Goed plan.quote:
Hoe lang zit je daar nog?quote:
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.quote:
Op tijd terug voor de Sint dusquote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.
Die wil ik niet missen natuurlijkquote:
Je zit er best lang jaquote:Op maandag 4 november 2024 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Die wil ik niet missen natuurlijken inmiddels ook wel weer een beetje zin om naar huis te gaan.
Die zijn de moeite waard idd ...quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.
Ben je er ooit geweest? Wat ik zo begrijp is twee dagen wel voldoende om het meeste te zien. Een dag Argentijnse kant en een dag Braziliaanse kant.quote:
Nee mn dochter ...quote:Op maandag 4 november 2024 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Wat ik zo begrijp is twee dagen wel voldoende om het meeste te zien. Een dag Argentijnse kant en een dag Braziliaanse kant.
Hey Justinquote:
Morguh Pullupquote:
Morguh Asquote:
Morguh Assiequote:
A wat liefquote:
Zo lief zijn ze nou ook weer niet, als ze de kans krijgen maken ze iemand gewoon kapot.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik herken mezelf erin, daarom vind ik ze lief
Spannendquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
De eerste verkiezingsuitslag is al binnen. Dixville Notch: 50% Harris 50% Trump
Ik vind deze dag wel spannend ja. Er hangt veel vanaf.quote:
Kutbeestenquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zo lief zijn ze nou ook weer niet, als ze de kans krijgen maken ze iemand gewoon kapot.
Vorige keer was daar maar 1/6e voor Trump, dus als die lijn zich doortrekt…quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
Absoluut. Spannendste verkiezingen ooit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind deze dag wel spannend ja. Er hangt veel vanaf.
Want Harris is geweldig?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Absoluut. Spannendste verkiezingen ooit.
Ik hoop dat Trump echt wordt afgemaakt (met stemmen dan uiteraard).
Krijg je dit weerquote:
Ik vind Harris ook geen goede keuze, maar jij zegt ‘afgemaakt’, dus bent kennelijk heel overtuigd dat ze dat wel isquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Krijg je dit weer![]()
Als je Trump een halve gare gek vind, dan moet je Harris geweldig vinden?
Ik vind Harris een betere keuze voor Europa en de rest van de wereld.
Het is vooral moddergooienquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:49 schreef Sodeknetters het volgende:
Probeer me wat in te lezen over de verschillen in standpunten tussen Trum en Harris. Verdomd lastig, alles wat je leest uit de VS is zo gekleurd.
Volgens mij zegt aloa daarmee dat hij Harris een betere keuze vindtquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Harris ook geen goede keuze, maar jij zegt ‘afgemaakt’, dus bent kennelijk heel overtuigd dat ze dat wel is
Nou nee, ik vind Trump een crimineel, verkrachter etc etc.. zo iemand hoort geen President te worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Harris ook geen goede keuze, maar jij zegt ‘afgemaakt’, dus bent kennelijk heel overtuigd dat ze dat wel is
Nou, winnen is een betere keuze, afgemaakt is een geweldige keuzequote:Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zegt aloa daarmee dat hij Harris een betere keuze vindt
Dat is een kwestie van interpretatiequote:Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, winnen is een betere keuze, afgemaakt is een geweldige keuze
Je snapt wel dat dat niet letterlijk was bedoeldquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, winnen is een betere keuze, afgemaakt is een geweldige keuze
Dan is het nog steeds moddergooienquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Heel veel over Trump is allang bewezen..
Voor Kamala is het nog meer een spel denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Je snapt wel dat dat niet letterlijk was bedoeld![]()
Voor Trump is het een spel, dus ik pas mijn woordkeuze aan hem aan
Trump is een anti-iedereen pion, die is alleen maar voor zichzelf bezigquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Voor Kamala is het nog meer een spel denk ik
Da’s gewoon een anti-Trump pion
Ben jij pro-Trump?quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Voor Kamala is het nog meer een spel denk ik
Da’s gewoon een anti-Trump pion
Nee. Maar ben ook niet pro-Harris, en vind dat mensen nogal makkelijk achter Harris gaan staan ondat Trump zo’n idioot isquote:
Meer keuze is er niet, ik vind wel dat het tijd wordt dat het er een eind komt aan de macht van Trump, als Harris daarvoor moet winnen vind ik dat prima.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Maar ben ook niet pro-Harris, en vind dat mensen nogal makkelijk achter Harris gaan staan ondat Trump zo’n idioot is
Ik neem die man niet zo serieus maar als ongeveer de helft van een land daar toch voor kiest heeft dat wel een reden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee. Maar ben ook niet pro-Harris, en vind dat mensen nogal makkelijk achter Harris gaan staan ondat Trump zo’n idioot is
Op basis van ZES stemmen geloof ikquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
1100% Trump dan tochquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
Aangezien Trump een enorme crimineel is is het wat mij betreft best makkelijk kiezen
Dat geldt voor beide kanten, denk ik. Aan beide kanten zitten groepen die zich niet gehoord voelen, en zeer gevoelig zijn voor populisme, zei het links of rechtsquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik neem die man niet zo serieus maar als ongeveer de helft van een land daar toch voor kiest heeft dat wel een reden.
Als je van criminelen houd,...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |