Heb je ook de stand van een jaar geleden?quote:Op zondag 3 november 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat mooi de goede kant op
[ afbeelding ]
Toen moest ik het blaadje op zijn kop houden om er wat van te makenquote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ook de stand van een jaar geleden?
Daarom ja, dat was 'pas' een jaar terugquote:Op zondag 3 november 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen moest ik het blaadje op zijn kop houden om er wat van te maken
Rare jongen die Odysseusquote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Ajax en Odysseus, door Agostino Masucci, 18e eeuw
[ afbeelding ]
Het volk heeft de Spaanse koning verjaagtquote:Op zondag 3 november 2024 20:04 schreef chufi het volgende:
Ik ken alleen Giacamo Agostini van de 20ste eeuw
De boefjes.quote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het volk heeft de Spaanse koning verjaagt
Avond schoonheid.quote:
(Nog) geen guillotine, het valt meequote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Giacamo is Italiaansquote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goede naam ookquote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet? Maar het is zondag dus geen dag voor feestjesquote:
Het is toch altijd een dag voor feestjes?quote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet? Maar het is zondag dus geen dag voor feestjes
Dan moet je een feestje gevenquote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch altijd een dag voor feestjes?
Ik ben geen kennerquote:
Denk dat ze vooral zo fel op die ouwe zijn ... maar die komt niet meer op bezoek dus dan maar op jr.quote:Op zondag 3 november 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner
Was al verrast dat die Spanjolen zo fel daarop waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |