Heb je ook de stand van een jaar geleden?quote:Op zondag 3 november 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat mooi de goede kant op
[ afbeelding ]
Toen moest ik het blaadje op zijn kop houden om er wat van te makenquote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je ook de stand van een jaar geleden?
Daarom ja, dat was 'pas' een jaar terugquote:Op zondag 3 november 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Toen moest ik het blaadje op zijn kop houden om er wat van te maken
Rare jongen die Odysseusquote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
Ajax en Odysseus, door Agostino Masucci, 18e eeuw
[ afbeelding ]
Het volk heeft de Spaanse koning verjaagtquote:Op zondag 3 november 2024 20:04 schreef chufi het volgende:
Ik ken alleen Giacamo Agostini van de 20ste eeuw
De boefjes.quote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het volk heeft de Spaanse koning verjaagt
Avond schoonheid.quote:
(Nog) geen guillotine, het valt meequote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Giacamo is Italiaansquote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goede naam ookquote:Op zondag 3 november 2024 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet? Maar het is zondag dus geen dag voor feestjesquote:
Het is toch altijd een dag voor feestjes?quote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet? Maar het is zondag dus geen dag voor feestjes
Dan moet je een feestje gevenquote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch altijd een dag voor feestjes?
Ik ben geen kennerquote:
Denk dat ze vooral zo fel op die ouwe zijn ... maar die komt niet meer op bezoek dus dan maar op jr.quote:Op zondag 3 november 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben geen kenner
Was al verrast dat die Spanjolen zo fel daarop waren
Maar is de koning daar wel verantwoordelijk voor?quote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu ook de acties op de president ....
Wat kan k er van zeggen ... natuurgeweld is onvoorspelbaar , maar daar zijn ze dus boos over dar er te laat werd ge-alameerd,,,
Maar de regioregering van Valencia, met een grote autonomie en een eigen burgerbescherming bij dit soort calamiteiten, wordt juist bestuurd door die PP. De huidige premier daar, Carlos Mazón, hief bij zijn aanstelling vorig jaar direct een speciaal regionaal coördinatiecentrum voor noodgevallen op dat zijn voorganger in het leven had geroepen. En het is die regionale overheid die dinsdag een alert naar alle mobiele telefoons in de provincie Valencia stuurde vanwege het noodweer; maar dat gebeurde pas na acht uur ’s avonds, toen de dorpen rond de stad al half onder water stonden. Zelf had Mazón eerder op de dag op X laten weten dat ‘rond 18.00 uur’ het ergste voorbij zou zijn, een bericht dat hij verwijderde toen de ramp zich had voltrokken.quote:Op zondag 3 november 2024 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar is de koning daar wel verantwoordelijk voor?
Volgens mij is dat in de meeste Europese landen zo.quote:Op zondag 3 november 2024 21:50 schreef aloa het volgende:
Koning in Spanje is vergelijkbaar met de macht van onze koning.
Geen macht dus.
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 november 2024 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in de meeste Europese landen zo.
Ze zijn boos omdat het te alarm te laat kwam,quote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef chufi het volgende:
Ik zie nu ook de acties op de president ....
Wat kan k er van zeggen ... natuurgeweld is onvoorspelbaar , maar daar zijn ze dus boos over dar er te laat werd ge-alameerd,,,
En wij ondertussen maar de koning van Spanje erenquote:Op zondag 3 november 2024 21:50 schreef aloa het volgende:
Koning in Spanje is vergelijkbaar met de macht van onze koning.
Geen macht dus.
Zekers, de Belgische koning is zelfs even afgezet toen hij de wet op abortus niet wou goedkeuren.quote:
Serieus?quote:Op zondag 3 november 2024 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn boos omdat het te alarm te laat kwam,
en omdat de hulpverlening gewoon heel moeizaam loopt,
hoe moeilijk kan het zijn om schoon water daar te krijgen
Idd, waar moet het vandaan komen?quote:
Ja er is geen infrastructuur, alles wat schoon tapt is nu vuil.quote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, waar moet het vandaan komen?
Flessen, jerrycans, tankwagens, etcetc.quote:Op zondag 3 november 2024 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, waar moet het vandaan komen?
Niet normaalquote:Op zondag 3 november 2024 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wij ondertussen maar de koning van Spanje eren
Klopt ja..quote:Op zondag 3 november 2024 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, de Belgische koning is zelfs even afgezet toen hij de wet op abortus niet wou goedkeuren.
Die flessen moeten ook gevuld worden.quote:Op zondag 3 november 2024 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Flessen, jerrycans, tankwagens, etcetc.
Dat hoort bij noodhulp he. Dat ga je regelen.
Dan trek je wat magazijnen van grote supermarkten leeg, daar zal echt meer dan genoeg staan.quote:Op zondag 3 november 2024 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die flessen moeten ook gevuld worden.![]()
Je hebt aan de oostkust een hele bergketen lopen en ik vermoed dat al het water tussen die bergketen en de zee verkloot is.
Ik heb zo'n vermoede dat dat al op is. Het is niet zo simpelquote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan trek je wat magazijnen van grote supermarkten leeg, daar zal echt meer dan genoeg staan.
Ik weet niet hoe het nu is maar supermarkten zoals wij die hebben kennen ze daar ook niet echt.quote:Op zondag 3 november 2024 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoede dat dat al op is. Het is niet zo simpel
Supermarkten zijn helemaal prima daar. Maar in Nederland drinken we uit de kraan en in Spanje zijn ze afhankelijk van water in flessen. Dat is al een verschil.quote:Op zondag 3 november 2024 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het nu is maar supermarkten zoals wij die hebben kennen ze daar ook niet echt.
Dus de eerste run is op flessen water, ook als je geen last hebt.quote:Op zondag 3 november 2024 22:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Supermarkten zijn helemaal prima daar. Maar in Nederland drinken we uit de kraan en in Spanje zijn ze afhankelijk van water in flessen. Dat is al een verschil.
Ja dat lijkt mij ook. Maar ik googelde net en las dat je kraanwater in Spanje ook kan drinken. Maar voor zover ik wist drink je in Spanje toch beter niet uit de kraan en koop je flessen water.quote:Op zondag 3 november 2024 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus de eerste run is op flessen water, ook als je geen last hebt.
Nu even niet uit de kraan drinken in die regioquote:Op zondag 3 november 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. Maar ik googelde net en las dat je kraanwater in Spanje ook kan drinken. Maar voor zover ik wist drink je in Spanje toch beter niet uit de kraan en koop je flessen water.
Door al die overstromingen is er ook een boel kapot, dus komt er modder uit de kraan als die het al doet.quote:Op zondag 3 november 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. Maar ik googelde net en las dat je kraanwater in Spanje ook kan drinken. Maar voor zover ik wist drink je in Spanje toch beter niet uit de kraan en koop je flessen water.
Ja dat is ook zo. Flessen water is nu sowieso een van de eerste levensbehoefte daar lijkt me.quote:Op zondag 3 november 2024 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Door al die overstromingen is er ook een boel kapot, dus komt er modder uit de kraan als die het al doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |