Schatjes recentelijk weer eens gezien, die film is inmiddels verbodenquote:Op maandag 4 november 2024 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Net als Flodder en schatjes, de eerste film was geweldig. De vervolgen een slap, overdreven en voorspelbare kutfilms.
çensuur ... tieten -16 of hoe oud was ze l...quote:Op maandag 4 november 2024 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Schatjes recentelijk weer eens gezien, die film is inmiddels verboden
15 en haar moeder was bij de opnames. In die tijd liepen de dames in elk park topless.quote:Op maandag 4 november 2024 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
çensuur ... tieten -16 of hoe oud was ze l...
Jurassic Parkquote:
Als hoofdattractie zeker.quote:
Kan ik niet meer. Ik ben verdoemd.quote:
Ik ga er ook niet meer heen ,,, klaar meequote:Op maandag 4 november 2024 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan ik niet meer. Ik ben verdoemd.
Altijd weer even schrikken als we voor de spiegel staan.quote:Op maandag 4 november 2024 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet meer heen ,,, klaar mee
Ik zal mijn best doen voordat ik de hele nacht wakker lig.quote:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:
Je begint er over, maar verder maakt het mij niet uit want niemand weet waar het over gaatquote:Op maandag 4 november 2024 02:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Lekker niet meer over hebben.quote:Op maandag 4 november 2024 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begint er over, maar verder maakt het mij niet uit want niemand weet waar het over gaat
Ehhhh? Geen idee. Hadden we het ergens over?quote:
Ja dat hadden we dus niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |