar twee extra categorieën
Ze willen bijvoorbeeld meedoen met turnen, of ijsdansen voor vrouwen. Maar ook bij atletiek de vrouwenafstanden lopen enz....
pi_215480431
We have to kill the woke mind virus!
pi_215480438
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De doden vallen ook bij mannen onderling. Dan zou je moeten argumenteren dat fysieke sporten waarbij men elkaar bewust de kop in slaat niet meer normaal zijn in de huidige tijd. ;)
We gaan het meemaken. Ik durf wel te stellen dat Rico Verhoeven in een vrouwenwereld met een gerust hart 5 doden per jaar op zijn naam zou kunnen bijschrijven; ik denk dat die verhouding bij man/man of vrouw/vrouw anders ligt.
pi_215480451
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Het punt is dat ze dat niet willen, omdat ze zich vrouw voelen. Dus, dan maar twee extra categorieën
Ze willen bijvoorbeeld meedoen met turnen, of ijsdansen voor vrouwen. Maar ook bij atletiek de vrouwenafstanden lopen enz....
:')

Vroeg werd je dan gestrekt met een witte jas afgevoerd, tegenwoordig wordt een een aparte categorie voor je gemaakt in de sportwereld.

Don't get me wrong: als je oprecht in het verkeerde lijf zit en je kunt geholpen worden (bijv. middels een ingreep) dan is dat geweldig (2x van redelijk dichtbij meegemaakt), maar dat 10% van de wereldbevolking ineens twijfelt aan zijn gender? Houd op met me hoor..

Of kinderen van 4 jaar die bijna met hun eerste zinnetje uitspreken dat ze een meisje willen zijn. Dan verdien je als ouders zijnde echt een stuk touw en een boom hoor.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 08:57:36 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215480600
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:27 schreef Loverboii het volgende:
We have to kill the woke mind virus!
Een medische interseks aandoening hebben in een streng conservatief land is woke?
  dinsdag 5 november 2024 @ 08:59:12 #52
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215480606
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Vroeg werd je dan gestrekt met een witte jas afgevoerd, tegenwoordig wordt een een aparte categorie voor je gemaakt in de sportwereld.

Don't get me wrong: als je oprecht in het verkeerde lijf zit en je kunt geholpen worden (bijv. middels een ingreep) dan is dat geweldig (2x van redelijk dichtbij meegemaakt), maar dat 10% van de wereldbevolking ineens twijfelt aan zijn gender? Houd op met me hoor..

Of kinderen van 4 jaar die bijna met hun eerste zinnetje uitspreken dat ze een meisje willen zijn. Dan verdien je als ouders zijnde echt een stuk touw en een boom hoor.
Overdrijf je het allemaal niet een beetje?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215480641
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Een medische interseks aandoening hebben in een streng conservatief land is woke?
leuke twist
  dinsdag 5 november 2024 @ 09:07:41 #54
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215480648
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Tegenwoordig is alles wat niet het gewenste geluid laat horen extreemrechts.

Er is niks extreemrechts aan reduxx.
_O- _O-
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215480734
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
We gaan het meemaken.

We hebben het al vaak genoeg meegemaakt. Gemiddeld 13 doden per jaar in de ring.
En dan nog stapels mensen die aan deze hobby blijvend hersentrauma overhouden.
  dinsdag 5 november 2024 @ 09:33:29 #56
3542 Gia
User under construction
pi_215480820
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Is ook echt van de zotte. Het wordt op school kinderen ook zo ongeveer aangepraat dat 'dat ook kan, hoor!'

Ik reageerde dan ook op iemand die opperde om er een aparte categorie voor te maken. In dat geval zou ik gaan voor twee categorieën. Het is niet zo dat ik dit voorsta of zo.
pi_215480980
quote:
Komt ook door zijn micro penis, enkel in de ring kan hij vrouwen plat krijgen.
pi_215481040
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 21:23 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee, laten we inderdaad net blijven doen of het normaal is dat omgebouwde mensen vrouwen andere mensen de tyfus in slaan. Het is gewoon wachten op de 1ste dode in dergelijke partijen.
Boksen is inderdaad een debiele sport.

En we hoeven helemaal niet te wachten op de eerste dode bij een boxwedstrijd. Het zijn er al zoveel dat wikipedia er zelfs een pagina voor heeft. https://en.wikipedia.org/(...)_sustained_in_boxing
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_215481067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:54 schreef knoopie het volgende:

[..]

En we hoeven helemaal niet te wachten op de eerste dode bij een boxwedstrijd. Het zijn er al zoveel dat wikipedia er zelfs een pagina voor heeft. https://en.wikipedia.org/(...)_sustained_in_boxing
Wat dacht je van schansspringen.

quote:
Schansspringen is een gevaarlijke sport. Om veilig te kunnen springen zijn een goede techniek en goede weersomstandigheden nodig. Een plotselinge zijwind of een sterke rugwind kan bijvoorbeeld tot zware ongelukken leiden. Tijdens de wedstrijd wordt de windkracht en -richting continu bepaald. Pas als de jury aangeeft dat deze binnen de toegestane marge is, en de landings- en aankomstzone vrij zijn voor de sprong krijgt de springer groen licht voor de sprong. Hiervoor gebruikt de jury lichtsignalen in de kleuren groen, oranje en rood. Bij groen licht heeft de springer maximaal 10 seconden om te springen. Meestal geeft de coach met een vlagsignaal aan wanneer de springer het beste kan springen om de gunstigste wind te krijgen.
En je kan zelfs 100km per uur bereiken als je naar beneden gaat.
pi_215481075
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
We hebben het al vaak genoeg meegemaakt. Gemiddeld 13 doden per jaar in de ring.
En dan nog stapels mensen die aan deze hobby blijvend hersentrauma overhouden.
Eens hoor. Ik vind het sowieso een 'sport' uit de steentijd. Elkaar een beetje het ziekenhuis in slaan; alfagedoe.
pi_215481105
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:57 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat dacht je van schansspringen.
[..]
En je kan zelfs 100km per uur bereiken als je naar beneden gaat.
Daarom doe ik ook niet aan schansspringen. Maar als ik zou moeten kiezen, dan lijkt mij sterven terwijl je met 100kmh door de lucht vliegt wel een stuk spectaculairder dan een hersenbloeding krijgen doordat een halfnaakte bezwete gast mij tegen mijn hoofd slaat.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 10:06:44 #62
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215481136
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:05 schreef Loverboii het volgende:

[..]
leuke twist
Nou vertel wat is er dan woke hier?
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:10:01 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215481165
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:06 schreef Momo het volgende:

[..]
Nou vertel wat is er dan woke hier?
Alle dingen die je niet bevallen, en al helemaal wanneer je niet in staat bent om uit te leggen waarom, zijn woke. In 9 van de 10 gevallen is het niks meer dan een schimmenstrijd: "hurp durp woke dit dat helemaal sto-hom :( ".
Huilen dan.
pi_215481191
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Omdat ze dat niet willen? Ik wil ook weleens iets niet. Dan doen ze toch niet mee? Niemand verplicht hen toch mee te doen aan sportwedstrijden.
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:20:16 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215481241
quote:

[..]

'Vroeger' gooiden we ook onze ontlasting uit het raam en staken we 'heksen' in brand.
quote:

10% van de wereldbevolking? Vierjarigen die worstelen met genderidentiteit?

Dat zijn toch echt dingen die zich eerder in jouw fantasie lijken af te spelen dan dat het de realiteit is.
Huilen dan.
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:21:27 #66
307622 Perox
(niet de echte)
pi_215481253
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Alle dingen die je niet bevallen, en al helemaal wanneer je niet in staat bent om uit te leggen waarom, zijn woke. In 9 van de 10 gevallen is het niks meer dan een schimmenstrijd: "hurp durp woke dit dat helemaal sto-hom :( ".
pi_215481304
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:07 schreef -XOR- het volgende:

[..]
_O- _O-
Sterk weerlegd wel :')
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:26:31 #68
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215481318
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Sterk weerlegd wel :')
Het was ook niet zo'n sterke repliek van je en dat weet je zelf ook wel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215481342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 09:54 schreef knoopie het volgende:

[..]

Boksen is een van de mooiste sporten ter wereld.

Er zijn wel meer sporten waar doden vallen. Wat de denken van wielrennen, auto- en motorsport, duiksport, klimmen etc.
pi_215481345
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
'Vroeger' gooiden we ook onze ontlasting uit het raam en staken we 'heksen' in brand.
[..]

Dat zijn toch echt dingen die zich eerder in jouw fantasie lijken af te spelen dan dat het de realiteit is.
10% is wellicht wat overtrokken, maar je ziet/hoort/leest toch ook dat de hele genderkwestie ineens een ding is? En op het moment dat jij je kinderen allerlei dingen op gaat dringen (in het kader van 'een kind met een brede blik opvoeden' dan creëer je eigenlijk al problemen.

'Vroeger' (en dan bedoel ik niet de tijd van de brandstapels voor de heksen, maar eerder de jaren 80 en 90) waren er toch veel minder mensen met een identiteitscrisis? En sure; tegenwoordig mag je er meer voor uitkomen en wordt het wat makkelijker geaccepteerd, zeker waar. Maar dat tegenwoordig alle mensen met paars haar spontaan beginnen te twijfelen of ze een man of vrouw zijn is toch totale quatsch? Dat grenst eerder aan een soort geestesziekte dan aan de realiteit.

Dat is ook de rol van het internet. Vroeger was je de lokale dorpsgek en tegenwoordig worden er facebookgroepen gemaakt en denken ze dat ze gelijk hebben. Gender blijft een kwestie van een dichotome uitkomstmaat, je bent man of vrouw. Hoe je je voelt is een 2de, maar dat de hele wereld daarnaar moet handelen is ridicuul.
pi_215481368
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het was ook niet zo'n sterke repliek van je en dat weet je zelf ook wel.
Er wordt geen enkel argument gegeven dat ik kan weerleggen met sterke repliek. Het is een uitgekauwde reflexmatige reactie van jou dat alles wat je niet leuk vind extreemrechts is.

pi_215481384
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[..]

@Solispolar heeft overduidelijk geen praktijkervaring met vierjarigen aangezien hij denkt dat ze dan pas hun eerste zinnetje spreken.
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:35:29 #73
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215481389
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Er wordt geen enkel argument gegeven dat ik kan weerleggen met sterke repliek. Het is een uitgekauwde reflexmatige reactie van jou dat alles wat je niet leuk vind extreemrechts is.

[ afbeelding ]

Verder verwijs ik je door naar deze post:

quote:
[..]
[ afbeelding ]

Next.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215481406
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Verder verwijs ik je door naar deze post:
[..]

Wederom zo'n sterke weerlegging.

Je kan het dus niet uitleggen.

Volgens joop.nl is fok ook extreemrechts.
pi_215481415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
10% is wellicht wat overtrokken, maar je ziet/hoort/leest toch ook dat de hele genderkwestie ineens een ding is? En op het moment dat jij je kinderen allerlei dingen op gaat dringen (in het kader van 'een kind met een brede blik opvoeden' dan creëer je eigenlijk al problemen.

'Vroeger' (en dan bedoel ik niet de tijd van de brandstapels voor de heksen, maar eerder de jaren 80 en 90) waren er toch veel minder mensen met een identiteitscrisis? En sure; tegenwoordig mag je er meer voor uitkomen en wordt het wat makkelijker geaccepteerd, zeker waar. Maar dat tegenwoordig alle mensen met paars haar spontaan beginnen te twijfelen of ze een man of vrouw zijn is toch totale quatsch? Dat grenst eerder aan een soort geestesziekte dan aan de realiteit.

Dat is ook de rol van het internet. Vroeger was je de lokale dorpsgek en tegenwoordig worden er facebookgroepen gemaakt en denken ze dat ze gelijk hebben. Gender blijft een kwestie van een dichotome uitkomstmaat, je bent man of vrouw. Hoe je je voelt is een 2de, maar dat de hele wereld daarnaar moet handelen is ridicuul.
Dus 10% geef je toe was overtrokken.

Om in de laatste alinea dan nog eens keihard erover heen te gaan dat elke omgebouwde persoon op de hele wereld eist dat daarnaar (waarnaar) moet handelen. :')

Dat is idd nogal ridicuul....
pi_215481427
quote:

[..]
Als ouder van (onder andere) een vierjarige kan ik je geruststellen. In de praktijk is geen enkele vierjarige die ik ken bezig met genderidentiteit of seks. Ze zijn vooral bezig met spiderman, in bomen klimmen, en zeuren dat ze koude handen hebben op de fiets terwijl ze drie minuten geleden nog geen handschoenen aan wilden.

Jij probeert een punt te maken met je 10% terwijl die compleet uit de lucht gegrepen is. Ga eens naar buiten.
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:40:23 #77
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215481430
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wederom zo'n sterke weerlegging.

Je kan het dus niet uitleggen.

Volgens joop.nl is fok ook extreemrechts.
Nette strawman hier.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215481459
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nette strawman hier.
feitelijke vaststelling.

Wel labels plakken, niet kunnen onderbouwen.

Dit is echt van toepassing:
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:46:55 #79
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215481491
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
feitelijke vaststelling.

Wel labels plakken, niet kunnen onderbouwen.

Dit is echt van toepassing:[ afbeelding ]
Ik onderbouw het net met een bron. Jij komt met een drogredenering. Als je klaar bent met je school zul je het misschien snappen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:47:22 #80
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215481493
quote:

[..]

Dat is ook de rol van het internet. Vroeger was je de lokale dorpsgek en tegenwoordig worden er facebookgroepen gemaakt en denken ze dat ze gelijk hebben.
Ah, nu is die 10% ineens 'wellicht wat overtrokken', maar dat er hele paarsharige volksstammen rondlopen die compleet in de knoop zitten is natuurlijk evengoed behoorlijk overtrokken.

quote:
Gender blijft een kwestie van een dichotome uitkomstmaat, je bent man of vrouw. Hoe je je voelt is een 2de, maar dat de hele wereld daarnaar moet handelen is ridicuul.
En dit is pertinent onjuist: gender is een maatschappelijk construct. Ook als je geslacht bedoelt zit je ernaast: wat zijn mensen met
- slechts één X-chromosoom,
- of juist drie X-chromosomen,
- XXY-chromosomen,
- XYY-chromosomen,
- mensen met XY-chromosomen die minder gevoelig zijn voor testosteren,
- mensen met androgeenongevoeligheidssyndroom,
- etc.
Huilen dan.
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:49:12 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215481508
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:40 schreef knoopie het volgende:

[..]
Als ouder van (onder andere) een vierjarige kan ik je geruststellen. In de praktijk is geen enkele vierjarige die ik ken bezig met genderidentiteit of seks. Ze zijn vooral bezig met spiderman, in bomen klimmen, en zeuren dat ze koude handen hebben op de fiets terwijl ze drie minuten geleden nog geen handschoenen aan wilden.

Jij probeert een punt te maken met je 10% terwijl die compleet uit de lucht gegrepen is. Ga eens naar buiten.
Mooi is dat ja, mensen die zich gigantisch opwinden over iets dat zich louter in hun hoofd afspeelt :') .
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 10:49:38 #82
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215481511
Atleet met intersekse aandoening, maar praat vooral verder over transgenders, omgebouwden
, genderideniteit bij 4 jarigen, woke etc.

Schijnbaar moeten we zo krampachtig doen over interseks aandoeningen. Raar dat mensen met een aandoening als dat niet naar buiten durfen te treden. In Algerije kun je daar niet over praten. In Nederland schijnbaar ook steeds minder.
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:50:36 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215481520
Ja maar de hele wereld moet zich aanpassen aan geesteszieke paarsharigen hoowrrrr!!!
Huilen dan.
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:52:09 #84
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_215481531
quote:
Wetenschap is nu extreemrechts?

Is goed, weten we dat ook weer.
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:52:51 #85
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215481537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:52 schreef Cruzinats het volgende:

[..]

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215481573
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:46 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik onderbouw het net met een bron. Jij komt met een drogredenering. Als je klaar bent met je school zul je het misschien snappen.
Dat is geen onderbouwen. Dat is zeggen: hij zegt het dus het is zo. Vandaar dat ik net al aanhaalde dat volgens joop.nl fok ook extreemrechts is. Dat joop.nl dat vindt maakt fok niet extreemrechts. Zeggen dat fok.nl extreemrechts is, en dat onderbouwen met: joop.nl zegt het is geen onderbouwing.

Datzelfde geldt voor reduxx. Dat een andere site reduxx bestempeld als extreemrechts, bewijst alleen dat die andere site reduxx extreem rechts vindt, niet dat het dat daadwerkelijk is.

En aangezien je zelfs na meerdere malen vragen geen voorbeelden en onderbouwing van die extreemrechtse content op reduxx kunt geven concludeer ik dat je geen flauw idee hebt, het ook helemaal niet kan onderbouwen (dat heb je inmiddels bewezen) en alleen maar de mening van een ander over kan nemen. Maar zelf uitleggen wat er extreemrechts is aan reduxx of zelfs voorbeelden van extreemrechtse content, dat kan je niet. Waarom niet? Omdat je niet onderbouwt maar kopieert.

Ik ben al een tijdje afgestudeerd overigens.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 10:59:30 #87
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215481585
quote:

[..]

Is een website zoals dat nu ook ineens al een wetenschappelijke bron?
pi_215481586
quote:

[..]

Wetenschap is woke dat is het toch. :D

Wetenschappers hebben objectief beschreven hoe het zit met genders maar bij sommige conservatieven veroorzaakt dat kortsluiting in hun hoofd zodat we hier weer een paar verwarde anti woke en anti gender strijders zien opduiken. ^O^
pi_215481595
quote:

[..]

Alles waar sommigen het niet mee eens zijn is extreemrechts.

Dat is een manier om kritiek en ongewenste geluiden te smoren die tot ver in de jaren 90 zeer effectief is maar inmiddels volstrekt ineffectief is en vooral de brenger ervan in zijn hemd zet. Sommigen denken echter dat dit anno 2024 nog werkt.
pi_215481606
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Is een website zoals dat nu ook ineens al een wetenschappelijke bron?
een medisch rapport is een medisch rapport en daar staat gewoon een heldere diagnose en die is klip en klaar: het is een man met een onderontwikkelde penis.
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:02:25 #91
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215481613
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat is geen onderbouwen. Dat is zeggen: hij zegt het dus het is zo. Vandaar dat ik net al aanhaalde dat volgens joop.nl fok ook extreemrechts is. Dat joop.nl dat vindt maakt fok niet extreemrechts. Zeggen dat fok.nl extreemrechts is, en dat onderbouwen met: joop.nl zegt het is geen onderbouwing.

Datzelfde geldt voor reduxx. Dat een andere site reduxx bestempeld als extreemrechts, bewijst alleen dat die andere site reduxx extreem rechts vindt, niet dat het dat daadwerkelijk is.

En aangezien je zelfs na meerdere malen vragen geen voorbeelden en onderbouwing van die extreemrechtse content op reduxx kunt geven concludeer ik dat je geen flauw idee hebt, het ook helemaal niet kan onderbouwen (dat heb je inmiddels bewezen) en alleen maar de mening van een ander over kan nemen. Maar zelf uitleggen wat er extreemrechts is aan reduxx of zelfs voorbeelden van extreemrechtse content, dat kan je niet. Waarom niet? Omdat je niet onderbouwt maar kopieert.

Ik ben al een tijdje afgestudeerd overigens.
Nogmaals, leuke stroman. Ik verwijs niet naar een dubieuze site als Joop maar naar een doorgaans serieus genomen bron.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:02:43 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215481616
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
een medisch rapport is een medisch rapport en daar staat gewoon een heldere diagnose en die is klip en klaar: het is een man met een onderontwikkelde penis.
Welk medisch rapport?
Huilen dan.
pi_215481627
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nogmaals, leuke stroman. Ik verwijs niet naar een dubieuze site als Joop maar naar een doorgaans serieus genomen bron.
Verandert niks aan het feit dat je het niet kan onderbouwen alleen kan overnemen. En jij verwijst dan niet naar Joop maar naar een andere dubieuze sites. Dat is lood om oud ijzer.

Een doorgaans serieus genomen bron? Door wie? Joop.nl wordt ook serieus genomen door sommigen.
pi_215481633
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Welk medisch rapport?
je hebt het artikel dus niet gelezen?

Het medisch rapport waar dat hele artikel zich op baseert.
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:05:34 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215481638
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
je hebt het artikel dus niet gelezen?

Het medisch rapport waar dat hele artikel zich op baseert.
Artikel wel gelezen, maar geen rapport gezien.
Huilen dan.
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:06:00 #96
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215481644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
"gElEkT rApPoRt"

~Algerijns burgerjournalist

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Verandert niks aan het feit dat je het niet kan onderbouwen alleen kan overnemen. En jij verwijst dan niet naar Joop maar naar een andere dubieuze sites. Dat is lood om oud ijzer.

Een doorgaans serieus genomen bron? Door wie? Joop.nl wordt ook serieus genomen door sommigen.
Zucht.

Reuters bv:

quote:
The publication is rated as a “questionable source” with “very low” factual reporting according to Media Bias / Fact Check,  here  .bron
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 11:08:57 #97
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215481671
quote:

[..]
Tja, we kunnen ook wel een medisch rapport van jou online zetten waar je cholera, aids en de pestyfus hebt. Hoeft niet te zeggen dat het echt is. Het is een website die leeft op sensatienieuws op alles rond transgenders.

En wat als het wel echt is? Imane is nog steeds opgegroeid als vrouw. Artsen hebben bij de geboorte gekozen voor vrouw. Of denk je dat ze in Algerije allemaal woke paarsharige artsen hebben die dat zo maar hebben gedaan? Deze discussie is echt niet zo zwartwit. Waarom doen we zo krampachtig over mensen met intersekse aandoeningen(die zijn ook met XX of XY)? Voor hun is die genderidentiteit niet zo makkelijk. En daar is niks woke aan.
pi_215481683
Volgens mediabiasfactcheck is het ultra linkse Volkskrant een right wing krant. Tot zover de credibility van media bias:

https://mediabiasfactcheck.com/de-volkskrant/
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:12:09 #99
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215481718
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Volgens mediabiasfactcheck is het ultra linkse Volkskrant een right wing krant. Tot zover de credibility van media bias:

https://mediabiasfactcheck.com/de-volkskrant/
Volgens mediabiasfactcheck is trouw een linkse krant. De volkskrant is overigens geen ultralinke krant en nooit geweest ook, dat had je kunnen weten als je hem zou lezen ipv alleen maar wat te roeptoeteren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215481729
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Tja, we kunnen ook wel een medisch rapport van jou online zetten waar je cholera, aids en de pestyfus hebt. Hoeft niet te zeggen dat het echt is. Het is een website die leeft op sensatienieuws op alles rond transgenders.
Als ik zichtbaar waarneembare symptomen heb die jouw stelling dat ik cholera, aids en de pesttyfus heb onderschrijven maakt dat je stelling in ieder geval een stuk geloofwaardiger.

Als mijn trainer maanden geleden al heeft bevestigd dat er inderdaad een medisch rapport bestaat waaruit blijkt dat ik cholera, aids en pesttyfus heb draagt dat verder bij aan de credibility.

quote:
En wat als het wel echt is? Imane is nog steeds opgegroeid als vrouw. Artsen hebben bij de geboorte gekozen voor vrouw. Of denk je dat ze in Algerije allemaal woke paarsharige artsen hebben die dat zo maar hebben gedaan? Deze discussie is echt niet zo zwartwit. Waarom doen we zo krampachtig over mensen met intersekse aandoeningen(die zijn ook met XX of XY)? Voor hun is die genderidentiteit niet zo makkelijk. En daar is niks woke aan.
Als het wel echt is is het een valsspelende loser die zijn medailles in moet leveren en vervolgd moet worden voor fraude en vrouwenmishandeling.
pi_215481740
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Volgens mediabiasfactcheck is trouw een linkse krant. De volkskrant is overigens geen ultralinke krant en nooit geweest ook, dat had je kunnen weten als je hem zou lezen ipv alleen maar wat te roeptoeteren.
Ik heb het niet over trouw.
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:15:30 #102
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215481759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik heb het niet over trouw.
En nu?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 11:19:04 #103
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215481804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als ik zichtbaar waarneembare symptomen heb die jouw stelling dat ik cholera, aids en de pesttyfus heb onderschrijven maakt dat je stelling in ieder geval een stuk geloofwaardiger.

Als mijn trainer maanden geleden al heeft bevestigd dat er inderdaad een medisch rapport bestaat waaruit blijkt dat ik cholera, aids en pesttyfus heb draagt dat verder bij aan de credibility.
[..]
Als het wel echt is is het een valsspelende loser die zijn medailles in moet leveren en vervolgd moet worden voor fraude en vrouwenmishandeling.
Jeetje nog wel een loser en mishandeling. Net of dit bewust zo is gegaan. Er staat vrouw in haar paspoort, ze is opgegroeid als vrouw. Denk je dat stel dit allemaal klopt uit dit rapport en ze zou haar geslacht willen veranderen dat dit zo maar kan?
Dit is een groot taboe in Algerije, nog groter dan in Nederland.

Waarom wordt jij zo boos van iemand met een medische aandoening die sport in categorie geslacht waar ze mee geboren is?
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:24:22 #104
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_215481871
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:19 schreef Momo het volgende:

[..]
Jeetje nog wel een loser en mishandeling. Net of dit bewust zo is gegaan. Er staat vrouw in haar paspoort, ze is opgegroeid als vrouw. Denk je dat stel dit allemaal klopt uit dit rapport en ze zou haar geslacht willen veranderen dat dit zo maar kan?

Waarom wordt jij zo boos van iemand met een medische aandoening die sport in categorie geslacht waar ze mee geboren is?
Als hij een echte kerel was geweest had hij gewoon meegedaan aan mannenboksen, ipv als een laffe hond vrouwen gaan meppen in de ring.

Wetenschap liegt niet; heb je XY chromosomen dan ben je een man, anders kun je low T cucks ook mee laten doen met de vrouwen als het puur om testosteron draait toch?
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:26:26 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215481897
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:24 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Als hij een echte kerel was geweest had hij gewoon meegedaan aan mannenboksen, ipv als een laffe hond vrouwen gaan meppen in de ring.

Wetenschap liegt niet; heb je XY chromosomen dan ben je een man, anders kun je low T cucks ook mee laten doen met de vrouwen als het puur om testosteron draait toch?
Goed verhaal Thierry.
Huilen dan.
pi_215481918
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:

[..]
De volkskrant is overigens geen ultralinke krant en nooit geweest ook, dat had je kunnen weten als je hem zou lezen ipv alleen maar wat te roeptoeteren.
Volgens media bias is de Volkskrant een rechtse krant en dat regelrechte kolder. Zelfs de wetenschap spreekt het tegen:
quote:
Uit de resultaten is gebleken dat de berichten uit zowel de Volkskrant als NRC Handelsblad
vaker ‘links’ dan ‘rechts’ getint zijn. Beide kranten nemen dus een ‘linkse’ positie in op de ‘rechts-
links’-dimensie.
https://www.google.com/ur(...)5_Zmxorug12f0FwhnmWK
pi_215481937
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:19 schreef Momo het volgende:

[..]

Het is heel simpel.

Hij had een onderontwikkelde penis en is bij de geboorte ten onrechte aangezien voor meisje. Daarbij liggen dit soort dingen in dat soort landen erg moeilijk.

Maar dat rapport is het rapport en dat was bekend bij zowel Khelif als zijn trainer. Dus zelfs al zou Khelif heel zijn leven niet geweten hebben dat het een man was (al geloof ik niet dat je een micropenis en gebrek aan uterus makkelijk mist) wist hij dat na dat rapport wel. En na dat rapport en nadat hij dus wist dat het een man was heeft hij toch het besluit genomen tegen vrouwen te gaan boksen.

Ja dan ben je een loser en een valsspeler en verdien je straf.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 11:31:48 #108
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215481938
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:24 schreef Cruzinats het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat wat Imane heeft iets anders is dan een "low T cucks". Hoe kun je dan meedoen met de mannen überhaupt als je geslacht sinds geboorte gewoon vrouw is?

Mag hopen dat mensen als jou niet een kind krijgt met interseks aandoening. Al ben je eventueel geboren met penis en vagina je moet je maar als een van de twee voelen en naar gedragen. Verder geen vragen, niet je gedachtes mogen uiten, gewoon je gedragen naar het geslacht dat we je hebben gegeven bij de geboorte. Net als bij Imane eigenlijk.
pi_215481945
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Je snapt toch wel dat wat Imane heeft iets anders is dan een "low T cucks". Hoe kun je dan meedoen met de mannen überhaupt als je geslacht sinds geboorte gewoon vrouw is?

Mag hopen dat mensen als jou niet een kind krijgt met interseks aandoening. Al ben je eventueel geboren met penis en vagina je moet je maar als een van de twee voelen en naar gedragen. Verder geen vragen, niet je gedachtes mogen uiten, gewoon je gedragen naar het geslacht dat we je hebben gegeven bij de geboorte. Net als bij Imane eigenlijk.
Omdat het niet gewoon vrouw is het is gewoon man. Er staat alleen vrouw in het paspoort omdat hij een onderontwikkelde penis heeft en daardoor bij de geboorte is aangezien voor meisje. Maar het is gewoon een man.
pi_215481947
quote:
[..]
[ afbeelding ]

Next.
Omg letterlijk een Hitler outlet

Net zoals Reddit dus c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 11:38:55 #111
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215481978
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Omdat het niet gewoon vrouw is het is gewoon man. Er staat alleen vrouw in het paspoort omdat hij een onderontwikkelde penis heeft en daardoor bij de geboorte is aangezien voor meisje. Maar het is gewoon een man.
Maar het is niet gewoon zo voor mensen met dat soort aandoeningen. Hun lichaam ontwikkelt zich niet perse richting een geslacht. Al hebben ze XX of XY chromosomen. Waarom is er zo weinig begrip voor dit soort aandoeningen. Waarom moeten deze mensen zich maar naar hun chromosomen gedragen? Qua sport is er ook niet een aparte categorie voor hun eventueel. Imane vecht gewoon onder geslacht in haar paspoort.
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:40:33 #112
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215481989
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Omg letterlijk een Hitler outlet

Net zoals Reddit dus c_/

[ x ]

Joh, @Kapitein_Scheurbuik komt met een hijgerig artikel van een kutsite op basis van een vage bron, en presenteert dat als 'zeker waar' terwijl hij beter even zou kunnen wachten op een bevestiging van een serieuze nieuwsbron.

Hij dacht echter even het mannetje uit te kunnen hangen terwijl hij zichzelf nu alleen maar verder voor lul zet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_215482084
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar het is niet gewoon zo voor mensen met dat soort aandoeningen. Hun lichaam ontwikkelt zich niet perse richting een geslacht. Al hebben ze XX of XY chromosomen. Waarom is er zo weinig begrip voor dit soort aandoeningen. Waarom moeten deze mensen zich maar naar hun chromosomen gedragen? Qua sport is er ook niet een aparte categorie voor hun eventueel. Imane vecht gewoon onder geslacht in haar paspoort.
Volgens het rapport heeft Khelif de aandoening 5-Alpha reductie deficiency en daarbij ontwikkel je in alle opzichten gewoon als man alleen je hebt een micropenis en inwendige testikels. Mannelijke hormoonlevels, mannelijke spieropbouw, mannelijk skelet.

En daar is wel degelijk een aparte categorie voor: mannen.

Het is geen transgender, het is een man met een onderontwikkeld piemeltje.
pi_215482092
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Joh, @:Kapitein_Scheurbuik komt met een hijgerig artikel van een kutsite op basis van een vage bron, en presenteert dat als 'zeker waar' terwijl hij beter even zou kunnen wachten op een bevestiging van een serieuze nieuwsbron.

Hij dacht echter even het mannetje uit te kunnen hangen terwijl hij zichzelf nu alleen maar verder voor lul zet.
Vertel me dat je ironie niet begrijpt zonder te zeggen ironie niet te begrijpen.
pi_215482158
Niet echt betrouwbaar nee.

dinsdag 5 november 2024 @ 12:33:41 #116
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_215482431
quote:

[..]
Men moet dit gewoon heel gedetailleerd in een atleten paspoort opnemen. Want hoe je je voelt of hoe Henk en Ingrid jou categoriseren maakt niks uit, de wetenschap is hier belangrijk en als blijkt dat zij zo'n beetje zoals Caster Semenia is, dan is dat simpelweg oneerlijk. Dan zouden we 'vrouwen zonder teelballen' simpelweg moeten toestaan om doping te mogen gebruiken maar een aparte categorie is simpelweg het beste. Daar zie ik nochtans bijna nooit een atleet voor strijden, met hun oneerlijke voordeel zitten ze vooral te strijden om toch maar prijzen te kunnen blijven pakken in de vrouwencategorie. Als je sport wil doen om te connecteren en je maatschappelijk aanvaard te voelen doe je dat maar in de recreatieve rangen.
pi_215482721
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ah, nu is die 10% ineens 'wellicht wat overtrokken', maar dat er hele paarsharige volksstammen rondlopen die compleet in de knoop zitten is natuurlijk evengoed behoorlijk overtrokken.
[..]
En dit is pertinent onjuist: gender is een maatschappelijk construct. Ook als je geslacht bedoelt zit je ernaast: wat zijn mensen met
- slechts één X-chromosoom,
- of juist drie X-chromosomen,
- XXY-chromosomen,
- XYY-chromosomen,
- mensen met XY-chromosomen die minder gevoelig zijn voor testosteren,
- mensen met androgeenongevoeligheidssyndroom,
- etc.
De enige die het hier heeft over 'paarsharige volksstammen' (wat? :') ) heeft ben jij volgens mij.

En over dat laatste; niemand zegt dat er geen variatie is. Maar onderaan de streep ben je nog steeds gewoon man of vrouw hoor; of je nou wat meer links of rechts in het spectrum zit.
pi_215482732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:40 schreef knoopie het volgende:

[..]

Ik probeer helemaal geen punt te maken. Maar jij gaat hier dus ontkennen dat er tegenwoordig een veelvoud aan kinderen/ouders bezig zijn met gender en hiermee in de war komen?
pi_215482879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik probeer helemaal geen punt te maken. Maar jij gaat hier dus ontkennen dat er tegenwoordig een veelvoud aan kinderen/ouders bezig zijn met gender en hiermee in de war komen?
Wat bedoel je met "veelvoud"? Meer dan 1 zal het zeker weten zijn ja. Maar die 10% heb je uit je dikke duim.

En er zijn altijd mensen geweest die in de war waren met hun identiteit en/of gender. Het grote verschil is dat die mensen er nu eventueel over kunnen praten, en ze vroeger gewoon een mietje werden genoemd die zijn bek moest houden. Dan deden ze maar gewoon alsof ze David Bowie-fan waren.
Ongetwijfeld zitten er ook een paar bij die in hun puberteit gewoon interessant willen doen, maar dat heeft ook elke generatie tot nu toe op zijn eigen manier altijd gedaan.

Wat ik absoluut niet geloof, is dat je mensen zomaar een genderidentiteitcrisis of iets dergelijks kan aanpraten. Jij verzint hier comleet hypothetische situaties over vierjarige kinderen die twijfelen aan hun geaardheid. Dit komt absoluut niet overeen met de praktijk van iedereen die wel eens buiten komt.
De vraag is dus; waarom geloof jij dat wel? Denk je dat jij je ineens niet meer man zou kunnen voelen als we dat maar vaak genoeg tegen je zeggen?
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:21:45 #120
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_215482938
Ik heb ook een micropenis, komt erg dichtbij zo.
pi_215482949
Ik zou niet op kickboxen gaan, straks word ie in ze ballen getrapt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215483012
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:16 schreef knoopie het volgende:

[..]
Wat bedoel je met "veelvoud"? Meer dan 1 zal het zeker weten zijn ja. Maar die 10% heb je uit je dikke duim.

En er zijn altijd mensen geweest die in de war waren met hun identiteit en/of gender. Het grote verschil is dat die mensen er nu eventueel over kunnen praten, en ze vroeger gewoon een mietje werden genoemd die zijn bek moest houden. Dan deden ze maar gewoon alsof ze David Bowie-fan waren.
Ongetwijfeld zitten er ook een paar bij die in hun puberteit gewoon interessant willen doen, maar dat heeft ook elke generatie tot nu toe op zijn eigen manier altijd gedaan.

Wat ik absoluut niet geloof, is dat je mensen zomaar een genderidentiteitcrisis of iets dergelijks kan aanpraten. Jij verzint hier comleet hypothetische situaties over vierjarige kinderen die twijfelen aan hun geaardheid. Dit komt absoluut niet overeen met de praktijk van iedereen die wel eens buiten komt.
De vraag is dus; waarom geloof jij dat wel? Denk je dat jij je ineens niet meer man zou kunnen voelen als we dat maar vaak genoeg tegen je zeggen?
Dat laatste denk ik wel ja. Sterker nog; ik geloof dat dat precies is wat er nu gaande is. Lees je voor de aardigheid eens in in wat statistieken over de ontwikkeling van het aantal transgenders en wat dit voor psychologische ballast met zich meebrengt.

Zo gaat het toch ook met het geloof? Die kinderen worden van jongs af aan wijs gemaakt dat God liefde en leven is; denk jij dan dat je op 18-jarige leeftijd er niet een dergelijke denkwijze op na gaat houden? In tegenstelling tot iemand die je compleet vrij laat in zijn keuze en op 18-jarige leeftijd zelf laat kiezen?

En om het weer even terug te brengen naar de kwestie: zo'n stijging als we de laatste 10 jaar hebben gezien is eigenlijk bijna niet te verklaren. Dat komt echt niet door allerlei mensen die vroeger onderdrukt waren en nu ineens uit alle hoeken en gaten komen kruipen; daar zit een maatschappelijk construct achter.

Maar hé, dit is slechts mijn mening hoor. En wat mij betreft doen ze er niemand kwaad mee, tenzij ze op boxen gaan ;)
pi_215483130
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Correct, het is een radicaal-feministische site dus alles wordt bekeken door die lens. Skepsis over die bron lijkt me niet meer dan normaal.

Maar over dit onderwerp hebben ze wel gelijk, alle informatie die beschikbaar is spreekt voor zich. Het is allemaal nogal mosterd na de maaltijd want er komt een nieuwe boks-bond die zeer waarschijnlijk de procedures van de andere bonden gaat volgen en dan kan dit niet meer voor komen.
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:43:10 #124
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215483164
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
De enige die het hier heeft over 'paarsharige volksstammen' (wat? :') ) heeft ben jij volgens mij.

En over dat laatste; niemand zegt dat er geen variatie is. Maar onderaan de streep ben je nog steeds gewoon man of vrouw hoor; of je nou wat meer links of rechts in het spectrum zit.
En dat is dus pertinent onwaar, en dat geef je zelf ook toe door te stellen dat er wel degelijk variatie is.
Huilen dan.
pi_215483200
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En dat is dus pertinent onwaar.
De meeste van de mensen met die genetische afwijkingen die je noemt ontwikkelen zich gewoon tot man of vrouw. Het zijn dus gewoon mannen of vrouwen met een genetische afwijking. Niet tot iets er tussenin. Veel vrouwen komen er bijvoorbeeld pas achter wanneer de menstruatie uitblijft of zwanger worden niet lukt.
pi_215483201
quote:

[..]
Het punt is dat 'geslacht in paspoort' dus incorrect kan zijn, zoals hier het geval is. Dan krijg je dus problemen. In de Westerse wereld is er juist meer begrip voor dit soort aandoeningen en wordt er ook op getest, zodat er in een vroeger stadium ingegrepen kan worden. In minder ontwikkelde landen is er geen begrip of kennis en komen fouten in de registratie dus vaker voor. Bij deze specifieke aandoening komen de symptomen pas echt naar boven bij de puberteit. Het is daarom ook niet zo gek dat Khelif als meisje opgevoed is, niemand wist beter.

[ Bericht 3% gewijzigd door MoreDakka op 05-11-2024 13:54:36 ]
pi_215483206
quote:

[..]
En dat is dus pertinent onwaar, en dat geef je zelf ook toe door te stellen dat er wel degelijk variatie is.
Maar er is geen spectrum. Het is puur binair. Mannelijk of vrouwelijk en zo nu en dan maakt de natuur een foutje. Geslacht of sekse is geen spectrum.
pi_215483241
quote:

[..]
Variatie in aandoeningen (Disorders of Sexual Development) is er zeker, maar voor een groot deel van deze aandoeningen geldt dat die exclusief voorkomen bij één geslacht. Zoals in dit geval, 5α-Reductase 2 deficiency komt alleen bij mensen van het mannelijke geslacht voor. Bij de andere aandoeningen is het gevolg uiteraard anders op basis van het geslacht.
pi_215483254
quote:

[..]
Je bent wel goed in mensen woorden in de mond leggen hé? Dat er een spectrum is wil niet zeggen dat er niet alsnog 2 uitkomstmaten zijn. Uiteindelijk ben je toch ook wél of niet autistisch? Ondanks dat er een spectrum is?

Maar ik ben ook wel een beetje klaar met deze discussie eigenlijk, de cijfers spreken voor zich. Dus dit is ook het laatste wat ik er over zal zeggen.
  dinsdag 5 november 2024 @ 14:02:52 #130
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215483306
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Maar er is geen spectrum. Het is puur binair.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:54 schreef Solispolar het volgende:

Dat er een spectrum is wil niet zeggen dat er niet alsnog 2 uitkomstmaten zijn.
Huh wat is het nou :? .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_215483341
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[..]
Huh wat is het nou :? .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik impliceer dan ook niet dat er een spectrum is, ik sluit dat uit. Geslacht is binair.
pi_215483353
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat laatste denk ik wel ja. Sterker nog; ik geloof dat dat precies is wat er nu gaande is. Lees je voor de aardigheid eens in in wat statistieken over de ontwikkeling van het aantal transgenders en wat dit voor psychologische ballast met zich meebrengt.
Welke statistiek?
quote:
Maar hé, dit is slechts mijn mening hoor. En wat mij betreft doen ze er niemand kwaad mee, tenzij ze op boxen gaan ;)
Als jij zegt „10%“ dan is dat geen mening. Als jij zegt dat er een sterke stijging is, dan is dat ook geen mening. Dan is dat iets wat jij hier als feit poneert, in dit geval zonder enige onderbouwing. Dat is niet hetzelfde.
  dinsdag 5 november 2024 @ 14:20:37 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215483417
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
ik impliceer dan ook niet dat er een spectrum is, ik sluit dat uit. Geslacht is binair.
Dat is eerder een culturele simplificatie van de realiteit, een realiteit waarin er ook mensen zijn die van nature een combinatie van kenmerken hebben die als mannelijk of vrouwelijk worden beschouwd, dan dat het een natuurwet is.

Onze biologie is niet binair, dus dat in een binair model proberen te proppen werkt in sommige gevallen niet zo goed. Een uitstekend voorbeeld daarvan is het onderwerp van dit topic.
Huilen dan.
pi_215483477
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat is eerder een culturele simplificatie van de realiteit, een realiteit waarin er ook mensen zijn die van nature een combinatie van kenmerken hebben die als mannelijk of vrouwelijk worden beschouwd, dan dat het een natuurwet is.
Ik denk dat je een beetje langs elkaar praat, jij hebt het hier over geslachtsrollen, terwijl dit topic over geslacht danwel sekse gaat. De taal maakt het hier verwarrend. Geslachtsrollen in de maatschappij zijn hier alleen van toepassing in de zin van een verklaring waarom een jongetje dat geboren wordt met een DSD opgevoed wordt als meisje in Algerije.
pi_215483631
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Onze biologie is niet binair, dus dat in een binair model proberen te proppen werkt in sommige gevallen niet zo goed. Een uitstekend voorbeeld daarvan is het onderwerp van dit topic.
Ja dat is het dus wel. De natuur is wel binair.

En daar ligt bijna 100 jaar aan biologisch wetenschappelijk onderzoek aan ten grondslag.

Hermafrodieten en iets anders dan mannelijk of vrouwelijk komt bij zoogdieren niet voor. Mannelijke zoogdieren produceren zaad, vrouwelijke zoogdieren produceren eieren. Daar zit niks tussen en is goed gedocumenteerde wetenschap.

Wat wel kan is dat de ontwikkeling niet goed gaat. Dan ben je nog steeds volledig mannelijk of volledig vrouwelijk. Alleen met een foutje in de ontwikkeling.

Er bestaat geen derde geslacht bij zoogdieren. Als er iets in de natuur binair is is het wel de sekse verdeling bij zoogdieren en er is echt heel veel wetenschappelijke onderbouwing die dat onderschrijft.
En dit topic toont dat dus inderdaad. Imane Khelif is geen vrouw. Imane Khelif is niet non binair. Imane Khelif is geen hermafrodiet. Imane Khelif is een man met een ontwikkelingsstoornis.
  Vis een optie? woensdag 6 november 2024 @ 08:10:00 #136
70532 loveli
N
pi_215492345
twitter
crap in = crap out
pi_215492903
En nu hoor je al die pro homo activisten niet meer.

Het is een vent, XY.
pi_215492969
3 wedstrijdklasses: mannen, vrouwen en "it's complicated".

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 06-11-2024 10:03:27 ]
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 09:01:39 #139
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215493031
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En nu hoor je al die pro homo activisten niet meer.

Het is een vent, XY.
Pro homo activisten nog wel
pi_215493935
pi_215494020
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:01 schreef Momo het volgende:

[..]
Pro homo activisten nog wel
Dat is in principe waar het steeds op uitdraait inderdaad.
Transgender is geen ding, je kan niet van geslacht veranderen.

Mensen die vinden van wel zijn pro lgbtq “homo” activisten.
Niet te verwarren met homo of lesbienne zijn, die staan er immers voor het grootste gedeelte niet achter.

Maw we hebben het over “de haar kleurtjes” permanente online activisten.
  woensdag 6 november 2024 @ 10:49:41 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215494196
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
die staan er immers voor het grootste gedeelte niet achter.

Waar staan ze niet achter?
Huilen dan.
pi_215494440
quote:

[..]
Ja het lichaam ontwikkelt zich richting een geslacht, ja ook met een extra chromosoom.
Het is hoogstens onderontwikkeld of niet goed door ontwikkeld, dat is heeeeel iets anders.

XY? Man.
XX? Vrouw.

Elke andere combinatie doet er niet toe, 1 is altijd dominant.

Allerlei termen gaan verwarren en mixen hebben we niks aan, is niet juist en daar moeten we mee ophouden.
pi_215494446
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar staan ze niet achter?
De extremistische vorm van pro trans.
Het schreeuw volk wat permanent online is en van alles probeert te bepalen, op scholen, media etc.
  woensdag 6 november 2024 @ 11:14:12 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_215494505
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
De extremistische vorm van pro trans.
Het schreeuw volk wat permanent online is en van alles probeert te bepalen, op scholen, media etc.
Pro trans?
Huilen dan.
pi_215494667
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Pro trans?
Oh ik wist niet dat je zogenaamd niks begrijpt.

Homo’s staan er niet achter nee.
Net als pride, willen de meeste niks mee te maken mee hebben.

Gezien het van acceptatie naar pure kinky exhibitionisme is gegaan.
Met je lul voor kinderen gaan rondzwaaien etc.

Trans is onzin, net als pride.
  Moderator woensdag 6 november 2024 @ 11:48:35 #147
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215494986
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Oh ik wist niet dat je zogenaamd niks begrijpt.

Homo’s staan er niet achter nee.
Net als pride, willen de meeste niks mee te maken mee hebben.

Gezien het van acceptatie naar pure kinky exhibitionisme is gegaan.
Met je lul voor kinderen gaan rondzwaaien etc.

Trans is onzin, net als pride.
Acceptatie van homoseksualiteit en transgenders is nu met je lul voor kinderen gaan rondzwaaien geworden? Zijn potloodventers dan ook toonbeeld voor de heteroseksuele man? Ben jij ook zo iemand die een filmpje op social media ziet en dan je complete visie van miljoenen wereldwijd aanpast daar op? Net zo veel gekkigheid als mensen die bijvoorbeeld Anders Breivik als toonbeeld zien voor de witte man. :+
pi_215496100
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 11:48 schreef Momo het volgende:

[..]
Acceptatie van homoseksualiteit en transgenders is nu met je lul voor kinderen gaan rondzwaaien geworden? Zijn potloodventers dan ook toonbeeld voor de heteroseksuele man? Ben jij ook zo iemand die een filmpje op social media ziet en dan je complete visie van miljoenen wereldwijd aanpast daar op? Net zo veel gekkigheid als mensen die bijvoorbeeld Anders Breivik als toonbeeld zien voor de witte man. :+
Het een word toegestaan, op de dam naakt rondlopen tijdens pride, het ander is terecht strafbaar.
pi_215496111
Elke vrouw heeft een micropenis, noemen ze ook wel een clitoris.
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_215496150
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:56 schreef CarbonC het volgende:
3 wedstrijdklasses: mannen, vrouwen en "it's complicated".
Gewoon 2 klasses: 1 voor het sterke geslacht en 1 voor het zwakke geslacht. Als je niet buiten iedere twijfel om bij het zwakke geslacht hoort, doe je met het sterke geslacht mee.
pi_216001934
1. Caitlin Clark
2. Simone Biles

3.
twitter

'Advancing the power of facts, globally' :+
  woensdag 25 december 2024 @ 21:21:04 #153
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_216002006
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:23 schreef monkyyy het volgende:
Als het geld oplevert, is alles ineens ok. Jeweetoch...
Gevaccineerd.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 21:26:23 #154
16715 Mylene
*schatje*
pi_217801676
Boksbond voert verplichte geslachtstest in, Khelif mag niet naar Eindhoven

De nieuwe boksbond World Boxing gaat geslachtstesten verplicht invoeren bij bokswedstrijden. Olympisch kampioene Imane Khelif is daardoor niet welkom bij een wedstrijd in Eindhoven, tenzij ze een dergelijke test heeft ondergaan.
De geslachtstest is voortaan een verplicht onderdeel voorafgaand aan bokstoernooien. "De invoering van de verplichte testen maakt deel uit van het Sex, Age and Weight-beleid. Op die manier willen we de veiligheid van alle deelnemers en een gelijkwaardig speelveld voor mannen en vrouwen garanderen", laat World Boxing weten in een verklaring.
Het betekent dat Khelif voorlopig niet mee mag doen aan toernooien onder de vlag van World Boxing. Dat geldt dus ook voor het toernooi in Eindhoven, dat donderdag begint. World Boxing heeft de Algerijnse bond hierover geïnformeerd. Khelif heeft nog niet gereageerd op het nieuws.
In Eindhoven zou de 26-jarige Khelif eigenlijk haar comeback maken, nadat ze maandenlang niet in de ring had gestaan. De Algerijnse deed vorig jaar wel mee aan het toernooi in Eindhoven en pakte daar ook de titel.
In februari mocht Khelif niet deelnemen aan de WK. Dat toernooi wordt georganiseerd door de omstreden boksbond International Boxing Association (IBA), die na allerlei vergrijpen niet officieel meer wordt erkend door het internationaal olympisch comité (IOC). World Boxing wordt dat sinds kort wel en mag in 2028 het olympisch bokstoernooi in Los Angeles organiseren.

https://www.nu.nl/sport-o(...)-naar-eindhoven.html
pi_217801940
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 21:26 schreef Mylene het volgende:
Boksbond voert verplichte geslachtstest in, Khelif mag niet naar Eindhoven

De nieuwe boksbond World Boxing gaat geslachtstesten verplicht invoeren bij bokswedstrijden. Olympisch kampioene Imane Khelif is daardoor niet welkom bij een wedstrijd in Eindhoven, tenzij ze een dergelijke test heeft ondergaan.
De geslachtstest is voortaan een verplicht onderdeel voorafgaand aan bokstoernooien. "De invoering van de verplichte testen maakt deel uit van het Sex, Age and Weight-beleid. Op die manier willen we de veiligheid van alle deelnemers en een gelijkwaardig speelveld voor mannen en vrouwen garanderen", laat World Boxing weten in een verklaring.
Het betekent dat Khelif voorlopig niet mee mag doen aan toernooien onder de vlag van World Boxing. Dat geldt dus ook voor het toernooi in Eindhoven, dat donderdag begint. World Boxing heeft de Algerijnse bond hierover geïnformeerd. Khelif heeft nog niet gereageerd op het nieuws.
In Eindhoven zou de 26-jarige Khelif eigenlijk haar comeback maken, nadat ze maandenlang niet in de ring had gestaan. De Algerijnse deed vorig jaar wel mee aan het toernooi in Eindhoven en pakte daar ook de titel.
In februari mocht Khelif niet deelnemen aan de WK. Dat toernooi wordt georganiseerd door de omstreden boksbond International Boxing Association (IBA), die na allerlei vergrijpen niet officieel meer wordt erkend door het internationaal olympisch comité (IOC). World Boxing wordt dat sinds kort wel en mag in 2028 het olympisch bokstoernooi in Los Angeles organiseren.

https://www.nu.nl/sport-o(...)-naar-eindhoven.html
Waarom gaat nu.nl er vanuit dat Khelif niet door die test komt?
pi_217802251
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:00 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik denk dat het vooral heel slecht verwoord is door Nu.nl. Volgens mij bedoelen ze "Tenzij" hij die test doet (en op miraculeuze wijze doorstaat) is hij niet welkom.
pi_217802755
quote:
84s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]
Ik denk dat het vooral heel slecht verwoord is door Nu.nl. Volgens mij bedoelen ze "Tenzij" hij die test doet (en op miraculeuze wijze doorstaat) is hij niet welkom.
Hij/zij staat nog altijd ter discussie 😉
pi_217802898
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:00 schreef Nober het volgende:

[..]
Testiculos habet, sed male pendentes.
pi_217802900
_O-
  Moderator zaterdag 31 mei 2025 @ 00:28:01 #160
236264 crew  capricia
pi_217802903
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 00:27 schreef thabit het volgende:

[..]
Testiculos habet, sed male pendentes.
_O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_217804316
quote:
84s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]
Ik denk
Jij moet niet denken.
pi_217805743
Precies zoals ik al had voorspeld:

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Correct, het is een radicaal-feministische site dus alles wordt bekeken door die lens. Skepsis over die bron lijkt me niet meer dan normaal.

Maar over dit onderwerp hebben ze wel gelijk, alle informatie die beschikbaar is spreekt voor zich. Het is allemaal nogal mosterd na de maaltijd want er komt een nieuwe boks-bond die zeer waarschijnlijk de procedures van de andere bonden gaat volgen en dan kan dit niet meer voor komen.
pi_217806098
En nu nog lieke klaver onderzoeken
pi_217807519
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 12:39 schreef Vvdjemoeder het volgende:
En nu nog lieke klaver onderzoeken
Want?
pi_217810257
Maar het is toch gewoon een vent toch?
Vakman pur sang
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:33:29 #166
117098 Hathor
Effe niet
pi_217810483
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 15:05 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Want?
Terechte vraag, benieuwd of er nog antwoord op komt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:33:40 #167
117098 Hathor
Effe niet
pi_217810486
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar het is toch gewoon een vent toch?
Ja.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 19:34:38 #168
117098 Hathor
Effe niet
pi_217810496
Medaille afpakken en uit de boeken verwijderen. Dat is alles wat er nog rest.
pi_217828891
Al in 2023 bekend...

Behaalde medailles inleveren?

twitter

https://x.com/ReduxxMag/status/1929260253033423004
  maandag 2 juni 2025 @ 13:36:17 #170
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217828936
En dit moest dus doorgaan als vrouw. Het woke bedrog in optima forma.

Belediging voor vrouwen
Belediging voor de sport
Bedrog van alle medeboxers.
Bedrog van de spelen

Complete minachting.
Mede mogelijk gemaakt door alle wokies en hun valse overtuigingen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217829054
quote:
Op basis van het artikel denk ik niet dat hij/zij moedwillig doet alsof ze vrouw is zodat ze tegen vrouwen kan boxen.

Als de inhoud van het artikel klopt is Khelif gewoon als baby onderworpen aan een visuele beoordeling van het geslacht en is er toen de conclusie getrokken dat ze vrouw was.

Verder word er gesproken over interne testikles en interne micropenis op basis van een mri. Dus dat zie je niet met het blote oog. Blijkbaar dus ook niet na de pubertijd.

Ik vind het vrij aannemelijk dat Khelif voor het overgrote deel van haar leven er gewoon van overtuigd was dat ze een vrouw is. Op elk officiele document staat dat je vrouw bent, vanaf je geboorte. Het is dus echt niet raar dat Khelif dan ook gewoon in het vrouwenboxen terecht is gekomen. Daar zat ze dus al vanaf haar eerste boxles bij.

Dan rest alleen nog de vraag wat je met dit soort afwijkingen aan moet in de topsport wereld. Welke genetische afwijken zijn niet ok en welke wel. En hoe ver wil je gaan om een genetische eenheidsworst af te dwingen voor een eerlijke competitie.
  Miss 200.000.000! maandag 2 juni 2025 @ 14:01:34 #172
367000 roos94
pi_217829060
Wel een leuke lesbian stud is zij
  maandag 2 juni 2025 @ 14:14:00 #173
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_217829102
Volgende stap is in elke sport alle vrouwen testen.

Maar vanaf welke leeftijd? Moeten we ook al kinderen gaan testen of ze wel meisje/vrouw zijn? Alleen een visuele piemelcheck of ook DNA controle? Of alleen als ze gespierd zijn, er mannelijk uitzien, een jury-lid het in twijfel trekt?

En moeten we ook mannen testen? Of wordt dat nu de free-for-all categorie.
  maandag 2 juni 2025 @ 14:18:56 #174
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217829131
Net op radio 1 ging het over een onderzoek dat vrouwenharten zich anders ontwikkelen dan mannenharten bij sport. Bij vrouwen groeit de hartspier dus niet, bij mannen wel.

Iemand die als man geboren is heeft dus altijd een lichamelijk extra voordeel.
  maandag 2 juni 2025 @ 14:20:30 #175
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217829136
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 19:34 schreef Hathor het volgende:
Medaille afpakken en uit de boeken verwijderen. Dat is alles wat er nog rest.
Eerst nog oprechte excuses aan zijn tegenstanders afgelopen jaar bij de Olympische Spelen en een schadevergoeding.
  Moderator maandag 2 juni 2025 @ 14:22:59 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_217829157
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit.
Gast hoekt vrouwen neer. Waar maken we ons druk om.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_217829250
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:14 schreef butz0rs het volgende:
Volgende stap is in elke sport alle vrouwen testen.

Maar vanaf welke leeftijd? Moeten we ook al kinderen gaan testen of ze wel meisje/vrouw zijn?
Vanaf puberteit. Ja. Het hoeft maar één keer en kan met een wattenstaafje in de wang.

Het is allemaal niet zo moeilijk hoor :)
pi_217829268
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Net op radio 1 ging het over een onderzoek dat vrouwenharten zich anders ontwikkelen dan mannenharten bij sport. Bij vrouwen groeit de hartspier dus niet, bij mannen wel.

Iemand die als man geboren is heeft dus altijd een lichamelijk extra voordeel.
Je trekt een verkeerde conclusie, of in ieder geval te vroeg. Het is nog maar de vraag of bovenstaande ook geldt voor mensen die transitie ondergaan met medicijnen, hormomen(blockers) etc. en of er bij biologische vrouwen ook niet soms uitzonderingen zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_217829296
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Je trekt een verkeerde conclusie, of in ieder geval te vroeg. Het is nog maar de vraag of bovenstaande ook geldt voor mensen die transitie ondergaan met medicijnen, hormomen(blockers) etc. en of er bij biologische vrouwen ook niet soms uitzonderingen zijn.
Natuurlijk niet, geslacht verander je niet met die dingen. Medicijnen slikken om minder testosteron te produceren maakt nog niet dat je lichaam zich eens 'vrouwelijker' gaat gedragen en anders gaat reageren op dezelfde omstandigheden.

Vrijwel alle verschillen zijn ingebouwd na de puberteit.
pi_217829330
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:39 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Vanaf puberteit. Ja. Het hoeft maar één keer en kan met een wattenstaafje in de wang.

Het is allemaal niet zo moeilijk hoor :)
Dit sluit bij voorbaat al transgenders uit en bij intersekse mensen krijg je dan rare taferelen (identificeert zich als man; blijkt biologisch vrouw en wordt dan gedwongen mee te doen bij de vrouwen bijv.)

Veel beter en rechtvaardiger om het gewoon op de huidige manier te doen. Bijna elke profsport heeft al voorwaarden omtrent transgenders en intersekse die de problematiek prima afvangen. Bij amateursport wegen de voordelen niet op tegen de grote nadelen van dat soort regels.
pi_217829408
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, geslacht verander je niet met die dingen. Medicijnen slikken om minder testosteron te produceren maakt nog niet dat je lichaam zich eens 'vrouwelijker' gaat gedragen en anders gaat reageren op dezelfde omstandigheden.
Haha, als jij bepaalde hormonen en bepaalde blockers slikt wedden dat je lichaam dan vrouwelijker wordt en je je vrouwelijker gaat gedragen?

quote:
Vrijwel alle verschillen zijn ingebouwd na de puberteit.
Uiteraard is de puberteit zeer belangrijk, daarom is het ook zo belangrijk om zo vroeg mogelijk te beginnen met een transitie als het duidelijk is dat iemand trans is. Daarom is het argument dat iemand die trans is maar moet wachten tot zijn 16e/18e/21e ook zo slecht.
pi_217829461
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 07:26 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat denken mensen schijnbaar hier, allemaal zo woke die islamitische landen.
Imane is gewoon opgegroeid als vrouw en heeft waarschijnlijk een interseks aandoening waarom er bij geboorte ervoor is gekozen om haar als vrouw te laten opgroeien.

Mensen op fok: opgebouwde vrouw, transgender etc. :')
Blijkbaar is iemand met een penis met de afmeting van een clitoris en niet-ingedaalde teelballen ineens een echte kerel.
pi_217829897
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Haha, als jij bepaalde hormonen en bepaalde blockers slikt wedden dat je lichaam dan vrouwelijker wordt en je je vrouwelijker gaat gedragen?

Haha, ga toch weg man :D

quote:
Uiteraard is de puberteit zeer belangrijk, daarom is het ook zo belangrijk om zo vroeg mogelijk te beginnen met een transitie als het duidelijk is dat iemand trans is. Daarom is het argument dat iemand die trans is maar moet wachten tot zijn 16e/18e/21e ook zo slecht.
'Trans zijn' heeft geen betekenis. We moeten zo snel mogelijk stoppen met het geven van zware, bewezen schadelijke medicijnen aan kinderen die niet de capiciteit hebben om daar toestemming voor te geven. Gelukkig doen ze dat in de UK en Zweden en een aantal andere landen al, Nederland loopt zoals gebruikelijk weer wat achter.

Dit heeft dus ook niets met sport te maken verder.
pi_217829902
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 13:58 schreef Hugo862 het volgende:

[..]
Op basis van het artikel denk ik niet dat hij/zij moedwillig doet alsof ze vrouw is zodat ze tegen vrouwen kan boxen.

Als de inhoud van het artikel klopt is Khelif gewoon als baby onderworpen aan een visuele beoordeling van het geslacht en is er toen de conclusie getrokken dat ze vrouw was.

Verder word er gesproken over interne testikles en interne micropenis op basis van een mri. Dus dat zie je niet met het blote oog. Blijkbaar dus ook niet na de pubertijd.

Ik vind het vrij aannemelijk dat Khelif voor het overgrote deel van haar leven er gewoon van overtuigd was dat ze een vrouw is. Op elk officiele document staat dat je vrouw bent, vanaf je geboorte. Het is dus echt niet raar dat Khelif dan ook gewoon in het vrouwenboxen terecht is gekomen. Daar zat ze dus al vanaf haar eerste boxles bij.

Dan rest alleen nog de vraag wat je met dit soort afwijkingen aan moet in de topsport wereld. Welke genetische afwijken zijn niet ok en welke wel. En hoe ver wil je gaan om een genetische eenheidsworst af te dwingen voor een eerlijke competitie.
Het is een man met de spierkracht van een man. Dan moet hij het opnemen tegen de mannen.
pi_217829918
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 14:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dit sluit bij voorbaat al transgenders uit en bij intersekse mensen krijg je dan rare taferelen (identificeert zich als man; blijkt biologisch vrouw en wordt dan gedwongen mee te doen bij de vrouwen bijv.)
Onzin. Vrouwen mogen in veruit de meeste sporten gewoon meedoen met de mannen als ze dat willen, behalve als het echt gevaarlijk wordt zoals bij sporten als rugby en dergelijke. Hoe iemand zich 'identificeert' is volledig irrelevant. Je probeert weer problemen te maken die er niet zijn.

quote:
Veel beter en rechtvaardiger om het gewoon op de huidige manier te doen. Bijna elke profsport heeft al voorwaarden omtrent transgenders en intersekse die de problematiek prima afvangen.
En dat zijn dus de regels die deze boksbond ook heeft afgesproken nu. Één keer een wattenstaafje in de wangen voor iedereen die mee wil doen met de vrouwencategorie. Heel simpel opgelost, precies zoals het eigenlijk altijd al ging en had moeten gaan.

quote:
Bij amateursport wegen de voordelen niet op tegen de grote nadelen van dat soort regels.
Er zijn geen nadelen. Vrouwensport is voor vrouwen, ongeacht hoe iemand zich 'identificeert'.
pi_217830314
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef MoreDakka het volgende:
Onzin. Vrouwen mogen in veruit de meeste sporten gewoon meedoen met de mannen als ze dat willen, behalve als het echt gevaarlijk wordt zoals bij sporten als rugby en dergelijke. Hoe iemand zich 'identificeert' is volledig irrelevant. Je probeert weer problemen te maken die er niet zijn.
Vrouwen mogen echt niet meedoen met de mannen als ze dat willen. Er bestaan niet voor niets mannen- en vrouwensporten. Waarbij vrouwen dus uitgesloten zijn bij de mannensporten en mannen bij de vrouwensporten.
pi_217830335
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 16:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Was dat maar zo, dan hadden we nu deze hele discussie niet. Jij en een hoop andere vinden dat wél relevant wanneer het een biologische man is die zich als vrouw identificeert. Zelfs als die persoon een transitie ondergaat. Andersom blijkbaar niet (was slechts een voorbeeld). Lekker consequent en gelijkwaardig weer.

quote:
En dat zijn dus de regels die deze boksbond ook heeft afgesproken nu. Één keer een wattenstaafje in de wangen voor iedereen die mee wil doen met de vrouwencategorie. Heel simpel opgelost, precies zoals het eigenlijk altijd al ging en had moeten gaan.
Daarmee sluit je transgenders uit. Het is een botte bijl oplossing die meer kwaad doet dan goed. Bestaande regels zijn veel uitgebreider en genuanceerder en daardoor beter en minder discriminerend. En dan hebben we het nog niet eens over de kosten en de privacyoverwegingen.

quote:
Er zijn geen nadelen. Vrouwensport is voor vrouwen, ongeacht hoe iemand zich 'identificeert'.
Tuurlijk zijn er wel nadelen. Je sluit transgenders daarmee uit en mogelijk ook intersekse mensen. En hoe zie jij dat voor je op amateurniveau in praktische zin? Alle sportbonden gaan DNA databases aanleggen? En alle scholen, in verband met sporten op school. Jij vindt dat deze nadelen opwegen tegen de voordelen? De voordelen: meer duidelijkheid voor simpele mensen. Sorry, dat vind ik niet de nadelen waard.
pi_217830695
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 17:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Was dat maar zo, dan hadden we nu deze hele discussie niet. Jij en een hoop andere vinden dat wél relevant wanneer het een biologische man is die zich als vrouw identificeert. Zelfs als die persoon een transitie ondergaat. Andersom blijkbaar niet (was slechts een voorbeeld). Lekker consequent en gelijkwaardig weer.
Nee, het boeit echt niemand. Al dat gezeik over 'identificeren' is simpelweg niet relevant, hoe wanhopig je ook probeert daar de focus op te leggen. Het boeit niemand als een vrouw claimt een man te zijn bij de vrouwen blijft voetballen. Omdat bij sport de scheiding op basis van geslacht plaatsvindt. Dat moet jij inmiddels ook wel weten.

quote:
Daarmee sluit je transgenders uit.
Zoals ik je al vaker heb verteld, nee. Het is gewoon niet relevant, identificeer je hoe je wil. Het gaat bij sporten puur en alleen om geslacht. Als je een man bent die zegt vrouw te zijn is dat prima, maar sporten blijf je gewoon bij de mannen doen. Dat is geen enkel probleem. De regels nu aangenomen door de meerderheid van de sportbonden doen precies wat ik zeg: alleen vrouwen (dus iemand die de vrouwelijke puberteit ondergaan heeft) mogen meedoen aan de vrouwencategorie. Er is geen nadeel.

[ Bericht 6% gewijzigd door MoreDakka op 02-06-2025 18:21:09 ]
pi_217830757
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 17:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Vrouwen mogen echt niet meedoen met de mannen als ze dat willen. Er bestaan niet voor niets mannen- en vrouwensporten. Waarbij vrouwen dus uitgesloten zijn bij de mannensporten en mannen bij de vrouwensporten.
Geen idee waar je dit vandaan haalt, maar het is onzin. Voor een heleboel sporten (de meeste wellicht) is er geen aparte mannencategorie die als zodanig is gedefinieerd. De vrouwencategorieën zijn dat wel, omdat vrouwen anders niet kunnen sporten. Ook bij sommige sporten waar er een aparte vrouwencategorie is mogen vrouwen ook met de mannen mee doen als ze dat willen. Het is alleen nogal logisch dat er weinig vrouwen daarvoor te porren zijn.
pi_217830923
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:19 schreef MoreDakka het volgende:
Geen idee waar je dit vandaan haalt, maar het is onzin. Voor een heleboel sporten (de meeste wellicht) is er geen aparte mannencategorie die als zodanig is gedefinieerd.
Je kan in de eredivisie als vrouw gewoon meedoen?
pi_217831146
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 18:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je kan in de eredivisie als vrouw gewoon meedoen?
Als een vrouw daar goed genoeg voor is, ja. In de praktijk komt het natuurlijk nauwelijks voor.
pi_217834075
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 19:12 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Als een vrouw daar goed genoeg voor is, ja. In de praktijk komt het natuurlijk nauwelijks voor.
Nonsens:

Zie het "Reglement wedstrijden betaald voetbal", van de KNVB. Titel 2 (Wedstrijdbepalingen), Artikel 3 (Algemeen), Lid 2 luid:

Niet toegestaan zijn wedstrijden tussen:
a. elftallen van gemengde samenstelling;
b. een vrouwen- en een mannenelftal.
pi_217834518
XY chromosomen en een micropenis: gewoon de gemiddelde Fokker dus.
  donderdag 5 juni 2025 @ 09:27:02 #194
65846 Bocaj
47th President.
pi_217855131
quote:
Partijen in de Eindhovense gemeenteraad hebben zich uitgesproken tegen de verplichte geslachtstest. "Eindhoven moet een stad zijn waar iedereen welkom is en zichzelf kan zijn. Sport hoort mensen te verbinden, niet uit te sluiten", vinden GroenLinks, PvdD, PvdA, Volt en D66.
https://www.omroepbrabant(...)anisatie-heeft-spijt

Dit is nou juist zoooooo fout van de linkse partijen. Ze hebben allemaal BOTER op hun hoofd.
Zit daar nou nooit een weldenkend mens tussen?

Gelukkig doet hij niet mee in Eindhoven want hij weet, hij weet! ;)
pi_217855177
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 09:27 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dit is nou juist zoooooo fout van de linkse partijen. Ze hebben allemaal BOTER op hun hoofd.

[ afbeelding ]

Inclusiviteit waar we vrouwen en rechtse mensen uitsluiten.
pi_217855279
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Benieuwd wat @Hexagon vindt van dit ingenomen standpunt van zijn partij in zijn stadje…
  donderdag 5 juni 2025 @ 09:52:41 #197
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217855310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 09:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Benieuwd wat @:Hexagon vindt van dit ingenomen standpunt van zijn partij in zijn stadje…
IK vind het echt zo'n zaak waar de gemeente helemaal niks van moet vinden. Maar verder te onbelangrijk om boze appjes over te gaan sturen.
  donderdag 5 juni 2025 @ 11:37:44 #198
3542 Gia
User under construction
pi_217856109
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:16 schreef mootie het volgende:

[..]
Blijkbaar is iemand met een penis met de afmeting van een clitoris en niet-ingedaalde teelballen ineens een echte kerel.
Hoe het eronder uitziet, bepaalt niet het geslacht, maar juist hoe het er van binnen uitziet. Heb je een baarmoeder, ben je een vrouw, heb je een prostaat, ben je een man. Heb je xx chromosomen, ben je een vrouw, heb je xy ben je een man.
En ja, ook met een micropenis en niet ingedaalde ballen, ben je gewoon een man. Want je hebt die ballen.
pi_217856129
Waar bemoeit de gemeente zich mee? Gaan ze straks ook een motie aannemen tegen een Israelische keeper onder de lat bij PSV? :')
pi_217856155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:39 schreef Halcon het volgende:
Waar bemoeit de gemeente zich mee? Gaan ze straks ook een motie aannemen tegen een Israelische keeper onder de lat bij PSV? :')
Ik sluit het niet uit…
  donderdag 5 juni 2025 @ 14:58:49 #201
16715 Mylene
*schatje*
pi_217857778
'Geslachtstest had mij wereldtitel kunnen opleveren', zegt boksster Heijnen

Olympisch boksster Chelsey Heijnen vindt het invoeren van een geslachtstest in het boksen 'een goed idee'. De Roosendaalse nam het in het verleden tweemaal op tegen de veelbesproken Imane Khelif. Was zo'n test eerder verplicht geweest dan had ze misschien al een wereldtitel op zak gehad, zegt ze.

De wereldboksbond maakte afgelopen week bekend een geslachtstest verplicht te stellen voor alle boksers die aan internationale wedstrijden meedoen. "Als dit de sport eerlijker maakt, is het voor mij geen probleem", vertelt Heijnen aan de NOS. "Ik denk dat het goed is om de veiligheid te waarborgen, want in het boksen is er echt sprake van een krachtsverschil." Ook de veiligheid speelt daarin een rol. "Je slaat tegen het lichaam van een ander aan. Dat is anders dan in andere sporten."

World Boxing, de nieuwe internationale boksbond geleid door Nederlander Boris van der Vorst, voerde vorige week de verplichte geslachtstest in. Via een PCR-test kan worden aangetoond of het mannelijke y-chromosoom voorkomt in het lichaam.

Voor Heijnen is het geen probleem om zo'n test te ondergaan. "Ik moet me voor een grote bokswedstrijd ook laten prikken voor HIV en mezelf laten testen op hepatitis. Wat maakt een buisje meer of minder dan uit, als het de sport eerlijker maakt?"

Imane Khelif
Wanneer het over een geslachtstest gaat in het boksen, wordt er sinds de Olympische Spelen in Parijs al snel gekeken naar de Algerijnse boksster Imane Khelif. Ze is als vrouw geboren, maar toch wordt er gespeculeerd over haar geslacht. Khelif werd tijdens die Spelen in Parijs wereldnieuws toen haar Italiaanse tegenstander Carini al na 46 seconden huilend opgaf. Uiteindelijk won ze goud.

Bij het bekendmaken van de verplichte geslachtstest, meldde World Boxing ook dat Khelif voorlopig niet in actie mag komen. De boksster mag daarom niet meedoen aan de Eindhoven Box Cup dit weekend.

Heijnen, vorig jaar in Parijs in de kwartfinales uitgeschakeld, heeft in het verleden twee keer gebokst tegen Khelif. In 2022 stonden ze tegenover elkaar in de halve finale van de WK. Khelif versloeg de Nederlandse met 5-0.

"Toen hebben mensen tegen mij gezegd dat ik had moeten weigeren om tegen haar te vechten", vertelt Heijnen. Maar dat was voor haar geen optie. "Ik denk vooral dat ik haar gewoon moet verslaan als ik de beste van de wereld wil zijn. Als ik tegen haar moet boksen, dan doe ik dat. Daar denk ik verder niet over na."

"Het viel mij wel op dat Khelif weinig vrouwelijke kenmerken had. Ze ziet er heel afgetraind uit en ja, ze slaat wat harder. Maar dat doe ik ook voor mijn gewicht. Dan kunnen mensen dat dus ook over mij zeggen." Het deed Heijnen verder niet zoveel. "Ik dacht ook: wie wil er als man nou meedoen bij de vrouwen? En als zij mag boksen, dan zal het wel kloppen toch?"

Dat er nu ineens een geslachtstest komt, een jaar na de Spelen, vindt de Nederlandse wel 'lullig'. Vooral voor de boksers die dicht bij de prijzen waren. "Het had misschien drie jaar geleden al gekund, maar ik denk dat het juridisch allemaal niet zo snel geregeld kon worden. Het had mij misschien een wereldtitel op kunnen leveren."

https://www.omroepbrabant(...)egt-boksster-heijnen
  donderdag 5 juni 2025 @ 18:30:31 #202
117098 Hathor
Effe niet
pi_217859634
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 15:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
Dan zou ik in ieder geval wachten met medische ingrepen tot het lichaam volgroeid is.
  donderdag 5 juni 2025 @ 18:35:27 #203
117098 Hathor
Effe niet
pi_217859687
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ach, het is maar Eindhoven, niet zo moeilijk om dat links te laten liggen.
pi_217864811
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 11:39 schreef Halcon het volgende:
Want dat is inderdaad hetzelfde. Een man die vrouwen de tyfus inbeukt vergelijken met een Israëliër bij PSV. Of moeten we alle Israëliërs nu ineens weren omdat we anders de woke gemeenschap op de stoep krijgen? Zolang die keeper zelf geen Palestijnen heeft geknuppeld is het toch prima?
  vrijdag 6 juni 2025 @ 10:42:58 #205
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_217864983
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Sport hoort verbindend te zijn, ja, maar in de eerste plaats eerlijk, dit gaat niet om een stelletje amateurs die wat in hun vrije tijd doen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:15:30 #206
3542 Gia
User under construction
pi_217865201
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 14:58 schreef Mylene het volgende:
'Geslachtstest had mij wereldtitel kunnen opleveren', zegt boksster Heijnen

Olympisch boksster Chelsey Heijnen vindt het invoeren van een geslachtstest in het boksen 'een goed idee'. De Roosendaalse nam het in het verleden tweemaal op tegen de veelbesproken Imane Khelif. Was zo'n test eerder verplicht geweest dan had ze misschien al een wereldtitel op zak gehad, zegt ze.

De wereldboksbond maakte afgelopen week bekend een geslachtstest verplicht te stellen voor alle boksers die aan internationale wedstrijden meedoen. "Als dit de sport eerlijker maakt, is het voor mij geen probleem", vertelt Heijnen aan de NOS. "Ik denk dat het goed is om de veiligheid te waarborgen, want in het boksen is er echt sprake van een krachtsverschil." Ook de veiligheid speelt daarin een rol. "Je slaat tegen het lichaam van een ander aan. Dat is anders dan in andere sporten."

World Boxing, de nieuwe internationale boksbond geleid door Nederlander Boris van der Vorst, voerde vorige week de verplichte geslachtstest in. Via een PCR-test kan worden aangetoond of het mannelijke y-chromosoom voorkomt in het lichaam.

Voor Heijnen is het geen probleem om zo'n test te ondergaan. "Ik moet me voor een grote bokswedstrijd ook laten prikken voor HIV en mezelf laten testen op hepatitis. Wat maakt een buisje meer of minder dan uit, als het de sport eerlijker maakt?"

Imane Khelif
Wanneer het over een geslachtstest gaat in het boksen, wordt er sinds de Olympische Spelen in Parijs al snel gekeken naar de Algerijnse boksster Imane Khelif. Ze is als vrouw geboren, maar toch wordt er gespeculeerd over haar geslacht. Khelif werd tijdens die Spelen in Parijs wereldnieuws toen haar Italiaanse tegenstander Carini al na 46 seconden huilend opgaf. Uiteindelijk won ze goud.

Bij het bekendmaken van de verplichte geslachtstest, meldde World Boxing ook dat Khelif voorlopig niet in actie mag komen. De boksster mag daarom niet meedoen aan de Eindhoven Box Cup dit weekend.

Heijnen, vorig jaar in Parijs in de kwartfinales uitgeschakeld, heeft in het verleden twee keer gebokst tegen Khelif. In 2022 stonden ze tegenover elkaar in de halve finale van de WK. Khelif versloeg de Nederlandse met 5-0.

"Toen hebben mensen tegen mij gezegd dat ik had moeten weigeren om tegen haar te vechten", vertelt Heijnen. Maar dat was voor haar geen optie. "Ik denk vooral dat ik haar gewoon moet verslaan als ik de beste van de wereld wil zijn. Als ik tegen haar moet boksen, dan doe ik dat. Daar denk ik verder niet over na."

"Het viel mij wel op dat Khelif weinig vrouwelijke kenmerken had. Ze ziet er heel afgetraind uit en ja, ze slaat wat harder. Maar dat doe ik ook voor mijn gewicht. Dan kunnen mensen dat dus ook over mij zeggen." Het deed Heijnen verder niet zoveel. "Ik dacht ook: wie wil er als man nou meedoen bij de vrouwen? En als zij mag boksen, dan zal het wel kloppen toch?"

Dat er nu ineens een geslachtstest komt, een jaar na de Spelen, vindt de Nederlandse wel 'lullig'. Vooral voor de boksers die dicht bij de prijzen waren. "Het had misschien drie jaar geleden al gekund, maar ik denk dat het juridisch allemaal niet zo snel geregeld kon worden. Het had mij misschien een wereldtitel op kunnen leveren."

https://www.omroepbrabant(...)egt-boksster-heijnen
Dat dikgedrukte is dus bullshit. Ze is niet als vrouw geboren. Ze hebben gemist dat ze geen vagina had. Omdat ze geen penis hadden, hebben ze haar als meisje bestempeld en zo is hij opgevoed. Wat ik niet snap is dat dit toch allang bekend moet zijn bij zowel hem als zijn ouders. Hij heeft nooit gemenstrueerd, bijvoorbeeld!
  vrijdag 6 juni 2025 @ 11:22:57 #207
3542 Gia
User under construction
pi_217865242
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2025 18:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan zou ik in ieder geval wachten met medische ingrepen tot het lichaam volgroeid is.
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij gebeurt dat ook. Hier in Helmond woonde een jongeman die als meisje is geboren. Hij is zanger, Sem Jansen. Je ziet aan hem totaal niet dat hij als meisje geboren is.

Hoe een man die als meisje geboren is en echt een geslachtsverandering heeft ondergaan, presteert op sportief gebied zou ik niet durven zeggen. Geen idee of die zich kan meten met andere mannen.

In elk geval heeft Imane nooit vrouwelijke hormonen geslikt met de bedoeling een geslachtsverandering te ondergaan. Fysiek gezien is hij gewoon een man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')