Episch 404 - Artikel niet gevondenquote:Op maandag 4 november 2024 10:04 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2024/11/(...)te-bek-uit-het-vet/]
Zo is dat!!
Hoezo onvoorstelbaar? Dat soort ******** hebben we hier ook en die hebben ook zo gestemdquote:Op maandag 4 november 2024 10:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat er überhaupt mensen op stemmen
Het zal wel alleen voor Ajacieden zijnquote:Op maandag 4 november 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Episch 404 - Artikel niet gevonden
Helaas, maar de opgevraagde pagina kon niet worden gevonden. Misschien kan de zoekfunctie helpen!
krijg ik?
Alleen als ze onder elkaar zijn hebben ze een grote bek.quote:Op maandag 4 november 2024 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal wel alleen voor Ajacieden zijn
Episch 404 - Artikel niet gevondenquote:Op maandag 4 november 2024 11:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal wel alleen voor Ajacieden zijn
Vind ik ook onvoorstelbaarquote:Op maandag 4 november 2024 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo onvoorstelbaar? Dat soort ******** hebben we hier ook en die hebben ook zo gestemd
Bij De Speld werkt die grote bek dus niet.quote:Op maandag 4 november 2024 11:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Vind ik ook onvoorstelbaar![]()
Dat zo'n grote bek werkt
Wel een prethond is datquote:Op maandag 4 november 2024 11:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
net of ik naar mijn eigen hond kijk, alleen zonder skateboard
Was, Wo?quote:
Ja, bij jullie hoeven ze zeker en vast niet meer te waarschuwenquote:
Opgegeven gebied.quote:Op maandag 4 november 2024 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, bij jullie hoeven ze zeker en vast niet meer te waarschuwen
Zit mij hier even lekker te maken.quote:Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
Witte chocolade met speculaasstukjes erin
Alstu!quote:Op maandag 4 november 2024 15:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit mij hier even lekker te maken.
Whoah.quote:
Dan was dat alarm behoorlijk te laat,quote:Op maandag 4 november 2024 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon een appelquote:Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
Witte chocolade met speculaasstukjes erin
Ze doen alvast wel inkopenquote:Op maandag 4 november 2024 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Goed plan.quote:
Hoe lang zit je daar nog?quote:
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.quote:
Op tijd terug voor de Sint dusquote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.
Die wil ik niet missen natuurlijkquote:
Je zit er best lang jaquote:Op maandag 4 november 2024 22:31 schreef engine het volgende:
[..]
Die wil ik niet missen natuurlijken inmiddels ook wel weer een beetje zin om naar huis te gaan.
Die zijn de moeite waard idd ...quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk nog drie weken werken en dan nog een korte week vakantie. Wil naar Iguazu watervallen en nog twee dagen in Buenos Aires zoiets.
Ben je er ooit geweest? Wat ik zo begrijp is twee dagen wel voldoende om het meeste te zien. Een dag Argentijnse kant en een dag Braziliaanse kant.quote:
Nee mn dochter ...quote:Op maandag 4 november 2024 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ben je er ooit geweest? Wat ik zo begrijp is twee dagen wel voldoende om het meeste te zien. Een dag Argentijnse kant en een dag Braziliaanse kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |