Heb je ook de stand van een jaar geleden?quote:Op zondag 3 november 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat mooi de goede kant op
[ afbeelding ]
Toen moest ik het blaadje op zijn kop houden om er wat van te makenquote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ook de stand van een jaar geleden?
Daarom ja, dat was 'pas' een jaar terugquote:Op zondag 3 november 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen moest ik het blaadje op zijn kop houden om er wat van te maken
Rare jongen die Odysseusquote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Ajax en Odysseus, door Agostino Masucci, 18e eeuw
[ afbeelding ]
Het volk heeft de Spaanse koning verjaagtquote:Op zondag 3 november 2024 20:04 schreef chufi het volgende:
Ik ken alleen Giacamo Agostini van de 20ste eeuw
De boefjes.quote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het volk heeft de Spaanse koning verjaagt
Avond schoonheid.quote:
(Nog) geen guillotine, het valt meequote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Giacamo is Italiaansquote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goede naam ookquote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet? Maar het is zondag dus geen dag voor feestjesquote:
Het is toch altijd een dag voor feestjes?quote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet? Maar het is zondag dus geen dag voor feestjes
Dan moet je een feestje gevenquote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch altijd een dag voor feestjes?
Ik ben geen kennerquote:
Denk dat ze vooral zo fel op die ouwe zijn ... maar die komt niet meer op bezoek dus dan maar op jr.quote:Op zondag 3 november 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner
Was al verrast dat die Spanjolen zo fel daarop waren
Maar is de koning daar wel verantwoordelijk voor?quote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu ook de acties op de president ....
Wat kan k er van zeggen ... natuurgeweld is onvoorspelbaar , maar daar zijn ze dus boos over dar er te laat werd ge-alameerd,,,
Maar de regioregering van Valencia, met een grote autonomie en een eigen burgerbescherming bij dit soort calamiteiten, wordt juist bestuurd door die PP. De huidige premier daar, Carlos Mazn, hief bij zijn aanstelling vorig jaar direct een speciaal regionaal cordinatiecentrum voor noodgevallen op dat zijn voorganger in het leven had geroepen. En het is die regionale overheid die dinsdag een alert naar alle mobiele telefoons in de provincie Valencia stuurde vanwege het noodweer; maar dat gebeurde pas na acht uur ’s avonds, toen de dorpen rond de stad al half onder water stonden. Zelf had Mazn eerder op de dag op X laten weten dat ‘rond 18.00 uur’ het ergste voorbij zou zijn, een bericht dat hij verwijderde toen de ramp zich had voltrokken.quote:Op zondag 3 november 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar is de koning daar wel verantwoordelijk voor?
Volgens mij is dat in de meeste Europese landen zo.quote:Op zondag 3 november 2024 21:50 schreef aloa het volgende:
Koning in Spanje is vergelijkbaar met de macht van onze koning.
Geen macht dus.
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 november 2024 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in de meeste Europese landen zo.
Ze zijn boos omdat het te alarm te laat kwam,quote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu ook de acties op de president ....
Wat kan k er van zeggen ... natuurgeweld is onvoorspelbaar , maar daar zijn ze dus boos over dar er te laat werd ge-alameerd,,,
En wij ondertussen maar de koning van Spanje erenquote:Op zondag 3 november 2024 21:50 schreef aloa het volgende:
Koning in Spanje is vergelijkbaar met de macht van onze koning.
Geen macht dus.
Zekers, de Belgische koning is zelfs even afgezet toen hij de wet op abortus niet wou goedkeuren.quote:
Serieus?quote:Op zondag 3 november 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn boos omdat het te alarm te laat kwam,
en omdat de hulpverlening gewoon heel moeizaam loopt,
hoe moeilijk kan het zijn om schoon water daar te krijgen
Idd, waar moet het vandaan komen?quote:
Ja er is geen infrastructuur, alles wat schoon tapt is nu vuil.quote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, waar moet het vandaan komen?
Flessen, jerrycans, tankwagens, etcetc.quote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, waar moet het vandaan komen?
Niet normaalquote:Op zondag 3 november 2024 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wij ondertussen maar de koning van Spanje eren
Klopt ja..quote:Op zondag 3 november 2024 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, de Belgische koning is zelfs even afgezet toen hij de wet op abortus niet wou goedkeuren.
Die flessen moeten ook gevuld worden.quote:Op zondag 3 november 2024 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Flessen, jerrycans, tankwagens, etcetc.
Dat hoort bij noodhulp he. Dat ga je regelen.
Dan trek je wat magazijnen van grote supermarkten leeg, daar zal echt meer dan genoeg staan.quote:Op zondag 3 november 2024 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die flessen moeten ook gevuld worden.![]()
Je hebt aan de oostkust een hele bergketen lopen en ik vermoed dat al het water tussen die bergketen en de zee verkloot is.
Ik heb zo'n vermoede dat dat al op is. Het is niet zo simpelquote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan trek je wat magazijnen van grote supermarkten leeg, daar zal echt meer dan genoeg staan.
Ik weet niet hoe het nu is maar supermarkten zoals wij die hebben kennen ze daar ook niet echt.quote:Op zondag 3 november 2024 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoede dat dat al op is. Het is niet zo simpel
Supermarkten zijn helemaal prima daar. Maar in Nederland drinken we uit de kraan en in Spanje zijn ze afhankelijk van water in flessen. Dat is al een verschil.quote:Op zondag 3 november 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is maar supermarkten zoals wij die hebben kennen ze daar ook niet echt.
Dus de eerste run is op flessen water, ook als je geen last hebt.quote:Op zondag 3 november 2024 22:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Supermarkten zijn helemaal prima daar. Maar in Nederland drinken we uit de kraan en in Spanje zijn ze afhankelijk van water in flessen. Dat is al een verschil.
Ja dat lijkt mij ook. Maar ik googelde net en las dat je kraanwater in Spanje ook kan drinken. Maar voor zover ik wist drink je in Spanje toch beter niet uit de kraan en koop je flessen water.quote:Op zondag 3 november 2024 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus de eerste run is op flessen water, ook als je geen last hebt.
Nu even niet uit de kraan drinken in die regioquote:Op zondag 3 november 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. Maar ik googelde net en las dat je kraanwater in Spanje ook kan drinken. Maar voor zover ik wist drink je in Spanje toch beter niet uit de kraan en koop je flessen water.
Door al die overstromingen is er ook een boel kapot, dus komt er modder uit de kraan als die het al doet.quote:Op zondag 3 november 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. Maar ik googelde net en las dat je kraanwater in Spanje ook kan drinken. Maar voor zover ik wist drink je in Spanje toch beter niet uit de kraan en koop je flessen water.
Ja dat is ook zo. Flessen water is nu sowieso een van de eerste levensbehoefte daar lijkt me.quote:Op zondag 3 november 2024 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Door al die overstromingen is er ook een boel kapot, dus komt er modder uit de kraan als die het al doet.
De laatste keer dat ik in Spanje was dronk ik gewoon kraanwater.quote:Op zondag 3 november 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
De meeste plekken zijn voorzien van prima kraanwater.quote:Op zondag 3 november 2024 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Spanje was dronk ik gewoon kraanwater.
Maar het kan per regio verschillen.
Als je van chloorsmaak houdt, is het prima te drinken.quote:Op zondag 3 november 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste plekken zijn voorzien van prima kraanwater.
Zwembad water?quote:Op zondag 3 november 2024 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je van chloorsmaak houdt, is het prima te drinken.
quote:Op zondag 3 november 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste plekken zijn voorzien van prima kraanwater.
Echt niet zag gisteren een donatie stream en meeste dingen waren op ... en water zou de regering inmoeten voorzien ,,,quote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan trek je wat magazijnen van grote supermarkten leeg, daar zal echt meer dan genoeg staan.
Volgens mij is dat ook al lang niet meer zo, vroeger op campings enzo wel. Wij gingen naar een camping die een eigen waterzuivering had.quote:Op zondag 3 november 2024 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je van chloorsmaak houdt, is het prima te drinken.
Dat bedoel ik ook, dat hoort bij noodhulp zorgen dat er water is.quote:Op zondag 3 november 2024 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Echt niet zag gisteren een donatie stream en meeste dingen waren op ... en water zou de regering inmoeten voorzien ,,,
Ja het kan met chloor smaak, drink meestal gewoon bierquote:Op zondag 3 november 2024 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Spanje was dronk ik gewoon kraanwater.
Maar het kan per regio verschillen.
Gelukkig maar dan dat je nu kan zwemmen, en het trauma toch verwerkt hebt.quote:Op zondag 3 november 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan nu prima zwemmen, maar als kind had ik er trauma's van, zwemles, die chloorlucht....
Sommige zwembaden waren daar wel goed in.quote:Op zondag 3 november 2024 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat je nu kan zwemmen, en het trauma toch verwerkt hebt.
Vond het ook niet altijd even fijn als kind nee, en dagen lang last van de ogen door het water daar
Ik herinner me nog gewoon de lucht wanneer we daar aan kwamen lopen richting zwembad. Tegenwoordig is het niet meer zoveel chloor denk ik, maar toen wel. Dat associeerde ik met zwemmen en leren zwemmen ging echt niet zonder slag of stoot toen ik klein was.quote:Op zondag 3 november 2024 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat je nu kan zwemmen, en het trauma toch verwerkt hebt.
Vond het ook niet altijd even fijn als kind nee, en dagen lang last van de ogen door het water daar
Maar dat hadden we in NL ook ...quote:Op zondag 3 november 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan nu prima zwemmen, maar als kind had ik er trauma's van, zwemles, die chloorlucht....
Te goed jaquote:Op zondag 3 november 2024 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige zwembaden waren daar wel goed in.
Kom ik aan met alleen zwemdiploma A.quote:Op zondag 3 november 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik herinner me nog gewoon de lucht wanneer we daar aan kwamen lopen richting zwembad. Tegenwoordig is het niet meer zoveel chloor denk ik, maar toen wel. Dat associeerde ik met zwemmen en leren zwemmen ging echt niet zonder slag of stoot toen ik klein was.Gelukkig toch volbracht en diploma t/m C.
Netjes tochquote:Op zondag 3 november 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik herinner me nog gewoon de lucht wanneer we daar aan kwamen lopen richting zwembad. Tegenwoordig is het niet meer zoveel chloor denk ik, maar toen wel. Dat associeerde ik met zwemmen en leren zwemmen ging echt niet zonder slag of stoot toen ik klein was.Gelukkig toch volbracht en diploma t/m C.
Dat was bij mij ook zo.quote:Op zondag 3 november 2024 23:38 schreef chufi het volgende:
A was genoeg en ben verder niet gegaan ,,
Ik moest voor mijn A diploma ook al met kleren aan zwemmen.quote:Op zondag 3 november 2024 23:39 schreef Shii het volgende:
Ja als je maar kan zwemmen, A is helemaal prima.
Tegenwoordig moet je met B al met kleren aan. Vroeger was dat anders.
Edit: met A zelfs al.
Als je het zo leest ben je mat alleen A verdoemd als je in het water terecht komtquote:Op zondag 3 november 2024 23:39 schreef Shii het volgende:
Ja als je maar kan zwemmen, A is helemaal prima.
Tegenwoordig moet je met B al met kleren aan. Vroeger was dat anders.
In open water is het dus direct overquote:
Ik ook en in een buiten zwembad, leek alsof het ook in de winter was maar dat zal wel niet. Wel zo tering koud dat je snel het water in sprong omdat dat warmer was dan de lucht.quote:Op zondag 3 november 2024 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest voor mijn A diploma ook al met kleren aan zwemmen.
Dat laatste herinner ik mij ook nog wel.quote:Op zondag 3 november 2024 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook en in een buiten zwembad, leek alsof het ook in de winter was maar dat zal wel niet. Wel zo tering koud dat je snel het water in sprong omdat dat warmer was dan de lucht.
B verschilde in mijn tijd niet zoveel met A. De afstanden en tijden waren alleen wat langer.quote:Op zondag 3 november 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
Ik moest watertrappelen en klaar .. B was met kleren .. dat vond ik zonde
Nah kleren...Dun zomerjurkje en sandalen ofzo. Het slaat ook nergens op, als je te water raakt met een paar laarzen en een winterjas verzuip je toch wel.quote:Op zondag 3 november 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
Ik moest watertrappelen en klaar .. B was met kleren .. dat vond ik zonde
Dat idd.quote:Op zondag 3 november 2024 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah kleren...Dun zomerjurkje en sandalen ofzo. Het slaat ook nergens op, als je te water raakt met een paar laarzen en een winterjas verzuip je toch wel.
Probeer jij maar eens je knopen/rits/veters open te krijgen in paniek en kouquote:Op zondag 3 november 2024 23:51 schreef chufi het volgende:
dan doe je die toch uit ... als je temnminste daaraan denkt ..
Ja das een andere iets idd ...quote:Op zondag 3 november 2024 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens je knopen/rits/veters open te krijgen in paniek en kou
Gewoon nooit pissen in de gracht met een slokkie opquote:
Je denkt niet na als je in paniek raakt, dat is het gevaar.quote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef chufi het volgende:
n paniek raak je in paniek en werkt alles anders,,,
oops we krijgen een storyquote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon nooit pissen in de gracht met een slokkie op
Trek maar eens een spijkerbroek uit de wasmachine dat weegt ook al aardig wat.quote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef chufi het volgende:
n paniek raak je in paniek en werkt alles anders,,,
Lol nee, maar er verzuipen elk jaar mensen die er in donderen.quote:
Maar dan ben je met meerdere, je kan elkaar helpen. Zeker als er iemand in het water valt.quote:Op maandag 4 november 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
Ik weet wel een keer dat ik met vrienden in een bootje door de grachten voer en de dames moesten pissen... dat was dus gewoon broek omlaag en over de rand zitten en pissen ....
Een bootje kan je wel weer in met wat hulp. Er verzuipen 18 mensen (gemiddeld) per jaar de grachten van Amsterdamquote:Op maandag 4 november 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
Ik weet wel een keer dat ik met vrienden in een bootje door de grachten voer en de dames moesten pissen... dat was dus gewoon broek omlaag en over de rand zitten en pissen ....
Zoveel nog?quote:Op maandag 4 november 2024 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een bootje kan je wel weer in met wat hulp. Er verzuipen 18 mensen (gemiddeld) per jaar de grachten van Amsterdam
En dat is alleen in de grachten van Amsterdam.quote:
quote:
De kademuur is meestal ook nog 2 meter, ofzo, hoog.quote:Op maandag 4 november 2024 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat is alleen in de grachten van Amsterdam.
Ja plus een boel toeristen die even gaan pissen.quote:Op maandag 4 november 2024 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kademuur is meestal ook nog 2 meter, ofzo, hoog.
Ik heb vannacht 15 uur geslapen ofzo. Ik ben dus niet echt moe idd.quote:
Nou ja ik wist wel dat je het begreep.quote:Op maandag 4 november 2024 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik moest echt heel hard lachen gewoon omdat jij
15 uur? Serieus?quote:Op maandag 4 november 2024 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vannacht 15 uur geslapen ofzo. Ik ben dus niet echt moe idd.
Dronken enof stoonde toeristen. Daar hoef je niet veel hulp van te verwachten idd.quote:Op maandag 4 november 2024 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja plus een boel toeristen die even gaan pissen.
quote:
Wat is er nou weer mis ?quote:
Geen idee, zullen we hem in de gracht donderen?quote:
Ik ben voor, en doorquote:Op maandag 4 november 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, zullen we hem in de gracht donderen?
Op een rondvaartboot?quote:Op maandag 4 november 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets , maar was meer om er de vaart er in te houden
De vaart is hier 's morgens als iedereen elkaar goedemorgen gaat wensen.quote:Op maandag 4 november 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets , maar was meer om er de vaart er in te houden
Hou maar op want ik zit al met de film Amsterdamned in mijn hoofd.quote:
Ga ik toch maar weer een keer kijken voordat 2 uitkomt.quote:Op maandag 4 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou maar op want ik zit al met de film Amsterdamned in mijn hoofd.
Van sommige films zouden nooit een vervolg gemaakt mogen worden.quote:Op maandag 4 november 2024 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga ik toch maar weer een keer kijken voordat 2 uitkomt.
Ah zag laats een nieuwe opname locatie van de film ...quote:Op maandag 4 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou maar op want ik zit al met de film Amsterdamned in mijn hoofd.
Ik heb er wel vertrouwen in. Misschien is het beter als ze het een compleet andere titel geven.quote:Op maandag 4 november 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van sommige films zouden nooit een vervolg gemaakt mogen worden.
Al die oudjesquote:Op maandag 4 november 2024 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in. Misschien is het beter als ze het een compleet andere titel geven.
Idd, nu is het meer meeliften op het succes van...quote:Op maandag 4 november 2024 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in. Misschien is het beter als ze het een compleet andere titel geven.
Met dit soort films kan het prima, beetje actie wat geweld tieten en bloed. Een LIFT 2 zou ik niet snel accepterenquote:Op maandag 4 november 2024 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, nu is het meer meeliften op het succes van...
oh ja daar woonde ik tegenover...quote:Op maandag 4 november 2024 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Met dit soort films kan het prima, beetje actie wat geweld tieten en bloed. Een LIFT 2 zou ik niet snel accepteren
Ik wou al zeggen dat er van De lift ook nooit een 2de deel zou moeten komen.quote:Op maandag 4 november 2024 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Met dit soort films kan het prima, beetje actie wat geweld tieten en bloed. Een LIFT 2 zou ik niet snel accepteren
Schatjes recentelijk weer eens gezien, die film is inmiddels verbodenquote:Op maandag 4 november 2024 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Net als Flodder en schatjes, de eerste film was geweldig. De vervolgen een slap, overdreven en voorspelbare kutfilms.
ensuur ... tieten -16 of hoe oud was ze l...quote:Op maandag 4 november 2024 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Schatjes recentelijk weer eens gezien, die film is inmiddels verboden
15 en haar moeder was bij de opnames. In die tijd liepen de dames in elk park topless.quote:Op maandag 4 november 2024 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
ensuur ... tieten -16 of hoe oud was ze l...
Jurassic Parkquote:
Als hoofdattractie zeker.quote:
Kan ik niet meer. Ik ben verdoemd.quote:
Ik ga er ook niet meer heen ,,, klaar meequote:Op maandag 4 november 2024 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik niet meer. Ik ben verdoemd.
Altijd weer even schrikken als we voor de spiegel staan.quote:Op maandag 4 november 2024 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet meer heen ,,, klaar mee
Ik zal mijn best doen voordat ik de hele nacht wakker lig.quote:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:
Je begint er over, maar verder maakt het mij niet uit want niemand weet waar het over gaatquote:Op maandag 4 november 2024 02:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Lekker niet meer over hebben.quote:Op maandag 4 november 2024 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begint er over, maar verder maakt het mij niet uit want niemand weet waar het over gaat
Ehhhh? Geen idee. Hadden we het ergens over?quote:
Ja dat hadden we dus niet.quote:
Zeg het hem voordat ik mijn killerparkiet op hem afstuur.quote:
San Martin vandaag hun wedstrijd om promotie verlorenquote:
Prutsers. Geen feest.quote:Op maandag 4 november 2024 02:16 schreef engine het volgende:
[..]
San Martin vandaag hun wedstrijd om promotie verloren
Het plein midden in de stad was al aan alle kanten afgezet maar geen feest.
Nee, nee, nee...quote:
Balen man ...quote:Op maandag 4 november 2024 02:16 schreef engine het volgende:
[..]
San Martin vandaag hun wedstrijd om promotie verloren
Het plein midden in de stad was al aan alle kanten afgezet maar geen feest.
Wat is er tegenwoordig niet balen.quote:
Ik ga niet beginnen.quote:
Ik mijn snavel.quote:
Ik ook zo. Slaap lekker kerel.quote:
Ga dan, of wacht je totdat ik je ga instoppen?quote:
Dacht ik al.quote:
Hulloaquote:
We moeten nog even wachten. Pullup is vast koffie aan het zetten nuquote:
Ik kom later wel terug danquote:Op maandag 4 november 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten nog even wachten. Pullup is vast koffie aan het zetten nu
quote:Op maandag 4 november 2024 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten nog even wachten. Pullup is vast koffie aan het zetten nu
Groot gelijk, thnx againquote:Op maandag 4 november 2024 07:57 schreef pullup het volgende:
Altijd net wat langer uitslapen op maandag
quote:
quote:
Die komt uit zo'n Planet Earth oid dingquote:
Had hem ook al wel eens gezienquote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt uit zo'n Planet Earth oid ding
Onvoorstelbaar dat er berhaupt mensen op stemmenquote:Op maandag 4 november 2024 08:01 schreef pullup het volgende:
Gaat nog wat worden weer als die domme pummel weer president is
[ x ]
Episch 404 - Artikel niet gevondenquote:Op maandag 4 november 2024 10:04 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2024/11/(...)te-bek-uit-het-vet/]
Zo is dat!!
Hoezo onvoorstelbaar? Dat soort ******** hebben we hier ook en die hebben ook zo gestemdquote:Op maandag 4 november 2024 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat er berhaupt mensen op stemmen
Het zal wel alleen voor Ajacieden zijnquote:Op maandag 4 november 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Episch 404 - Artikel niet gevonden
Helaas, maar de opgevraagde pagina kon niet worden gevonden. Misschien kan de zoekfunctie helpen!
krijg ik?
Alleen als ze onder elkaar zijn hebben ze een grote bek.quote:Op maandag 4 november 2024 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal wel alleen voor Ajacieden zijn
Episch 404 - Artikel niet gevondenquote:Op maandag 4 november 2024 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal wel alleen voor Ajacieden zijn
Vind ik ook onvoorstelbaarquote:Op maandag 4 november 2024 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo onvoorstelbaar? Dat soort ******** hebben we hier ook en die hebben ook zo gestemd
Bij De Speld werkt die grote bek dus niet.quote:Op maandag 4 november 2024 11:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind ik ook onvoorstelbaar![]()
Dat zo'n grote bek werkt
Wel een prethond is datquote:Op maandag 4 november 2024 11:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
net of ik naar mijn eigen hond kijk, alleen zonder skateboard
Dat is nog engerquote:
Ja, bij jullie hoeven ze zeker en vast niet meer te waarschuwenquote:
Opgegeven gebied.quote:Op maandag 4 november 2024 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, bij jullie hoeven ze zeker en vast niet meer te waarschuwen
Zit mij hier even lekker te maken.quote:Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
Witte chocolade met speculaasstukjes erin
Alstu!quote:Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit mij hier even lekker te maken.
Whoah.quote:
Dan was dat alarm behoorlijk te laat,quote:Op maandag 4 november 2024 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een appelquote:Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
Witte chocolade met speculaasstukjes erin
Ze doen alvast wel inkopenquote:Op maandag 4 november 2024 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan.quote:
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.quote:
Op tijd terug voor de Sint dusquote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.
Die wil ik niet missen natuurlijkquote:
Je zit er best lang jaquote:Op maandag 4 november 2024 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Die wil ik niet missen natuurlijken inmiddels ook wel weer een beetje zin om naar huis te gaan.
Die zijn de moeite waard idd ...quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.
Ben je er ooit geweest? Wat ik zo begrijp is twee dagen wel voldoende om het meeste te zien. Een dag Argentijnse kant en een dag Braziliaanse kant.quote:
Nee mn dochter ...quote:Op maandag 4 november 2024 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Wat ik zo begrijp is twee dagen wel voldoende om het meeste te zien. Een dag Argentijnse kant en een dag Braziliaanse kant.
Hey Justinquote:
Morguh Pullupquote:
Morguh Asquote:
Morguh Assiequote:
A wat liefquote:
Zo lief zijn ze nou ook weer niet, als ze de kans krijgen maken ze iemand gewoon kapot.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik herken mezelf erin, daarom vind ik ze lief
Spannendquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
De eerste verkiezingsuitslag is al binnen. Dixville Notch: 50% Harris 50% Trump
Ik vind deze dag wel spannend ja. Er hangt veel vanaf.quote:
Kutbeestenquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo lief zijn ze nou ook weer niet, als ze de kans krijgen maken ze iemand gewoon kapot.
Vorige keer was daar maar 1/6e voor Trump, dus als die lijn zich doortrekt…quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
Absoluut. Spannendste verkiezingen ooit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind deze dag wel spannend ja. Er hangt veel vanaf.
Want Harris is geweldig?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Absoluut. Spannendste verkiezingen ooit.
Ik hoop dat Trump echt wordt afgemaakt (met stemmen dan uiteraard).
Krijg je dit weerquote:
Ik vind Harris ook geen goede keuze, maar jij zegt ‘afgemaakt’, dus bent kennelijk heel overtuigd dat ze dat wel isquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Krijg je dit weer![]()
Als je Trump een halve gare gek vind, dan moet je Harris geweldig vinden?
Ik vind Harris een betere keuze voor Europa en de rest van de wereld.
Het is vooral moddergooienquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:49 schreef Sodeknetters het volgende:
Probeer me wat in te lezen over de verschillen in standpunten tussen Trum en Harris. Verdomd lastig, alles wat je leest uit de VS is zo gekleurd.
Volgens mij zegt aloa daarmee dat hij Harris een betere keuze vindtquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Harris ook geen goede keuze, maar jij zegt ‘afgemaakt’, dus bent kennelijk heel overtuigd dat ze dat wel is
Nou nee, ik vind Trump een crimineel, verkrachter etc etc.. zo iemand hoort geen President te worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Harris ook geen goede keuze, maar jij zegt ‘afgemaakt’, dus bent kennelijk heel overtuigd dat ze dat wel is
Nou, winnen is een betere keuze, afgemaakt is een geweldige keuzequote:Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zegt aloa daarmee dat hij Harris een betere keuze vindt
Dat is een kwestie van interpretatiequote:Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, winnen is een betere keuze, afgemaakt is een geweldige keuze
Je snapt wel dat dat niet letterlijk was bedoeldquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, winnen is een betere keuze, afgemaakt is een geweldige keuze
Dan is het nog steeds moddergooienquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel veel over Trump is allang bewezen..
Voor Kamala is het nog meer een spel denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dat niet letterlijk was bedoeld![]()
Voor Trump is het een spel, dus ik pas mijn woordkeuze aan hem aan
Trump is een anti-iedereen pion, die is alleen maar voor zichzelf bezigquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Voor Kamala is het nog meer een spel denk ik
Da’s gewoon een anti-Trump pion
Ben jij pro-Trump?quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Voor Kamala is het nog meer een spel denk ik
Da’s gewoon een anti-Trump pion
Nee. Maar ben ook niet pro-Harris, en vind dat mensen nogal makkelijk achter Harris gaan staan ondat Trump zo’n idioot isquote:
Meer keuze is er niet, ik vind wel dat het tijd wordt dat het er een eind komt aan de macht van Trump, als Harris daarvoor moet winnen vind ik dat prima.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Maar ben ook niet pro-Harris, en vind dat mensen nogal makkelijk achter Harris gaan staan ondat Trump zo’n idioot is
Ik neem die man niet zo serieus maar als ongeveer de helft van een land daar toch voor kiest heeft dat wel een reden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Maar ben ook niet pro-Harris, en vind dat mensen nogal makkelijk achter Harris gaan staan ondat Trump zo’n idioot is
Op basis van ZES stemmen geloof ikquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
1100% Trump dan tochquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
Aangezien Trump een enorme crimineel is is het wat mij betreft best makkelijk kiezen
Dat geldt voor beide kanten, denk ik. Aan beide kanten zitten groepen die zich niet gehoord voelen, en zeer gevoelig zijn voor populisme, zei het links of rechtsquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik neem die man niet zo serieus maar als ongeveer de helft van een land daar toch voor kiest heeft dat wel een reden.
Als je van criminelen houd,...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |