Ik heb vannacht 15 uur geslapen ofzo. Ik ben dus niet echt moe idd.quote:
Nou ja ik wist wel dat je het begreep.quote:Op maandag 4 november 2024 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik moest echt heel hard lachen gewoon omdat jij
15 uur? Serieus?quote:Op maandag 4 november 2024 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vannacht 15 uur geslapen ofzo. Ik ben dus niet echt moe idd.
Dronken enof stoonde toeristen. Daar hoef je niet veel hulp van te verwachten idd.quote:Op maandag 4 november 2024 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja plus een boel toeristen die even gaan pissen.
quote:
Wat is er nou weer mis ?quote:
Geen idee, zullen we hem in de gracht donderen?quote:
Ik ben voor, en doorquote:Op maandag 4 november 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee, zullen we hem in de gracht donderen?
Op een rondvaartboot?quote:Op maandag 4 november 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets , maar was meer om er de vaart er in te houden
De vaart is hier 's morgens als iedereen elkaar goedemorgen gaat wensen.quote:Op maandag 4 november 2024 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets , maar was meer om er de vaart er in te houden
Hou maar op want ik zit al met de film Amsterdamned in mijn hoofd.quote:
Ga ik toch maar weer een keer kijken voordat 2 uitkomt.quote:Op maandag 4 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou maar op want ik zit al met de film Amsterdamned in mijn hoofd.
Van sommige films zouden nooit een vervolg gemaakt mogen worden.quote:Op maandag 4 november 2024 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga ik toch maar weer een keer kijken voordat 2 uitkomt.
Ah zag laats een nieuwe opname locatie van de film ...quote:Op maandag 4 november 2024 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou maar op want ik zit al met de film Amsterdamned in mijn hoofd.
Ik heb er wel vertrouwen in. Misschien is het beter als ze het een compleet andere titel geven.quote:Op maandag 4 november 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van sommige films zouden nooit een vervolg gemaakt mogen worden.
Al die oudjesquote:Op maandag 4 november 2024 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in. Misschien is het beter als ze het een compleet andere titel geven.
Idd, nu is het meer meeliften op het succes van...quote:Op maandag 4 november 2024 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in. Misschien is het beter als ze het een compleet andere titel geven.
Met dit soort films kan het prima, beetje actie wat geweld tieten en bloed. Een LIFT 2 zou ik niet snel accepterenquote:Op maandag 4 november 2024 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, nu is het meer meeliften op het succes van...
oh ja daar woonde ik tegenover...quote:Op maandag 4 november 2024 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Met dit soort films kan het prima, beetje actie wat geweld tieten en bloed. Een LIFT 2 zou ik niet snel accepteren
Ik wou al zeggen dat er van De lift ook nooit een 2de deel zou moeten komen.quote:Op maandag 4 november 2024 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Met dit soort films kan het prima, beetje actie wat geweld tieten en bloed. Een LIFT 2 zou ik niet snel accepteren
Schatjes recentelijk weer eens gezien, die film is inmiddels verbodenquote:Op maandag 4 november 2024 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Net als Flodder en schatjes, de eerste film was geweldig. De vervolgen een slap, overdreven en voorspelbare kutfilms.
çensuur ... tieten -16 of hoe oud was ze l...quote:Op maandag 4 november 2024 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Schatjes recentelijk weer eens gezien, die film is inmiddels verboden
15 en haar moeder was bij de opnames. In die tijd liepen de dames in elk park topless.quote:Op maandag 4 november 2024 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
çensuur ... tieten -16 of hoe oud was ze l...
Jurassic Parkquote:
Als hoofdattractie zeker.quote:
Kan ik niet meer. Ik ben verdoemd.quote:
Ik ga er ook niet meer heen ,,, klaar meequote:Op maandag 4 november 2024 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik niet meer. Ik ben verdoemd.
Altijd weer even schrikken als we voor de spiegel staan.quote:Op maandag 4 november 2024 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet meer heen ,,, klaar mee
Ik zal mijn best doen voordat ik de hele nacht wakker lig.quote:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:
Je begint er over, maar verder maakt het mij niet uit want niemand weet waar het over gaatquote:Op maandag 4 november 2024 02:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Lekker niet meer over hebben.quote:Op maandag 4 november 2024 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begint er over, maar verder maakt het mij niet uit want niemand weet waar het over gaat
Ehhhh? Geen idee. Hadden we het ergens over?quote:
Ja dat hadden we dus niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |