Goed plan.quote:
Hoe lang zit je daar nog?quote:
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.quote:
Op tijd terug voor de Sint dusquote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.
Die wil ik niet missen natuurlijkquote:
Je zit er best lang jaquote:Op maandag 4 november 2024 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Die wil ik niet missen natuurlijken inmiddels ook wel weer een beetje zin om naar huis te gaan.
Die zijn de moeite waard idd ...quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.
Ben je er ooit geweest? Wat ik zo begrijp is twee dagen wel voldoende om het meeste te zien. Een dag Argentijnse kant en een dag Braziliaanse kant.quote:
Nee mn dochter ...quote:Op maandag 4 november 2024 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Wat ik zo begrijp is twee dagen wel voldoende om het meeste te zien. Een dag Argentijnse kant en een dag Braziliaanse kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |