Ik heb het niet over trouw.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mediabiasfactcheck is trouw een linkse krant. De volkskrant is overigens geen ultralinke krant en nooit geweest ook, dat had je kunnen weten als je hem zou lezen ipv alleen maar wat te roeptoeteren.
En nu?quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb het niet over trouw.
Jeetje nog wel een loser en mishandeling. Net of dit bewust zo is gegaan. Er staat vrouw in haar paspoort, ze is opgegroeid als vrouw. Denk je dat stel dit allemaal klopt uit dit rapport en ze zou haar geslacht willen veranderen dat dit zo maar kan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als ik zichtbaar waarneembare symptomen heb die jouw stelling dat ik cholera, aids en de pesttyfus heb onderschrijven maakt dat je stelling in ieder geval een stuk geloofwaardiger.
Als mijn trainer maanden geleden al heeft bevestigd dat er inderdaad een medisch rapport bestaat waaruit blijkt dat ik cholera, aids en pesttyfus heb draagt dat verder bij aan de credibility.
[..]
Als het wel echt is is het een valsspelende loser die zijn medailles in moet leveren en vervolgd moet worden voor fraude en vrouwenmishandeling.
Als hij een echte kerel was geweest had hij gewoon meegedaan aan mannenboksen, ipv als een laffe hond vrouwen gaan meppen in de ring.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje nog wel een loser en mishandeling. Net of dit bewust zo is gegaan. Er staat vrouw in haar paspoort, ze is opgegroeid als vrouw. Denk je dat stel dit allemaal klopt uit dit rapport en ze zou haar geslacht willen veranderen dat dit zo maar kan?
Dit is een groot taboe in Algerije, nog groter dan in Nederland.
Waarom wordt jij zo boos van iemand met een medische aandoening die sport in categorie geslacht waar ze mee geboren is?
Goed verhaal Thierry.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:24 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Als hij een echte kerel was geweest had hij gewoon meegedaan aan mannenboksen, ipv als een laffe hond vrouwen gaan meppen in de ring.
Wetenschap liegt niet; heb je XY chromosomen dan ben je een man, anders kun je low T cucks ook mee laten doen met de vrouwen als het puur om testosteron draait toch?
Volgens media bias is de Volkskrant een rechtse krant en dat regelrechte kolder. Zelfs de wetenschap spreekt het tegen:quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De volkskrant is overigens geen ultralinke krant en nooit geweest ook, dat had je kunnen weten als je hem zou lezen ipv alleen maar wat te roeptoeteren.
https://www.google.com/ur(...)5_Zmxorug12f0FwhnmWKquote:Uit de resultaten is gebleken dat de berichten uit zowel de Volkskrant als NRC Handelsblad
vaker ‘links’ dan ‘rechts’ getint zijn. Beide kranten nemen dus een ‘linkse’ positie in op de ‘rechts-
links’-dimensie.
Het is heel simpel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje nog wel een loser en mishandeling. Net of dit bewust zo is gegaan. Er staat vrouw in haar paspoort, ze is opgegroeid als vrouw. Denk je dat stel dit allemaal klopt uit dit rapport en ze zou haar geslacht willen veranderen dat dit zo maar kan?
Dit is een groot taboe in Algerije, nog groter dan in Nederland.
Waarom wordt jij zo boos van iemand met een medische aandoening die sport in categorie geslacht waar ze mee geboren is?
Je snapt toch wel dat wat Imane heeft iets anders is dan een "low T cucks". Hoe kun je dan meedoen met de mannen überhaupt als je geslacht sinds geboorte gewoon vrouw is?quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:24 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Als hij een echte kerel was geweest had hij gewoon meegedaan aan mannenboksen, ipv als een laffe hond vrouwen gaan meppen in de ring.
Wetenschap liegt niet; heb je XY chromosomen dan ben je een man, anders kun je low T cucks ook mee laten doen met de vrouwen als het puur om testosteron draait toch?
Omdat het niet gewoon vrouw is het is gewoon man. Er staat alleen vrouw in het paspoort omdat hij een onderontwikkelde penis heeft en daardoor bij de geboorte is aangezien voor meisje. Maar het is gewoon een man.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat wat Imane heeft iets anders is dan een "low T cucks". Hoe kun je dan meedoen met de mannen überhaupt als je geslacht sinds geboorte gewoon vrouw is?
Mag hopen dat mensen als jou niet een kind krijgt met interseks aandoening. Al ben je eventueel geboren met penis en vagina je moet je maar als een van de twee voelen en naar gedragen. Verder geen vragen, niet je gedachtes mogen uiten, gewoon je gedragen naar het geslacht dat we je hebben gegeven bij de geboorte. Net als bij Imane eigenlijk.
Omg letterlijk een Hitler outletquote:
Maar het is niet gewoon zo voor mensen met dat soort aandoeningen. Hun lichaam ontwikkelt zich niet perse richting een geslacht. Al hebben ze XX of XY chromosomen. Waarom is er zo weinig begrip voor dit soort aandoeningen. Waarom moeten deze mensen zich maar naar hun chromosomen gedragen? Qua sport is er ook niet een aparte categorie voor hun eventueel. Imane vecht gewoon onder geslacht in haar paspoort.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Omdat het niet gewoon vrouw is het is gewoon man. Er staat alleen vrouw in het paspoort omdat hij een onderontwikkelde penis heeft en daardoor bij de geboorte is aangezien voor meisje. Maar het is gewoon een man.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Omg letterlijk een Hitler outlet
Net zoals Reddit dus![]()
[ x ]
Volgens het rapport heeft Khelif de aandoening 5-Alpha reductie deficiency en daarbij ontwikkel je in alle opzichten gewoon als man alleen je hebt een micropenis en inwendige testikels. Mannelijke hormoonlevels, mannelijke spieropbouw, mannelijk skelet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het is niet gewoon zo voor mensen met dat soort aandoeningen. Hun lichaam ontwikkelt zich niet perse richting een geslacht. Al hebben ze XX of XY chromosomen. Waarom is er zo weinig begrip voor dit soort aandoeningen. Waarom moeten deze mensen zich maar naar hun chromosomen gedragen? Qua sport is er ook niet een aparte categorie voor hun eventueel. Imane vecht gewoon onder geslacht in haar paspoort.
Vertel me dat je ironie niet begrijpt zonder te zeggen ironie niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Joh, @:Kapitein_Scheurbuik komt met een hijgerig artikel van een kutsite op basis van een vage bron, en presenteert dat als 'zeker waar' terwijl hij beter even zou kunnen wachten op een bevestiging van een serieuze nieuwsbron.
Hij dacht echter even het mannetje uit te kunnen hangen terwijl hij zichzelf nu alleen maar verder voor lul zet.
Men moet dit gewoon heel gedetailleerd in een atleten paspoort opnemen. Want hoe je je voelt of hoe Henk en Ingrid jou categoriseren maakt niks uit, de wetenschap is hier belangrijk en als blijkt dat zij zo'n beetje zoals Caster Semenia is, dan is dat simpelweg oneerlijk. Dan zouden we 'vrouwen zonder teelballen' simpelweg moeten toestaan om doping te mogen gebruiken maar een aparte categorie is simpelweg het beste. Daar zie ik nochtans bijna nooit een atleet voor strijden, met hun oneerlijke voordeel zitten ze vooral te strijden om toch maar prijzen te kunnen blijven pakken in de vrouwencategorie. Als je sport wil doen om te connecteren en je maatschappelijk aanvaard te voelen doe je dat maar in de recreatieve rangen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het is niet gewoon zo voor mensen met dat soort aandoeningen. Hun lichaam ontwikkelt zich niet perse richting een geslacht. Al hebben ze XX of XY chromosomen. Waarom is er zo weinig begrip voor dit soort aandoeningen. Waarom moeten deze mensen zich maar naar hun chromosomen gedragen? Qua sport is er ook niet een aparte categorie voor hun eventueel. Imane vecht gewoon onder geslacht in haar paspoort.
De enige die het hier heeft over 'paarsharige volksstammen' (wat?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, nu is die 10% ineens 'wellicht wat overtrokken', maar dat er hele paarsharige volksstammen rondlopen die compleet in de knoop zitten is natuurlijk evengoed behoorlijk overtrokken.
[..]
En dit is pertinent onjuist: gender is een maatschappelijk construct. Ook als je geslacht bedoelt zit je ernaast: wat zijn mensen met
- slechts één X-chromosoom,
- of juist drie X-chromosomen,
- XXY-chromosomen,
- XYY-chromosomen,
- mensen met XY-chromosomen die minder gevoelig zijn voor testosteren,
- mensen met androgeenongevoeligheidssyndroom,
- etc.
Ik probeer helemaal geen punt te maken. Maar jij gaat hier dus ontkennen dat er tegenwoordig een veelvoud aan kinderen/ouders bezig zijn met gender en hiermee in de war komen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
Als ouder van (onder andere) een vierjarige kan ik je geruststellen. In de praktijk is geen enkele vierjarige die ik ken bezig met genderidentiteit of seks. Ze zijn vooral bezig met spiderman, in bomen klimmen, en zeuren dat ze koude handen hebben op de fiets terwijl ze drie minuten geleden nog geen handschoenen aan wilden.
Jij probeert een punt te maken met je 10% terwijl die compleet uit de lucht gegrepen is. Ga eens naar buiten.
Wat bedoel je met "veelvoud"? Meer dan 1 zal het zeker weten zijn ja. Maar die 10% heb je uit je dikke duim.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:02 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal geen punt te maken. Maar jij gaat hier dus ontkennen dat er tegenwoordig een veelvoud aan kinderen/ouders bezig zijn met gender en hiermee in de war komen?
Dat laatste denk ik wel ja. Sterker nog; ik geloof dat dat precies is wat er nu gaande is. Lees je voor de aardigheid eens in in wat statistieken over de ontwikkeling van het aantal transgenders en wat dit voor psychologische ballast met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:16 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "veelvoud"? Meer dan 1 zal het zeker weten zijn ja. Maar die 10% heb je uit je dikke duim.
En er zijn altijd mensen geweest die in de war waren met hun identiteit en/of gender. Het grote verschil is dat die mensen er nu eventueel over kunnen praten, en ze vroeger gewoon een mietje werden genoemd die zijn bek moest houden. Dan deden ze maar gewoon alsof ze David Bowie-fan waren.
Ongetwijfeld zitten er ook een paar bij die in hun puberteit gewoon interessant willen doen, maar dat heeft ook elke generatie tot nu toe op zijn eigen manier altijd gedaan.
Wat ik absoluut niet geloof, is dat je mensen zomaar een genderidentiteitcrisis of iets dergelijks kan aanpraten. Jij verzint hier comleet hypothetische situaties over vierjarige kinderen die twijfelen aan hun geaardheid. Dit komt absoluut niet overeen met de praktijk van iedereen die wel eens buiten komt.
De vraag is dus; waarom geloof jij dat wel? Denk je dat jij je ineens niet meer man zou kunnen voelen als we dat maar vaak genoeg tegen je zeggen?
Correct, het is een radicaal-feministische site dus alles wordt bekeken door die lens. Skepsis over die bron lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op maandag 4 november 2024 23:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik sluit zeker niet uit dat het waar is, de bron vind ik alleen nogal troebel.
En dat is dus pertinent onwaar, en dat geef je zelf ook toe door te stellen dat er wel degelijk variatie is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De enige die het hier heeft over 'paarsharige volksstammen' (wat?) heeft ben jij volgens mij.
En over dat laatste; niemand zegt dat er geen variatie is. Maar onderaan de streep ben je nog steeds gewoon man of vrouw hoor; of je nou wat meer links of rechts in het spectrum zit.
De meeste van de mensen met die genetische afwijkingen die je noemt ontwikkelen zich gewoon tot man of vrouw. Het zijn dus gewoon mannen of vrouwen met een genetische afwijking. Niet tot iets er tussenin. Veel vrouwen komen er bijvoorbeeld pas achter wanneer de menstruatie uitblijft of zwanger worden niet lukt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |