abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215477522
Een gelekt medisch rapport bevestigt wat iedereen met ogen in zijn hoofd natuurlijk al wist: Imane Khelif is een man.

Compleet met testikels, micropenis, XY chromosomen en male testosteron levels.

Deze gefrustreerde man mocht live op tv vrouwen in elkaar meppen en hun medailles stelen.

quote:
Algerian Boxer Imane Khelif Has XY Chromosomes And “Testicles” : French-Algerian Medical Report Admits A shocking new development has emerged in the case of Algerian boxer Imane Khelif after a French journalist reportedly gained access to a damning medical report revealing Khelif has “testicles.” The news comes months after Khelif seized a gold medal in women’s boxing at the Paris Olympics.

The report was drafted in June of 2023 via a collaboration between the Kremlin-Bicêtre hospital in Paris, France, and the Mohamed Lamine Debaghine hospital in Algiers, Algeria. Drafted by expert endocrinologists Soumaya Fedala and Jacques Young, the report reveals that Khelif is impacted by 5-alpha reductase deficiency, a disorder of sexual development that is only found in biological males.
https://reduxx.info/alger(...)dical-report-admits/
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 4 november 2024 @ 20:45:04 #2
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215477577
Het nieuws waarvan je wist dat het ooit zou komen...
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 4 november 2024 @ 20:51:55 #3
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215477649
Aldus het extreemrechtse "reduxx.info", dat achter iedere boom een transgender ontwaart.
We have always been at war with Eastasia.
pi_215477666
Niet geklikt, ik ga even gokken dat dit niet de meest betrouwbare bron is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_215477672
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:51 schreef -XOR- het volgende:
Aldus het extreemrechtse "reduxx.info", dat achter iedere boom een transgender ontwaart.
Het extreemlinkse nu.nl en joop.nl hebben het inderdaad nog niet bevestigd. Ook is NOS en RTL nog niet in staat geweest om het in hun narratief te passen.
pi_215477673
quote:
Interseks heeft totaal niets te maken met transgender.

Het een is een fysieke aandoening, het ander een mentale aandoening.

De tering zeg!

Verder is hij natuurlijk niet voor niets op een zijspoor gezet buiten de OS om. Dus een beetje dommig om het te gooien op ‘zal wel compleet verzonnen zijn’.
  maandag 4 november 2024 @ 20:55:30 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215477680
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:54 schreef VEM2012 het volgende:
Interseks heeft totaal niets te maken met transgender.
Dat beweer ik dan ook nergens.
  maandag 4 november 2024 @ 20:56:21 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215477689
quote:
en de boom zelf?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 november 2024 @ 20:56:57 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215477694
quote:
16s.gif Op maandag 4 november 2024 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
en de boom zelf?
Ook, tenzij er een gat in zit.
pi_215477700
In ander nieuws, rechtse man op pik getrapt om enkel detail.
  Moderator maandag 4 november 2024 @ 21:02:41 #11
236264 crew  capricia
pi_215477766
Reduxx :')
quote:
Questionable Reasoning: Promotion of Propaganda, Hate, Failed Fact Checks
Bias Rating: FAR RIGHT
Factual Reporting: MIXED

Next.
Definitely not CIA
pi_215477806
Je zult je er maar druk om maken.
  maandag 4 november 2024 @ 21:09:44 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_215477855
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:02 schreef capricia het volgende:
Factual Reporting: MIXED
:o

good enough
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 november 2024 @ 21:13:14 #14
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_215477899
Zelf links (liberalen) die kritisch durven te denken zeggen dat het een man is.
pi_215477936
quote:
[..]
[ afbeelding ]

Next.
Er zijn meerdere artikelen online en die bron op redux (ken de beste site niet) refereert naar het rapport waarin alles staat.

Dus op zich lijkt mij dit allemaal op feiten berust.

Maar aan de andere kant zal mij dit hele geneuzel echt aan mijn reet roesten en heb ik ook geen idee waarom ik hier mijn tijd aan heb besteed.
  maandag 4 november 2024 @ 21:18:48 #16
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215477953
quote:
9s.gif Op maandag 4 november 2024 21:05 schreef Tocadisco het volgende:
Dit.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215477994
quote:
Nee, laten we inderdaad net blijven doen of het normaal is dat omgebouwde mensen vrouwen de tyfus in slaan. Het is gewoon wachten op de 1ste dode in dergelijke partijen.
  maandag 4 november 2024 @ 21:23:38 #18
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_215477999
Het extreem Woke Algerije, waar LGBT letterlijk tegen de wet is, stuurt een transgender voor het Olympische boxen?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_215478023
quote:
[..]
[ afbeelding ]

Next.
GeenStijl heeft het allemaal even uitgezocht en op een rijtje gezet.

quote:
Hee er is weer nieuws (nou ja, 'nieuws', de screenshots werden al in september onthuld, maar wij zien ze nu pas) over Imane Khelif, u weet wel, die bokser die dit jaar goud won in Parijs en volgens iedereen die jarenlang keihard riep dat we 'de wetenschap' moeten geloven een vrouw is omdat ze dat nou eenmaal zelf zegt. Er zijn screenshots geopenbaard door een Frans-Algerijnse journalist waarin nogmaals bevestigd lijkt worden wat al die tijd al zeer waarschijnlijk was: dat Imane Khelif geen cis-vrouw is, maar een intersekse aandoening heeft.

Eerst even over de bron van deze screenshots: dat is de site lecorrespondant.net, een soort De Correspondent maar dan een stuk slechter vormgegeven, een stuk minder succesvol in het vermarkten van onderbuikgevoelens van onzekere hoger opgeleiden en vermoedelijk onderhouden door slechts één enkele medewerker, namelijk Djaffer Ait Aoudia, een in Marseille gevestigde onderzoeksjournalist van Algerijnse komaf (lijkt echt te bestaan, zie hierr en hierr).

Le Correspondant plaatste op 9 augustus van dit jaar nog deze felicitatie met "MADAME" in hoofdletters aan Imane, wat niet lijkt te duiden op een vooringenomenheid tegen Khelif. Opvallend genoeg publiceert de site al op op 12 september de screenshots, in een inmiddels verwijderd artikel, en heeft Aoudia de boel op 25 oktober herschreven (op een vrij bijtende toon tegen Khelif en tegen Algerijnse sportbobo's). Dat artikel werd vandaag opgepikt door Reduxxx, en gaat nu rond onder de tegenstanders van Khelif.

De harde beschuldigingen die Aoudia bron deelt, zijn screenshots uit een rapport dat volgens hem is opgesteld door Jacques Young van de Parijse Universitair Medisch Centrum in Kremlin-Bicêtre en Soumayah Fedala van het Mohamed Lamine Debaghine ziekenhuis in Algiers. Dit zou dus het onderzoek kunnen zijn dat in dit interview met een begeleider van Khelif wordt genoemd. In de screenshots valt te lezen dat Khelif zou leiden aan 5-Alfa-reductase-2 deficiëntie, oftewel een vorm een een 46, XY DSD-aandoening. In het onderzoek wordt aangeraden Khelif met een operatie en hormoontherapie te behandelen zodat ze door het leven kan als vrouw, omdat ze zichzelf altijd zo heeft geïdentificeerd.

Dat lijkt ons prima, maar ze is dus nadrukkelijk geen vrouw zoals alle andere vrouwen en er zijn nadrukkelijk wél aanwijzingen dat ze intersekse is. En die aanwijzingen waren er altijd al, en nu zijn ze alleen nog maar duidelijker geworden. Ondertussen is Imane zelf lekker druk met boksen poseren voor de Vogue Algeria. Goud.

https://www.geenstijl.nl/(...)inderdaad-intersekse
pi_215478025
Laat iedereen toch lekker zelf bepalen in welke categorie ze meedoen. Is die onzin daarna snel afgelopen
pi_215478064
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:25 schreef Jahr00n het volgende:
Laat iedereen toch lekker zelf bepalen in welke categorie ze meedoen. Is die onzin daarna snel afgelopen
Tenzij de vrouwelijke tegenstanders de mannelijke hormoon testosteron in eenzelfde hoeveelheid ingespoten krijgen als de transgenders in hun lijf hebben pompen is het natuurlijk een kansloos verhaal en kunnen ze de transgender meteen beter de medaille overhandigen. Een andere optie is een derde categorie voor deze tussencategorie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Peppert op 04-11-2024 21:38:55 ]
pi_215478097
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:28 schreef Peppert het volgende:

[..]
Tenzij de vrouwelijke tegenstanders de mannelijke hormoon testosteron op gelijke graad ingespoten krijgen als de transgenders is het natuurlijk een kansloos verhaal en kunnen ze de transgender meteen beter de medaille overhandigen. Een andere optie is een derde categorie voor deze tussencategorie.
Het geldt voor heel veel dingen tegenwoordig: de ontwikkeling gaat sneller dan de wetregelgeving. Zie ook bijv. de drones. Eerst waren het er een paar en plotseling vlogen ze overal. Dan moet je vrij acuut perk en paal gaan stellen.

Hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde, het enige moeilijke hierbij is dat de wokegemeenschap deze hele discussie alweer gekaapt heeft waardoor alles DiScRiMinaTie is.

Volgens mij is het heel simpel. Over niet al te lange tijd slaat zo'n manwijf een vrouw dood en dan worden er vragen gesteld. Iets met mosterd en maaltijd, maar dan gebeurt het in ieder geval alsnog :)
pi_215478137
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:32 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het geldt voor heel veel dingen tegenwoordig: de ontwikkeling gaat sneller dan de wetregelgeving. Zie ook bijv. de drones. Eerst waren het er een paar en plotseling vlogen ze overal. Dan moet je vrij acuut perk en paal gaan stellen.

Hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde, het enige moeilijke hierbij is dat de wokegemeenschap deze hele discussie alweer gekaapt heeft waardoor alles DiScRiMinaTie is.

Volgens mij is het heel simpel. Over niet al te lange tijd slaat zo'n manwijf een vrouw dood en dan worden er vragen gesteld. Iets met mosterd en maaltijd, maar dan gebeurt het in ieder geval alsnog :)
Het is natuurlijk ideologie dat een grote rol speelt en sportbestuurders branden hun handen daar liever niet aan.
  maandag 4 november 2024 @ 22:04:06 #24
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215478428
quote:
Ik lig er ook niet wakker van, maar kloppen doet het natuurlijk niet. Zo'n vent die daar op de OS vrouwen een angststoornis in staat te rossen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_215478541
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 20:55 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat beweer ik dan ook nergens.
O, het ging om de boom?
pi_215478616
Medaille afpakken en als die man wil blijven boxen dan gewoon bij de mannen.
  maandag 4 november 2024 @ 22:23:05 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215478634
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, het ging om de boom?
huh? Ik schreef alleen dat Reduxx.info achter iedere boom een transgender ziet.
pi_215478650
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
huh? Ik schreef alleen dat Reduxx.info achter iedere boom een transgender ziet.
En waarom schrijf je dat in een onderwerp wat niets met transgenders te maken heeft dan?
pi_215478690
Dan ben je toch ook het laagste van het laagst :') Doen alsof je een vrouw bent zodat je vrouwen in elkaar kan rossen en de gouden medaille kan winnen omdat je niet tegen de mannen kan presteren. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_215478761
Ja hehe heb je weleens foto’s gezien?
Vakman pur sang
pi_215478765
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 22:28 schreef HSG het volgende:
Dan ben je toch ook het laagste van het laagst :') Doen alsof je een vrouw bent zodat je vrouwen in elkaar kan rossen en de gouden medaille kan winnen omdat je niet tegen de mannen kan presteren. :')
Geld. En geloven in het eigen sprookje.
Vakman pur sang
pi_215478813
Wat een loser :')

Geen pener van minstens dertig centimeter hebben :')
pi_215479089
quote:
Een gelekt medisch rapport
Gestopt met lezen. Dit gaat ons niks aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 4 november 2024 @ 23:23:59 #34
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215479138
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En waarom schrijf je dat in een onderwerp wat niets met transgenders te maken heeft dan?
Omdat het een krijserig anti-transgenderblog is.
pi_215479183
Sneu voor de meiden die hij in elkaar heeft geslagen en van prijzen heeft beroofd
pi_215479212
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:17 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Gestopt met lezen. Dit gaat ons niks aan.
Weldegelijk. Dit betreft namelijk fraude, valsspelen en misschien zelfs mishandeling.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_215479238
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:23 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Omdat het een krijserig anti-transgenderblog is.
De coach van Khelif heeft eerder anders al het bestaan van een rapport bevestigd en ook dat er een 'probleem' met 'haar' chromosomen was.

quote:
The coach of controversial Olympic Gold medalist Imane Khelif has let slip that a 'problem with chromosomes' prompted boxing chiefs to ban her from women's competition last year.
https://www.google.com/am(...)ics-chromosomes.html

Er is inmiddels toch wel erg veel rook om nog geloofwaardig te ontkennen dat er vuur is.
  maandag 4 november 2024 @ 23:40:35 #38
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215479249
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De coach van Khelif heeft eerder anders al het bestaan van een rapport bevestigd en ook dat er een 'probleem' met 'haar' chromosomen was.
[..]
https://www.google.com/am(...)ics-chromosomes.html

Er is inmiddels toch wel erg veel rook om nog geloofwaardig te ontkennen dat er vuur is.
Ik sluit zeker niet uit dat het waar is, de bron vind ik alleen nogal troebel.
pi_215479599
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat een loser :')

Geen pener van minstens dertig centimeter hebben :')
De echte mannen lopen rond met een pener van 45 centimeter. 30 centimeter. :') Ben je een vrouw ofzo en wil je aansluiten bij vrouwencompetities? :')
pi_215479836
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 23:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik sluit zeker niet uit dat het waar is, de bron vind ik alleen nogal troebel.
Duidelijk. Je sluit het niet uit maar je eerste ingeving is:
quote:
Dat komt op mij niet over als "iets niet uitsluiten maar de bron nogal troebel vinden". Maar eerder als het graag wel willen uitsluiten en ondanks de vele aanwijzingen die in de richting wijzen dat het gewoon waar is.
  dinsdag 5 november 2024 @ 06:43:32 #41
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215480001
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 05:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Duidelijk. Je sluit het niet uit maar je eerste ingeving is:
[..]
Dat komt op mij niet over als "iets niet uitsluiten maar de bron nogal troebel vinden". Maar eerder als het graag wel willen uitsluiten en ondanks de vele aanwijzingen die in de richting wijzen dat het gewoon waar is.
Nee, dat is de bron hekelen en een slag om de arm houden.

Het blijft toch apart uit welke extreemrechtse kanalen sommige fokkertjes (zoals ts) hun nieuws vissen.

[ Bericht 2% gewijzigd door -XOR- op 05-11-2024 07:22:26 ]
  dinsdag 5 november 2024 @ 07:21:28 #42
3542 Gia
User under construction
pi_215480170
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:28 schreef Peppert het volgende:

[..]
Tenzij de vrouwelijke tegenstanders de mannelijke hormoon testosteron in eenzelfde hoeveelheid ingespoten krijgen als de transgenders in hun lijf hebben pompen is het natuurlijk een kansloos verhaal en kunnen ze de transgender meteen beter de medaille overhandigen. Een andere optie is een derde categorie voor deze tussencategorie.
Goed plan, maar dat moeten dan twee tussencategorieën worden: Voor vrouwen die zich een man voelen en voor mannen die zich een vrouw voelen. Dan klopt het in elk geval wat kracht betreft.
  Moderator dinsdag 5 november 2024 @ 07:26:43 #43
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215480193
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:23 schreef monkyyy het volgende:
Het extreem Woke Algerije, waar LGBT letterlijk tegen de wet is, stuurt een transgender voor het Olympische boxen?
Dat denken mensen schijnbaar hier, allemaal zo woke die islamitische landen.
Imane is gewoon opgegroeid als vrouw en heeft waarschijnlijk een interseks aandoening waarom er bij geboorte ervoor is gekozen om haar als vrouw te laten opgroeien.

Mensen op fok: opgebouwde vrouw, transgender etc. :')
pi_215480353
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2024 21:23 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee, laten we inderdaad net blijven doen of het normaal is dat omgebouwde mensen vrouwen de tyfus in slaan. Het is gewoon wachten op de 1ste dode in dergelijke partijen.
De doden vallen ook bij mannen onderling. Dan zou je moeten argumenteren dat fysieke sporten waarbij men elkaar bewust de kop in slaat niet meer normaal zijn in de huidige tijd. ;)
pi_215480396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 06:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nee, dat is de bron hekelen en een slag om de arm houden.

Het blijft toch apart uit welke extreemrechtse kanalen sommige fokkertjes (zoals ts) hun nieuws vissen.
Tegenwoordig is alles wat niet het gewenste geluid laat horen extreemrechts.

Er is niks extreemrechts aan reduxx.
pi_215480398
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 07:21 schreef Gia het volgende:

[..]
Goed plan, maar dat moeten dan twee tussencategorieën worden: Voor vrouwen die zich een man voelen en voor mannen die zich een vrouw voelen. Dan klopt het in elk geval wat kracht betreft.
Mannen die zich vrouw voelen zijn gewoon man en kunnen dus gewoon bij de mannen mee doen.
  dinsdag 5 november 2024 @ 08:23:57 #47
3542 Gia
User under construction
pi_215480418
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Mannen die zich vrouw voelen zijn gewoon man en kunnen dus gewoon bij de mannen mee doen.
Het punt is dat ze dat niet willen, omdat ze zich vrouw voelen. Dus, dan maar twee extra categorieën
Ze willen bijvoorbeeld meedoen met turnen, of ijsdansen voor vrouwen. Maar ook bij atletiek de vrouwenafstanden lopen enz....
pi_215480431
We have to kill the woke mind virus!
pi_215480438
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De doden vallen ook bij mannen onderling. Dan zou je moeten argumenteren dat fysieke sporten waarbij men elkaar bewust de kop in slaat niet meer normaal zijn in de huidige tijd. ;)
We gaan het meemaken. Ik durf wel te stellen dat Rico Verhoeven in een vrouwenwereld met een gerust hart 5 doden per jaar op zijn naam zou kunnen bijschrijven; ik denk dat die verhouding bij man/man of vrouw/vrouw anders ligt.
pi_215480451
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Het punt is dat ze dat niet willen, omdat ze zich vrouw voelen. Dus, dan maar twee extra categorieën
Ze willen bijvoorbeeld meedoen met turnen, of ijsdansen voor vrouwen. Maar ook bij atletiek de vrouwenafstanden lopen enz....
:')

Vroeg werd je dan gestrekt met een witte jas afgevoerd, tegenwoordig wordt een een aparte categorie voor je gemaakt in de sportwereld.

Don't get me wrong: als je oprecht in het verkeerde lijf zit en je kunt geholpen worden (bijv. middels een ingreep) dan is dat geweldig (2x van redelijk dichtbij meegemaakt), maar dat 10% van de wereldbevolking ineens twijfelt aan zijn gender? Houd op met me hoor..

Of kinderen van 4 jaar die bijna met hun eerste zinnetje uitspreken dat ze een meisje willen zijn. Dan verdien je als ouders zijnde echt een stuk touw en een boom hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')