Volgens een betrouwbare bron om 21:00 Nederlandse tijd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
Hoe laat trekken ze de stekker er uit? Voor vandaag ?
Beter dan F1TV dat een hele tijd niets uitzond.quote:
Weet ik, was ook maar een geintje,quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Rijdt ook Porsche Carrera Cup en heeft ook Supercup gereden.
Het is wel een kansloze bedoening geworden, die FIAquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef Managarm het volgende:
Nee, dit is FIA eigen, geen beslissing nemen maar uitstellen, lijkt wel een SC.
bij +30 minuten vertraging kan je geld terugvragenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef Breekfast het volgende:
Voelt een beetje als een NS trein die vertraging heeft. Eerst +5 , dan +10, dan + 30, enzovoort.
Super natte katquote:
Volgende trein!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef Breekfast het volgende:
Voelt een beetje als een NS trein die vertraging heeft. Eerst +5 , dan +10, dan + 30, enzovoort.
Zal ik eens doen dan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
bij +30 minuten vertraging kan je geld terugvragen
Die komt dan te vervallen en dan telt de vorige trein.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef Breekfast het volgende:
Tijdens m'n studie had ik standaard een stapeltje van die formulieren in m'n tas. Het was letterlijk elke dag prijs op die route en met OV kreeg je toch nog een paar euroquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
bij +30 minuten vertraging kan je geld terugvragen
En er klopt geen hout van wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:18 schreef SiGNe het volgende:
Allard Kalff zegt ook dat water in de band geen voordeel is voor een team en dat dat rbij Pirelli gebeurd zou moeten zijn
Had daarstraks met Arriva +10quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef Breekfast het volgende:
Vorig jaar kreeg vanwege vertraging kreeg ik bedrag terug voor de omreisroute.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik eens doen dan.
Hyper super gruwelijk natte katquote:
Ultraquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hyper super gruwelijk natte kat
Vorig jaar 2x keer geld terug gekregen voor meer dan 60 minuten vertraging.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tijdens m'n studie had ik standaard een stapeltje van die formulieren in m'n tas. Het was letterlijk elke dag prijs op die route en met OV kreeg je toch nog een paar euro
Arriva haalt wel eens de sneltrein uit de dienstregelingquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had daarstraks met Arriva +10
Wat zou er niet aan kloppen dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En er klopt geen hout van wat hij zegt.
Je kijkt via F1TV? Viaplay zelf is met andere dingen bezig, maar wordt wel doorgezet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef SiGNe het volgende:
Viaplee faalt ook weer, wordt Colapinto geinterviewd, denken ze "kom, we gaan er even doorheen lullen"
ikzelf vorig jaar ook 1x. Was ik 1 station eerder uitgestapt dan was het minder dan 60 minuten geweest. Die 3 minuten langer blijven zitten was het mij wel waardquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar 2x keer geld terug gekregen voor meer dan 60 minuten vertraging.
Ook geen punten voor Norrisquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Geen Brazilië 2016 voor Verstappen meer
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Geen Brazilië 2016 voor Verstappen meer
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ikzelf vorig jaar ook 1x. Was ik 1 station eerder uitgestapt dan was het minder dan 60 minuten geweest. Die 3 minuten langer blijven zitten was het mij wel waard
Dit keer niet. Iets vertraging door een verward persoon, maar de politie was er gelukkig al bijquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Arriva haalt wel eens de sneltrein uit de dienstregeling
Hij zei net dat hij jong was en er lekker voor ging. Hij weet niet of hij dat nog een keertje zo zou doen.quote:
Ja, viaplay ga ik niet voor betalen, is ook duurder.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Je kijkt via F1TV? Viaplay zelf is met andere dingen bezig, maar wordt wel doorgezet.
Dan is het wel klaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef hole1988 het volgende:
Volgens buienradar blijft het tot 22:00 uur regenen.
Ik had kunnen badderenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik had 10 jaar Max Verstappen ondertussen kunnen kijken.....
Daar krijg je hier hooguit een kwartiertje voorquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Managarm het volgende:
Binnenkort ga ik weer eens met de trein, je kan nu in Portugal 30 dagen reizen met de trein voor 20 euro.
Dat was niet zo toen ik er laatst wasquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Managarm het volgende:
Binnenkort ga ik weer eens met de trein, je kan nu in Portugal 30 dagen reizen met de trein voor 20 euro.
1 keer heel lang staan wachten bij meppel, omdat het bij steenwijk eruit lag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ikzelf vorig jaar ook 1x. Was ik 1 station eerder uitgestapt dan was het minder dan 60 minuten geweest. Die 3 minuten langer blijven zitten was het mij wel waard
Enkeltje Hoorn - Amsterdam CSquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar krijg je hier hooguit een kwartiertje voor
Kijk dan nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, F1 is wel een kutsport geworden met dat mietjes gedrag...
O.a. dat de fout bij Pirelli ligt. Je kan het water ook door het ventiel inbrengen. En koelen doet het sowieso wel. Zoals met alles waar je koud water aan toevoegt. En het gaat blijkbaar om zulke kleine hoeveelheden dat get geen nadeel heeft.quote:
Nieuwe actie (en alleen als je resident bent mogelijk).quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was niet zo toen ik er laatst was
Er valt ook niks te kijkenquote:
Tussen Heerenveen en Steenwijk zijn er zeer regelmatig ''aanrijdingen''quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 keer heel lang staan wachten bij meppel, omdat het bij steenwijk eruit lag.
Ik moest ook een keer naar Nijmegen, maar ik kwam net op station Leeuwarden aan. Er was net een aanrijding gebeurd op het traject richting zwolle, dus omgereisd via Groningen.
Voor werk moest ik ook eens keer zwolle en weer moest ik omreizen via Groningen.
Het gebeurt helaas.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 keer heel lang staan wachten bij meppel, omdat het bij steenwijk eruit lag.
Ik moest ook een keer naar Nijmegen, maar ik kwam net op station Leeuwarden aan. Er was net een aanrijding gebeurd op het traject richting zwolle, dus omgereisd via Groningen.
Voor werk moest ik ook eens keer zwolle en weer moest ik omreizen via Groningen.
Ik heb dat eens keer gehad bij de NS trein vanuit Assen en ik moest op tijd zijn voor een afspraak om huurcontract te ondertekenen. Zoveel stress gehad toen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit keer niet. Iets vertraging door een verward persoon, maar de politie was er gelukkig al bij
Kan prima over gereden wordenquote:
Oh zo, ja helaas wel, maar wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij jong was en er lekker voor ging. Hij weet niet of hij dat nog een keertje zo zou doen.
Rudy van Buuren agrees.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Waarom kunnen ze in dit soort situaties niet 20 pc's aanzetten en kwalificeren via F1 24?
Daar kan ik heen en weer Groningen mee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar krijg je hier hooguit een kwartiertje voor
idd...dan trap je het gas maar wat minder inquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan prima over gereden worden
Ht gaat sowieso niet om het koelen van de banden, de banden worden tijdens de race tot 95 graden, dan kookt water ook bijna.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
O.a. dat de fout bij Pirelli ligt. Je kan het water ook door het ventiel inbrengen. En koelen doet het sowieso wel. Zoals met alles waar je koud water aan toevoegt. En het gaat blijkbaar om zulke kleine hoeveelheden dat get geen nadeel heeft.
Wat gewoon in het artikel staat.
Wat is hier mis mee?quote:
Je woont in Groningen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik heen en weer Groningen mee.
Dan ‘wint’ Maxquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Waarom kunnen ze in dit soort situaties niet 20 pc's aanzetten en kwalificeren via F1 24?
Aanpassen aan de omstandigheden.... krijgt de normale burger ook altijd te horen als het miezert in Nederlandquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd...dan trap je het gas maar wat minder in
Zuidbroek en Groningen wisselstoringenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tussen Heerenveen en Steenwijk zijn er zeer regelmatig ''aanrijdingen''
Dat is minderquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dat eens keer gehad bij de NS trein vanuit Assen en ik moest op tijd zijn voor een afspraak om huurcontract te ondertekenen. Zoveel stress gehad toen.
Normaal ben ik met treinvertragingen best relax.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gebeurt helaas.
Gelukkig hoef ik voor mijn werk nooit ver te reizen
Najaarsticket 7,50 euro (tot 13 december)quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik heen en weer Groningen mee.
Zoals ik al zei, een lagere druk geeft voordeel, levert namelijk meer grip op, niet een hogere druk (er is geen maximum, wel een minimum). En ja, het water wordt ook warm, maar het duurt altijd langer, dus kun je de banden langer beschermen tegen oververhitting.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ht gaat sowieso niet om het koelen van de banden, de banden worden tijdens de race tot 95 graden, dan kookt water ook bijna.
Verandert dan wel in stoom en dat levert extra luchtdruk op, dat zou dan wel een voordeel kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:30 schreef SiGNe het volgende:
Starttijd weer verder uitgesteld, 21:00 nu
Gelukkig de verhuurder kunnen bellen dat het later werd en heb ik alsnog het huurcontract kunnen ondertekenen.quote:
Nice, ook volgend jaar nog?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Managarm het volgende:
Ze zijn gewoon uitgebreid aan het overleggen hoe ze Max verder kunnen piepelen dit weekendquote:
Dan kan je ook meer marge in bouwen hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:31 schreef Managarm het volgende:
Ik heb ooit mijn vlucht gemist door vertraging, voor mij geen probleem (Londen, nieuw ticket gekocht, vlucht een uur later), maar die gasten die naast me zaten gingen naar Afrika en die vlucht ging eens in de twee weken.
Ja, jongens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:30 schreef SiGNe het volgende:
Starttijd weer verder uitgesteld, 21:00 nu
Had wel briljant geweest als Michelin nog meedeed en dat die wel een goede band hadden. Dan hadden die gewoon kunnen kwalificerenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Vroeger reed men gewoon ... Maar Pirelli kan blijkbaar geen regenband maken.
Dit. En wie niet wilde bleef gewoon lekker binnen of reed veel te langzaam.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Zo werkt het niet, in de bandenwarmers worden de banden al opgewarmd tot 75 graden en tijdens het rijden worden ze heter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een lagere druk geeft voordeel, levert namelijk meer grip op, niet een hogere druk (er is geen maximum, wel een minimum). En ja, het water wordt ook warm, maar het duurt altijd langer, dus kun je de banden langer beschermen tegen oververhitting.
Bridgestone banden waren niet kapot te krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had wel briljant geweest als Michelin nog meedeed en dat die wel een goede band hadden. Dan hadden die gewoon kunnen kwalificeren
Ah, jammer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:32 schreef Managarm het volgende:
[..]
Alleen als je resident bent, niet voor toeristen.
Nu voel ik me bejaard als F1 kijker.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had wel briljant geweest als Michelin nog meedeed en dat die wel een goede band hadden. Dan hadden die gewoon kunnen kwalificeren
Vroegahh deden ze ook nog niet aan VSC's!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Klopt, maar voorlopig zitten we nog aan Pirelli vast.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bridgestone banden waren niet kapot te krijgen.
Gewoon doorcrossen tijdens het puin ruimen... alleen even gas terug bij die ene gele vlag...quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vroegahh deden ze ook nog niet aan VSC's!
1 uur quali. 12 rondjes. Speciale motor.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu voel ik me bejaard als F1 kijker.
Gerimpelde kat @Peterseliemanquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik begon wel heel erg rimpelig te worden van al dat uitgestel, dus ik ben er weer.
Dat klopt, maar in de bandenwarmers blijft de band op een plek, dus het water ook. Dat wordt dan niet zo snel warm. En tijdens het rijden duurt het dan langer voordat de banden zo warm worden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, in de bandenwarmers worden de banden al opgewarmd tot 75 graden en tijdens het rijden worden ze heter.
oude katquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik begon wel heel erg rimpelig te worden van al dat uitgestel, dus ik ben er weer.
Ook een pedofiel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze meneer scheen vrij goated te zijn.
[ afbeelding ]
Of gewoon op vrijdag en zaterdag een uur kwalificatiequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 uur quali. 12 rondjes. Speciale motor.
Zoek t maar uit.
De allerbeste aller tijdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Kan.quote:
Wat een mokerslechte tekening ook.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nouquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een mokerslechte tekening ook.
1?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of gewoon op vrijdag en zaterdag een uur kwalificatie
Ik vind hem wel vetquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
echt niet mooi gedaan, dat pak is vreemd...
Bernd, you're breaking the car!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze kaartlezen in de safetycar??
"Hier links af"
[ afbeelding ]
Dat hele Formule 1 mogen ze wel afschaffen...quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Wat wil de wedstrijdleiding nou. Blaas af
Rallyrijdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze kaartlezen in de safetycar??
"Hier links af"
[ afbeelding ]
Beter dan wijn drinken (Moest denken aan een seizoen van Drive To Survivequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
"Favourite pastime: skiing" bij Vasseur. Niet echt het beste ding voor Ferrari-gerelateerde mensen.
Oefquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
"Favourite pastime: skiing" bij Vasseur. Niet echt het beste ding voor Ferrari-gerelateerde mensen.
Ook niet, die banden worden contant verwarmd, Bearman zat net ook tegen de bandenstapel aan omdat dat lekker warm is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de bandenwarmers blijft de band op een plek, dus het water ook. Dat wordt dan niet zo snel warm. En tijdens het rijden duurt het dan langer voordat de banden zo warm worden.
Red Bull heeft er zelf mee geëxperimenteerd in het verleden, die zullen wel weten waar ze het over hebben, denk ik. Meer dan ene SiGNe in ieder geval, zou ik zo denken .
100 meter 5 leftquote:
Sow.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Hier heb je een open deur!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij viaplay zeggen ze dat als het stopt met regenen het nog kan gaan gebeuren!
#SCOOP! @:paul
Die zetten ze op de grid op een ander circuit.. dan zijn ze zeker dat hij geen punten haaltquote:
Herbert: 'wat is de slechtste uitgangspositie voor Max dan?'quote:
Als het morgenvroeg stopt met regenen hebben ze een punt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij viaplay zeggen ze dat als het stopt met regenen het nog kan gaan gebeuren!
#SCOOP! @:paul
Doeiquote:
Dat wis ik 2 minuten geleden al.quote:
Oh maar dat is wel anders dan gewoon 'postponed', er is dus wel een plan om het alsnog te doenquote:
Al besprokenquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
De F in FIA staat voor Failing toch?
Nee, voor Fédérationquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
België 2021 gemist?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Michael Masi draait zich om in zijn graf
Fijn, die spoilers.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
*voetbaluitslag*, was nu klaar voor Max maar helaas dus
Realistisch gezien pak je de sprint quali.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah, Max moet achteraan starten als 't aan de stewards ligt.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Michael Masi draait zich om in zijn graf
Het F-woord, taakstraf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ik dacht voor Fuckquote:
Als de omstandigheden morgen vergelijkbaar (of erger) zijn wordt er uiteraard niet geracet nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:48 schreef Vliegbaard het volgende:
De hele race maar aflassen dan toch???
quote:
Idd! Bedankt man!quote:
Of de uitslag van de sprint, in beide gevallen Max P4..quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Realistisch gezien pak je de sprint quali.
Dat kan niet, want om 15.05 uur begint race drie in de Formule 4 daar!quote:
Met de race om 18:00 uur?quote:
15e, gridstraf, en alsnog bijna vóór Perez starten danquote:
Oh...quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan niet, want om 15.05 uur begint race drie in de Formule 4 daar!
https://www.yr.no/nb/v%C3(...)Paulo/Interlagos?i=1quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als de omstandigheden morgen vergelijkbaar (of erger) zijn wordt er uiteraard niet geracet nee.
Gewoon alles vervangen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
15e, gridstraf, en alsnog bijna vóór Perez starten dan
Ik zie nu dat de race een uur eerder dan de kwali zou beginnen. 14:00 dan.quote:
Die kunnen ze niet laten doorgaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga hier ook inpakkenquote:
Prima tijd voor een kwalificaitequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de race een uur eerder dan de kwali zou beginnen. 14:00 dan.
Ja, nee, dat lijkt me ook sterk inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet laten doorgaan.
Water op een plek verwarmen duurt langer dan dat het verspreid is over een heel oppervlak. Dus duurt het langer voordat dat water warm is dan de (buitenkant) van de banden. En tijdens het rijden worden de banden ook van de buitenkant verwarmd, maar gaat door het minder warmere water aan de binnenkant langzamer dan dat het normaal zou gaan, is mijn indruk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook niet, die banden worden contant verwarmd, Bearman zat net ook tegen de bandenstapel aan omdat dat lekker warm is.
Dat water blijft echt niet wachten tot die band beweegt.
Je hebt toch weleens een eitje gekookt?
Het kan wel uitmaken voor de bandendruk, kan je met een zachtere band starten, met 1 bar bijv , na een paar ronden is de band opgewarmd en zit de druk wel op 1,1 bar zoals moet.
F4 is een stuk minder belangrijk, stuk minder belangenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje? Verwachting nu is dat het slechter wordt. Maar hey, we weten het. Het weer is net zo voorspelbaar als een vrouw. Of was dat nu andersom?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of de uitslag van de sprint, in beide gevallen Max P4..
Hopelijk tijdens de race morgen ook een beetje regen, daar kan Max beter mee omgaan dan Norris.
Nou nou nou. Zonder F4 geen F3, zonder F3 geen F2 en zonder F2 geen F1quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
F4 is een stuk minder belangrijk, stuk minder belangen
Ben Ajax wezen kijken 2de helft. Wat zegt ie?quote:
Dat wilde elke coureur denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat 'ie naar buiten wilde en dat ze met betere regenbanden moeten komen.
Dit klinkt wel als een mooie startopstelling voor de race op zondag.quote:
McLaren doet een droog weer dansjequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Zie niet hoe de race morgen door kan gaan.
Gewoon wat rondjes achter de safetycar en dan Lando wat gratis punten inlopen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Tsja.... das wel klaarquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Morgen alvast code geel voor zware regen, wind, onweer en hagel.
https://alertas2.inmet.gov.br/48927
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef heywoodu het volgende:
13 uur waarschijnlijk. En uiterlijk 14 uur om 4 uur tussen kwalificatie en race te hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de race een uur eerder dan de kwali zou beginnen. 14:00 dan.
Einde: 03/11/2024 uur 10hquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Ja, dat is inc. voorbeschouwingquote:
Neequote:
Waarschuwing voor : Storm Ernstniveau : Potentieel gevaar Start : 11/02/2024 14:08 Einde : 11/03/2024 10:00 uurquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef heywoodu het volgende:
Oh, zo brengt viaplay het altijd namelijkquote:
Sorry dat ik het zo zeg maar die indruk klopt dus niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Water op een plek verwarmen duurt langer dan dat het verspreid is over een heel oppervlak. Dus duurt het langer voordat dat water warm is dan de (buitenkant) van de banden. En tijdens het rijden worden de banden ook van de buitenkant verwarmd, maar gaat door het minder warmere water aan de binnenkant langzamer dan dat het normaal zou gaan, is mijn indruk.
Met de verwachtingen nu ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Ze kunnen de race gewoon inhalen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:59 schreef Zwansen het volgende:
Is er een kans dat ze de hele race niet doen en Norris dus geen punten op Max kan pakken?
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als de race niet door kan gaan morgen, gaat de penalty van Max dan naar de volgende race?
De kans is ook dat ze zeggen er is een korte wedstrijd geweest en dat wordt de uitslag van de grote racequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:59 schreef Zwansen het volgende:
Is er een kans dat ze de hele race niet doen en Norris dus geen punten op Max kan pakken?
Rijden ze achter safety car en loopt norris alsnog 25 punten inquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:59 schreef Zwansen het volgende:
Nopequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
De kans is ook dat ze zeggen er is een korte wedstrijd geweest en dat wordt de uitslag van de grote race
Nopequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Rijden ze achter safety car en loopt norris alsnog 25 punten in
Altijd mooi die Braziliaanse waarschuwingen, gaan ze alle gemeentes noemen, ook als de code geel voor een paar staten geldt en je een lijst met 600 gemeentes hebt daar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarschuwing voor : Storm Ernstniveau : Potentieel gevaar Start : 11/02/2024 14:08 Einde : 11/03/2024 10:00 uur
Potentiële risico's:
INMET publiceert bericht vanaf: 02/11/2024 14:08 . Regen tussen 20 en 30 mm/u of tot 50 mm/dag, hevige wind (40-60 km/u) en hagel. Laag risico op elektriciteitsstoringen, schade aan gewassen, vallende boomtakken en overstromingen.
Instructies:
Bij windstoten: (schuil niet onder bomen, want er bestaat een klein risico op vallen en elektrische ontladingen en parkeer geen voertuigen in de buurt van zendmasten en reclameborden).
Vermijd het gebruik van elektronische apparaten die op het stopcontact zijn aangesloten.
Voor meer informatie kunt u terecht bij de Civiele Bescherming (telefoon 199) en de Brandweer (telefoon 193).
Gemeenten:
Aguaí - SP (3500303), Aguanil - MG (3100807), Águas da Prata - SP (3500402), Águas de Lindóia - SP (3500501), Águas de São Pedro - SP (3500600), Aiuruoca - MG (3101201), Alagoa - MG (3101300), Alambar ...
Getroffen gebieden:
Campinas, ten westen van Minas, Piracicaba, ten zuiden/zuidwesten van Minas, Itapetininga, Macro Metropolitana Paulista, Araraquara, Sul Fluminense, Bauru, Vale do Paraíba Paulista, Metropolitana de São Paulo, Litoral Sul Paulista, Ribeirão Preto, Campo das Vertentes, Centraal Mineira
Ja die kans is er.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:59 schreef Zwansen het volgende:
Dan moet ze die wel halen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Toch wel als ze 75% van afstand rijden?
Achter de sc rijden ze niet 75% van de race.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik denk dat de experts bij de teams er meer verstand van hebben dan jij. Sowieso beweren dat een hogere druk voordeel heeftquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo zeg maar die indruk klopt dus niet.
De banden zitten minstens een uur in die bandenwarmers, als er water in die banden zit dan is dat heet.
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
De kans is ook dat ze zeggen er is een korte wedstrijd geweest en dat wordt de uitslag van de grote race
Voetfout in de pitstraat, 5 strafpunten en 10 seconden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Dat is wel een Herbert actie trouwens. Maar dan is Max wel 3de.
Straf kan ie niet krijgen voor die wedstrijd dan
Nee. Ze moeten ook zonder SC rijden voor punten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:02 schreef damsco het volgende:
[..]
3 uur in totaal.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ze hebben natuurlijk maar 2uur. Anyway we gaan het wel zien dan.
Volgens mij was dat omdat ze de race hervatte en het toen ineens wel maximale punten was ofzo. Zoiets stond me nog bij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
Regels zijn na spa 21 toch veranderd? Dus zoiets kan niet meer gebeuren
Veel plezier.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat moet ik straks maar in samenvatting terugkijken
Dat was japan 2022quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat ze de race hervatte en het toen ineens wel maximale punten was ofzo. Zoiets stond me nog bij.
Klopt er moeten minimaal 2 ronde onder groen worden gereden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
Regels zijn na spa 21 toch veranderd? Dus zoiets kan niet meer gebeuren
Spa was halve punten omdat ze twee ronden achter de SC gereden hadden. Dat hebben ze veranderd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat ze de race hervatte en het toen ineens wel maximale punten was ofzo. Zoiets stond me nog bij.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Vandaag niet meer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef RAVW het volgende:
Word er nu nog gereden of is het nu al sim time voor die lui
Reductie van punten geldt alleen als de race niet hervat kon worden. In japan kon uiteindelijk de race worden hervat, alleen vanwege de tijdslimiet was die race niet lang.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, ik zei dat McLaren dan met een lagere bandendruk kan starten en dat dat wel voordelen kan hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat de experts bij de teams er meer verstand van hebben dan jij. Sowieso beweren dat een hogere druk voordeel heeft
Ja als de race eindigt met een rode vlag. Eindigen we met het zwart/wit geblokt dan is het volle punten ongeacht de lengte.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Er moet toch minstens 25% gereden worden voor 25% van de punten? Of is dat een plan dat nooit doorgang heeft gevonden?
Dan voldoen ze dus niet aan de minimale bandenspanning en zijn ze sowieso fout. Dus dat kan niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, ik zei dat McLaren dan met een lagere bandendruk kan starten en dat dat wel voordelen kan hebben.
Bij het opwarmen van de band wordt de druk hoger en kunnen ze op hun normale bandendruk de race uitrijden.
Dat zei ik niet. Alleen dat het langer duurt als het geconcentreerd is op een plek, dan als het verspreid is over een groter oppervlak dat egaal verwarmd wordt.quote:JIj zegt dat water niet warm wordt als het niet beweegt, je hoeft niet eens een expert te zijn om te weten dat dat niet klopt.
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Er moet toch minstens 25% gereden worden voor 25% van de punten? Of is dat een plan dat nooit doorgang heeft gevonden?
Die gaat mee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:16 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik hoop dat er morgen niet geracet gaat worden. Geen kans voor Herbert om Max nog een keer te naaien. En in de resterende races is deze clown geen steward mee. En weer 1 race dichterbij het kampioenschap. Norris moet steeds meer punten per weekend pakken om nog een kans te maken. Dus laat maar mooi die hele race verregenen morgen. Vraag ik alleen af wat er dan met de gridstraf van Max gebeurd. Is die dan ingelost of moet dat dan de volgende race?
Behalve als er minder 75% ronden zijn geredenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja als de race eindigt met een rode vlag. Eindigen we met het zwart/wit geblokt dan is het volle punten ongeacht de lengte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |