https://reduxx.info/alger(...)dical-report-admits/quote:Algerian Boxer Imane Khelif Has XY Chromosomes And “Testicles” : French-Algerian Medical Report Admits A shocking new development has emerged in the case of Algerian boxer Imane Khelif after a French journalist reportedly gained access to a damning medical report revealing Khelif has “testicles.” The news comes months after Khelif seized a gold medal in women’s boxing at the Paris Olympics.
The report was drafted in June of 2023 via a collaboration between the Kremlin-Bicêtre hospital in Paris, France, and the Mohamed Lamine Debaghine hospital in Algiers, Algeria. Drafted by expert endocrinologists Soumaya Fedala and Jacques Young, the report reveals that Khelif is impacted by 5-alpha reductase deficiency, a disorder of sexual development that is only found in biological males.
Het extreemlinkse nu.nl en joop.nl hebben het inderdaad nog niet bevestigd. Ook is NOS en RTL nog niet in staat geweest om het in hun narratief te passen.quote:Op maandag 4 november 2024 20:51 schreef -XOR- het volgende:
Aldus het extreemrechtse "reduxx.info", dat achter iedere boom een transgender ontwaart.
Interseks heeft totaal niets te maken met transgender.quote:Op maandag 4 november 2024 20:51 schreef -XOR- het volgende:
Aldus het extreemrechtse "reduxx.info", dat achter iedere boom een transgender ontwaart.
Dat beweer ik dan ook nergens.quote:Op maandag 4 november 2024 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
Interseks heeft totaal niets te maken met transgender.
en de boom zelf?quote:Op maandag 4 november 2024 20:51 schreef -XOR- het volgende:
Ook, tenzij er een gat in zit.quote:
quote:Questionable Reasoning: Promotion of Propaganda, Hate, Failed Fact Checks
Bias Rating: FAR RIGHT
Factual Reporting: MIXED
quote:
Er zijn meerdere artikelen online en die bron op redux (ken de beste site niet) refereert naar het rapport waarin alles staat.quote:
Nee, laten we inderdaad net blijven doen of het normaal is dat omgebouwde mensen vrouwen de tyfus in slaan. Het is gewoon wachten op de 1ste dode in dergelijke partijen.quote:
GeenStijl heeft het allemaal even uitgezocht en op een rijtje gezet.quote:
https://www.geenstijl.nl/(...)inderdaad-interseksequote:Hee er is weer nieuws (nou ja, 'nieuws', de screenshots werden al in september onthuld, maar wij zien ze nu pas) over Imane Khelif, u weet wel, die bokser die dit jaar goud won in Parijs en volgens iedereen die jarenlang keihard riep dat we 'de wetenschap' moeten geloven een vrouw is omdat ze dat nou eenmaal zelf zegt. Er zijn screenshots geopenbaard door een Frans-Algerijnse journalist waarin nogmaals bevestigd lijkt worden wat al die tijd al zeer waarschijnlijk was: dat Imane Khelif geen cis-vrouw is, maar een intersekse aandoening heeft.
Eerst even over de bron van deze screenshots: dat is de site lecorrespondant.net, een soort De Correspondent maar dan een stuk slechter vormgegeven, een stuk minder succesvol in het vermarkten van onderbuikgevoelens van onzekere hoger opgeleiden en vermoedelijk onderhouden door slechts één enkele medewerker, namelijk Djaffer Ait Aoudia, een in Marseille gevestigde onderzoeksjournalist van Algerijnse komaf (lijkt echt te bestaan, zie hierr en hierr).
Le Correspondant plaatste op 9 augustus van dit jaar nog deze felicitatie met "MADAME" in hoofdletters aan Imane, wat niet lijkt te duiden op een vooringenomenheid tegen Khelif. Opvallend genoeg publiceert de site al op op 12 september de screenshots, in een inmiddels verwijderd artikel, en heeft Aoudia de boel op 25 oktober herschreven (op een vrij bijtende toon tegen Khelif en tegen Algerijnse sportbobo's). Dat artikel werd vandaag opgepikt door Reduxxx, en gaat nu rond onder de tegenstanders van Khelif.
De harde beschuldigingen die Aoudia bron deelt, zijn screenshots uit een rapport dat volgens hem is opgesteld door Jacques Young van de Parijse Universitair Medisch Centrum in Kremlin-Bicêtre en Soumayah Fedala van het Mohamed Lamine Debaghine ziekenhuis in Algiers. Dit zou dus het onderzoek kunnen zijn dat in dit interview met een begeleider van Khelif wordt genoemd. In de screenshots valt te lezen dat Khelif zou leiden aan 5-Alfa-reductase-2 deficiëntie, oftewel een vorm een een 46, XY DSD-aandoening. In het onderzoek wordt aangeraden Khelif met een operatie en hormoontherapie te behandelen zodat ze door het leven kan als vrouw, omdat ze zichzelf altijd zo heeft geïdentificeerd.
Dat lijkt ons prima, maar ze is dus nadrukkelijk geen vrouw zoals alle andere vrouwen en er zijn nadrukkelijk wél aanwijzingen dat ze intersekse is. En die aanwijzingen waren er altijd al, en nu zijn ze alleen nog maar duidelijker geworden. Ondertussen is Imane zelf lekker druk met boksen poseren voor de Vogue Algeria. Goud.
Tenzij de vrouwelijke tegenstanders de mannelijke hormoon testosteron in eenzelfde hoeveelheid ingespoten krijgen als de transgenders in hun lijf hebben pompen is het natuurlijk een kansloos verhaal en kunnen ze de transgender meteen beter de medaille overhandigen. Een andere optie is een derde categorie voor deze tussencategorie.quote:Op maandag 4 november 2024 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
Laat iedereen toch lekker zelf bepalen in welke categorie ze meedoen. Is die onzin daarna snel afgelopen
Het geldt voor heel veel dingen tegenwoordig: de ontwikkeling gaat sneller dan de wetregelgeving. Zie ook bijv. de drones. Eerst waren het er een paar en plotseling vlogen ze overal. Dan moet je vrij acuut perk en paal gaan stellen.quote:Op maandag 4 november 2024 21:28 schreef Peppert het volgende:
[..]
Tenzij de vrouwelijke tegenstanders de mannelijke hormoon testosteron op gelijke graad ingespoten krijgen als de transgenders is het natuurlijk een kansloos verhaal en kunnen ze de transgender meteen beter de medaille overhandigen. Een andere optie is een derde categorie voor deze tussencategorie.
Het is natuurlijk ideologie dat een grote rol speelt en sportbestuurders branden hun handen daar liever niet aan.quote:Op maandag 4 november 2024 21:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het geldt voor heel veel dingen tegenwoordig: de ontwikkeling gaat sneller dan de wetregelgeving. Zie ook bijv. de drones. Eerst waren het er een paar en plotseling vlogen ze overal. Dan moet je vrij acuut perk en paal gaan stellen.
Hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde, het enige moeilijke hierbij is dat de wokegemeenschap deze hele discussie alweer gekaapt heeft waardoor alles DiScRiMinaTie is.
Volgens mij is het heel simpel. Over niet al te lange tijd slaat zo'n manwijf een vrouw dood en dan worden er vragen gesteld. Iets met mosterd en maaltijd, maar dan gebeurt het in ieder geval alsnog
Ik lig er ook niet wakker van, maar kloppen doet het natuurlijk niet. Zo'n vent die daar op de OS vrouwen een angststoornis in staat te rossen.quote:
huh? Ik schreef alleen dat Reduxx.info achter iedere boom een transgender ziet.quote:
En waarom schrijf je dat in een onderwerp wat niets met transgenders te maken heeft dan?quote:Op maandag 4 november 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
huh? Ik schreef alleen dat Reduxx.info achter iedere boom een transgender ziet.
Geld. En geloven in het eigen sprookje.quote:Op maandag 4 november 2024 22:28 schreef HSG het volgende:
Dan ben je toch ook het laagste van het laagstDoen alsof je een vrouw bent zodat je vrouwen in elkaar kan rossen en de gouden medaille kan winnen omdat je niet tegen de mannen kan presteren.
Gestopt met lezen. Dit gaat ons niks aan.quote:Een gelekt medisch rapport
Omdat het een krijserig anti-transgenderblog is.quote:Op maandag 4 november 2024 22:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En waarom schrijf je dat in een onderwerp wat niets met transgenders te maken heeft dan?
Weldegelijk. Dit betreft namelijk fraude, valsspelen en misschien zelfs mishandeling.quote:Op maandag 4 november 2024 23:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gestopt met lezen. Dit gaat ons niks aan.
De coach van Khelif heeft eerder anders al het bestaan van een rapport bevestigd en ook dat er een 'probleem' met 'haar' chromosomen was.quote:Op maandag 4 november 2024 23:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat het een krijserig anti-transgenderblog is.
https://www.google.com/am(...)ics-chromosomes.htmlquote:The coach of controversial Olympic Gold medalist Imane Khelif has let slip that a 'problem with chromosomes' prompted boxing chiefs to ban her from women's competition last year.
Ik sluit zeker niet uit dat het waar is, de bron vind ik alleen nogal troebel.quote:Op maandag 4 november 2024 23:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
De coach van Khelif heeft eerder anders al het bestaan van een rapport bevestigd en ook dat er een 'probleem' met 'haar' chromosomen was.
[..]
https://www.google.com/am(...)ics-chromosomes.html
Er is inmiddels toch wel erg veel rook om nog geloofwaardig te ontkennen dat er vuur is.
De echte mannen lopen rond met een pener van 45 centimeter. 30 centimeter.quote:Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat een loser![]()
Geen pener van minstens dertig centimeter hebben
Duidelijk. Je sluit het niet uit maar je eerste ingeving is:quote:Op maandag 4 november 2024 23:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik sluit zeker niet uit dat het waar is, de bron vind ik alleen nogal troebel.
Dat komt op mij niet over als "iets niet uitsluiten maar de bron nogal troebel vinden". Maar eerder als het graag wel willen uitsluiten en ondanks de vele aanwijzingen die in de richting wijzen dat het gewoon waar is.quote:Op maandag 4 november 2024 20:51 schreef -XOR- het volgende:
Nee, dat is de bron hekelen en een slag om de arm houden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 05:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Duidelijk. Je sluit het niet uit maar je eerste ingeving is:
[..]
Dat komt op mij niet over als "iets niet uitsluiten maar de bron nogal troebel vinden". Maar eerder als het graag wel willen uitsluiten en ondanks de vele aanwijzingen die in de richting wijzen dat het gewoon waar is.
Goed plan, maar dat moeten dan twee tussencategorieën worden: Voor vrouwen die zich een man voelen en voor mannen die zich een vrouw voelen. Dan klopt het in elk geval wat kracht betreft.quote:Op maandag 4 november 2024 21:28 schreef Peppert het volgende:
[..]
Tenzij de vrouwelijke tegenstanders de mannelijke hormoon testosteron in eenzelfde hoeveelheid ingespoten krijgen als de transgenders in hun lijf hebben pompen is het natuurlijk een kansloos verhaal en kunnen ze de transgender meteen beter de medaille overhandigen. Een andere optie is een derde categorie voor deze tussencategorie.
Dat denken mensen schijnbaar hier, allemaal zo woke die islamitische landen.quote:Op maandag 4 november 2024 21:23 schreef monkyyy het volgende:
Het extreem Woke Algerije, waar LGBT letterlijk tegen de wet is, stuurt een transgender voor het Olympische boxen?
De doden vallen ook bij mannen onderling. Dan zou je moeten argumenteren dat fysieke sporten waarbij men elkaar bewust de kop in slaat niet meer normaal zijn in de huidige tijd.quote:Op maandag 4 november 2024 21:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, laten we inderdaad net blijven doen of het normaal is dat omgebouwde mensen vrouwen de tyfus in slaan. Het is gewoon wachten op de 1ste dode in dergelijke partijen.
Tegenwoordig is alles wat niet het gewenste geluid laat horen extreemrechts.quote:Op dinsdag 5 november 2024 06:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, dat is de bron hekelen en een slag om de arm houden.
Het blijft toch apart uit welke extreemrechtse kanalen sommige fokkertjes (zoals ts) hun nieuws vissen.
Mannen die zich vrouw voelen zijn gewoon man en kunnen dus gewoon bij de mannen mee doen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Goed plan, maar dat moeten dan twee tussencategorieën worden: Voor vrouwen die zich een man voelen en voor mannen die zich een vrouw voelen. Dan klopt het in elk geval wat kracht betreft.
Het punt is dat ze dat niet willen, omdat ze zich vrouw voelen. Dus, dan maar twee extra categorieënquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mannen die zich vrouw voelen zijn gewoon man en kunnen dus gewoon bij de mannen mee doen.
We gaan het meemaken. Ik durf wel te stellen dat Rico Verhoeven in een vrouwenwereld met een gerust hart 5 doden per jaar op zijn naam zou kunnen bijschrijven; ik denk dat die verhouding bij man/man of vrouw/vrouw anders ligt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De doden vallen ook bij mannen onderling. Dan zou je moeten argumenteren dat fysieke sporten waarbij men elkaar bewust de kop in slaat niet meer normaal zijn in de huidige tijd.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Het punt is dat ze dat niet willen, omdat ze zich vrouw voelen. Dus, dan maar twee extra categorieën
Ze willen bijvoorbeeld meedoen met turnen, of ijsdansen voor vrouwen. Maar ook bij atletiek de vrouwenafstanden lopen enz....
Een medische interseks aandoening hebben in een streng conservatief land is woke?quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:27 schreef Loverboii het volgende:
We have to kill the woke mind virus!
Overdrijf je het allemaal niet een beetje?quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Vroeg werd je dan gestrekt met een witte jas afgevoerd, tegenwoordig wordt een een aparte categorie voor je gemaakt in de sportwereld.
Don't get me wrong: als je oprecht in het verkeerde lijf zit en je kunt geholpen worden (bijv. middels een ingreep) dan is dat geweldig (2x van redelijk dichtbij meegemaakt), maar dat 10% van de wereldbevolking ineens twijfelt aan zijn gender? Houd op met me hoor..
Of kinderen van 4 jaar die bijna met hun eerste zinnetje uitspreken dat ze een meisje willen zijn. Dan verdien je als ouders zijnde echt een stuk touw en een boom hoor.
leuke twistquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Een medische interseks aandoening hebben in een streng conservatief land is woke?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles wat niet het gewenste geluid laat horen extreemrechts.
Er is niks extreemrechts aan reduxx.
We hebben het al vaak genoeg meegemaakt. Gemiddeld 13 doden per jaar in de ring.quote:
Helemaal mee eens. Is ook echt van de zotte. Het wordt op school kinderen ook zo ongeveer aangepraat dat 'dat ook kan, hoor!'quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Vroeg werd je dan gestrekt met een witte jas afgevoerd, tegenwoordig wordt een een aparte categorie voor je gemaakt in de sportwereld.
Don't get me wrong: als je oprecht in het verkeerde lijf zit en je kunt geholpen worden (bijv. middels een ingreep) dan is dat geweldig (2x van redelijk dichtbij meegemaakt), maar dat 10% van de wereldbevolking ineens twijfelt aan zijn gender? Houd op met me hoor..
Of kinderen van 4 jaar die bijna met hun eerste zinnetje uitspreken dat ze een meisje willen zijn. Dan verdien je als ouders zijnde echt een stuk touw en een boom hoor.
Komt ook door zijn micro penis, enkel in de ring kan hij vrouwen plat krijgen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:28 schreef HSG het volgende:
Dan ben je toch ook het laagste van het laagstDoen alsof je een vrouw bent zodat je vrouwen in elkaar kan rossen en de gouden medaille kan winnen omdat je niet tegen de mannen kan presteren.
Boksen is inderdaad een debiele sport.quote:Op maandag 4 november 2024 21:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, laten we inderdaad net blijven doen of het normaal is dat omgebouwde mensen vrouwen andere mensen de tyfus in slaan. Het is gewoon wachten op de 1ste dode in dergelijke partijen.
Wat dacht je van schansspringen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:54 schreef knoopie het volgende:
[..]
Boksen is inderdaad een debiele sport.
En we hoeven helemaal niet te wachten op de eerste dode bij een boxwedstrijd. Het zijn er al zoveel dat wikipedia er zelfs een pagina voor heeft. https://en.wikipedia.org/(...)_sustained_in_boxing
En je kan zelfs 100km per uur bereiken als je naar beneden gaat.quote:Schansspringen is een gevaarlijke sport. Om veilig te kunnen springen zijn een goede techniek en goede weersomstandigheden nodig. Een plotselinge zijwind of een sterke rugwind kan bijvoorbeeld tot zware ongelukken leiden. Tijdens de wedstrijd wordt de windkracht en -richting continu bepaald. Pas als de jury aangeeft dat deze binnen de toegestane marge is, en de landings- en aankomstzone vrij zijn voor de sprong krijgt de springer groen licht voor de sprong. Hiervoor gebruikt de jury lichtsignalen in de kleuren groen, oranje en rood. Bij groen licht heeft de springer maximaal 10 seconden om te springen. Meestal geeft de coach met een vlagsignaal aan wanneer de springer het beste kan springen om de gunstigste wind te krijgen.
Eens hoor. Ik vind het sowieso een 'sport' uit de steentijd. Elkaar een beetje het ziekenhuis in slaan; alfagedoe.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
We hebben het al vaak genoeg meegemaakt. Gemiddeld 13 doden per jaar in de ring.
En dan nog stapels mensen die aan deze hobby blijvend hersentrauma overhouden.
Daarom doe ik ook niet aan schansspringen. Maar als ik zou moeten kiezen, dan lijkt mij sterven terwijl je met 100kmh door de lucht vliegt wel een stuk spectaculairder dan een hersenbloeding krijgen doordat een halfnaakte bezwete gast mij tegen mijn hoofd slaat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat dacht je van schansspringen.
[..]
En je kan zelfs 100km per uur bereiken als je naar beneden gaat.
Alle dingen die je niet bevallen, en al helemaal wanneer je niet in staat bent om uit te leggen waarom, zijn woke. In 9 van de 10 gevallen is het niks meer dan een schimmenstrijd: "hurp durp woke dit dat helemaal sto-homquote:
Omdat ze dat niet willen? Ik wil ook weleens iets niet. Dan doen ze toch niet mee? Niemand verplicht hen toch mee te doen aan sportwedstrijden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Het punt is dat ze dat niet willen, omdat ze zich vrouw voelen. Dus, dan maar twee extra categorieën
Ze willen bijvoorbeeld meedoen met turnen, of ijsdansen voor vrouwen. Maar ook bij atletiek de vrouwenafstanden lopen enz....
'Vroeger' gooiden we ook onze ontlasting uit het raam en staken we 'heksen' in brand.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
10% van de wereldbevolking? Vierjarigen die worstelen met genderidentiteit?quote:Don't get me wrong: als je oprecht in het verkeerde lijf zit en je kunt geholpen worden (bijv. middels een ingreep) dan is dat geweldig (2x van redelijk dichtbij meegemaakt), maar dat 10% van de wereldbevolking ineens twijfelt aan zijn gender? Houd op met me hoor..
quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alle dingen die je niet bevallen, en al helemaal wanneer je niet in staat bent om uit te leggen waarom, zijn woke. In 9 van de 10 gevallen is het niks meer dan een schimmenstrijd: "hurp durp woke dit dat helemaal sto-hom".
Sterk weerlegd welquote:
Het was ook niet zo'n sterke repliek van je en dat weet je zelf ook wel.quote:
Boksen is een van de mooiste sporten ter wereld.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:54 schreef knoopie het volgende:
[..]
Boksen is inderdaad een debiele sport.
En we hoeven helemaal niet te wachten op de eerste dode bij een boxwedstrijd. Het zijn er al zoveel dat wikipedia er zelfs een pagina voor heeft. https://en.wikipedia.org/(...)_sustained_in_boxing
10% is wellicht wat overtrokken, maar je ziet/hoort/leest toch ook dat de hele genderkwestie ineens een ding is? En op het moment dat jij je kinderen allerlei dingen op gaat dringen (in het kader van 'een kind met een brede blik opvoeden' dan creëer je eigenlijk al problemen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Vroeger' gooiden we ook onze ontlasting uit het raam en staken we 'heksen' in brand.
[..]
10% van de wereldbevolking? Vierjarigen die worstelen met genderidentiteit?
Dat zijn toch echt dingen die zich eerder in jouw fantasie lijken af te spelen dan dat het de realiteit is.
Er wordt geen enkel argument gegeven dat ik kan weerleggen met sterke repliek. Het is een uitgekauwde reflexmatige reactie van jou dat alles wat je niet leuk vind extreemrechts is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het was ook niet zo'n sterke repliek van je en dat weet je zelf ook wel.
@Solispolar heeft overduidelijk geen praktijkervaring met vierjarigen aangezien hij denkt dat ze dan pas hun eerste zinnetje spreken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Vroeger' gooiden we ook onze ontlasting uit het raam en staken we 'heksen' in brand.
[..]
10% van de wereldbevolking? Vierjarigen die worstelen met genderidentiteit?
Dat zijn toch echt dingen die zich eerder in jouw fantasie lijken af te spelen dan dat het de realiteit is.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Er wordt geen enkel argument gegeven dat ik kan weerleggen met sterke repliek. Het is een uitgekauwde reflexmatige reactie van jou dat alles wat je niet leuk vind extreemrechts is.
[ afbeelding ]
quote:
Wederom zo'n sterke weerlegging.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verder verwijs ik je door naar deze post:
[..]
Dus 10% geef je toe was overtrokken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
10% is wellicht wat overtrokken, maar je ziet/hoort/leest toch ook dat de hele genderkwestie ineens een ding is? En op het moment dat jij je kinderen allerlei dingen op gaat dringen (in het kader van 'een kind met een brede blik opvoeden' dan creëer je eigenlijk al problemen.
'Vroeger' (en dan bedoel ik niet de tijd van de brandstapels voor de heksen, maar eerder de jaren 80 en 90) waren er toch veel minder mensen met een identiteitscrisis? En sure; tegenwoordig mag je er meer voor uitkomen en wordt het wat makkelijker geaccepteerd, zeker waar. Maar dat tegenwoordig alle mensen met paars haar spontaan beginnen te twijfelen of ze een man of vrouw zijn is toch totale quatsch? Dat grenst eerder aan een soort geestesziekte dan aan de realiteit.
Dat is ook de rol van het internet. Vroeger was je de lokale dorpsgek en tegenwoordig worden er facebookgroepen gemaakt en denken ze dat ze gelijk hebben. Gender blijft een kwestie van een dichotome uitkomstmaat, je bent man of vrouw. Hoe je je voelt is een 2de, maar dat de hele wereld daarnaar moet handelen is ridicuul.
Als ouder van (onder andere) een vierjarige kan ik je geruststellen. In de praktijk is geen enkele vierjarige die ik ken bezig met genderidentiteit of seks. Ze zijn vooral bezig met spiderman, in bomen klimmen, en zeuren dat ze koude handen hebben op de fiets terwijl ze drie minuten geleden nog geen handschoenen aan wilden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
10% is wellicht wat overtrokken, maar je ziet/hoort/leest toch ook dat de hele genderkwestie ineens een ding is? En op het moment dat jij je kinderen allerlei dingen op gaat dringen (in het kader van 'een kind met een brede blik opvoeden' dan creëer je eigenlijk al problemen.
Nette strawman hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wederom zo'n sterke weerlegging.
Je kan het dus niet uitleggen.
Volgens joop.nl is fok ook extreemrechts.
feitelijke vaststelling.quote:
Ik onderbouw het net met een bron. Jij komt met een drogredenering. Als je klaar bent met je school zul je het misschien snappen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
feitelijke vaststelling.
Wel labels plakken, niet kunnen onderbouwen.
Dit is echt van toepassing:[ afbeelding ]
Ah, nu is die 10% ineens 'wellicht wat overtrokken', maar dat er hele paarsharige volksstammen rondlopen die compleet in de knoop zitten is natuurlijk evengoed behoorlijk overtrokken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
'Vroeger' (en dan bedoel ik niet de tijd van de brandstapels voor de heksen, maar eerder de jaren 80 en 90) waren er toch veel minder mensen met een identiteitscrisis? En sure; tegenwoordig mag je er meer voor uitkomen en wordt het wat makkelijker geaccepteerd, zeker waar. Maar dat tegenwoordig alle mensen met paars haar spontaan beginnen te twijfelen of ze een man of vrouw zijn is toch totale quatsch? Dat grenst eerder aan een soort geestesziekte dan aan de realiteit.
Dat is ook de rol van het internet. Vroeger was je de lokale dorpsgek en tegenwoordig worden er facebookgroepen gemaakt en denken ze dat ze gelijk hebben.
En dit is pertinent onjuist: gender is een maatschappelijk construct. Ook als je geslacht bedoelt zit je ernaast: wat zijn mensen metquote:Gender blijft een kwestie van een dichotome uitkomstmaat, je bent man of vrouw. Hoe je je voelt is een 2de, maar dat de hele wereld daarnaar moet handelen is ridicuul.
Mooi is dat ja, mensen die zich gigantisch opwinden over iets dat zich louter in hun hoofd afspeeltquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
Als ouder van (onder andere) een vierjarige kan ik je geruststellen. In de praktijk is geen enkele vierjarige die ik ken bezig met genderidentiteit of seks. Ze zijn vooral bezig met spiderman, in bomen klimmen, en zeuren dat ze koude handen hebben op de fiets terwijl ze drie minuten geleden nog geen handschoenen aan wilden.
Jij probeert een punt te maken met je 10% terwijl die compleet uit de lucht gegrepen is. Ga eens naar buiten.
Wetenschap is nu extreemrechts?quote:Op maandag 4 november 2024 20:51 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:52 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wetenschap is nu extreemrechts?
Is goed, weten we dat ook weer.
Dat is geen onderbouwen. Dat is zeggen: hij zegt het dus het is zo. Vandaar dat ik net al aanhaalde dat volgens joop.nl fok ook extreemrechts is. Dat joop.nl dat vindt maakt fok niet extreemrechts. Zeggen dat fok.nl extreemrechts is, en dat onderbouwen met: joop.nl zegt het is geen onderbouwing.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik onderbouw het net met een bron. Jij komt met een drogredenering. Als je klaar bent met je school zul je het misschien snappen.
Is een website zoals dat nu ook ineens al een wetenschappelijke bron?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:52 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Wetenschap is woke dat is het toch.quote:
Alles waar sommigen het niet mee eens zijn is extreemrechts.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:52 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
een medisch rapport is een medisch rapport en daar staat gewoon een heldere diagnose en die is klip en klaar: het is een man met een onderontwikkelde penis.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Is een website zoals dat nu ook ineens al een wetenschappelijke bron?
Nogmaals, leuke stroman. Ik verwijs niet naar een dubieuze site als Joop maar naar een doorgaans serieus genomen bron.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is geen onderbouwen. Dat is zeggen: hij zegt het dus het is zo. Vandaar dat ik net al aanhaalde dat volgens joop.nl fok ook extreemrechts is. Dat joop.nl dat vindt maakt fok niet extreemrechts. Zeggen dat fok.nl extreemrechts is, en dat onderbouwen met: joop.nl zegt het is geen onderbouwing.
Datzelfde geldt voor reduxx. Dat een andere site reduxx bestempeld als extreemrechts, bewijst alleen dat die andere site reduxx extreem rechts vindt, niet dat het dat daadwerkelijk is.
En aangezien je zelfs na meerdere malen vragen geen voorbeelden en onderbouwing van die extreemrechtse content op reduxx kunt geven concludeer ik dat je geen flauw idee hebt, het ook helemaal niet kan onderbouwen (dat heb je inmiddels bewezen) en alleen maar de mening van een ander over kan nemen. Maar zelf uitleggen wat er extreemrechts is aan reduxx of zelfs voorbeelden van extreemrechtse content, dat kan je niet. Waarom niet? Omdat je niet onderbouwt maar kopieert.
Ik ben al een tijdje afgestudeerd overigens.
Welk medisch rapport?quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
een medisch rapport is een medisch rapport en daar staat gewoon een heldere diagnose en die is klip en klaar: het is een man met een onderontwikkelde penis.
Verandert niks aan het feit dat je het niet kan onderbouwen alleen kan overnemen. En jij verwijst dan niet naar Joop maar naar een andere dubieuze sites. Dat is lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nogmaals, leuke stroman. Ik verwijs niet naar een dubieuze site als Joop maar naar een doorgaans serieus genomen bron.
je hebt het artikel dus niet gelezen?quote:
Artikel wel gelezen, maar geen rapport gezien.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
je hebt het artikel dus niet gelezen?
Het medisch rapport waar dat hele artikel zich op baseert.
"gElEkT rApPoRt"quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
een medisch rapport is een medisch rapport en daar staat gewoon een heldere diagnose en die is klip en klaar: het is een man met een onderontwikkelde penis.
Zucht.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Verandert niks aan het feit dat je het niet kan onderbouwen alleen kan overnemen. En jij verwijst dan niet naar Joop maar naar een andere dubieuze sites. Dat is lood om oud ijzer.
Een doorgaans serieus genomen bron? Door wie? Joop.nl wordt ook serieus genomen door sommigen.
quote:The publication is rated as a “questionable source” with “very low” factual reporting according to Media Bias / Fact Check, here .bron
Tja, we kunnen ook wel een medisch rapport van jou online zetten waar je cholera, aids en de pestyfus hebt. Hoeft niet te zeggen dat het echt is. Het is een website die leeft op sensatienieuws op alles rond transgenders.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Volgens mediabiasfactcheck is trouw een linkse krant. De volkskrant is overigens geen ultralinke krant en nooit geweest ook, dat had je kunnen weten als je hem zou lezen ipv alleen maar wat te roeptoeteren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Volgens mediabiasfactcheck is het ultra linkse Volkskrant een right wing krant. Tot zover de credibility van media bias:
https://mediabiasfactcheck.com/de-volkskrant/
Als ik zichtbaar waarneembare symptomen heb die jouw stelling dat ik cholera, aids en de pesttyfus heb onderschrijven maakt dat je stelling in ieder geval een stuk geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja, we kunnen ook wel een medisch rapport van jou online zetten waar je cholera, aids en de pestyfus hebt. Hoeft niet te zeggen dat het echt is. Het is een website die leeft op sensatienieuws op alles rond transgenders.
Als het wel echt is is het een valsspelende loser die zijn medailles in moet leveren en vervolgd moet worden voor fraude en vrouwenmishandeling.quote:En wat als het wel echt is? Imane is nog steeds opgegroeid als vrouw. Artsen hebben bij de geboorte gekozen voor vrouw. Of denk je dat ze in Algerije allemaal woke paarsharige artsen hebben die dat zo maar hebben gedaan? Deze discussie is echt niet zo zwartwit. Waarom doen we zo krampachtig over mensen met intersekse aandoeningen(die zijn ook met XX of XY)? Voor hun is die genderidentiteit niet zo makkelijk. En daar is niks woke aan.
Ik heb het niet over trouw.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mediabiasfactcheck is trouw een linkse krant. De volkskrant is overigens geen ultralinke krant en nooit geweest ook, dat had je kunnen weten als je hem zou lezen ipv alleen maar wat te roeptoeteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |