Ik ook en in een buiten zwembad, leek alsof het ook in de winter was maar dat zal wel niet. Wel zo tering koud dat je snel het water in sprong omdat dat warmer was dan de lucht.quote:Op zondag 3 november 2024 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest voor mijn A diploma ook al met kleren aan zwemmen.
Dat laatste herinner ik mij ook nog wel.quote:Op zondag 3 november 2024 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook en in een buiten zwembad, leek alsof het ook in de winter was maar dat zal wel niet. Wel zo tering koud dat je snel het water in sprong omdat dat warmer was dan de lucht.
B verschilde in mijn tijd niet zoveel met A. De afstanden en tijden waren alleen wat langer.quote:Op zondag 3 november 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
Ik moest watertrappelen en klaar .. B was met kleren .. dat vond ik zonde
Nah kleren...Dun zomerjurkje en sandalen ofzo. Het slaat ook nergens op, als je te water raakt met een paar laarzen en een winterjas verzuip je toch wel.quote:Op zondag 3 november 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
Ik moest watertrappelen en klaar .. B was met kleren .. dat vond ik zonde
Dat idd.quote:Op zondag 3 november 2024 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah kleren...Dun zomerjurkje en sandalen ofzo. Het slaat ook nergens op, als je te water raakt met een paar laarzen en een winterjas verzuip je toch wel.
Probeer jij maar eens je knopen/rits/veters open te krijgen in paniek en kouquote:Op zondag 3 november 2024 23:51 schreef chufi het volgende:
dan doe je die toch uit ... als je temnminste daaraan denkt ..
Ja das een andere iets idd ...quote:Op zondag 3 november 2024 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens je knopen/rits/veters open te krijgen in paniek en kou
Gewoon nooit pissen in de gracht met een slokkie opquote:
Je denkt niet na als je in paniek raakt, dat is het gevaar.quote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef chufi het volgende:
n paniek raak je in paniek en werkt alles anders,,,
oops we krijgen een storyquote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon nooit pissen in de gracht met een slokkie op
Trek maar eens een spijkerbroek uit de wasmachine dat weegt ook al aardig wat.quote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef chufi het volgende:
n paniek raak je in paniek en werkt alles anders,,,
Lol nee, maar er verzuipen elk jaar mensen die er in donderen.quote:
Maar dan ben je met meerdere, je kan elkaar helpen. Zeker als er iemand in het water valt.quote:Op maandag 4 november 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
Ik weet wel een keer dat ik met vrienden in een bootje door de grachten voer en de dames moesten pissen... dat was dus gewoon broek omlaag en over de rand zitten en pissen ....
Een bootje kan je wel weer in met wat hulp. Er verzuipen 18 mensen (gemiddeld) per jaar de grachten van Amsterdamquote:Op maandag 4 november 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
Ik weet wel een keer dat ik met vrienden in een bootje door de grachten voer en de dames moesten pissen... dat was dus gewoon broek omlaag en over de rand zitten en pissen ....
Zoveel nog?quote:Op maandag 4 november 2024 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een bootje kan je wel weer in met wat hulp. Er verzuipen 18 mensen (gemiddeld) per jaar de grachten van Amsterdam
En dat is alleen in de grachten van Amsterdam.quote:
quote:
De kademuur is meestal ook nog 2 meter, ofzo, hoog.quote:Op maandag 4 november 2024 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat is alleen in de grachten van Amsterdam.
Ja plus een boel toeristen die even gaan pissen.quote:Op maandag 4 november 2024 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kademuur is meestal ook nog 2 meter, ofzo, hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |