Dan kan je ook meer marge in bouwen hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:31 schreef Managarm het volgende:
Ik heb ooit mijn vlucht gemist door vertraging, voor mij geen probleem (Londen, nieuw ticket gekocht, vlucht een uur later), maar die gasten die naast me zaten gingen naar Afrika en die vlucht ging eens in de twee weken.
Ja, jongens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:30 schreef SiGNe het volgende:
Starttijd weer verder uitgesteld, 21:00 nu
Had wel briljant geweest als Michelin nog meedeed en dat die wel een goede band hadden. Dan hadden die gewoon kunnen kwalificerenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Vroeger reed men gewoon ... Maar Pirelli kan blijkbaar geen regenband maken.
Dit. En wie niet wilde bleef gewoon lekker binnen of reed veel te langzaam.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Zo werkt het niet, in de bandenwarmers worden de banden al opgewarmd tot 75 graden en tijdens het rijden worden ze heter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, een lagere druk geeft voordeel, levert namelijk meer grip op, niet een hogere druk (er is geen maximum, wel een minimum). En ja, het water wordt ook warm, maar het duurt altijd langer, dus kun je de banden langer beschermen tegen oververhitting.
Bridgestone banden waren niet kapot te krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had wel briljant geweest als Michelin nog meedeed en dat die wel een goede band hadden. Dan hadden die gewoon kunnen kwalificeren
Ah, jammer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:32 schreef Managarm het volgende:
[..]
Alleen als je resident bent, niet voor toeristen.
Nu voel ik me bejaard als F1 kijker.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Had wel briljant geweest als Michelin nog meedeed en dat die wel een goede band hadden. Dan hadden die gewoon kunnen kwalificeren
Vroegahh deden ze ook nog niet aan VSC's!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:32 schreef Evenstar het volgende:
Klopt, maar voorlopig zitten we nog aan Pirelli vast.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bridgestone banden waren niet kapot te krijgen.
Gewoon doorcrossen tijdens het puin ruimen... alleen even gas terug bij die ene gele vlag...quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vroegahh deden ze ook nog niet aan VSC's!
1 uur quali. 12 rondjes. Speciale motor.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu voel ik me bejaard als F1 kijker.
Gerimpelde kat @Peterseliemanquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik begon wel heel erg rimpelig te worden van al dat uitgestel, dus ik ben er weer.
Dat klopt, maar in de bandenwarmers blijft de band op een plek, dus het water ook. Dat wordt dan niet zo snel warm. En tijdens het rijden duurt het dan langer voordat de banden zo warm worden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, in de bandenwarmers worden de banden al opgewarmd tot 75 graden en tijdens het rijden worden ze heter.
oude katquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik begon wel heel erg rimpelig te worden van al dat uitgestel, dus ik ben er weer.
Ook een pedofiel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze meneer scheen vrij goated te zijn.
[ afbeelding ]
Of gewoon op vrijdag en zaterdag een uur kwalificatiequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 uur quali. 12 rondjes. Speciale motor.
Zoek t maar uit.
De allerbeste aller tijdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Kan.quote:
Wat een mokerslechte tekening ook.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nouquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een mokerslechte tekening ook.
1?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of gewoon op vrijdag en zaterdag een uur kwalificatie
Ik vind hem wel vetquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
echt niet mooi gedaan, dat pak is vreemd...
Bernd, you're breaking the car!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze kaartlezen in de safetycar??
"Hier links af"
[ afbeelding ]
Dat hele Formule 1 mogen ze wel afschaffen...quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Wat wil de wedstrijdleiding nou. Blaas af
Rallyrijdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze kaartlezen in de safetycar??
"Hier links af"
[ afbeelding ]
Beter dan wijn drinken (Moest denken aan een seizoen van Drive To Survivequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
"Favourite pastime: skiing" bij Vasseur. Niet echt het beste ding voor Ferrari-gerelateerde mensen.
Oefquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
"Favourite pastime: skiing" bij Vasseur. Niet echt het beste ding voor Ferrari-gerelateerde mensen.
Ook niet, die banden worden contant verwarmd, Bearman zat net ook tegen de bandenstapel aan omdat dat lekker warm is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in de bandenwarmers blijft de band op een plek, dus het water ook. Dat wordt dan niet zo snel warm. En tijdens het rijden duurt het dan langer voordat de banden zo warm worden.
Red Bull heeft er zelf mee geëxperimenteerd in het verleden, die zullen wel weten waar ze het over hebben, denk ik. Meer dan ene SiGNe in ieder geval, zou ik zo denken .
100 meter 5 leftquote:
Sow.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Hier heb je een open deur!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij viaplay zeggen ze dat als het stopt met regenen het nog kan gaan gebeuren!
#SCOOP! @:paul
Die zetten ze op de grid op een ander circuit.. dan zijn ze zeker dat hij geen punten haaltquote:
Herbert: 'wat is de slechtste uitgangspositie voor Max dan?'quote:
Als het morgenvroeg stopt met regenen hebben ze een punt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij viaplay zeggen ze dat als het stopt met regenen het nog kan gaan gebeuren!
#SCOOP! @:paul
Doeiquote:
Dat wis ik 2 minuten geleden al.quote:
Oh maar dat is wel anders dan gewoon 'postponed', er is dus wel een plan om het alsnog te doenquote:
Al besprokenquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
De F in FIA staat voor Failing toch?
Nee, voor Fédérationquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
België 2021 gemist?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Michael Masi draait zich om in zijn graf
Fijn, die spoilers.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
*voetbaluitslag*, was nu klaar voor Max maar helaas dus
Realistisch gezien pak je de sprint quali.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah, Max moet achteraan starten als 't aan de stewards ligt.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Michael Masi draait zich om in zijn graf
Het F-woord, taakstraf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh ik dacht voor Fuckquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |