De laatste keer dat ik in Spanje was dronk ik gewoon kraanwater.quote:Op zondag 3 november 2024 22:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. Maar ik googelde net en las dat je kraanwater in Spanje ook kan drinken. Maar voor zover ik wist drink je in Spanje toch beter niet uit de kraan en koop je flessen water.
De meeste plekken zijn voorzien van prima kraanwater.quote:Op zondag 3 november 2024 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Spanje was dronk ik gewoon kraanwater.
Maar het kan per regio verschillen.
Als je van chloorsmaak houdt, is het prima te drinken.quote:Op zondag 3 november 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste plekken zijn voorzien van prima kraanwater.
Zwembad water?quote:Op zondag 3 november 2024 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je van chloorsmaak houdt, is het prima te drinken.
quote:Op zondag 3 november 2024 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste plekken zijn voorzien van prima kraanwater.
Echt niet zag gisteren een donatie stream en meeste dingen waren op ... en water zou de regering inmoeten voorzien ,,,quote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan trek je wat magazijnen van grote supermarkten leeg, daar zal echt meer dan genoeg staan.
Volgens mij is dat ook al lang niet meer zo, vroeger op campings enzo wel. Wij gingen naar een camping die een eigen waterzuivering had.quote:Op zondag 3 november 2024 23:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je van chloorsmaak houdt, is het prima te drinken.
Dat bedoel ik ook, dat hoort bij noodhulp zorgen dat er water is.quote:Op zondag 3 november 2024 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Echt niet zag gisteren een donatie stream en meeste dingen waren op ... en water zou de regering inmoeten voorzien ,,,
Hoezo dat?quote:
Ja het kan met chloor smaak, drink meestal gewoon bierquote:Op zondag 3 november 2024 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Spanje was dronk ik gewoon kraanwater.
Maar het kan per regio verschillen.
Gelukkig maar dan dat je nu kan zwemmen, en het trauma toch verwerkt hebt.quote:Op zondag 3 november 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan nu prima zwemmen, maar als kind had ik er trauma's van, zwemles, die chloorlucht....
Sommige zwembaden waren daar wel goed in.quote:Op zondag 3 november 2024 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat je nu kan zwemmen, en het trauma toch verwerkt hebt.
Vond het ook niet altijd even fijn als kind nee, en dagen lang last van de ogen door het water daar
Ik herinner me nog gewoon de lucht wanneer we daar aan kwamen lopen richting zwembad. Tegenwoordig is het niet meer zoveel chloor denk ik, maar toen wel. Dat associeerde ik met zwemmen en leren zwemmen ging echt niet zonder slag of stoot toen ik klein was.quote:Op zondag 3 november 2024 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat je nu kan zwemmen, en het trauma toch verwerkt hebt.
Vond het ook niet altijd even fijn als kind nee, en dagen lang last van de ogen door het water daar
Maar dat hadden we in NL ook ...quote:Op zondag 3 november 2024 23:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan nu prima zwemmen, maar als kind had ik er trauma's van, zwemles, die chloorlucht....
Te goed jaquote:Op zondag 3 november 2024 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige zwembaden waren daar wel goed in.
Kom ik aan met alleen zwemdiploma A.quote:Op zondag 3 november 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik herinner me nog gewoon de lucht wanneer we daar aan kwamen lopen richting zwembad. Tegenwoordig is het niet meer zoveel chloor denk ik, maar toen wel. Dat associeerde ik met zwemmen en leren zwemmen ging echt niet zonder slag of stoot toen ik klein was.Gelukkig toch volbracht en diploma t/m C.
Netjes tochquote:Op zondag 3 november 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik herinner me nog gewoon de lucht wanneer we daar aan kwamen lopen richting zwembad. Tegenwoordig is het niet meer zoveel chloor denk ik, maar toen wel. Dat associeerde ik met zwemmen en leren zwemmen ging echt niet zonder slag of stoot toen ik klein was.Gelukkig toch volbracht en diploma t/m C.
Dat was bij mij ook zo.quote:Op zondag 3 november 2024 23:38 schreef chufi het volgende:
A was genoeg en ben verder niet gegaan ,,
Ik moest voor mijn A diploma ook al met kleren aan zwemmen.quote:Op zondag 3 november 2024 23:39 schreef Shii het volgende:
Ja als je maar kan zwemmen, A is helemaal prima.
Tegenwoordig moet je met B al met kleren aan. Vroeger was dat anders.
Edit: met A zelfs al.
Als je het zo leest ben je mat alleen A verdoemd als je in het water terecht komtquote:Op zondag 3 november 2024 23:39 schreef Shii het volgende:
Ja als je maar kan zwemmen, A is helemaal prima.
Tegenwoordig moet je met B al met kleren aan. Vroeger was dat anders.
In open water is het dus direct overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |